Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 April 2003, 00:15   #1
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard wat moet ik doen ??

Dit is de 2e keer ofzo dat ik op dit forum kom , maar ik weet niet wat ik moet doen .Het zit zo , Ongeveer een uur geleden van nu , was ik op een verjaardag . Ik moest mee, anders was ik wel thuis gebleven ( Jeweetwel , zo'n boring familie verjaardag ) Ik zat de hele tijd met me kleine neefje op zijn kamer te vervelen . Een tijdje later kwam me kleine nichtje , met een meisjes naar binnem . Me nichtje ging gelijk helemaal wild doen ( ze heeft ADHD ofzo ) en dat meisje ging lachen enzo . Wat later ging dat meisje steeds vragen stellen , werd steeds intimeer ( Met die K*T NEEFJE EN NICHTJE ERBIJ )Ze deed steeds closer, en ga steeds kleine hintjes ( stupid me kreeg dat veels telaat door )Zoals dat ik mijn hoofd op haar been moest leggen en ze zei ongeveer wel 100 keer dat ze het koud had. ( ik zei 100 keer dat ik het warm had ) Op een gegeven moment werd ik me nichtje een beetje erg zat en ging ik opstaan en dat meisje vroeg of ik naast haar kwam zitten . Ik dat doen en zei ging toen met haar hande over me rug heen en ik streelde haar een beetje . Maar me nichtje zat GVD steeds op me schoot en ik kon haar er niet afkrijgen. We probeerden haar steeds weg te krijgen door te zeggen dat ze naar bed moest enzo , maar het lukte niet . Zei gaf steeds seintjes enzo , maar ik kon haar uiteindelijk niet wegkrijgen en ik moest gaan . Maar nu ben ik denk ik verliefd ofzo op haar en ik weet maar 2 dingen van haar .( haar naam en leeftijd ) En ik zou haar echt heel erg graag weer een keer willen zien , maar ik weet haar adres ofzo niet en ik kan moeilijk vragen aan me neefje ofzo waar ze woont ( Ik word dan jarenlang geteisterd door zijn gezeik ) , Weet iemand wat ik moet doen ??!!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 00:15   #2
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nu ik het doorlees zit er misschien wat nutteloze info in , maar het lucht eigenlijk ook een beetje op
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 00:49   #3
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

aan die moeder/vader van je neefje en nichtje vragen? t adres dan
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 11:29   #4
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan krijg ik gezeik van hun van : hoe gaat het met haar bla bla en zulke dingen daar kan ik echt niet tegen . Maar ik ben er achter gekomen dat iemand uit mijn oude klas haar wel kent . Alleen we mochten elkaar nooit, dus nu moet ik zorgen dat ze mij mag en dat ik dat adres van dat meisje krijg
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 12:30   #5
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

beetje raar verhaal eigenlijk
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 12:44   #6
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gewoon niet aantrekken en aan je neefje/nichtje adres vragen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 17:05   #7
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
beetje raar verhaal eigenlijk
Weet ik . Kan er ook niks aan doen dat het zo is gebeurt
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2003, 17:09   #8
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou

Weet ik. Kan er ook niks aan doen dat het zo is gebeurd
Toch een leuke manier om iemand te ontmoeten?
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.