Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 August 2004, 18:52   #151
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vraag me eigenlijk af of iedereen dat hele Theo gedoe wel snapt en er de humor van begrijpt. Op Fok staat een stukje dat niemand wist waar het nou eigenlijk overging. Maar dat hele theo gedoe is gewoon van die reclame eigenlijk.
Van pearl ofzo, dat ie eerst langs iemand loopt en hem niet herkend en dan 50 meter verdrop roep van Theo! Ik had je niet herkend van dichtbij!

Zo
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 18:53   #152
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ok mijn lijstje :

novastar : vond ik echt leuk, stond samen met een vriendin van me vooraan en zij kende alle liedjes zowat en ik bijna niks maar twas toch wel leuk.

the hives : vond ik ook echt goed gewoon, hun arrogantie is wel grappig en de liederen waren gewoon gaaf.

nerd : waren ook wel leuk, heb wel beetje gedanst, maar ik had er meer van verwacht. toch jammer dattie zn stem verloren had en niet door kon gaan. watje.

offspring : nou ik stond dus nog steeds vooraan en dat voelen mn ribben nog steeds. pff wat een drukte en geduw, maar de show zelf was leuk, ik kenden eigenlijk verder niet echt veel behalve de bekende liederen en die speelden ze ook veel dus dat was mooi.

daarna beetje gehangen en rondgelopen en nog gezeten bij faithless. was wel leuk, beetje saai vond ik het.
daarna nog naar de silent disco en die was fokking te gek gewoon. hoe grappig is het om stuk of wat mensen uit hun dak te zien gaan met allemaal zon koptelefoon op

bloodhound gang : was grappig, ik kende echt totaal geen liedjes van ze maar de sfeer was gezellig en de liedjes die ik wel kenden waren gewoon leuk.

the sheer : ook leuk, we vielen halverwege de set binnen, wat een dolle boel daar zeg. een of ander meiske ging nog strippen helemaal vooraan. waarom weet ik niet precies volgens mij wilde ze een polical statement maken

daarna in mn uppie naar oil wat ik echt te gek vond. ik wist eigenlijk niks van ze, maar het stukje in het boekje werden ze vergeleken met at the drive in en fugazi en aangezien ik die allebei top vind leek me dit ook wel leuk. en dat was het ook, wanneer die cd van hen uitkomt ga ik hem zeker halen.

was gebleven voor gem en dat was ook best leuk. dit optreden was beter dan dat in de 013, want toen vond ik er niet veel aan. maar deze keer was het meer energieker ofzo ik weet het niet. leuker in ieder geval. o en this is your life is toch niet van hen? toen ik ze voor de eerste keer zag kende ik ze totaal niet en toch kende ik dat liedje al.. kdacht dat het een strokes cover was maar ik weet het niet zeker.

stukje bij dEUS gehangen op het veld, dat was ook leuk, maar ik kende er te weinig van om het echt top te vinden ofzo.

daarna dropkick murphies en die waren heel leuk, echt lekkere sfeer en iedereen was aan het springen en doen en twas heel leuk.

the streets vond ik wel prima ofzo. niet echt top, ik had er meer van verwacht. vooral het feit dat ze gewoon zat op het podium stonden en eigenlijk meer dronken en vertelden hoeveel ze wel niet opgezopen hadden die dag dan dat ze een goede show neerzetten :S

weer gehangen op onze vast plek op het gras bij chemical brothers, beetje relaxen.

daarna battle royale II gezien. met vertraging want het duurde kei lang voordat we naar binnen mochten. pff 20 min later in een film vallen hou ik niet zo van. mja twas wel grappig, iedereen ging steeds juichen wanneer der iemand doodging
I is zeker wel beter, maar ik vond II niet zo superkut als iedereen zegt.

(pfff wat een tering lang stuk zeg)

tokyo ska paradise orchestra was gaaf. geweldig gezicht om zo stuk of wat van die japanners uit hun dak te zien gaan op het podium kwas wel eerder weggegaan voor radio 4.

dus toen pikte ik nog een stukje mee van blanche en op het eerste gezicht vond ik het niet zo luek, maar eigenlijk was het toch best wel stoer.

radio 4 : nou dat was top. gewoon hippe punkfunk zoals het zo mooi omgeschreven wordt nieuwe album komt binnenkort uit dus die ga ik ook scoren wanneer dat is.

dep : brute ragherrie. klaar. nee, het was best cool, ik vond de muziek leuker dan ik dacht en twas gewoon gaaf om te zien.

razorlight : nou dat was dus ook top. oja en hij ging bezweet en al karina nog knuffelen enzo, smerige details te verkrijgen bij krien

daarna dus gehangen bij soulwax met johnny. was wel lachen

um verder umm.. terug naar tent, slootje gesprongen, en daarna goldfinger gezien en dat was echt heel leuk. beetje springen, beetje raar doen. top dus.

stukje meegekregen van the white stripes op de heuvel, was ook wel prima... alleen ging hij wel heel erg benadrukken dat zij toch wel zijn zuster was. ik bedoel.. boeien? en nog heel hyper het verhaal van johnny aan mijn mensen vertellen enzo.

voor de rest nog beetje rond gelopen om uiteindelijk te eindigen bij the italian job. en het was KOUD! ik ging echt dood van de kou. wat op zich ook wel leuk was, was dat ik slaap was gevallen tussen de achtervolging en de aftiteling lol was wel grappig

en nu heb ik lamme vingers van het typen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 18:55   #153
yor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pukkelpop het lijstje

- domme belgen
- lompe humor (allemaal zo hard mogelijk HOERUH roepen, geniaal hoor)
- bier
- en bier
- dillinger escape plan (fuckfuckfuckfuck, wat goed!)
- the bronx ( die zanger is tof en nee niet gezoend)
- chemical brothers, mooie lichtshow, leuke muziek, alleen te massaal)
- faithless (mwahmwah)
- hopesfall (beetje saai, tis dat ik alle nummers kon)
- nora (gecancelled, fuckzooi)
- young heart attack (oude lullen die ac/dc twee keer zo snel spelen en twee keer zo kort en ook nog een coole show hebben, vet!)
- roni size (fucking goed dansbaar)
- 2 many dj's (swing those hips!)
- felix da housecat (de tent ging helemaal los!)
- tiesto, (vette sfeer hoor!)
- elbow (super goede zanger, zorgt geheid voor kippevel)
- gore ranzige camping
- vet eten
- lekkere hot dogs buiten festival terrein (met uien, hoe geniaal zijn uien!)
- geen douche
- waar is de douche!!!!????
- veel hardcore mensen
- geen bekenden gezien
- eigen muziek meegenomen (hoe hard is unearth op de vroege ochtend al waren onze buren het daar niet zo mee eens)
- domme belgen
- domme chicks (belgen dus)
- geen echt lekkere chicks (belgen dus)
- flogging molly is een zaadband
- the offspring was gewoon niet vals!
- the blood hound gang is echt slecht (maar wel grappig opzich)
- papa roach (oeioeioei, wat doen die op een hoofdpodium?)
- heb ik het al over domme belgen gehad
- voorlopig geen festivals meer voor mij
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 18:56   #154
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Ik vraag me eigenlijk af of iedereen dat hele Theo gedoe wel snapt en er de humor van begrijpt. Op Fok staat een stukje dat niemand wist waar het nou eigenlijk overging. Maar dat hele theo gedoe is gewoon van die reclame eigenlijk.
Van pearl ofzo, dat ie eerst langs iemand loopt en hem niet herkend en dan 50 meter verdrop roep van Theo! Ik had je niet herkend van dichtbij!

Zo
der stond een stukje over ind e spits ofzo.. dat theo gevonden was?
een of andere bal die theo heet die vorig jaar ging en even moest pissen bij de ingang en juist toen de rij op gang kwam en zijn mensen allemaal theo!!!! gingen roepen en dat iedereen dat overnam ofzo
ik geloof der eik geen zak van.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 18:56   #155
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
bloodhound gang : was grappig, ik kende echt totaal geen liedjes van ze maar de sfeer was gezellig en de liedjes die ik wel kenden waren gewoon leuk.
wel meesterlijk dat ze de rechterhelft een 'prive-concert' gaven ik stond overigens ook aan die kant

Offspring vond ik trouwens echt meesterlijk
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 18:57   #156
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wij hadden lekker een Theo bij ons

en dep was gewoon allesvernietigend
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 18:57   #157
yor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

echt cool trouwens dat zoveel mensen waarvan je het niet verwacht dep toch vet vonden, eindelijk waardering voor de teringherriesmaak!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:00   #158
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
wel meesterlijk dat ze de rechterhelft een 'prive-concert' gaven ik stond overigens ook aan die kant

Offspring vond ik trouwens echt meesterlijk
GAST ik heb jou gezien man!
je stond bij ons op de camping

en ik stond aan de linkerkant grmbl.. stelletje fuckers zijn ze ook he

en roy.. ik had het zelf ook niet verwacht eigenlijk. maar tis niet zo dat ik meteen naar de platenzaak vlieg om cd te halen ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:04   #159
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
GAST ik heb jou gezien man!
je stond bij ons op de camping

en ik stond aan de linkerkant grmbl.. stelletje fuckers zijn ze ook he

en roy.. ik had het zelf ook niet verwacht eigenlijk. maar tis niet zo dat ik meteen naar de platenzaak vlieg om cd te halen ofzo
waar precies stond jij dan? je gaat toch zeker niet zeggen dat je aan de andere kant van t pad stond van waar ik en een groep mensen stonden he (mensen met alleen maar zwarte kleding aan waar een klein gastje met een bril bij was)?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:04   #160
yor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
GAST ik heb jou gezien man!
je stond bij ons op de camping

en ik stond aan de linkerkant grmbl.. stelletje fuckers zijn ze ook he

en roy.. ik had het zelf ook niet verwacht eigenlijk. maar tis niet zo dat ik meteen naar de platenzaak vlieg om cd te halen ofzo
ik zou het maar doen, anders krijg je slaag
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:05   #161
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
Wij hadden lekker een Theo bij ons
wij ook
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:11   #162
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
waar precies stond jij dan? je gaat toch zeker niet zeggen dat je aan de andere kant van t pad stond van waar ik en een groep mensen stonden he (mensen met alleen maar zwarte kleding aan waar een klein gastje met een bril bij was)?
nee maar jij liep het washok uit en ik in dus ik weet totaal niet waar jij verder stond ofzo hoor
dat was vanochtend trouwens
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:12   #163
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yor
ik zou het maar doen, anders krijg je slaag
van wie dan wel?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:14   #164
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

fuck dit is een hyper topic
ik ga het ff lezen en dan zelf bandlist posten.

LAURA ER SCHIET ME IETS TE BINNEN NAMELIJK DAT JOHNNY ZEI I LOVE TWO GIRLS EN HIJ KEEK NAAR ONS. remember?
ik kan niet meer wachten tot de volgende keer!
*gaat weer verder p de video zoekenn*
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:26   #165
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
nee maar jij liep het washok uit en ik in dus ik weet totaal niet waar jij verder stond ofzo hoor
dat was vanochtend trouwens
jezus, zeg dan iets tegen me riep iets tegen me Nightwolf, NW, Tijn of jongen in die blauwe jas was allemaal goed geweest

vanaaf maar ff foto's uploaden, ook van de bands waar ik bij was niet van allemaal want ik stond lang niet altijd op goeie plekken
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:28   #166
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wel wazig trouwens, vorig jaar tot 2uur snachts in de rij gestaan vanaf toen het open ging. Nu was ik er om 9 uur, 5 over 9 binnen! Geen tassencontrole, niks!

Ook bij binnenkomst op eht festival terrein helemaal niks! Geen enkele keer gefouilleerd of wat dan ook!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:28   #167
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ohja, de bands waar ik naar toe ben geweest

Novastar
The Delays (erg onder mijn niveau)
Keane
The Offspring
Mintzkov Luna (bleek ook niet mijn soort muziek te zijn)
Blood Hound Gang
Velvet Revolver (wat een kut zanger voor de rest wel aardig )
Dropkick Murphy's
Within Temptation (wilde ze wel eens in t echt zien spelen want ik moest gelijk door naar.....)
The Chemical Brothers
Flogging Molly
Epica
The White Stripes (ze speelden gisteren erg klote vond ik)
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:39   #168
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yor
echt cool trouwens dat zoveel mensen waarvan je het niet verwacht dep toch vet vonden, eindelijk waardering voor de teringherriesmaak!
ik vind het al tof sinds ik ze bij soad zag (soad niet eens gebleven zo slecht toen)
is overigens tot nu toe ook de enige herrie die ik kan waarderen, maar die show was gewoon zoooooooo vet! echt supertop. die vent zat trouwens ook aan mijn buik enzo echt irri. maar laura had er meer last van. vieze justin hawkins lookalike hahahahha.

ok mijn lijstje

colour of fire: supertop vond ik dat.
echt chill die gitarist die op de grond lag en vervolgens doodleuk vertelde tegen de zanger die vroeg "what were u doin down ther man" "MASTURBATING MOTHERFUCKER"

delays: SUPERSCHATTIG. en greg keek iig alsof ie me herkende van onze meeting op titp maar weet het natuurlijk nietz eker. lachte heel lief naar me! ik vind de muziek gewoon zo cute en greg springt dan zo lief blehblah.

N*E*R*D: die hebbik nou wel weer vaak genoeg gezien hoor (3)

miss kittin ff geweest dat was wel cute.

the sheer vind ik zoooo slecht he niet normaal. maar ja het was wel oke om te zien en als je niet te kritisch luistert klinkt het best lief. en die strippende vrouw (recht voor me btw lau ) was ook funny

gem viel me echt zo mee he, ik vind ze superrr! echt leuk vond ik het. toffe gasten, mooi aangekleed en leuke show. en naja die meeting was gewoon grappig
gelukkig vind ik ze leuker dan the strokes waar ze op schijnen te lijken..

auf der maur vond ik een beetje saai maar het was wel tof om es gezien te hebben hoor : ]

the streets vond ik echt funny haha. helemaal lazerus die gasten, en ik wist al dat ze niet bijster veel voorstellen live dus het viel me echt niet tegen. leuk om mee te maken.

radio4 was prachtig! hebbik al eerder gezegd.

DEP was geniaaaaaaaaal. ook al gezegd

razorlight achja zou mn mond houden he roy

goldfinger vond ik super. veel leuker dan ik dacht man! was wel gezellig die paar nummers dat laura en ik er waren,.

tsja. verder zijn mijn laarzen nat en stinken ze naar sloot
en heb ik fucking keelpijn en heb ik geen stem meer. ggggrrrr.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:40   #169
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
The Delays (erg onder mijn niveau)
wat is dat nou voor lompe opmerking
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:42   #170
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

andere woorden voor dat t zeker niet mijn smaak was. ik geef wel toe dat ik hun intronummer wel goed vond klinken maar de rest zeker te weten niet
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:46   #171
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
jezus, zeg dan iets tegen me riep iets tegen me Nightwolf, NW, Tijn of jongen in die blauwe jas was allemaal goed geweest

vanaaf maar ff foto's uploaden, ook van de bands waar ik bij was niet van allemaal want ik stond lang niet altijd op goeie plekken
nee joh das eng enzo mensen aanspreken weetjewel

en ik sta op de foto op mtv.nl hoe erg is dat
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:46   #172
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
andere woorden voor dat t zeker niet mijn smaak was. ik geef wel toe dat ik hun intronummer wel goed vond klinken maar de rest zeker te weten niet
hm maar het klinkt meer alsof je ze heel dom vindt omdat je zegt "onder mn niveau" en dat vind ik een beetje debiel.
maar qua smaak kan ik natuurlijk niks zeggen want dat is heel persoonlijk

IK VIND ZE NAMELIJK SUPAHHHH.
ik word echt gek van mezelf man ik raak die lollies nooit meer aan
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:48   #173
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
hm maar het klinkt meer alsof je ze heel dom vindt omdat je zegt "onder mn niveau" en dat vind ik een beetje debiel.
maar qua smaak kan ik natuurlijk niks zeggen want dat is heel persoonlijk

IK VIND ZE NAMELIJK SUPAHHHH.
ik word echt gek van mezelf man ik raak die lollies nooit meer aan
suikerkick
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:52   #174
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
hm maar het klinkt meer alsof je ze heel dom vindt omdat je zegt "onder mn niveau" en dat vind ik een beetje debiel.
maar qua smaak kan ik natuurlijk niks zeggen want dat is heel persoonlijk

IK VIND ZE NAMELIJK SUPAHHHH.
ik word echt gek van mezelf man ik raak die lollies nooit meer aan
die 3 voor 12 lollies?

en nee, ik bedoelde wat ik er zelf van vond. wat ik wel grappig vond was de kledingstyle en hoe de gitaren eruit zaggen. kreeg er een jaren 80 gevoel bij
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 19:53   #175
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
nee joh das eng enzo mensen aanspreken weetjewel

en ik sta op de foto op mtv.nl hoe erg is dat
vet, link eens door op F&P of geef anders maar de link via pm
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 20:04   #176
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ha ik ben lekker gefilmd door MTV, toen we langs die mtv chick liepen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 20:52   #177
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ik ben ook door mtv gefilmd toen ik op de signingtafel bij gem lag

oja en ook toen ik een hap van mijn icecream nam

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
MMMMMMMMMMMMMMYYYYYYYYYYYYYYY
GOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDD lauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kijk nou prrrrrrrr
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 20:54   #178
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
die 3 voor 12 lollies?

en nee, ik bedoelde wat ik er zelf van vond. wat ik wel grappig vond was de kledingstyle en hoe de gitaren eruit zaggen. kreeg er een jaren 80 gevoel bij
hihi ja maar greg springt zo lief vind je dat ook niet?

en ik had het gevoel alsof aaron naakt was man hij had zn sjaal niet om! naja goed

naja die 3 voor 12 lollies hebben mn gehemelte dus verragt he!
nee ik had de xenos lollies JE WEET TOCH WOUTER VERDOMME MAN! IK VOEL ME ECHT GENAAID WE MOESTEN MEETEN! ik had speciaal rooie lollies en omdat ik ze allemaal heb opgegeten (alle 20) ben ik gewoon 3 dagen zonder slaap hyper geweest
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 20:58   #179
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
hihi ja maar greg springt zo lief vind je dat ook niet?
kan ik me niet meer herinneren :> wil ik me dat wel herinneren?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 21:03   #180
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
kan ik me niet meer herinneren :> wil ik me dat wel herinneren?
ja
maar ik zal ophouden met mijn gevoelens uiten hoor anders wordt het zo'n emotioneel topic.

nu we het toch over "emo" hebben..
volgende week naar de milkyway lau

grappig trouwens ik heb op zondag fucking 7 verschillende mensen met hetzelfde JR Ewing shirt gezien

oja die theosaus over de patat was echt kansloos
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2004, 21:15   #181
monolo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

+ colour of fire
+ auf der maur
+ dansen tot laat met mijn chickies
+ radio 4
+ soulwax
+ saamhorigheidsgevoel zzz
+ zon op zondag
+ ricardo villabos
+ the sheer
+ zooi nieuwe mensen ontmoet

- regen regen regen
- miss kittin (damn kon dat geluid nog zachter?)
- theoo
- pisbakken
- fucking rij voor de pendelbussen rond 12 uur
- de kou snachts
- sommige forummers
- oplaadstations die lege telefoons teruggaven
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 07:09   #182
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

omg ik ben zoooo fucking ziek
keelpijn, kleine oogjes, moe, verkouden, schor i love it
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 08:19   #183
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
vet, link eens door op F&P of geef anders maar de link via pm
nee joh, ksta der super dom op

ik heb die mtv chick ook gezien, maar volgens mij waren ze niet aan het filmen toen ze langsliepen. hoe relaxt baantje heeft zij zeg.. beetje alle festivals aflopen en der nog voor betaald krijgen ook nog

kheb zin in aanstaande maandag wooo.
oja stuur mij es wat van dat strung out dan stuur ik jou wel nieuwe bouncing souls en tbs enzo

woensdag fotos klaar!!
khoop dat ze een beetje gelukt zijn zeg
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 08:24   #184
yor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

shit maandag is taking back sunday al

moet ik alvast even mn emokloffie wassen en strijken
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 08:36   #185
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yor
shit maandag is taking back sunday al

moet ik alvast even mn emokloffie wassen en strijken
en nu niet helemaal achteraan gaan staan en meteen weer weg gaan zoals bij thursday!
kheb jullie toen helemaal niet gezien
maar maandag wel vind ik
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 08:42   #186
yor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
en nu niet helemaal achteraan gaan staan en meteen weer weg gaan zoals bij thursday!
kheb jullie toen helemaal niet gezien
maar maandag wel vind ik
nou daar moet ik toch even over nadenken....
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 09:32   #187
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yor
nou daar moet ik toch even over nadenken....
ja zeker. strung out is headliner dus dan kunnen we alvast weg toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 10:25   #188
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

hehe fuckers
maandag wordt gewoon heel erg vet!!
ja lau we gaan ff wat mp3s traden. maar strung out vind ik maar matig hoor. ff wat nieuwe dingen d/len want die berg mp3s die ik heb zijn oud
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 10:26   #189
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

oh morgen de foto met johnny....
lau scan m meteeeeeeen in en post hier en stuur mij en ooo maakt niet uit dat we er vast verragt uitzien. br br br br.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 10:57   #190
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wel een beetje zwak dat je niemand van dep gepimpt hebt hoor biffy
Tenslotte degradeerden ze elke andere band daar tot onbetekenende onzin..

En wel vrij spijtig dat ik zoveel lollies heb moeten missen..
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 11:01   #191
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

zoals ik al tegen laura zei: die hyper raggende lekkere gitarist zal vast goed zijn in bed
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 11:31   #192
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Trouwens, de rij voor de pendel bussen was echt cool. Die beer die de hele tijd heen en weer ging was grappig
En die voordringers de hele tijd die bekogeld werden en gefuckt werden, die 2 meisjes die voordrongen bij de rij naar lelystad (ik stond naar t harde) die echt bekogeld werden met bierblikken, sinasappels, alles en na een half uur toch maar naar achtergingen omdat men geowon neit ophield was echt geweldig .

Op de heen weg geen rij of wat dan ook, en dan een uur in de rij staan voor de bussen
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 13:56   #193
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yor
nou daar moet ik toch even over nadenken....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ja zeker. strung out is headliner dus dan kunnen we alvast weg toch?
grom

kvond die gitarist inderdaad supervet zeg. hij ging tekeer als een dolle stier, niet normaal. en ja nou of hij goed is in bed dat boeit mij verder niet maar die brok hormonen genaamd krien weer wel
kvond het wel grappig dat die zanger dacht dat niemand hen kende ofzo. hij heeft wel 3 of 4 keer zon opmerking gemaakt van 'if you know who we are' of iets in die richting.

gelukkig hadden wij geen rij voor de bussen, we waren rond 11 uur weg ofzo, net op tijd voor de grote drukte. allen wel stom dat we twee mensen van ons kwijt waren die niet erdoorheen konden tegelijk met de rest. dus moesten we nog op hen wachten. wel relax dat we daar ontbijtje kregen enzo.

en krien, kga morgen waarschijnlijk weer naar leiden dus kweet niet of ik tijd daarvoor heb maar de software moet er zowieso eerst weer op dus kdoe het meteen daarna
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 15:37   #194
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oe en echt van weet ik hoeveel mensen gehoord dat zij degenen waren die Theo hebben geďntroduceerd
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 15:45   #195
nfl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard xyz

heb lowlands dit jaar compleet niet gevolgd. ook niet via den tv. zat nog in frans-spaanse sferen
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 16:38   #196
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: xyz

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nfl
heb lowlands dit jaar compleet niet gevolgd. ook niet via den tv. zat nog in frans-spaanse sferen
die zijn wel ondergeschikt aan lowlandssferen hoor pft
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 16:58   #197
nfl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard xyz

hangt er vanaf wat voor frans-spaanse sferen je kan pas weten hoe het was als je er was. het zelfde geldt naturrlijk voor lowlands lekker totall niet te vergelijken dus.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 21:21   #198
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

hangt nergens vanaf piemel.

lautje ik kan niet meer wahahahahachten.
oja wat me net te binnen schoot is dat johnny zo supernerveus was in het begin van in the city en daardoor vergat ie de helft van het eerste couplet
blehbluh. LAU ga je mee naar gem in de ekko en rotown? ik ben gek van die band sinds lola&meeting
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 22:07   #199
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Ik vraag me eigenlijk af of iedereen dat hele Theo gedoe wel snapt en er de humor van begrijpt. Op Fok staat een stukje dat niemand wist waar het nou eigenlijk overging. Maar dat hele theo gedoe is gewoon van die reclame eigenlijk.
Van pearl ofzo, dat ie eerst langs iemand loopt en hem niet herkend en dan 50 meter verdrop roep van Theo! Ik had je niet herkend van dichtbij!

Zo
En dat is dus niet waar he

De geschiedenis:
kijk vorig jaar was er een theo die liep even weg om muntjes te halen toen de rij bij de ingang van et festival terrein ineens begon te lopen toen riepen zn vrienden em, en toen begon de rij mee te doen......dit is niet langer dan een uur de rage geweest.......

Heden:

Donderdag middag/avond zaten we bij de tenten (ik was daar met nog 12 man ofzo) en toen begon tegen over ons iemand een vriend te roepen die een aan de andere kant stond, en die reageerde niet, dus wij riepen mee, en zijn naam was.....Theo....natuurlijk...... toen begon de halve camping mee te doen (camping 3 natuurlijk) dus zo doende, misschien dat dat op meer campings gebeurd is.....maar uiteindelijk zijn wij er op camping 3 mee begonnen nee maar iig dat eerste is dus eigenlijk de oorsprong....
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 22:10   #200
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
De geschiedenis:
kijk vorig jaar was er een theo die liep even weg om muntjes te halen toen de rij bij de ingang van et festival terrein ineens begon te lopen toen riepen zn vrienden em, en toen begon de rij mee te doen......dit is niet langer dan een uur de rage geweest.......
dit schijnt dus ook niet waar te zijn
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.