Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 December 2003, 18:34   #1
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard de 2e fase

wat vinden jullie daarvan? moet die geschrapt worden?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 18:50   #2
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind zelf dat voor havo-leerlingen de 2e fase geschrapt moet worden.........al die nutteloze vakken en het ergste is dat er zoveel mensen blijven zitten
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2003, 10:31   #3
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is een goed stelsel, de leerlingen worden klaar gestoomd voor het HBO, maar ze hadden niet verwacht dat de werk druk van de leerlingen zo hoog zou worden.
volgens mij zijn er ook weer plannen om het af te schaffen en dat vind ik wel goed, heb nooit de 2e fase begrepen

heb er trouwens ook nooit in gezeten
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2003, 11:48   #4
miesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat de overstap van de 3de naar de 4de iets te groot.Van alles wat word voor gedaan naar alles wat je zelf moet doen.Ik vind dat ze ANW en CKV iig moge sgrappuh en wat minder werkstukken zal wel rieleks zijn.Van mij mag het weg!!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2003, 12:12   #5
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by miesje
moge sgrappuh; rieleks
zo te zien is nederlands een vak wat jij niet meer hebt in de 2e fase en dat is jammer
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2003, 16:47   #6
miesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
zo te zien is nederlands een vak wat jij niet meer hebt in de 2e fase en dat is jammer
Jah de vakantie zorgt voor zn bijverschijnsellen eej
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2003, 18:31   #7
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
zo te zien is nederlands een vak wat jij niet meer hebt in de 2e fase en dat is jammer
jah helaas bestaat dat nog wel
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2003, 20:39   #8
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

2e fase mag blijven... heb je dit niet, mis je een goede instoom in het HBO of hoger...

nu heb je zoiets van "wat is dit nutteloos" maar straks heb er zekerweten wel wat aan hoor!
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2003, 22:34   #9
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair
2e fase mag blijven... heb je dit niet, mis je een goede instoom in het HBO of hoger...

nu heb je zoiets van "wat is dit nutteloos" maar straks heb er zekerweten wel wat aan hoor!
jah misschien heb je er later wel wat aan maar nu suks ut egt dus ze kunnen je zonder de 2e fase ook goed opleiden
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 19:16   #10
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind de 2e fase best lkkr, ik vind alleen dat ze de overstap iets minder klein moet maken.
Dat ze iets moeten verzinnen voor in het 3e jaar waardoor de overstop kleiner wordt.

1e en 2e Jaar brugklasjaren en dan het 3e jaar een soort overstap jaar dit heb je nu ook wel een beetje zo je moet natuurlijk je profiel kiezen maar ik vind dat het wel iets uitgebreider mag.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 21:08   #11
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Onzin dat de Leerlingen klaar worden gestoomd voor het HBO.
Ten eerste is het haast bijna onmogelijk om iemand klaar te stomen voor de gigantisch chaotische organisatie en werkwijze van het HBO.
Ten tweede er is aan de manier van lesgeven niet veel veranderd op de Middelbare scholen, en zijn alleen meer vakken bij gekomen, en leerlingen moet kiezen nu uit vier profielen ipv vakkenpakketten, er is dus nu minder keuze vrijheid.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 09:36   #12
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

die profielen zorgen er echter wel voor, dat je naar de goede richting stroomd... daarmee wordt het kiezen voor je volgende opleiding wel een stuk gemakkelijker...

enneuh tis geen bullshit (naar mijn mening) dat de 2e fase je helpt als instroom op het HBO.... ik heb er veel aan gehad doordat ik in de 2e fase meer zelfstandig heb leren werken. Dit moet je namelijk ook doen op het HBO

maarjah, niet elke hogeschool is van dezelfde kwaliteit he
en het ligt er ook maar net aan op welke middelbare school je zit.. elke school doet het weer iets anders..
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 18:05   #13
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair
die profielen zorgen er echter wel voor, dat je naar de goede richting stroomd... daarmee wordt het kiezen voor je volgende opleiding wel een stuk gemakkelijker...

enneuh tis geen bullshit (naar mijn mening) dat de 2e fase je helpt als instroom op het HBO.... ik heb er veel aan gehad doordat ik in de 2e fase meer zelfstandig heb leren werken. Dit moet je namelijk ook doen op het HBO

maarjah, niet elke hogeschool is van dezelfde kwaliteit he
en het ligt er ook maar net aan op welke middelbare school je zit.. elke school doet het weer iets anders..
ja dat is waar
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 18:12   #14
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is alleen dat er zoveel vakken zijn die men niet nodig heeft
maar het zorgt er wel voor dan geen pretpakketen
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 18:16   #15
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
het is alleen dat er zoveel vakken zijn die men niet nodig heeft
maar het zorgt er wel voor dan geen pretpakketen
beetje vaag geformuleerd
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 18:26   #16
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by jarno109
beetje vaag geformuleerd
ja ik weet het
maar door de profielen heb je geen pretpakket meer
je kon vroeger (hoor mij nou ) kiezen uit 4 vakken aangevuld met nederlands en engels
dus kon je ook aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappijleer en tekenen (ofzo) er bij kiezen zodat je eigenlijk niets hoefde te doen om je diploma te halen
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 21:06   #17
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat waren nog eens de goede tijden.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 11:57   #18
miesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
ja ik weet het
maar door de profielen heb je geen pretpakket meer
je kon vroeger (hoor mij nou ) kiezen uit 4 vakken aangevuld met nederlands en engels
dus kon je ook aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappijleer en tekenen (ofzo) er bij kiezen zodat je eigenlijk niets hoefde te doen om je diploma te halen
O dan heb ik dat dus C&M met egt van alles dr bij
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2003, 18:39   #19
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair
die profielen zorgen er echter wel voor, dat je naar de goede richting stroomd... daarmee wordt het kiezen voor je volgende opleiding wel een stuk gemakkelijker...

enneuh tis geen bullshit (naar mijn mening) dat de 2e fase je helpt als instroom op het HBO.... ik heb er veel aan gehad doordat ik in de 2e fase meer zelfstandig heb leren werken. Dit moet je namelijk ook doen op het HBO

maarjah, niet elke hogeschool is van dezelfde kwaliteit he
en het ligt er ook maar net aan op welke middelbare school je zit.. elke school doet het weer iets anders..
Jah ik kan natuurlijk alleen voor mijn eigen ervaringen spreken. Maar met de invoering van de tweede fase merkte ik weinig van veranderde lessen. Lessen werden op dezelfde manier gegeven er werd alleen meer van ons verwacht. Doordat we meer vakken kregen en meer werkstukken ed moesten maken. 't Heeft bij mij nauwelijks aan meegeholpen dat ik zelfstandiger ben geworden.
En als ik dan ook mijn HBO school bekijk, denk ik mook dat het heel moeilijk is om iemand daarvoor klaar te stomen. De organisatorische chaos op het INHOLLAND hou je niet voor mogelijk. Wat dan ook weer het gevolg is geweest van te groot willen worden en te vaak fuseren, wat mij inziens ook het lesgeven absoluut niet ten goede komt..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 19:17   #20
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

trouwens um......... De 2e fase is opgericht door een stel mensen die dachten dat ze hiermee het schoolpatroon beter konden maken maar dat is ze uiteindelijk niet gelukt. ze komen er naar een aantal jaar achter dat de 2e fase gewoon sucks, dus gaan ze hem nu weer afschaffen. dat is waarschijnlijk wel beter maar ik betwijfel wel of het schoolsysteem ook niet voor de 2e fase slecht was.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 20:56   #21
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tis trouwens niet eens de 2e fase, eigenlijk de 3e, maarja, dat wisten ze niet bij het ministerie

en het word afgeschaft, ben er ook erg blij om, kan echt niet les gaan geven aan iets waar ik niet achter sta
vind de druk te hoog, te veel, weinig specalisatie wat toch wel handig is voor vervolgopleiding en zo zijn er nog meer dingen

hoop dat het over 4 jaar weg is, dan heb ik alle ruimte om mijn eigen inbreng te hebben op het les geven
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 21:12   #22
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mij is de overstap HAVO -> HBO over het algemeen zwaarder dan die van VWO naar Universiteit. Daarnaast heb ik alleen de 2e fase meegemaakt, dus ik kan het moeilijk vergelijken, maar ik had geen problemen met de tweede fase. Het ligt er maar net aan hoe de school, of eigenlijk dus de docenten, het invullen. Zij moeten aanvullen wat goed voor de leerlingen is, dat kan onmogelijk door Den Haag van bovenaf opgelegd worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 21:21   #23
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

stap havo hbo is ook erg groot
je kan altijd zo zien wie er van het vwo, havo of mbo afkomen, vooral aan het eind van het jaar

van het vwo haalt 90% het 2e jaar met gemak
van het mbo 75%
en van de havo 40% (iig bij de heao)

heb geen 2e fase gehad, dus kan daar niet over oordelen, maar dan nog ligt de werkdruk te hoog, er moet teveel gedaan worden aan dingen die eigenlijk niet noodzakkelijk zijn
een 3e taal vind ik persoonlijk zeer overbodig, net zoals wiskunde (terwijl ik dat zelf geef )
er zijn gewoon mensen die 1 van de 2 helemaal niet kunnen en zullen dus ook op die vakken zakken terwijl dat met de oude stijl niet het geval was

een beter iets is misschien om alles een jaar te verlengen, dan is de overgang tussen havo --> hbo beter en geen 2e fase
je hebt zo ook meer tijd om een duidelijke keuze te maken in vervolg opleiding

daar moet ook veel meer aandacht aan besteed worden, ik denk niet dat het heel toevallig is, maar in mijn klas zit niemand die direct van de middelbare school naar deze opleiding is gegaan, ze hebben allemaal of een andere hbo gedaan of een mbo en dat kost alleen maar tijd en geld, zorgen dat leerlingen weten wat ze echt willen gaan doen en dan maar een extra jaartje op school zitten is stukken beter
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 21:38   #24
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
stap havo hbo is ook erg groot
je kan altijd zo zien wie er van het vwo, havo of mbo afkomen, vooral aan het eind van het jaar

van het vwo haalt 90% het 2e jaar met gemak
van het mbo 75%
en van de havo 40% (iig bij de heao)

heb geen 2e fase gehad, dus kan daar niet over oordelen, maar dan nog ligt de werkdruk te hoog, er moet teveel gedaan worden aan dingen die eigenlijk niet noodzakkelijk zijn
een 3e taal vind ik persoonlijk zeer overbodig, net zoals wiskunde (terwijl ik dat zelf geef )
er zijn gewoon mensen die 1 van de 2 helemaal niet kunnen en zullen dus ook op die vakken zakken terwijl dat met de oude stijl niet het geval was

een beter iets is misschien om alles een jaar te verlengen, dan is de overgang tussen havo --> hbo beter en geen 2e fase
je hebt zo ook meer tijd om een duidelijke keuze te maken in vervolg opleiding

daar moet ook veel meer aandacht aan besteed worden, ik denk niet dat het heel toevallig is, maar in mijn klas zit niemand die direct van de middelbare school naar deze opleiding is gegaan, ze hebben allemaal of een andere hbo gedaan of een mbo en dat kost alleen maar tijd en geld, zorgen dat leerlingen weten wat ze echt willen gaan doen en dan maar een extra jaartje op school zitten is stukken beter
eigenlijk zouden ze gewoon ook de overgang van de 3e naar de 4e op havo niveau moeten verkleinen. in de derde kreeg ik één werkstuk voor levensbeschouwing nu krijg ik er 20 ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2004, 21:52   #25
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

levo, nutteloos vak, moet worden afgeschaft, alleen in de 1e en 2e moet het gegeven worden
zelfde geld voor, tekenen, handvaardigheid, techniek en muziek
dit zijn vakken die je niet veel gaat gebruiken in de je verdere leven en hebben geen recht in de bovenbouw, of je moet ze willen en ze dus gekozen hebben

zelf had ik in de 2e en 3e drama en filmkunde, weer 2 vakken die helemaal overbodig waren

in de 4e, maarschappijleer, dat kon met gemak naar de 3e verschoven worden

zo hou je een heleboel uren over voor belangrijke vakken, zo kan je de overgang van 3e naar 4e vermakkelijken, meer tijd voor onderwerpen betkend meer productivietijd en er kan daardoor al begonnen worden met meer huiswerk en projecten opgegeven worden
zo heb je niet de overgang van 1 project naar 20

weet trouwens niet of ik ooit projecten zou geven, weet wel dat er projecten zijn voor wiskunde, maar ik zie er het nut niet van in
je levert de kinderen alleen maar meer werk aan wat ze toch niet willen maken en daardoor afraffelen en weer onvoldoende terug krijgen

dan liever een SO geven over stof die in een project kan worden gegeven, kost minder tijd, maar dan wel er voor zorgen dat de leerlingen zelf dingen gaan opzoeken op internet
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2004, 12:07   #26
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb na deze week ff helemaal gehad met de "2e fase".... phoeeeee wat een drukte en dan komt er nu een Examenweek....

ik trek het niet meer.......... Wie Trekt Mij ??
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2004, 12:03   #27
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
levo, nutteloos vak, moet worden afgeschaft, alleen in de 1e en 2e moet het gegeven worden
zelfde geld voor, tekenen, handvaardigheid, techniek en muziek
dit zijn vakken die je niet veel gaat gebruiken in de je verdere leven en hebben geen recht in de bovenbouw, of je moet ze willen en ze dus gekozen hebben

zelf had ik in de 2e en 3e drama en filmkunde, weer 2 vakken die helemaal overbodig waren

in de 4e, maarschappijleer, dat kon met gemak naar de 3e verschoven worden

zo hou je een heleboel uren over voor belangrijke vakken, zo kan je de overgang van 3e naar 4e vermakkelijken, meer tijd voor onderwerpen betkend meer productivietijd en er kan daardoor al begonnen worden met meer huiswerk en projecten opgegeven worden
zo heb je niet de overgang van 1 project naar 20

weet trouwens niet of ik ooit projecten zou geven, weet wel dat er projecten zijn voor wiskunde, maar ik zie er het nut niet van in
je levert de kinderen alleen maar meer werk aan wat ze toch niet willen maken en daardoor afraffelen en weer onvoldoende terug krijgen

dan liever een SO geven over stof die in een project kan worden gegeven, kost minder tijd, maar dan wel er voor zorgen dat de leerlingen zelf dingen gaan opzoeken op internet
ik vind zelf dat er zoveel vakken nutteloos zijn in 4 havo. maatschappijleer vind ik dan nog wel gaan maar anw en ckv1 en lev en literatuur. allemaal nutteloos. maar wat vind jij? vind jij dat ze anw en die zooi ook moeten afschaffen?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2004, 12:31   #28
miesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ze moeten ANW zeker afschaffen ik leer er nix van.Het is allleen maar extra werk en het gaat over onboeiende dingen die ik toch allemaal weer vergeet DUS WEG DR MEEJ
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2004, 18:03   #29
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by miesje
Ze moeten ANW zeker afschaffen ik leer er nix van.Het is allleen maar extra werk en het gaat over onboeiende dingen die ik toch allemaal weer vergeet DUS WEG DR MEEJ
ik bedoelde die vraag tegen stapper......
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2004, 18:23   #30
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by jarno109
ik vind zelf dat er zoveel vakken nutteloos zijn in 4 havo. maatschappijleer vind ik dan nog wel gaan maar anw en ckv1 en lev en literatuur. allemaal nutteloos. maar wat vind jij? vind jij dat ze anw en die zooi ook moeten afschaffen?
Levo en ckv vind ik echt niet nutteloos hoor.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2004, 18:25   #31
miesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Levo en ckv vind ik echt niet nutteloos hoor.
Daar benk het ook mee eens, ckv is wel shit maar je ken er wel wat van leren en dat is bij levo ook wel zo.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2004, 18:47   #32
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb geen levo... wel ckv

mijn nutteloze vakken zijn dus CKV en ANW


die lerares van anw is ook zo grappig
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2004, 21:13   #33
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

anw, is wel belangrijk, maar je moet het kiezen, alleen dan zoals het was, dus natuurkunde en scheikunde

ckv heb ik nooit gehad, maar wat ik er van hoor is het echt nutteloos, is alleen maar om de kunst een beetje voor de jongere leuk te maken, maar kunst moet je van houden, je moet het niet op gedrongen krijgen, en dat gebeurt nu wel
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2004, 12:09   #34
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
anw, is wel belangrijk, maar je moet het kiezen, alleen dan zoals het was, dus natuurkunde en scheikunde

ckv heb ik nooit gehad, maar wat ik er van hoor is het echt nutteloos, is alleen maar om de kunst een beetje voor de jongere leuk te maken, maar kunst moet je van houden, je moet het niet op gedrongen krijgen, en dat gebeurt nu wel
ik vind ckv duidelijk een belangrijker vak dan anw... ik heb bij anw nog helemaal niets geleerd terwijl je bij ckv toch wel met wat nuttige dingen in aanraking komt
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2004, 14:06   #35
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
anw, is wel belangrijk, maar je moet het kiezen, alleen dan zoals het was, dus natuurkunde en scheikunde

ckv heb ik nooit gehad, maar wat ik er van hoor is het echt nutteloos, is alleen maar om de kunst een beetje voor de jongere leuk te maken, maar kunst moet je van houden, je moet het niet op gedrongen krijgen, en dat gebeurt nu wel
jah........ckv is nutteloos
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2004, 19:15   #36
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Levo en ckv vind ik echt niet nutteloos hoor.
levo?

ckv heb ik verder nooit hoeven te doen gelukkig, wij hadden kcv en dat vond ik toch wat interessanter.
maar ik snap dat als je je niet interesseert voor kunst en cultuur dat een vak als ckv compleet nutteloos lijkt.
net wat stapper zei, als je het leuk vind, dan is het ook leuk om te doen.
ik vind het vak zelf wel goed, maar ik vind wel dat ze het als keuze vak moeten geven en niet verplicht bij CM alleen om dat profiel iets te verzwaren.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2004, 19:52   #37
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
levo?

ckv heb ik verder nooit hoeven te doen gelukkig, wij hadden kcv en dat vond ik toch wat interessanter.
maar ik snap dat als je je niet interesseert voor kunst en cultuur dat een vak als ckv compleet nutteloos lijkt.
net wat stapper zei, als je het leuk vind, dan is het ook leuk om te doen.
ik vind het vak zelf wel goed, maar ik vind wel dat ze het als keuze vak moeten geven en niet verplicht bij CM alleen om dat profiel iets te verzwaren.
jah dat zouden ze moeten doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2004, 21:03   #38
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
levo?
Levensbeschouwing

Citaat:

ckv heb ik verder nooit hoeven te doen gelukkig, wij hadden kcv en dat vond ik toch wat interessanter.
maar ik snap dat als je je niet interesseert voor kunst en cultuur dat een vak als ckv compleet nutteloos lijkt.
net wat stapper zei, als je het leuk vind, dan is het ook leuk om te doen.
ik vind het vak zelf wel goed, maar ik vind wel dat ze het als keuze vak moeten geven en niet verplicht bij CM alleen om dat profiel iets te verzwaren.
Maar het lullige van CKV is dat je een bepaald soort kunst moet leren. Je leert klassieke muziek enzo. Ze zouden eigelijk meer moeten aansluiten op je interesses, bijvoorbeeld : ik hou van rock, laat ze daar dan eens wat over vertellen ofzo
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.