Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 June 2003, 02:18   #1
sk8boarder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Kan iemand me plzzz helpen, ik voel me echt niet goed meer

hey allemaal,
ik ken dit meisje al bijna 2 jaar....een half jaar nadat ik haar kende was ik echt stapel verliefd op haar, ik kan m'n ogen niet van haar af houden. maar ik kan kwam er toen zo'n beetje ook achter dat ze al een vriend had en nu nog steeds, dus al bijna 1,5 jaar heeft ze (hierdoor voel ik me echt klote van binnen) maar ik heb echt een gevoel dat ze de ware voor me is, we hebben wel veel contact maar verder nix, is er iemand die tips kan geven hoe ik haar een beetje voor me kan winnen??

plzzz??

xxx, een zeer wanhopige jongen
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 02:20   #2
sk8boarder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ze weet trouwens ook al dat ik iets voor haar voel, maar hoe kan ik bijvoorbeeld te weten komen of ze iets voor mij voelt?? ook daar graag tips voor
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 12:12   #3
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Denk dat ze je meer beschouwt als, vriend gezien je zegt dat jullie wel contact hebben etc. Denk niet dat ze iets in je ziet, dan had ze dat al wel een keer in de 1,5 jaar laten merken.

Ow ja zet alsjeblieft geen xxx onder een post, staat niet zo leuk
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 14:07   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: Kan iemand me plzzz helpen, ik voel me echt niet goed meer

Citaat:
Originally posted by sk8boarder
is er iemand die tips kan geven hoe ik haar een beetje voor me kan winnen??
beetje eerloos

je zal over haar heen moeten komen vind ik
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 01:23   #5
hollywood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Kan iemand me plzzz helpen, ik voel me echt niet goed meer

Citaat:
Originally posted by Nightwolf


beetje eerloos

je zal over haar heen moeten komen vind ik


Alsof mensen eigendom van iemand kan zijn en je die kan stelen.
No way, mensen kunnen zelf beslissen bij wie ze willen zijn. Gewoon proberen dus. Je moet als eerste aan jezelf denken... Dan aan haar... dan aan je vrienden en familie, dan pas aan haar vriend.

Greetzzz

I'm in LoVe
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 07:56   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

komt egoïstisch over
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 09:32   #7
hollywood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien egoistisch, maar zo is het wel. Je leeft toch ook voor jezelf? Je doet werk wat je zelf wilt, je doet sport die je zelf wilt. En je word verliefd op iemand, iets wat je niet zelf in de hand hebt, dan probeer je ook te krijgen wat je wilt. Emoties zijn emoties, niks aan te doen.

Greetzzz
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 09:36   #8
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

emoties zijn emoties, hoeft nog niet te betekenen dat je iemand anders z'n vriendin maar moet gaan afpakken
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 09:43   #9
hollywood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoals ik al zei: een mens afpakken van een ander mens dat kan gewoon niet. Behalve als de kinderen bij ouders worden weg gehaald, maar in de liefde kan dat gewoon niet het geval zijn. Dat meisje is geen fiets van die andere gozer. Dit meisje kan zelf wel bepalen of ze bij haar vriendje weg gaat... En dan mag ze best een beetje gestimuleerd worden...

Greetzzz
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 09:48   #10
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
emoties zijn emoties, hoeft nog niet te betekenen dat je iemand anders z'n vriendin maar moet gaan afpakken
waarom zou je de hele tijd je rem op je verliefdheid zetten terwijl ze ook geen duidelijk antwoord terug geeft (tenminste ze komt een beetje vaag over)... als ze het vervelend vind blijkt dat vanzelf... dan moet je stoppen...
maar zolang zij niet duidelijk aangeeft dat ze het niet wil, mag je best tonen dat je gewoon ongelovelijk verliefd op haar bent....

je moet geen acties ondernemen om ze uit elkaar te krijgen, met valse dingen enzow.. dat gaat dan weer een beetje te ver.. maar je mag het haar best aangenaam maken vind ik,....

je hoeft haar neit meteen af te pakken, maar je kan best een beetje terrein winnen op onduidelijk aangegeven gebied...
heeft ze echter wel al duidelijk aangegeven dat ze je echt niet moet.. dan ligt daar je grens...

wil ze niet dat je dichterbij komt, dan zal ze grensen moeten trekken.. daar moet je je dan wel aan houden...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 09:54   #11
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by lieve colafles


waarom zou je de hele tijd je rem op je verliefdheid zetten terwijl ze ook geen duidelijk antwoord terug geeft
moet dat dan?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 09:56   #12
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by hollywood
Dat meisje is geen fiets van die andere gozer.
heb ik dat gezegd?

Citaat:
Dit meisje kan zelf wel bepalen of ze bij haar vriendje weg gaat...
idd maar ze heeft niet voor niets een vriend
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 10:08   #13
hollywood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je al zo lang een relatie hebt, is het soms ook heel moeilijk om het uit te maken, al helemaal als ze het idee heeft dat ze daarna eenzaam kan zijn. Als je al zo lang gewent bent om iemand te hebben, is uitmaken best lastig.
Ik ben ook helemaal verliefd op een jongen die een vriendin heeft, hij is ook verliefd op mij, wil wat met mij, maar ik heb gezegt dat het niet werkt als hij ook nog dat andere meisje heeft. Toen hij vroeg of hij het uit moest maken, heb ik gezegt dat het zijn leven is en dat hij dat zelf moet beslissen, maar dat ik wel denk dat dat ook het beste is, aangezien hij duidelijk niet genoeg aan haar alleen heeft. Ik heb nooit echt gestookt tussen die twee, weet dat dat alleen maar ave recht (of hoe je dat ook zegt/schrijft) zou werken. Maar toe ik eenmaal wist dat ik hem erg leuk vond, heb ik dat wel laten blijken en heb ik hem wel geprobeert te versieren. Is dat zo erg?

Greetzzz
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 10:13   #14
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf


moet dat dan?
ja want anders ben je toch bezig met iemand versieren
tenminste als ik verliefd ben, wil ik graag en vaak bij hem/haar zijn... en veeeel knuffelen enzow...daar moet je dan toch een rem op zetten... ik weet niet hoe dat bij jou zit als je verliefd bent, maar zo reageer ik....
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 10:22   #15
hollywood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

We zijn al een redelijk tijdje gek op elkaar, maar we konden ons wel lang inhouden. En ik wacht altijd op zijn initiatief, wel heel moeilijk en vervelend. Maar dan weet ik in ieder geval van mijzelf dat ik niet diegene ben die vreemd gaat. Er zijn weleens dagen geweest, dat we een boswandeling gingen maken bijv. en niet eens hebben gekust of iets anders. Ik ben persoonlijk ook niet zo heel klef ingestelt... Liefde komt vanuit het hart, niet uit je tong. En met woorden is het heel romantisch.

Greetzzz
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2003, 16:37   #16
Elysium
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
emoties zijn emoties, hoeft nog niet te betekenen dat je iemand anders z'n vriendin maar moet gaan afpakken

ik denk dat dat meisje zelf wel kan beslissen wie ze wil...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 16:28   #17
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

je moet echt niet in iemand anders relatie gaan steuken... denk ff na hoe klote jij dat zou vinden.. t is niet goed voor t meisje, zij gaat zich klote voelen omdat ze moet kiezen, het is niet goed voor jou, jij gaat je schuldig voelen en t is niet goed voor de jongen waar ze nu iets mee heeft, hij wil haar na 1,5 jaar echt niet zomaar kwijt...
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 16:43   #18
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by lieve colafles

ja want anders ben je toch bezig met iemand versieren
tenminste als ik verliefd ben, wil ik graag en vaak bij hem/haar zijn... en veeeel knuffelen enzow...daar moet je dan toch een rem op zetten... ik weet niet hoe dat bij jou zit als je verliefd bent, maar zo reageer ik....
dat meisje in kwestie heeft een vriend in godsnaam....ik blijf dan gewoon vrienden met haar en ga ik geen dingen die meer te betekenen heeft dan vriendschap

en dat eerste, nee dan ben je niet bezig met versieren, ze kan dan ook denken van, t zal wel.....dat t haar dus niet veel kan schelen wat dat betreft
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 16:45   #19
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by hollywood
Als je al zo lang een relatie hebt, is het soms ook heel moeilijk om het uit te maken, al helemaal als ze het idee heeft dat ze daarna eenzaam kan zijn. Als je al zo lang gewent bent om iemand te hebben, is uitmaken best lastig.
Ik ben ook helemaal verliefd op een jongen die een vriendin heeft, hij is ook verliefd op mij, wil wat met mij, maar ik heb gezegt dat het niet werkt als hij ook nog dat andere meisje heeft. Toen hij vroeg of hij het uit moest maken, heb ik gezegt dat het zijn leven is en dat hij dat zelf moet beslissen, maar dat ik wel denk dat dat ook het beste is, aangezien hij duidelijk niet genoeg aan haar alleen heeft. Ik heb nooit echt gestookt tussen die twee, weet dat dat alleen maar ave recht (of hoe je dat ook zegt/schrijft) zou werken. Maar toe ik eenmaal wist dat ik hem erg leuk vond, heb ik dat wel laten blijken en heb ik hem wel geprobeert te versieren. Is dat zo erg?

Greetzzz
dit is jouw situatie en niet van de topicstarter (zover ik t erop kan uitmaken iig)
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2003, 14:11   #20
hollywood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je moet gewoon je hart volgen, kijken of dat werkt, zo niet, kies dan voor je verstand.

Greetzzz
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.