Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 September 2002, 21:15   #1
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Question Wat te doen om het sportforum weer net als vroeger levend te maken?

Ja, het begint allemaal een beetje af te zwakken als je t mij ken vragen. Vroeger op dat andere forum met die grijs/gele kleurtjes werd door bijna elk lid die nu hier zit misschien wel meer gerepleyd dan dat ik nu hier doe.....
Maar sinds we hier zitten dus, is t een b'tje aan t afsterven, en sommigen Hoolies als Joy, lunatic en zwarma zie je bijna nooit meer. Het kan natuurlijk zijn dat de meeste meer social life hebben dan eerst. Maar Joy en Zwarma bijvoorbeeld zie je vaak op MSN en verzaken gewoon.

Maar dan nu dus de vraaaaag::: Hoe laten we het sportforum weer beven als toen bij Scholieren??
Ik wil namelijk weer lol hebben in mijn forumcarriere,, en misschien kwam dat dan ook wel door types als Tofke, Mitros, McCaine en Koen..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2002, 22:11   #2
jordaan
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

o
ja je heb gewoon wat paupers nodig.... idd

  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2002, 22:16   #3
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk kijk, ze beginnen al weer spijt te krijgen dat ze daar zijn weggegaan

En ik zit er nog ...
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2002, 22:19   #4
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by mestreech4ever
Kijk kijk, ze beginnen al weer spijt te krijgen dat ze daar zijn weggegaan

En ik zit er nog ...
Nou, dat sportforum daar is echt geen ruck meer aan heh.. Ik neem af en toe wel eens een kijkje,, maar nergens een kleine dosisje humor ofzo te vinden.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 12:31   #5
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 13 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Originally posted by mestreech4ever
Kijk kijk, ze beginnen al weer spijt te krijgen dat ze daar zijn weggegaan

En ik zit er nog ...

jeetje... ben nu echt jaloers op je...
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 16:32   #6
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje


Nou, dat sportforum daar is echt geen ruck meer aan heh.. Ik neem af en toe wel eens een kijkje,, maar nergens een kleine dosisje humor ofzo te vinden.
Nou ik reageer wel op meer topics op dat sportforum dan op dit sportforum, vind het hier saaier ondanks dat de harde kern hierow zit.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 16:33   #7
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss



jeetje... ben nu echt jaloers op je...
Heeft nix te maken met jaloers zijn, tis mijn eigen keuze geweest dat ik niet mee heb gedaan met de spam-actie
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 16:45   #8
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Knekkert ik ban al een jaar niet meer gebanned, maar toch wil ik daar niet meer komen.. ik ben dus absoluut niet jaloers en zit er absoluut niet op te wachten om weer met de diezen en de tofkes mee te doen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 17:50   #9
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Knekkert ik ban al een jaar niet meer gebanned, maar toch wil ik daar niet meer komen.. ik ben dus absoluut niet jaloers en zit er absoluut niet op te wachten om weer met de diezen en de tofkes mee te doen
en de oizo's

en de zaagmanzen... :r :r :r ...

Nou lekker dan doen jullie dat toch niet. Heb ik vrede mee hoor Nix op tegen, is je eigen keuze.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 18:42   #10
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Knekkert ik ban al een jaar niet meer gebanned, maar toch wil ik daar niet meer komen.. ik ben dus absoluut niet jaloers en zit er absoluut niet op te wachten om weer met de diezen en de tofkes mee te doen
en toch reageer je op het s.com onder de naam iloveroda...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 19:25   #11
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Maar tis eigenlijk wel zo dat die paupers op een fourm het de moeite waard maken om te reageren.
Kijk voor de lol op s.com en er staat zoveel kortzichtige onzin dat je vingers gaan jeuken...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 19:41   #12
Assurancetourix
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

koop een verjaardag??

Laatst aangepast door AntiKezman : 30 September 2002 om 23:25
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 21:17   #13
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Phit, je hebt een WJD topic geopend met meer dan 600 reply's ofzo, wat wil je nog meer?

Even serieus.. ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Dit forum is een stuk minder groot/druk dan scholieren.com, dus heb je ook minder "nieuwe" sportforummers of paupers, maar aan de andere kant: we zijn daar niet voor niets daarzo weggegaan, we hebben hier Il Capitano als FB (), het grootste gedeelte van de groep komt hier nog regelmatig..

Denk ook dat veel mensen gewoon minder tijd hebben (studie (Bazzemans bijv.), sport -> Anke).
Heb al eens gevraagd aan Joy waarom die hier niet meer komt, maar kreeg een vaag antwoord, we moeten d'r voor zorgen dat die harde kern mensen die je noemde weer terug komen

Ach en wat een geouwehoer ook eigenlijk, laten we zelf gewoon het forum leuk maken/houden 8*
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2002, 23:23   #14
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


en toch reageer je op het s.com onder de naam iloveroda...
Heel soms als er iets verkeerds wordt gezegt. Jij kijkt er blijkbaar ook, anders wist je het niet Maar met die naam heb ik in één topic ooit gepost (oa om te kijken of mijn ban er nog steeds was). Daarna alleen nog in een topic over de ME. Kijk zelf maar na
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2002, 14:22   #15
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Heel soms als er iets verkeerds wordt gezegt. Jij kijkt er blijkbaar ook, anders wist je het niet Maar met die naam heb ik in één topic ooit gepost (oa om te kijken of mijn ban er nog steeds was). Daarna alleen nog in een topic over de ME. Kijk zelf maar na
Jah soms om te checken of ze de oude kern niet vergeten zijn.
maar bart 26 posts voor iemand die nooit meer zo komen vink aardig wat
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2002, 15:27   #16
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


Jah soms om te checken of ze de oude kern niet vergeten zijn.
maar bart 26 posts voor iemand die nooit meer zo komen vink aardig wat
Ligt eraan waar je ze post... Op het sportforum van S.com zou een zonde zijn... op afterparty of muziek en heel soms kantine post ik af en toe nog ff wat.. Maar me reply gemiddelde is 0,56 ofzo (misschien wel lager).. Dus valt t nog mee.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2002, 20:38   #17
Dr_KlawChi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje


Ligt eraan waar je ze post... Op het sportforum van S.com zou een zonde zijn... op afterparty of muziek en heel soms kantine post ik af en toe nog ff wat.. Maar me reply gemiddelde is 0,56 ofzo (misschien wel lager).. Dus valt t nog mee.
afterparty is idd best wel leuk jah...met gangstah girl enzo
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2002, 20:59   #18
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dr_KlawChi


afterparty is idd best wel leuk jah...met gangstah girl enzo
Neej joh, gansta bitch en wesley...
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2002, 21:58   #19
dawnie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pfff... gaan ze een beetje over scholieren.com kletsen... Dit is leerlingen.com hoor!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2002, 22:01   #20
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by *MOI*
pfff... gaan ze een beetje over scholieren.com kletsen... Dit is leerlingen.com hoor!
precies, t lijkt haast wel alsof ik hier heimwee proef hehe
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2002, 22:02   #21
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by *MOI*
pfff... gaan ze een beetje over scholieren.com kletsen... Dit is leerlingen.com hoor!
oh, shit dan zit ik hier verkeerd

maar om dit weer leven in te blazen is gewoon leuke topics aan maken zoals iets over feyenoord-ajax van aan komende week
het gok spel is wel een goed idee, mensen posten daar lekker en je voelt de rivaliteit en dat moet ook
  Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2002, 00:20   #22
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dr zijn hier wat minder domme mensen om uit te lullen..... das wel jammer hehe
tja tis hier gewoon niet zo druk maar ik mis het iig ech nie dat scholieren.com...
(klopt trouwens wat arthur zegt .... ik heb niet zoveel tijd meer door mn sport)
  Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2002, 11:50   #23
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmz...ik dnek dat het komt idd dat de groep sportforummers hier veeeel kleiner is als op s.com (duh het is ook kleiner hier :s) en tjah...de mensen die hier zitten komen niet zo super veel op sport geloof ik..ik igg niet terwijl ik toch een sport fanaat ben
  Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2002, 14:00   #24
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eigenlijk missen we hier gewoon een paar paupers. Wees nu eerlijk? Welke momenten staan ons ons allemaal bij? Die keren dat Mitros weer eens een topic sloot? Dat Tofke weer eens aan het zeiken was? Zaagmans? Diez? Die legendarische topic van Superjood over 'Vitesse speelt slecht, arnhem4ever is stil'? ja toch?
Die gasten hebben we hier (ergens gelukkig!) niet meer. Zoiets kun je niet kunstmatig gaan creëeren. Remco kan niet ineens een paar topics gaan lopen sluiten, zo is hij nu eenmaal niet. De discussie over verjaardagtopics hebben we hier niet. Ik denk niet dat het te maken heeft met de drukte. Op S.com was het nl ook niet altijd zo druk. Alleen was er wel altijd aanleiding tot ruzie. BRuGGi kon toen óók een tijd lang niet op het forum. bas en arthur waren er in het begin nog niet. Wel waren er een aantal gasten die er nu niet meer zijn. Maar toen kenden we elkaar ook nog minder. Waren er wel eens ruzies die je nu niet meer zou maken.
Wat we nodig hebben is dus een aantal nieuwe lui. Fatsoenlijke, maar liefst ook een paar paupers/vage gasten/trietse lui.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2002, 14:22   #25
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Eigenlijk missen we hier gewoon een paar paupers. Wees nu eerlijk? Welke momenten staan ons ons allemaal bij? Die keren dat Mitros weer eens een topic sloot? Dat Tofke weer eens aan het zeiken was? Zaagmans? Diez? Die legendarische topic van Superjood over 'Vitesse speelt slecht, arnhem4ever is stil'? ja toch?
hehehe, nu hebben we BlueWolf...
Het was gisteravond/vannacht wel weer lekker nostalgisch ergeren op Feedback... Maar zo'n slag als toen tegen McCaine zullen we nooit meer evenaren denk ik.

whoeii

Laatst aangepast door AntiKezman : 30 September 2002 om 23:24
  Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2002, 14:59   #26
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje

hehehe, nu hebben we BlueWolf...
Het was gisteravond/vannacht wel weer lekker nostalgisch ergeren op Feedback... Maar zo'n slag als toen tegen McCaine zullen we nooit meer evenaren denk ik.
Je bedoelt die keer met dat vlaggetje van de McDonald's? Nee, die is idd niet te evenaren
  Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2002, 15:52   #27
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Wat we nodig hebben is dus een aantal nieuwe lui. Fatsoenlijke, maar liefst ook een paar paupers/vage gasten/trietse lui.
Je hebt gelijk, maar dat komt vanzelf wel weer denk ik. De aanwas is hiet alleen minder dan s.com
We hebben al een nieuwe sportforummer: Tyskie
  Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2002, 20:09   #28
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
De discussie over verjaardagtopics hebben we hier niet.


http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=19677
toch een aardige discussie van 4 paginas binnen 1 dag..
  Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2002, 20:27   #29
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vinnet wel goed zo
  Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2002, 22:54   #30
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Il Capitano




http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=19677
toch een aardige discussie van 4 paginas binnen 1 dag..
Ouderwets ouwehoeren over eigenlijk niks haha
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2002, 22:57   #31
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Eigenlijk missen we hier gewoon een paar paupers. Wees nu eerlijk? Welke momenten staan ons ons allemaal bij? Die keren dat Mitros weer eens een topic sloot? Dat Tofke weer eens aan het zeiken was? Zaagmans? Diez? Die legendarische topic van Superjood over 'Vitesse speelt slecht, arnhem4ever is stil'? ja toch?
Die gasten hebben we hier (ergens gelukkig!) niet meer. Zoiets kun je niet kunstmatig gaan creëeren. Remco kan niet ineens een paar topics gaan lopen sluiten, zo is hij nu eenmaal niet. De discussie over verjaardagtopics hebben we hier niet. Ik denk niet dat het te maken heeft met de drukte. Op S.com was het nl ook niet altijd zo druk. Alleen was er wel altijd aanleiding tot ruzie. BRuGGi kon toen óók een tijd lang niet op het forum. bas en arthur waren er in het begin nog niet. Wel waren er een aantal gasten die er nu niet meer zijn. Maar toen kenden we elkaar ook nog minder. Waren er wel eens ruzies die je nu niet meer zou maken.
Wat we nodig hebben is dus een aantal nieuwe lui. Fatsoenlijke, maar liefst ook een paar paupers/vage gasten/trietse lui.
Precies bart, de scherpe discussies missen hier.
Tis meer een vriendenkliek geworden, vroeger verdedigden we de kleuren van de club op internet zeg maar hehe...
En we verdedigde met z'n alle de naam van het voetbal tegen de paupers
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:02   #32
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit soort hoofden mis je hier gewoon. Wat een paupers:



Jdiezrequijo.. wie kent m niet?



Of deze pauper; Martin1985 'Mr wannabe-forumbaas'



Of wie heeft er geen koude rilligen meer als hij denkt aan dit figuur -> Koen, die hier danst met zijn moedertje (?)



Uiteraard onze grote vrind Tofke_H, alias 'MSN/ICQ/MAIL/Postduif'



Legendarisch blijft natuurlijk ook meester-paupertje Simon Steenhuis, de beheerder van dit knake-forum..



Wat te denken van deze sukkel, dystopia, die zich altijd overal mee bemoeide zonder er iets vanaf te weten :r



En natuurlijk Mr. Oizo, oop dit forum Mastreech.. Moet ook meer reageren. Maakt vele pauper-opmerkingen (zoals die opmerking of we spijt hadden van het spammen ).

Een lijstje personen om met recht :r op te zeggen. Nooit geweten dat het zonder die gasten saai zou kunnen zijn Maargoed. Anders test ff op jullie PC of jullie op scholieren kunnen. Gaan we daar misschien weeres een middagje langs ofzo. Kunnen we lachen.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:07   #33
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe

ik mis alleen nog foto's van:

-ajacied4ever die wel supporter4ever was maar dan alleen bij het ajax tournament kwam
-zaagmans
-nog wat andere ajacieden zoals ajacied4ever
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:17   #34
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Best een mooie selectie dacht ik zo Alleen van paupertje Mitros kon ik geen foto vinden

Daarnaast wilde ik jullie de avatar van Martin1985 niet onthouden. Die is werkelijk té kwijlerig/zielig/slijmballerig en alle superlatieven die je erop kunt loslaten; triest dus:

  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:20   #35
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Met Christiaan's soul kon je ook wel lachen altijd, en die was ook wel goed voor een goede discussie....

Voor de rest had je natuurlijk lulletjes als:
-Boogie
-Mitros (die niet tegen die ene foto kon met al die piercings)
-Zaagmans en z'n zus met die kerstballen door de oren heen
-McCaine
-een stel van die belgen die altijd begonnen over die suffe competitie van hun
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:21   #36
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rekz_x
hehe

ik mis alleen nog foto's van:

-ajacied4ever die wel supporter4ever was maar dan alleen bij het ajax tournament kwam
-zaagmans
-nog wat andere ajacieden zoals ajacied4ever
Die kon ik dus (helaas) allemaal niet vinden. Zaagmans stond overigens onlangs nog in het foto-album van dit forum. Maar das alweer een tijdje terug.. (je weet wel, met kerstboom secreet..)
Heyyy.. hier heb ik hem.. is die gast trouwens zaagie? En dat debiele gedoe te zien wel Hier istie:

  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:22   #37
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ohja, die Anderlecht geile belg met iedere dag een nieuwe topic over anderlecht/belgisch voetbal was er ook zo'n 1
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:28   #38
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by rekz_x
Ohja, die Anderlecht geile belg met iedere dag een nieuwe topic over anderlecht/belgisch voetbal was er ook zo'n 1
haha idd
hoe heefte die gozer nou?
t leg op me puntje van me tong
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:30   #39
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank


haha idd
hoe heefte die gozer nou?
t leg op me puntje van me tong
ilicboy?
ilycboy?

zoiets toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:33   #40
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja, geloof het wel.. kijk wel ff of die erin staat
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:36   #41
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die middelste zoutzak is trouwens zaagmans, dus niet die gast bij secreet




En we hadden nog unexplained. Die was zeer geliefd bij Ernhem en Christiaan
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:39   #42
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, en bij mij niet te vergeten



Dit is m.. (unexplained) Die gast is trouwens Zaagmans ja.. Lijkt verrekt veel op Oizo trouwens
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:41   #43
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Stuk voor stuk trieste lui trouwens daar bij Zaagie.. Legendarisch vond ik trouwens ook het 1-2tje tussen Bas en Stef. Schitterend gewoonweg. Kent iedereen m nog? Elke post een woord uit he nummer:

Zaage Zaage Wiede Wiede Waage, Martin (zaagmans) kwam thuis om een boterham te vragen, moeder was niet thuis, vader was niet thuis, PIEP zei de muis in het ZAAGMANSHUIS! (

En dat steeds per woord een post. Schitterend gewoon
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:51   #44
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

hhe idd ilicboy
De pauper van de belgen

Mmm jammer dat ik dat 1-2-tje niet gezien hebt
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 15:54   #45
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

trouwens als het goed moek daar nog gewoon opkomen, ik heb ondertussen een nieuwe modem gekregen dus die Ip-ban heeft ook geen zin meer (waarschijnlijk zal me naam het niet meer doen)

maar ut ging eigenlijk om dit forum hehe
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 16:54   #46
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehehe lol. die foto's.
Ik heb trouwens nog een aandenken van de tijd dat we mot hadden met "McCaine en Leonoor".. hadden Zwarma en ik ff met paint zitten kutten, resultaat ziet u wederom hier:.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 16:58   #47
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Zaage Zaage Wiede Wiede Waage, zaagman kwam thuis om een boterham te vragen, moeder was niet thuis, vader was niet thuis, PIEP zei de muis in het ZAAGMANSHUIS! (
PhittBazz ©
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 17:17   #48
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Met Christiaan's soul kon je ook wel lachen altijd, en die was ook wel goed voor een goede discussie....
Volgens mij is die hier wel regelmatig op het forum, ook buiten Sport, nu heet ie Christiaan

Leuk topic trouwens
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 18:23   #49
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 13 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

hehe, jeugdsentiment

maar idd zeg.. wat een sociaal-contactgestoorden allemaal zeg, stuk voor stuk
prachtig...
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 18:23   #50
TN18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Inderdaad wel lachen ja, zo'n topic.

Die Simon ken ik trouwens, hij studeert hier in Utrecht hetzelfde als ik. In het echt is het wel een relaxte kerel, maar ik ken z'n fratsen op het scholierenforum niet zo.

Zaagmans, telkens als ik een foto van hem zie lig ik weer dubbel. Hoe schraal kan je er op staan zeg. En dan die stompzinnige vriendjes van hem, pfrrtt!
Maar ja, beter om iemand lachen dan meteen onder de tafel duiken van pure afgrijzing. (Dan hebben we het dus over die hitsige zus van 'm )

Die Ilicboy was trouwens ook irritant ja. Alleen als ie weer begon te schelden was ie wel grappig. 'Amai, ge hebt iets tegen Belgen zeker?? Jullie Hollanders zijn ook allemaol arroganten DIKKENEKKEN!!!
Pfrt ik kwam niet meer bij toen.
Zo waren er wel meer van die rare Belgen trouwens.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.