Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 June 2004, 00:20   #1
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard Advocaat

Waarom hoor je nu dan eens geen lovend woord over Advocaat? Als het kut gaat is het zijn schuld en als het goed gaat heeft hij er niks mee te maken maar zijn het de spelers.

Zwak gewoon...
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 00:22   #2
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik dacht dat jullie het over ''een advocaat hadden''
maar het blijkt zo'n voetbalmeneer te zijn

* voelt zich doos*
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 00:23   #3
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

*Zucht diep*
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 01:17   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

hij nam nu iig geen verkeerde beslissingen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 01:23   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Waarom wordt dit naar Klaagcorner verplaatst ipv sport?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 01:31   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ah kan ook denk dat t daar idd beter is zo niet, dan mag Tuur m alsnog naar Klaag doen als ie wilt
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 01:35   #7
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Tja aangezien er al een EK topic was in 'Sport' had ik deze maar in ADB gegooid.

Nightwolf> Als Advocaat zijn werk wél goed doet is dit gewoon. Als hij dit níet doet barst de hel los. Hoewel als de spelers hun werk wél goed doen ze als helden beschouwd worden en als ze dat níet doen is het niet hun schuld maar die van Advocaat. Leg eens uit!
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 17:38   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Aangezien Avdocaat zijn spelers sedert 2 jaar waardeloos laat voetballen, en op de instelling (in tegenstelling tot het verleden) vaak niet zo gek veel meer valt af te dingen. Daarnaast is hij een tactische 0, en aangezien dat een van de weinige dingen is die hij hoeft te doen is zijn bijdrage vaak gering. Ook heeft hij een overduidelijke voorkeur voor sommige spelers, terwijl sterren als Makaay nauwelijks een kans krijgen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 22:11   #9
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het bekende opportunisme van het voetbal. Maar goed, de genuanceerde criticus kijkt verder dan één wedstrijd of wissel. De meeblatende meute niet, maar de vraag is of je hen serieus moet nemen. De euforie zou waarschijnlijk geen grenzen kennen als Nederland gewoon gewonnen had van Tsjechië of met 10 man gelijkgespeeld. De meesten zouden de wissel dan gewoon vergeten zijn of het zou zelfs een meesterzet zijn van Advocaat. Het is het lot van de trainer, en bij het Nederlands elftal leeft een land emotioneel mee, inclusief media en dan zijn dit soort ongenuanceerde tafarelen extra aanwezig.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2004, 00:37   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Nee, Arthur, want je stond toen met 2-1 voor. Ik kijk (helaas) verder dan die ene wissel, en kan dan slechts constateren dat Advocaat al sinds zijn aanstelling heeft lopen husselen, rommelen en prutsen met zijn opstelling. Hoe vaak heeft hij zichzelf niet in de rust moeten corrigeren omdat hij er weer eens helemaal naast zat?! Zelfs tegen Moldavië en Wit-Rusland was dat het geval!!!!
Bovendien zoals al geschetst stond hij met 2-1 voor, en door Robben eruit te halen haalde hij zich nóg meer druk op de hals dan er al was. Je wist dat je dan achteruit ging lopen. Advocaat is een laffe coach die niet het risico durfde te nemen en te speculeren op de 3-1. Die wissel was niet alleen fataal, het was zijn voortdurende gegoochel dat eraan vooraf ging.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2004, 02:20   #11
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Tja idd. Waarom hij Makaay er uit laat (nouja behalve tegen Letland dan niet terwijl je feitelijk al gewonnen hebt) is mij echt een groot raadsel. Die kerel speelt de sterren van de hemel bij Bayern en bij Deportivo was hij ook zeer sterk.

Soms snap ik die kerel idd ook niet.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2004, 23:31   #12
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weg met die man

5-2-3 spelen tegen Zweden zeg, ROT OP!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2004, 23:32   #13
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

we zijn iig door
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2004, 23:59   #14
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
Weg met die man

5-2-3 spelen tegen Zweden zeg, ROT OP!!!!
hij wilde met 3-4-3 spelen met reiziger en v bronckhorst op t middenveld..
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 01:39   #15
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Waarom werd Davids in hemelsnaam gewisseld voor Heitinga??

Dit staat er over op VI:

In de kwartfinale hanteerden beide landen veelvuldig de lange bal. Advocaat wilde daar een einde aan maken door John Heitinga in te brengen. 'Ik wisselde Davids, omdat we de grip niet meer konden krijgen. Davids had te veel balverlies. En ik wilde Seedorf meer naar voren te duwen. Het pakte in het begin goed uit, maar later gingen we de lange bal spelen.'

Maar hier kom ik geen wijs uit.. Was het de bedoeling dat twee backs de vleugels zouden invullen? Reiziger de gehele rechterkant en van Bronckhorst en Robben links?
En dan een stevig centraal trio met Stam, Heitinga en Bouma? Cocu daar vlak voor en Seedorf alleen centraal op het middenveld..
Dan is het toch niet gek dat er gekozen wordt voor een lange bal, als je nauwelijks middenveld hebt?

Beter zou hij -in mijn ogen- Overmars hebben ingebracht voor Shandy (wat een drama) en dan die laatste wissel gebruiken om eventueel een extra spits in te brengen mocht dat nodig zijn of een blessure op te vangen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 15:20   #16
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Bij mij kwam het meer over dat v. Bronckhorst doorschoof naar het midden, bouma naar links en Heitinga gewoon achterin. Makaay gewoon op rechts, maar omdat dat geen rechtsbuiten is dus iets naar binnen, waardoor Reiziger idd op kon komen! Maar ja, pakte niet helemaal ideaal uit.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 15:25   #17
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Bronckhorst had inderdaad op de plek van Davids moeten spelen maar hij had daar geen tijd voor en moest alleen maar achter zijn snelle tegenstander(Wilhemlson?) aanrennen.

Davids verspeelde heel veel ballen door fouten passes.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 15:29   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Stel je voor Heitinga had die pingel gemist
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 15:30   #19
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Ik neem aan dat je zelf in de gaten hebt dat zo'n opmerking nergens op slaat Bart
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 15:30   #20
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Stel je voor Heitinga had die pingel gemist
Wat klopt hier niet?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 16:01   #21
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik snap die wissel van Makaay trouwens niet, hij speelde echt onder zijn niveau.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 16:03   #22
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik snap die wissel van Makaay trouwens niet, hij speelde echt onder zijn niveau.
Van hem kun je geen geweldige acties verwachten hij is gewoon scherp voor de goal. Dat schot van Robben die via de keeper op de paal ging sprong heel gek weg, daarom had Makaay hem niet, maar hij was er geweldig bij zo scherp is hij voor de goal.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 16:03   #23
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Bronckhorst had inderdaad op de plek van Davids moeten spelen maar hij had daar geen tijd voor en moest alleen maar achter zijn snelle tegenstander(Wilhemlson?) aanrennen.

Davids verspeelde heel veel ballen door fouten passes.
Maar van Bronckhorst is geen type voor de positie van Davids..

Code:
                   vdSar
           Heitinga Stam Bouma
Reiziger                       van Bronckhorst
                Cocu
               Seedorf 
         Makaay                         Robben
               van Nistelrooy
Zo kwam het er uit te zien volgens mij en het spijt me, maar dit vind ik echt geen logische opstelling... Gewoon een veredeld 5-2-3 met een Cocu die vlak voor de verdediging speelde en een Robben die ook regelmatig mee teruguit moest.

Ik had het logischer gevonden als vd Meijde na een minuut of 60 was vervangen door Overmars om in de slotfase of in de verlenging eventueel nog een Makaay of van Hooijdonk (voor de penalties) in te brengen. Hoef je het systeem ook niet te veranderen en blijf je dreiging houden over de vleugels.

Nu pakt het gelukkig goed uit, doordat Heitinga en Makaay hun penalties goed maakten, maar voor het zelfde geld was er een Zweeds doelpunt gevallen en was het over geweest. Want de grootste kansen voor de Zweden kwamen volgens mij toch na deze omzettingen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 16:09   #24
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik stel voor volgende wedstrijd zelfde opstelling, maar dan Overmars ipv Andy vd meijde, Sneidert ipv Seedorf. En dan ligt het aan de verloop van de wedstrijd wat voor aanpassingen er gedaan kenne worden. Als het moeilijk gaat moet van Hooijdonk er gewoon in
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 16:23   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat Makaay gister deed deed ie goed als je t mij vraagt.. Hij speelde weerens op een onnatuurlijke positie, en de penalty die hij nam was prima. Schijnbeweging, keeper op het verkeerde been en in de andere hoek schieten. Top dus.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 16:27   #26
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
ik stel voor volgende wedstrijd zelfde opstelling, maar dan Overmars ipv Andy vd meijde, Sneidert ipv Seedorf. En dan ligt het aan de verloop van de wedstrijd wat voor aanpassingen er gedaan kenne worden. Als het moeilijk gaat moet van Hooijdonk er gewoon in
Seedorf staat eindelijk eens een toernooi goed te ballen en dan moet hij op geofferd worden . Mjah Overmars moet inderdaad naar mijn idee nog steeds gewoon op Rechts beginnen ..

Makaay speeld helemaal niet sterk in de minuten dat hij in het veld stond. Op dat ene schot na. Zijn penalty ging er geniaal in. Daarentegen "verprutste" hij ook een aantal ballen.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 16:29   #27
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Seedorf is goed beter dan Sneijder, de voorzet van Seedorf precies op Van Nistelrooy die via de keeper net naast schoot was ook geniaal
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 16:29   #28
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Seedorf staat eindelijk eens een toernooi goed te ballen en dan moet hij op geofferd worden . Mjah Overmars moet inderdaad naar mijn idee nog steeds gewoon op Rechts beginnen ..

Makaay speeld helemaal niet sterk in de minuten dat hij in het veld stond. Op dat ene schot na. Zijn penalty ging er geniaal in. Daarentegen "verprutste" hij ook een aantal ballen.
Seedorf heeft inderdaad wel leuk gevoetbald, alleen gister deed ie het dus helemaal fout. Alleen die ene vrije trap deed ie leuk (niet eens over ) Sneider heeft trouwens ook alleen maar goed gespeeld in oranje.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 16:33   #29
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans

Makaay speeld helemaal niet sterk in de minuten dat hij in het veld stond. Op dat ene schot na. Zijn penalty ging er geniaal in. Daarentegen "verprutste" hij ook een aantal ballen.
Oneens. Wanneer je hem als rechterspits neerzet moet je je erbij neerleggen dat zijn rendement DUS lager is. Zijn vrije trap bijvoorbeeld was prima. Dat hij die voorzet van Robben er niet inkreeg valt hem niet euvel te duiden. Het was al ongelofelijk datie daar nog stond.
Alle aanvallers verprutsten veel ballen, simpelweg inherent aan het matige spel van iedereen. Ik ben het overigens er wel mee eens dat Seedorf ijzersterk bezig is, en dat geef ik niet graag toe
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 16:46   #30
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Laat het heel duidelijk zijn.. Ik vind het JAMMER dat Makaay niet zijn moment had! Dat had een hoop mensen in Nederland een half uur spanning kunnen besparen. Overigens was ik er vanaf den beginnen stellig van overtuigd dat ze met penalties zouden winnen! De manier waarop Makaay, Robben en vd. Sar zich dan op het einde houden in die serie is zeer knap!

Maar ik blijf erbij dat Makaay erg ongelukkig inviel. Ik had er al niet zoveel van verwacht, omdat hij eigenlijk als rechtsbuiten erin kwam, maar je hoopt toch dat hij z'n moment pakt, jammer! Wel een perfecte pass op v. Nistelrooij trouwens, de manier waarop was erg knap .
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2004, 11:16   #31
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tijdens de penaltyreeks had het elftal iets onoverwinnelijks overzich heen... hoe Van der Sar naar de goal liep.... zoveel zelfvertrouwen

het was prettig
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2004, 15:09   #32
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Volgens mij heeft Bild ons door..

http://www.bild.t-online.de/BTO/spor...__skandal.html
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.