Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 June 2005, 22:17   #1
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard Beoordeling muziekstukje gevraagd

Aangezien ik serieus verder wil met muziek en hiervoor allerlei nieuwe stijlen en technieken aan het aanleren ben, valt akkoestisch hier ook onder. Hier heb ik helaas weinig ervaring mee, dus vroeg ik me af of mensen van hier het zouden kunnen beoordelen

Uiteraard is alle vorm van commentaar welkom, als ik er maar iets aan heb. Alvast bedankt

http://rapidshare.de/files/2322805/e...shit1.wma.html
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 22:38   #2
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik als leek vind het wel mooi klinken. alleen soms zitten er wat stukjes in dat ik denk 'oei, hoort dat? ', vooral bij de wat snellere stukjes. maar verder klinkt het wel ok!
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2005, 22:41   #3
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Mja, het is niet hoogstaand gespeeld tijdens de opname, dat verbeter ik morgen waarschijnlijk en dan vervang ik de link door de verbeterde versie

Maar ben blij dat je het ok vindt
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2005, 09:24   #4
yor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de opbouw van het stuk vind ik wel oke moet ik zeggen. zitten volgens mij tot 1.10 twee haperingetjes in, die moet je er even weten uit te halen.
Op 1.10 ongeveer switch je naar een ander soort structuur wat volgens mij niet helemaal lekker in de maat loopt, dus dat moet je wat strakker krijgen.
vanaf 1.30 vind ik het eigenlijk een beetje kut, wat je doet is het hele voorgaande een beetje verneuken, omdat de hele flow uit het nummer wordt gehaald en gewoonweg niet meer klopt met het voorgaande, ik zou dus zeggen probeer het vanaf daar simpeler te houden, misschien opbouwen tot slaggitaar?

good luck
  Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2005, 11:31   #5
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Dat stukje wat volgens jou uit de maat liep moest net iets sneller ja, ben ik later achtergekomen en heb ik inmiddels verbeterd.

En dat 'snelle' stukje aan het einde heb ik er ook uitgehaald, het paste niet echt bij het nummer zoals jij zei Dan prop ik dat riffje wel in een ander nummer

Verder heb ik het stukje ietwat veranderd, het is net iets beter gespeeld (vind ik ) en ik heb er een aantal extra riffjes in gegooid. Van sommige twijfel ik of ze er wel tussen passen.. En het einde is nogal abrupt wat ik nog wil veranderen, maar daar heb ik nu geen inspiratie voor

Het verbeterde stukje: http://rapidshare.de/files/2332209/v...ersie.wma.html
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.