Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 July 2005, 21:38   #1
fukie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Elektrische gitaar kopen

hallo mensen, ik speel nu een paar weken op de gitaar van mijn zus, dat vind ik leuk, maar een elektrische gitaar lijkt me nog vetter.
Ik heb op het net gesnuffelt en denk dat ik iets leuks heb gevonden, maar nu wil ik graag jullie profecionele, onpartijdige mening over deze gitaar:
http://www.feedback.nl/
ga dan naar gitaar (bovenin), dan Electrische Gitaren, het is het Behringer - V-Tone guitar pack. Denken jullie dat hij voor zo weinig geld goed kan zijn, en heb ik nog iets anders echt nodig?

dank allemaal.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 22:28   #2
de blote badgas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

voor dat geld moet je natuurlijk geen topkwaliteit verwachten, maar dat lijkt me nogal vanzelfsprekend.
maar aangezien je net begint lijkt dit me zeker geen slechte optie, aangezien je wel alles in een keer hebt voor weinig geld
als je hem koopt, zou ik als ik jou was de gitaar naar een professionele gitaarbouwer brengen om hem goed af te laten stellen. dan ben je daar nog wel wat extra geld aan kwijt, maar dan speelt je gitaar een stuk beter, aangezien zulke goedkope gitaren altijd bijzonder slecht zijn afgesteld (prikkeldraad als snaren en dat soort dingen)

kijk anders zelf even hier, dit zijn altijd wel redelijk betrouwbare reviews: http://www.harmony-central.com/Guita...r_Pack-01.html
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 05:01   #3
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Het feit dat het merk niet eens op http://www.ultimate-guitar.com/revie...ctric_guitars/ bekend is is schandalig, geen voordeel imho (niet noodzakelijk een nadeel). Kan je niet beter voor een Ibanez startpakket gaan, die hebben veel betere shit. Kost wel 100 meer maar toch. Maar neem voor nu de gitaar die lekker speelt, upgraden komt over een paar jaar wel als je dan nog steeds speelt.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 08:15   #4
fukie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bedankt voor jullie reacties. Op de site van naakte badgas staan veel reacties die sterk uiteenlopen, maar ik ben er veel te weten gekomen over de gitaar, en denk dat ik deze maar ga proberen.
blijf vooral reageren

Laatst aangepast door fukie : 5 July 2005 om 17:34
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2005, 12:45   #5
fukie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb hem gekocht, en ben er zeer tevreden over. Het is echt een aandrader voor beginende gitaristen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.