Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 March 2008, 23:46   #1
Mutserr
Lid
 
Mutserr's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 January 2008
Locatie: Mn eige fijne kamer
Berichten: 16
Standaard problem

Ik heb een vriendje.. mijn vriendje is al seksueel actief geweest.. en ik wilde dat nog niet dat heb ik hem al heel vaak duidelijk gemaakt.
Nu is het de afgelopen tijd zo geweest dat hij boven op mij lag als ik wakker werd.. half naakt.
Ik heb ook wel is gemerkt dat hij iets deed bij mij als ik nog niet helemaal sliep.. maar draaide me dan altijd om.. omdat hij egt mijn broekje etc uit wilde doen.
Laatst.. was ik half slapend nog met hem aan het zoenen.. en had hij mijn broekje naar beneden gedaan en is ongevraagt IN mij gekomen zonder dat ik dat merkte in eerste instantie. pas toen ik pijn voelde keer ik het door en zei hij tegen me dat hij in me zat.
Ik heb hem van mij af geduwd en moest dus ook egt huilen.
Ik heb tegen hem gezegd dat i het al zo vaak aan hem moest zeggen maar toch luisterde hij er niet naar, sorry sorry sorry het zal nooit meer gebeuren of het spijt me zegt hij dan maar als ik nu verder met hem ga denk ik dat het weer gebeurd.

Ik wil het binnenkort ok uit gaan maken als ik hem weer zie..
Aangezien i khet nu nog niet uit gemaakt heb is omdat ik het via telefoon smsje mail ofsow zwak vind.. ik ben ook bang om alleen naar hem toe te gaan en het te vertellen/./ aangesien hij in staat is om verkrachtingen te doen!!
ik heb meerdere exen van hem gesproken en uit al hun verhalen blijkt dat hij dat eingelijk bij hun ook geprobeert heeft.. en het dus ook gelukt is.. dat zei daarna eraan gewend waren en uit zichzelf sex met hem namen..

ook doet hij heel bazig.. ik heb een beste vrienidn en vriend waar ik niet meer mee om mog gaan.. niet bellen niet msnen niets!! zelfs niet naar een verjaardag toe!
ik heb daar geen genoegen mee genomen en doe gewoon zelf waar ik zin in heb.
Maar nu denk ik dus dat ik er zwnger door kan raken niet dat hij is klaargkeomen voordat hij het deed dus ik hoop dat er niets ergs is gebeurd, ik ben ok van plan volgende week naar de doktor te gaan en er wat over te vragen

Iemand nog informatie?
Mutserr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2008, 00:06   #2
lesley18
Lid
 
Geregistreerd op: 14 March 2008
Berichten: 2
Standaard

Jezus...

Je vriendje komt hiermee over als een loverboy weet je dat?

en in feite heeft hij je al verkracht, want hij zat in je terwijl jij dat niet wilde! DAT IS VERKRACHTING Ik weet niet of jij wel eens ongesteld bent geworden? Maar je kunt het beste eerst een zwangerschapstest doen. Het best kun je er 3 doen, 2 uit 3 is zekerder dan 1 test, of 2...

Je kunt daarna alsnog met je testen naar de dokter gaan, waar ze nog een test zullen uitvoeren met ochtendurine.
Ze kunnen ook een test uitvoeren met je bloed, maar hiervoor moet je iets langerwachten op de uitslag.
De uitslag van je ochtendurine is vaak binnen een paar uurtjes klaar. Je ouders hoeven hier niets over te weten, je kan je eigen telefoon nummer doorgeven (mits je die hebt) en je kunt ook zelf bellen, of er naartoe gaan. De dokter heeft zwijgplicht.

Wat ik zo over je vriendje lees is niet al te best...
DUMPEN DIE HANDEL...
Het is geen gelukkige relatie. Dat is goed te merken aan hoe je schrijft, sowieso al dat je bijna niks mag, dit is belachelijk want hij zou je vrij moeten laten in je eigen keuzes ed.
Je kunt veel beter krijgen
Het feit dat hij in je zat terwijl jij niks doorhad, zal ook zeer angstig voorje gweest zijn!? Heeft hij wel een condoom gebruikt?
In ieder geval kan ik je aanraden een test te doen en naar de dokter te gaan, dit kan eng zijn maar een kind hebben terwijl je zelf nog een kind bent is veel enger, laat staan hetaan je ouders uit te moeten leggen.
Zoals ik al zei.... Je bent wel verkracht.... maar op een andere manier dan vaak in films en series wordt weergegeven....
verkrachting = seks hebben tegen je wil... jij wilde het niet, en hij deed het gewoon... dus het is verkrachting... het zijn geen ongewenste intimiteiten, want bij dat soort "lichamelijk contact" is er geen geslachtsgemeenschap.

Sterkte hiermee

Liefs,
Lesley
lesley18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2008, 09:26   #3
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mutserr Bekijk Bericht
Ik heb een vriendje.. mijn vriendje is al seksueel actief geweest.. en ik wilde dat nog niet dat heb ik hem al heel vaak duidelijk gemaakt.
Nu is het de afgelopen tijd zo geweest dat hij boven op mij lag als ik wakker werd.. half naakt.
Ik heb ook wel is gemerkt dat hij iets deed bij mij als ik nog niet helemaal sliep.. maar draaide me dan altijd om.. omdat hij egt mijn broekje etc uit wilde doen.
Laatst.. was ik half slapend nog met hem aan het zoenen.. en had hij mijn broekje naar beneden gedaan en is ongevraagt IN mij gekomen zonder dat ik dat merkte in eerste instantie. pas toen ik pijn voelde keer ik het door en zei hij tegen me dat hij in me zat.
Ik heb hem van mij af geduwd en moest dus ook egt huilen.
Ik heb tegen hem gezegd dat i het al zo vaak aan hem moest zeggen maar toch luisterde hij er niet naar, sorry sorry sorry het zal nooit meer gebeuren of het spijt me zegt hij dan maar als ik nu verder met hem ga denk ik dat het weer gebeurd.

Ik wil het binnenkort ok uit gaan maken als ik hem weer zie..
Aangezien i khet nu nog niet uit gemaakt heb is omdat ik het via telefoon smsje mail ofsow zwak vind.. ik ben ook bang om alleen naar hem toe te gaan en het te vertellen/./ aangesien hij in staat is om verkrachtingen te doen!!
ik heb meerdere exen van hem gesproken en uit al hun verhalen blijkt dat hij dat eingelijk bij hun ook geprobeert heeft.. en het dus ook gelukt is.. dat zei daarna eraan gewend waren en uit zichzelf sex met hem namen..

ook doet hij heel bazig.. ik heb een beste vrienidn en vriend waar ik niet meer mee om mog gaan.. niet bellen niet msnen niets!! zelfs niet naar een verjaardag toe!
ik heb daar geen genoegen mee genomen en doe gewoon zelf waar ik zin in heb.
Maar nu denk ik dus dat ik er zwnger door kan raken niet dat hij is klaargkeomen voordat hij het deed dus ik hoop dat er niets ergs is gebeurd, ik ben ok van plan volgende week naar de doktor te gaan en er wat over te vragen

Iemand nog informatie?

Dumpen die lul.
Zo wil je toch behandeld worden?
Hij als man, zou slim genoeg moeten zijn om te weten wanneer een meisje geen seks wil.
Het forceren heeft geen enkel nut.
Ja, een aanklacht of twee aan je broek en een paar maanden of jaren cel.
maar goed,
Ik houd het simpel;

Dumpen die lul.
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2008, 15:01   #4
Mutserr
Lid
 
Mutserr's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 January 2008
Locatie: Mn eige fijne kamer
Berichten: 16
Standaard

Hij komt zo langs rond 4 uur (15-0, en ik ga het met hem er over hebben ik stelde ook voor met een pauze want hij zei dat hij wel 2 of 3 jaar o mij kan wachten maar dat kan geen enkele jongen ! ena ls hij geen pauze wil is het voor mij echt over nou ik denk nu eigenlijk zoiezo..
Mutserr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2008, 16:39   #5
Levi
Kiwiplatformist
 
Levi's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 January 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mutserr Bekijk Bericht
Ik heb een vriendje.. mijn vriendje is al seksueel actief geweest.. en ik wilde dat nog niet dat heb ik hem al heel vaak duidelijk gemaakt.
Nu is het de afgelopen tijd zo geweest dat hij boven op mij lag als ik wakker werd.. half naakt.
Ik heb ook wel is gemerkt dat hij iets deed bij mij als ik nog niet helemaal sliep.. maar draaide me dan altijd om.. omdat hij egt mijn broekje etc uit wilde doen.
Laatst.. was ik half slapend nog met hem aan het zoenen.. en had hij mijn broekje naar beneden gedaan en is ongevraagt IN mij gekomen zonder dat ik dat merkte in eerste instantie. pas toen ik pijn voelde keer ik het door en zei hij tegen me dat hij in me zat.
Ik heb hem van mij af geduwd en moest dus ook egt huilen.
Ik heb tegen hem gezegd dat i het al zo vaak aan hem moest zeggen maar toch luisterde hij er niet naar, sorry sorry sorry het zal nooit meer gebeuren of het spijt me zegt hij dan maar als ik nu verder met hem ga denk ik dat het weer gebeurd.

Ik wil het binnenkort ok uit gaan maken als ik hem weer zie..
Aangezien i khet nu nog niet uit gemaakt heb is omdat ik het via telefoon smsje mail ofsow zwak vind.. ik ben ook bang om alleen naar hem toe te gaan en het te vertellen/./ aangesien hij in staat is om verkrachtingen te doen!!
ik heb meerdere exen van hem gesproken en uit al hun verhalen blijkt dat hij dat eingelijk bij hun ook geprobeert heeft.. en het dus ook gelukt is.. dat zei daarna eraan gewend waren en uit zichzelf sex met hem namen..

ook doet hij heel bazig.. ik heb een beste vrienidn en vriend waar ik niet meer mee om mog gaan.. niet bellen niet msnen niets!! zelfs niet naar een verjaardag toe!
ik heb daar geen genoegen mee genomen en doe gewoon zelf waar ik zin in heb.
Maar nu denk ik dus dat ik er zwnger door kan raken niet dat hij is klaargkeomen voordat hij het deed dus ik hoop dat er niets ergs is gebeurd, ik ben ok van plan volgende week naar de doktor te gaan en er wat over te vragen

Iemand nog informatie?
Verkrachting is illegaal. Je kan hem hiervoor aangeven bij de politie.
__________________
There is no way to happyness, happyness is the way.

Buddha
Levi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2008, 18:07   #6
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mutserr Bekijk Bericht
Hij komt zo langs rond 4 uur (15-0, en ik ga het met hem er over hebben ik stelde ook voor met een pauze want hij zei dat hij wel 2 of 3 jaar o mij kan wachten maar dat kan geen enkele jongen ! ena ls hij geen pauze wil is het voor mij echt over nou ik denk nu eigenlijk zoiezo..
Als iemand het lef had om zoiets bij mij te doen, had ie nu half dood op straat gelegen, snappie? Ik zou hem nooit maar dan ook NOOIT meer vertrouwen en absoluut geen pauze nemen, hem nooit meer zien is het beste. Je kunt hem inderdaad aangeven bij de politie, maar dan moet je weer bewijs hebben enzo en ik denk dat je dat nu niet meer hebt.
DUMPEN!
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2008, 19:21   #7
Danielle13
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb zoiets vergelijkbaars meegemaakt maar ik werd net optijd helder.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2008, 19:45   #8
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

bwhahaha topic? Mensen zijn echt fokking dom tegenwoordig, echt prachtig
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2008, 20:10   #9
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
bwhahaha topic? Mensen zijn echt fokking dom tegenwoordig, echt prachtig
niet iedereen kan zomaar een normale relatie hebben he pakspul
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2008, 20:17   #10
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Levi Bekijk Bericht
Verkrachting is illegaal. Je kan hem hiervoor aangeven bij de politie.
Thanks for stating the obvious
Amnesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2008, 20:29   #11
Danielle13
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nederlands?
Mijn engels is way down normale today
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2008, 15:22   #12
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door lesley18 Bekijk Bericht
Jezus...

Je vriendje komt hiermee over als een loverboy weet je dat?
Ja.... juist die gast wil neuken dus is het een loverboy
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2008, 20:12   #13
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat zal vast zijn omdat dit meisje geen contact meer met haar vrienden mocht hebben. Klinkt toch een beetje vreemd.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2008, 12:24   #14
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

1. Sla hem in elkaar en geef hem aan
2. Huur Rawr in en laat haar hem voor je in elkaar slaan en geef hem dan aan.
3. In alle gevallen: Maak het uit en geef hem aan, want naast dat het niet normaal is getuigt alles wat je geschreven hebt ook van een schrikbarend gebrek aan respect richting jou. En als jij het niet doet, wie weet hoeveel meisjes dan hetzelfde als jij door gaan maken.

Afmaken die handel!
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2008, 15:49   #15
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
bwhahaha topic? Mensen zijn echt fokking dom tegenwoordig, echt prachtig
Dit zijn dingen waar meiden/vrouwen meestal niet zo sterk in staan. Je wilt je vriend niet verliezen maar je wilt ook niet met hem naar bed. Wat doe je dan, als je echt van iemand houd dan ben je meestal makkelijk over te halen hoor!

@ Mutserr
Heel veel sterkte ermee..
Hoe was het toen hij langskwam eergisteren?
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.