Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 March 2005, 14:02   #1
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard klanten/gasten: irritant of aardig?

als je werk hebt. waar werk je en want voor gasten/klanten krijg je en zijn ze ook aardig??

ik werk bij de mac en je hebt echt stomme gasten. domme boeren en veel asoos. zelfs een collega en een vriendin van haar zijn door dat tuig in elkaar geslagen. (jongens en meisjes zaten op haar in te trappen). ze komen elke dag bij ons, ze maken alleen maar troep en af en toe zijn er ook nog vechtpartijen tussen armenen en turken

verder is het wel leuk... maar hebben jullie dit ook. of ben ik een appart geval
__________________
Just Swallow, and it will all be over

Laatst aangepast door Jamiel : 8 March 2005 om 10:47
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 14:08   #2
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik werk bij een supermarkt en ik verbaas me nog elke dag over de onbeschoftheid van sommige mensen. Daarentegen zijn er lieve mensen die speciaal voor jou elke maandag boodschappen komen doen en dropjes kopen als je moet hoesten
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 14:49   #3
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik werk bij de Bruna en de meeste mensen zijn wel normaal gelukkig

Een keer gehad dat een buitenlander enorm veel stampij kwam maken omdat hij amper Nederlands sprak en ik niet begreep wat hij bedoelde... bedrijfsleidster derbij gehaald. Die wist het ook niet.

Dus uiteindelijk was hij toch weggegaan gelukkig
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 18:27   #4
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Werk in de keuken dus kom niet in aanraking met de klanten ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 18:51   #5
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ik werk bij een hotel en kom super veel in contact met de gasten.

momenteel is The european fine art fair in maastricht. komen allen maar stinkend rijkelui op af en daar zit het hotel ook vol mee deze week. die zijn veeleisend, maar wel beleefd als jij dat ook bent en ze geven erg goed fooi.
normaal gesproken een mix van gewone mensen en wat sjiekere, maar niks mis mee
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 18:52   #6
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben liever zelf klant
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 20:28   #7
bloempjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik werk middagen in een bioscoop en heb daar vooral kindjes met ouders als gasten. Vooral de kindjes zijn heel erg cool
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 20:32   #8
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

je werkt dan ook in de mac in almelo (toch?), dat zegt genoeg
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 23:04   #9
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
je werkt dan ook in de mac in almelo (toch?), dat zegt genoeg
kutlui zijn het
__________________
Just Swallow, and it will all be over
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 23:27   #10
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
Werk in de keuken dus kom niet in aanraking met de klanten ...
Ja het is goed te zien dat jij in een keuken werkt want in de horeca zijn het geen klanten maar gasten.

Enfin ik werk ook in een keuken maar soms ook in de bediening. Vind de keuken zelf leuker omdat het harder werken is en het is ook moeilijker. Ik mag nu tevens ook sinds kort alleen rotie (warme kant/vlees) staan en dat is nóg leuker. We hebben wel een open keuken dus mensen kunnen wel naar binnen kijken maar dat gebeurt niet zo vaak dat ze langs komen. Soms erger ik me wel aan mensen die voortdurend de keuken in zitten te staren werkelijk alsof ze de hele tijd op je letten.

Als ik in de bediening sta is het soms ook vaag met sommige gasten. Ik vind bijvoorbeeld oudjes die de hele tijd praten of zitten te zeuren echt ontiegelijk irritant. Ook vind ik mensen die zeuren (bijv. tips gaan geven hoe het beter zou moeten terwijl ze er de ballen verstand van hebben) ook erg irritant.

Maar mensen die haast hebben en per se voor een bepaalde tijd de deur uit willen zijn omdat ze naar de bios willen spannen voor mij de kroon qua irritantheid. Vooral als ik in de keuken sta. Komt er ineens een spoedbon binnen. Dus ik moet mensen die er net zitten voor laten gaan en mensen die gezellig uit eten zijn langer laten wachten. Tevens is uit eten gaan ook iets wat tijd kost en daardoor gezellig is en als je snel wilt eten enzo moet je maar naar de Mac of een snackbar gaan ofzo. Goed, dan geef je die mensen voorrang en dan geven ze géén fooi.

Enfin, nooit echt vechtpartijen ofzo omdat het toch een restaurant is. 1x meegemaakt dat ik een man onder invloed van drugs de zaak uit moest zetten maar niks spectaculairs zoals bij de rest hier.

Hmm dit kan ook in klaagcorner zie ik...
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2005, 08:35   #11
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik werk in een cafe in de bediening en meestal is de sfeer wel gezellig, maar soms zitten er wel van die irritante boeren tussen die denken dat ze alles kunnen zeggen, maar ach, die negeer je gewoon. Als ze echt vervelend worden, dan heb je vanzelf binnen 10 seconden de portiers naast je staan. Voor de rest zijn er natuurlijk ook zat lui die gewoon beleefd zijn en waarmee je een gezellig praatje kunt hebben als het even wat rustiger is
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2005, 10:11   #12
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

ik werk bij de chinees, ik heb bijna altijd vrolijke en aardige klanten. 1x gehad een man die boos werd dat ze eten niet kwam omdat ie snel wilde eten en de bestelling in de keuken kwijt was geraakt
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2005, 10:48   #13
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

--> Verplaatst naar Klaag corner en titel aangepast.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2005, 17:59   #14
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

hehe t enige wat ik eigenlijk heb gehad was een gast die in zn ondergoed over de gangen liep beetje raar figuur was dat
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2005, 18:12   #15
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik heb wel vaker zeikerds in de supermarkt.. Maarja, de ene keer vind ik het erger dan de andere keer, ligt aan mijn bui
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2005, 18:34   #16
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Ik werk achter de bar en dat is soms strontvervelend... krijg je weer: Hoi meisje hoe heet je?

maar moet toch aardig blijven voor de fooi Verder werk ik ook in de keuken
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 14:55   #17
mema
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wekr op een zeilschool, en aangezien ik in Limburg woon komen er nogal veel Duitsers, en die vind ik irritant.
Ten eerste; ik kan geen vreemde talen. Of ja, ik kan het wel een beetje, eten bestellen en me voorstellen, maar die mensen uitleggen hoe een motorbootje werkt is toch iets te veel van het goede.

En ten tweede; er zijn heel veel van die mensen die menen dat ze kunnen zeilen en dan een boot komen huren, waarna ze achter lagerwal raken (aan de kant komen en iet meer weg kunne zeilen) waarna je ze mag gaan 'redden' en dat ze daarna gaan beweren dat het niet aan hen lag maar aan het feit dat de boten niet goed onderhouden zijn en dat is dus echt onzin aangezien die super goed bijgehouden worden
sukkels zijn het
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 19:59   #18
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Ik werk in een slagerij.. en ik heb echt een hekel aan mensen die net doen alsof het mijn schuld is als we bijvoorbeeld geen paardenvlees hebben.. tjee, soms kunnen ze echt doorzagen.. 'oh, nou, dat is mooi zeg, heb ik me zolang zitten verheugen op vanavond, alle mensen verwachten wat van mij, en jullie hebben het weer niet'.. ja ehh sorry.. maar moet ik het dan op de wc even uit gaan zitten poepen ofzo? Ze hadden ook even van tevoren kunnen bellen als het zo nodig was om het te bestellen.
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2005, 11:15   #19
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Ik werk in een slagerij.. en ik heb echt een hekel aan mensen die net doen alsof het mijn schuld is als we bijvoorbeeld geen paardenvlees hebben.. tjee, soms kunnen ze echt doorzagen.. 'oh, nou, dat is mooi zeg, heb ik me zolang zitten verheugen op vanavond, alle mensen verwachten wat van mij, en jullie hebben het weer niet'.. ja ehh sorry.. maar moet ik het dan op de wc even uit gaan zitten poepen ofzo? Ze hadden ook even van tevoren kunnen bellen als het zo nodig was om het te bestellen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.