Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 February 2006, 14:19   #1
Aapie134
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Praten?

Alo, ik zit met een (klein?) probleempje. Ik ben een spontane jongen van 15 jaar oud maak vaak grappen en ben ook wel enthousiast maar wanneer ik met meisjes praat 1 op 1 klap ik dicht ik weet vaak nei twat ik meot zeggen en het is zo stil. Heeft iemand tips om een gesprek gaande te houden?

Thx!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 14:22   #2
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien wat dingen aan de ander vragen? zodat zij wat verteld.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 14:43   #3
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
Misschien wat dingen aan de ander vragen? zodat zij wat verteld.
idd, gewoon wat dingen aan haar vragen zodat zij dingen vertelt en het niet zo stil is.
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2006, 19:20   #4
Me-Sz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb eigenlijk hetzelfde als wat jij hebt, maar ik ben er wel achter gekomen dat als iemand een beetje van hetzelfde karakter als jou is, dat alles dan veel makkelijker gaat..
Ook belangrijk is dat je diegene kan vertrouwen, en dat je, je prettig voelt bij diegene, want misschien zijn het ook wel angst (schaamte) gevoelens.....
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2006, 13:09   #5
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Me-Sz
Ik heb eigenlijk hetzelfde als wat jij hebt, maar ik ben er wel achter gekomen dat als iemand een beetje van hetzelfde karakter als jou is, dat alles dan veel makkelijker gaat..
Ook belangrijk is dat je diegene kan vertrouwen, en dat je, je prettig voelt bij diegene, want misschien zijn het ook wel angst (schaamte) gevoelens.....
leuke tip
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 12:46   #6
Ertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je kan t t beste aanpakken door eerst algemene vragen (waar woon je? hoe oud ben je? van welke sport hou je? enz.) te stellen...
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 13:35   #7
Droppeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer rustig een gesprek te beginnen, het is namelijk ook nooit goed om zomaar van alles te gaan vragen. Heb het over hobbies en school, of over sport, iets wat jullie beide interreseert.

Laatst aangepast door Droppeke : 9 March 2006 om 17:48
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2006, 12:36   #8
Daegron
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droppeke
Probeer rustig een gesprek te beginnen, het is namelijk ook nooit goed om zomaar van alles te gaan vragen. Heb het over hobbies en school, of over sport, iets wat jullie beide interreseert.
precies en heb het over actuele dinge,, zoals iets wat in het nieuws is geweest ofzo wat zij ervan vind enz..

ik heb het probleem zelf ook gehad maar ben er nu inmiddels wel een beetje vanaf... hoe vaker je over algemene dingen hebt en soms gewoon een grap tussedoor doet kome ervan zelf diepgaande gesprekken en ga je elkaar ook goed vertrouwen,, en hoe vaker je dat doet hoe makkelijker het bij 'nieuwe' meisjes gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2006, 12:37   #9
pokervogel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daegron
precies en heb het over actuele dinge,, zoals iets wat in het nieuws is geweest ofzo wat zij ervan vind enz..

ik heb het probleem zelf ook gehad maar ben er nu inmiddels wel een beetje vanaf... hoe vaker je over algemene dingen hebt en soms gewoon een grap tussedoor doet kome ervan zelf diepgaande gesprekken en ga je elkaar ook goed vertrouwen,, en hoe vaker je dat doet hoe makkelijker het bij 'nieuwe' meisjes gaat

ja maar lijkt me handig om dan de politiek te vermijden
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2006, 12:39   #10
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Hoe kan je nou dichtklappen?
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.