Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 November 2004, 13:25   #1
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Red face AZ Kampioen: realistisch?

Opportunistisch als de voetbalwereld is, wordt na een goede serie wedstrijden van AZ gefluisterd dat het gewoon een titelkandidaat is.
Feit is in ieder geval dat AZ samen met PSV momenteel het beste voetbal speelt in Nederland. Het is een ingespeelde ploeg, ze weten elkaar blindelings te vinden, hebben scorend vermogen, een goede keeper en defensie en een brede en sterke selectie. Ook lijken ze de belasting van Europese wedstrijden aan te kunnen. Afgezien van PSV is er ook niet echt een constante club die er ver boven uitsteekt.
Kan AZ voor het kampioensschap gaan? Of is een plek in de top 3 al een enorme prestatie? Houden ze dit voetbal vol, of krijgten ze (net als vorig seizoen na de winterstop) nog een terugval en is Europees voetbal het maximaal haalbare?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2004, 13:28   #2
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor de spanning en het niveau in de competitie zou het misschien wel aardig zijn wanneer een club van buiten de traditionele top drie kampioen zou worden. Het grote gevaar is natuurlijk wel dat een lekker draaiend team als AZ als kleinere club met minder financiëele middelen (ondanks een suikeroom) aan het eind van dit seizoen leeggekocht gaat worden. En dan moeten ze afgeroomd de CL in
  Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2004, 14:05   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je kijkt naar de salarisuitgaven bij AZ zijn ze al tijden de 4e club van Nederland, dat is allemaal te danken aan Dirk. En ik denk niet dat AZ aan het einde van het seizoen zomaar leeg gekocht gaat worden. Scheringa is erg rijk en er zit veel geld van hem in, die laat zijn toppertjes niet voor niets weggaan. Er zijn zelfs plannen om na dit seizoen Pi-Air naar de Hout te halen, Dirkie heb grootse plannen met die retteketetterts

edit:
oja, het is best realistisch om AZ tot een kampioenschapskandidaat te benoemen. Alleen zie ik ze niet voorbij PSV komen. De laatste keer dat de kampioen niet van de top3 was, was het ook AZ. Alleen weten wij (de sportforummerts) daar niets van te herhinneren.
Er zijn alleen een paar van die pauper supporterts bij AZ die het niet gun, maarja, sommige andere mag ik weer wel. En tja, boeie? Als AZ kampioen wordt is het feest in Alkmaar, en daar ben ik wel voor in

Laatst aangepast door The Phit : 8 November 2004 om 14:11
  Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2004, 18:44   #4
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik denk dat PSV zeker een maatje te groot zal zijn, AZ is ook kansloos van het veld afgeveegd door PSV...
Momenteel spelen ze echter wel het beste voetbal van de HCE, de vraag is echter of ze dat volhouden. Dankzij de Willem II'ers hebben ze echter wel een zeer brede selectie en daar zit het tweede verschil tussen AZ en de subtop (het eerste verschil is de kwaliteit op het veld + technische leiding (Adriaanse en van Geel)).
Feyenoord blijkt nu al een aantal keer nog niet helemaal klaar te zijn voor het grote werk. Over het algemeen wordt er goed gespeeld in Rotterdam, maar ze zijn toch al een aantal keer tegen een zeperd aangelopen. Dat zie ik bij PSV nog niet zo snel gebeuren, dankzij een formidabele organisatie achterin en op het middenveld.
Van Ajax is het nog afwachten in hoeverre zij herstellen van deze periode, maar momenteel denk ik dat AZ met Feyenoord zal moeten strijden om de tweede plek.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2004, 21:20   #5
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Ik denk persoonlijk dat ze zeer goed voetbal spelen en toch eigenlijk wel CL-voetbal verdienen. Maar aangezien PSV in mijn ogen weer landskampioen gaat worden en ik Feyenoord-fan ben en dus Feyenoord ook CL-voetbal wil zien spelen, hoop ik toch dat Feyenoord tweede wordt. AZ gun ik dan wel zeker dr derde plaats. Overigens draait AZ pas sinds dat Adriaanse er trainer is.
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2004, 00:14   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Absoluut niet AZ wordt gewoon weer 5e of 6e. Speelt slechts bij vlagen leuk voetbal, ik heb ze nog nooit tegen ons een fatsoenlijke wedstrijd zien spelen, meestal spelen wij ze helemaal weg (wat meer zegt over de zwakte van AZ dan over de sterkte van ons).

Maargoed, de media hebben weer een nieuw troetelkindje. Eerst liep men als een kip zonder kop achter Utrecht aan en was Foeke Booy het 8e wereldwonder, nu is AZ weer even hot.

Ik snap trouwens niet waar je die nonsens over 'belasting van Europees aankunnen' vandaan haalt Tuur? Rondom de 1e ronden liet men punten liggen en de 1e speeldag van de 2e ronde had AZ vrij. Nu speelde men wel, maar, juist ja, tegen Utrecht, dat zelf ook Europees heeft gespeeld..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2004, 13:39   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Met wat meer realiteitszin van Co, had AZ niet hoeven verliezen van PSV en zeker niet met ruime cijfers, de krachtsverschillen zijn ook weer niet zó groot denk ik. Misschien is PSV sterker, het heeft in ieder geval meer ervaring en wat meer echte topspelers, maar PSV is dit seizoen tot nu toe vooral degelijk en nog weinig sprankelend. Maar aan het einde van de rit zijn de posities op de ranglijst pas echt hoe de verhoudingen ongeveer liggen en ik verwacht niet dat AZ het tot aan mei volhoudt om voor de titel mee te houden.

Een voorbarige conclusie is het misschien wel, maar nonsense niet, Bart. De topclubs willen rond Europese wedstrijden nog wel eens op hun bek gaan, maar AZ speelde twee keer gelijk: één keer in de lastige uitwedstrijd tegen Roda (waar ook de topclubs niet makkelijk winnen, laat staan AZ) en een keer 0-0 thuis tegen Ajax, waar een overwinning ook gewoon mogelijk was. Utrecht heeft ook Europees gespeeld, maar ze winnen wel met een klinkende 4-0 en 90 minuten lang werd Utrecht overklast.

Met je punt dat AZ nu gehyped wordt ben ik het trouwens wel eens.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2004, 00:33   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Waar hebben we het dan over? Waarom riepen we een maand terug niet dat Utrecht voor de titel mee zou doen?

Allemaal weer pure hype, pure non-issue. Youri Mulder (een slechtere analist kan ik me zo 1,2,3 niet bedenken) roept dat hij het met een wan-stelling van Jack eens is, en ineens vinden veel teveel mensen dat. 'Ze winnen toch van iedereen'. Is dat zo? Ja, 3 keer op rij winnen noem ik niet winnen van iedereen. Van Heerenveen, Ajax, Roda en PSV bijvoobeeld werd er al niet gewonnen.

Nog even en die hype is ook over. Ajax komt gewoon weer terug en mijns inziens hebben zij nog altijd de sterkste selectie van Nederland. Ik zie niet in waarom Ajax straks niet nog gewoon kampioen wordt.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2004, 18:02   #9
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik zie niet in waarom Ajax straks niet nog gewoon kampioen wordt.
R. Koeman?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2004, 12:47   #10
Romero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dream on Ajax word derde en FEYENOORD pakt de titel Az wordt 2e achter de F en psv 3e
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2004, 13:54   #11
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Romero
Dream on Ajax word derde en FEYENOORD pakt de titel Az wordt 2e achter de F en psv 3e
psv en ajax worden 3e
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2004, 14:00   #12
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
psv en ajax worden 3e
ja die snap ik ook nog steeds niet
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2004, 20:49   #13
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het probleem is dat PSV dus ook op een lelijke manier wedstrijden wint, doorgaans een goed teken voor een kampioenskandidaat. Tegen Willem II was het slecht en tegen Vitesse was het ook niet echt overtuigend. Maar goed, de cijfers spreken in het voordeel van PSV, met nog maar 5 tegendoelpunten. Hopelijk laat PSV nog wat punten liggen zodat de titelstrijd spannend blijft.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2004, 20:57   #14
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vind het geen probleem hoor.

Alex is trouwens een echte cultheld aan het worden. Schitterend hoe hij bijvoorbeeld vorige week Bobson afstopte na 20 scharen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2004, 21:01   #15
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe inderdaad
Alex heeft mij ook wel overtuigd, dat is/wordt een publiekslieveling, goede aankoop. Eigenlijk best opvallend dat PSV een Braziliaans international in huis heeft gehaald. Als hij na Bobson nou ook Henry in de tang houdt (Of in het Achterhoeks in de tes holden)..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2004, 21:31   #16
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hij is (nog) geen international hoor. En voorlopig moet dat ook zo maar blijven, want zonder interlands mag hij bv ook niet naar Chelsea die de eerste optie hebben...

En zo raar is het ook niet dat PSV een Braziliaans international weet te halen. Ik ken wel een paar 'aardige' voorgangers (hoewel dat dan weer spitsen waren).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2004, 22:28   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Laten we hopen dat dit anti-voetbal niet beloond gaat worden met een titel. Langzamerhand zou je bijna op AZ gaan hopen. Feyenoord laat he-le-maal niets zien, Ajax staat al te ver achter. En daarnaast lopen er wel een paar jongens bij AZ op de tribune rond waar ik wel sympathie voor heb
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2004, 17:26   #18
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar na de winterstop gaat AZ vast wel weer keihard onderuit in eigen hout tegen Roda. althans dat hoop ik, t was vorig jaar echt genieten toen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2004, 10:13   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Maar na de winterstop gaat AZ vast wel weer keihard onderuit in eigen hout tegen Roda. althans dat hoop ik, t was vorig jaar echt genieten toen
Hehehe, dan ken t een gezellig weekend worden Maar, NEC en Willem II gingen vorig jaar ook hard onderuit thuis, en dit jaar absoluut niet meer Maar AZ blijft wel een tegenstander die ons ogenschijnlijk wel ligt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2004, 12:33   #20
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik zie hoe gemakkelijk FC Twente het PSV maakt bij bijvoorbeeld de 1-0 en het totale gebrek aan dreiging/aanvallende inbreng dan is dat toch wel frustrerend. Als PSV uiteindelijk de beste blijkt na een titelstrijd dan heb ik daar best vrede mee hoor, maar ik mag toch hopen dat er ook daadwerkelijk een titelstrijd gaat zijn, waarbij de top 3 + AZ tot in het voorjaar meedoen om het kampioensschap. Zaterdag is er dus een mooie taak voor de Graafschap om PSV punten af te nemen en de boel weer wat spannender te maken
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2004, 18:46   #21
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Sowieso vind ik Twente al een en al onmacht uitstralen dit seizoen.. maar misschien is het wel de kracht van PSV dat het allemaal zonder tegenstand lijkt te gaan in de HCE?

En al dat anti-voetbal-geblaat gaat ook nergens over. Bijna alle fans uit Eindhoven zijn dik tevreden met het spel en resultaat. Net zoals Ajax-fans dik tevreden waren toen ze twee jaar geleden met oerlelijk voetbal en een grote portie geluk de kwartfinale haalden.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 20:39   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

En juist toen riep jij ook hard om het anti-voetbal van Ajax Natuurlijk is men tevreden in Eindhoven, maar ik constateer louter, net als heel wat PSV-aanhangers uit mijn klas overigens, dat het oervervelend is om naar te kijken, en AZ resultaat en mooi voetbal (regelmatig althans) lijkt te combineren.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 23:31   #23
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik geloof dat ik meer riep over de grote porties geluk waarmee Ajax doorkwam...
Natuurlijk is mooi voetbal leuk, maar uiteindelijk gaat het allemaal om het resultaat... Dat AZ dat zo leuk voetbalt ging gewoon keihard onderuit op het moment dat het er echt moest staan tegen PSV.

Daarbij heeft PSV in het begin ook genoeg leuke wedstrijden gespeeld, bijvoorbeeld tegen RBC en Rode Ster. Verder kan ik zelf net zoveel genieten van een geweldige Alex, die alle spitsen in de zak heeft zitten, als van een aanval over zoveel schijven. En dat geldt momenteel voor heel wat meer PSV-fans, dan dat er fans zijn die klagen.

Mooi voetbal eisen dat is voor in Amsterdam. In Eindhoven is men enorm tevreden over een elftal dat staat als een huis en bijna alles wint zonder tegendoelpunten, waar men in de voorbereiding nog vreesde voor een rampseizoen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 23:39   #24
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik hoor anders hele andere geluiden van mensen die een seizoenkaart hebben.. Misschien dat het voor teletekst wat makkelijker genieten is (met alle respect..), maar mensen die zoveel pleuro's neertellen voor een jaartkaart vervelen zich momenteel stierlijk, en kunnen zich maar weinig memorabele momenten voor de geest halen. En ik kan ze geen ongelijk geven van wat ik passief heb gezien..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 23:43   #25
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Achja, zo hoor ik weer andere verhalen van seizoenskaarthouders... en op PSV-fora lees ik ook nauwelijks kritische geluiden. Hooguit dat Hiddink meer dan 17 man in de selectie moet opnemen of dat hij Vonlanthen meer speeltijd moet gunnen.

Ik durf toch zeker wel te stellen dat de meeste PSV-fans zeer tevreden zijn...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 23:44   #26
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Tja, deze discussie kun je natuurlijk tot in den treure doorvoeren en er een welles/nietes spel van maken Laten we het houden op dat we er een andere mening op nahouden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 23:46   #27
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Inderdaad, hoewel ik die anti-voetbal-mentaliteit een ajax-discussie blijf vinden.

Wat vond je trouwens van dat stuk van Taco vd Velde uit de VI over Roda?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 23:56   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, ik hoop dat hij zijn nek niet heeft gebroken bij het intrappen van die wijd openstaande deur.. Ik bedoel; dat weten we al jaren, en daarom moet nog voordat Vloet zijn koffers pakt allereerst Hendriks oprotten. En niet om 'terug te treden' als Commisaris Technische zaken alwaar hij nog meer macht heeft, maar hooguit tot scout (in nederland, en niet in het 2e van Patro Maasmechelen)..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2004, 00:14   #29
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

AZ herbstmeister.
Is het nog steeds te vroeg om te reppen over titelkansen voor AZ?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2004, 00:25   #30
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Ik vind van wel. Maar ik zie weinig live-wedstrijden. PSV maakte op mij echter een veel sterkere indruk dan AZ.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2004, 16:08   #31
ProtoN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

AZ wordt gewoon landskampioen, punt
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2004, 17:28   #32
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zijn we een AZ supporter rijker op dit forum?
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2004, 18:14   #33
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Voor welke club was je eerst ProtoN?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2004, 18:14   #34
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Zijn we een AZ supporter rijker op dit forum?
't Schijnt . Nu hoeft bartje mij geen retteketet supp meer te noemen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 11:05   #35
Offspring
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En zijn de kansen gekeerd, nu Van Gaal is aangesteld? Wat is jullie mening: wordt AZ er beter of minder van??
stijn
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2005, 12:40   #36
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

1. PSV
2. Ajax
3. AZ
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2005, 13:28   #37
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Offspring
En zijn de kansen gekeerd, nu Van Gaal is aangesteld? Wat is jullie mening: wordt AZ er beter of minder van??
stijn
die komt volgend seizoen pas, hij kan nu alleen motiverend werken.
AZ kampioen, och het zal wel erg leuk zijn. qua afwisseling en qua het bewijs dat de normaal mindere clubjes ook hoog kenne eindigen ipv alleen Ajax, F'noord en PSV bovenin met afwisselend Heerenveen, Vitesse, Utrecht, NAC en AZ als 4de met grote punten achterstand.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2005, 13:46   #38
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolkie
1. PSV
2. Ajax
3. AZ
Vooral hoe je dat uitlegt is perfect Michel!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2005, 14:23   #39
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Vooral hoe je dat uitlegt is perfect Michel!
is geen uitleg voor nodig toch???
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2005, 17:26   #40
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolkie
is geen uitleg voor nodig toch???
Niet iedereen heeft dezelfde denkwijze als jij ..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2005, 17:30   #41
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Niet iedereen heeft dezelfde denkwijze als jij ..
ja maarjah...
ik met mijn voetbal kennis heb de laatste 3 jaar wel gelijk gehad!!!

Uitspraak Michel Kolks!!!

Als je wat wilt moet je gokken!!!
en als je wilt winnen moet je voetballen!! maar niet tegen ajax!!! hehehe
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.