Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 May 2002, 23:10   #1
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Oke, nie lache pleaze ...

Vraagje:

Ik ben 16 en nog nooit met een jongen geweest. Dat komt vooral doordat ik echt helemaal verliefd op iemand moet zijn, en ik moet zeker weten dat het iets word tussen onz. Anderz heb ik al gauw het gevoel dat ik voor slet word aangezien ( terwijl mijn vriendinnen vaker voor de lol met iemand gaan )

Oke, wat vinden jullie hiervan??

( vind het nou een beetje een probleem want jah, je wil nie altijd vrijgezel blijven ... )
 
Oud 14 May 2002, 23:32   #2
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

nou als je nog nooit iemand hebt gehad... sja das lastig. Heb je al wel eens met iemand gezoend?? ik begon op me 15e, nouja 16e pas met zoenen. dus das opzich niet zo vreemd.
je kan zo en dan wel eens een jongen zoenen ja, wel een beetje style(geen lelijke gasten) houden anders word je snel slet genoemd ja.
relatie.... ja dat komt vanzelf, dat moet je aanvoelen waneer daar de tijd voor rijp is. als je niet kan wachten gebruik eens iemand, maar ga niet te serieus worden als hij verliefd op je word, snel afhakken die handel... das verder niet leuk. kijk eens hoe het is om een relatie te hebben, een serieuse relatie is ook wat anders maar zo kan je een beetje oefenen.... neem in dit geval ook niet zo een nerd ofzo.

succes

ps. ik had dit probleem ook, das nu iets minder dan 3 jaar geleden voor mij (55meiden zoenen geleden en 15-20 relaties(gem. 2weken-1mnd.)), daarvoor was ik een supernerd!!!!
TheGroovMaster is offline  
Oud 14 May 2002, 23:49   #3
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hej,

allereerst bedankt voor je reactie

Kijk, ik heb vroeger welles verkering gehad.. Je weet wel, beetje lief doen, handje vasthouden enz.. Ik heb nog nooit gezoend. Dat komt doordat de 1e x ( ook bij het zoenen ja ) voor mijn gevoel heel speciaal moet zijn... Duz niet in een discotheek ofzo, en het moet liefde op het eerste gezicht zijn bij mij. Da's best lastig want ja, hoevaak zie je een jongen waar je van denkt; Dit is em! ?

Nou ga ik wel uit, danz/flirt wel wat met de boyz maar als het erop aan komt... 1 x dansde ik met een schat van een jongen, ik vond hem ook zoooooow leuk! Maar jah, zodra hij wil zoenen haak ik af.. Of het nou angst is weet ik nie..

Soms schaam ik me ervoor, maar meestal ook niet. Want ja, waarom zou ik? Het is alleen niet leuk wanneer ik elke jongen ( die ik leuk vind ) afwijs...

Zucht, snap je er nog wat van??? Heeel vaag verhaal I know...

Maar tha point is: ik heb zo'n vaag Britney- idee in men hoofd: maagd blijven tot het huwelijk. Niet alleen dat, maar dat geld ook voor het zoenen. En om de een of andere reden WIL ik het wel doen ( het zoenen ) maar KAN ik het niet..
 
Oud 15 May 2002, 07:47   #4
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is juist helemaal niet vreemd ofzo! je hebt je tenminste niet door een of andere gozer laten overhalen om iets te doen, en dat is goed van je, want veel meiden doen dat wel :S
wacht gewoon totdat je een hele leuke gevonden hebt
 
Oud 15 May 2002, 10:38   #5
rmd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Oke, nie lache pleaze ...

Dat is heel normaal.
Denk heel goed na voor dat je met iemand mee gaat.
Niks van aan trekken wat de andere denken
Bij mij was dat ook voor de eerste keer op mijn 16 jaar.
 
Oud 15 May 2002, 13:01   #6
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

BOEIUH.!! ik lach je niet uit hoor
 
Oud 15 May 2002, 13:35   #7
Groov Lover
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je moet echt niet overhaast gaan zoenen omdat je denk dat je anders je hele leven vrijgezel blijft! Dat is vast niet zo, je moet gewoon net zolang wachten totdat jij denkt dat je de juiste jongen hebt gevonden en dat je er aan toe bent. Boeie wat andere daar van denken. En het is trouwens helemaal niet zo gek als je nog nooit hebt gezoent op je 16de! Ik was wel 15, maar goed... je hoort dat veel andere pas hun eerste zoen kregen op hun 16de! SUCCES!
 
Oud 15 May 2002, 14:14   #8
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

...maar aan de ene kant moet je schijt hebben aan andere. Als jij 2 jongens per maand doet, is dat wel asosjaal maar boeie, het is wat jij doet
Maar als je bv gewoon 4 á 5 jongens per jaar hebt, is daar toch niks mis mee? Alleen ben je er zelf blij mee, want dat betekent dat ze 4 of 5 keer niet goed waren......
 
Oud 15 May 2002, 20:18   #9
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben blij dat jullie zo reageren

Heb trouwenz wel bíjna gezoend: zo'n rotjong wou met me danzen, ik denk okee ja... Hij wou meer, duz zei ik er wat van. Opeenz stopt die gozer zen tong in m'n mond!! Bleeeghh, ik duwde em van me af en schold em echt verrot joh! Wat denkt ie wel niet! Maar sinds die avond ga ik nie graag meer uit omdat ik nou het gevoel heb dat iedereen me uit de weg gaat * zie dat wijf dan * of * ga maar nie op haar af; kun je nix mee * En da's echt niet leuk meer ofcourse, want ik ga maar al te graag uit..
 
Oud 17 May 2002, 16:58   #10
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je hield je nog goed, een welgemikt knietje was ook goed geweest. Ik heb liever niet dat mensen dat bij mij doen maar die gast vraagt er gewoon om.
Wat maakt het uit dat je nu nog niet gezoend hebt? Zoals al eerder gezegd: Boejuh! Je moet helemaal zelf bepalen waar wanneer en met wie. Misschien een troost: eerste en enige zoen toen ik 11 was (ik ben nu 19). En ik zit er helemaal niet mee. Het komt allemaal wel. Op dit moment werkt Cupido niet erg mee...

Ton
 
Oud 17 May 2002, 18:57   #11
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mr.Master
Je hield je nog goed, een welgemikt knietje was ook goed geweest. Ik heb liever niet dat mensen dat bij mij doen maar die gast vraagt er gewoon om.
Wat maakt het uit dat je nu nog niet gezoend hebt? Zoals al eerder gezegd: Boejuh! Je moet helemaal zelf bepalen waar wanneer en met wie. Misschien een troost: eerste en enige zoen toen ik 11 was (ik ben nu 19). En ik zit er helemaal niet mee. Het komt allemaal wel. Op dit moment werkt Cupido niet erg mee...

Ton
dat is ook helemaal niet erg!!!!! Ze zeggen ook zo vaak als je 21 bent en nog niet gezoend heb nou wat een ramp!! lekker boeiuh het komt vanzelf wel...!!! je vindt heus weleens de ware toch?? Het maakt echt niks uit en als anderen dan anders over je gaan denken zijn ze je niet waard!!!(rare zin )
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 17 May 2002, 19:02   #12
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

check! Ik heb er geen haast mee, is ook helemaaaal niet nodig.
 
Oud 17 May 2002, 19:50   #13
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mr.Master
check! Ik heb er geen haast mee, is ook helemaaaal niet nodig.
mooi zo!!! bij ons op school zaten ze in de brugklas al te zeiken of je al gezoend had.....waarom moet het perse ik heb ook pas 2 maanden geleden voor het eerst gezoend=====> SO WHAT??

ik snap echt niet waarom het van die mensen moet

WANT DAN HOOR JE ERBIJ!

naja...........
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 17 May 2002, 19:57   #14
Inge
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hee...!

Nou, je hoeft je écht niet druk te maken hoor! Ik heb sinds een week (iets langer dan een week eigenlijk, maar ja, boeiuh!) een vriendjuh. En we hebben ook nog niet gezoend ofzow. Je moet elkaar toch eerst beter leren kennen vind ik, voordat je met iemand gaat zoenen.
Ik ken zoveel mensjes van jouw leeftijd die nog nooit gezoend hebben. En ook nog geen vriendjuh hebben gehad! Dus je bent echt niet de enige hoor!

Ik had dat eerst ook: dat ik een jongen écht leuk moet vinden. En dat ik ook niet gedwongen wil worden om met iemand te gaan zoenen. Ik heb dus nu een vriendjuh en er is zo'n meisje bij mij in de klas, die zich de hele tijd ermee bemoeit wat ik doe en niet doe met die jongen. Zegt ze zo: " Ik snap echt niet dat jullie nog niet gezoend hebben hoor!" En: " Tssss, jullie lopen een km uit elkaar en hebben elkaars hand nog niet eens vast!".
Dat kan ik dus echt niet uitstaan. Oke, als zij dat meteen doet als ze een vriendjuh heeft, oke. Maar dan hoeft ze niet tegen mij te zeggen wat ik wel en niet moet doen! Daar kan ik dus echt niet tegen he! Ik denk bij mezelf: Dat komt allemaal wel. Hoeft toch niet meteen al de eerste dag te gebeuren dat we iets hebben!?

Dus meizzie, maak je maar niet druk. En trek je vooral niks van anderen aan! Ga gewoon op je gevoel af...!

Groetjes en kusjes Inge!
 
Oud 17 May 2002, 20:10   #15
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja, ik vind het eerlijk gezegd raar als je met je 16e nog niet getongt heb. dat zijn gewoon je experimenteer jaren. En kan je lekker je gang gaan. Nu ben ik 19, dus doe ik ook een stuk serieuzer. En ja, je moet ook je karakter en/of uiterlijk vaak mee hebben, of die ander moet gewoon knetterdronken zijn.
 
Oud 17 May 2002, 20:17   #16
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by the Phit
tja, ik vind het eerlijk gezegd raar als je met je 16e nog niet getongt heb.
dan moet ik voor jou heel erg raar zijn want ik ben 18 jaar en heb een paar maanden geleden pas voor t eerst getongd
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 17 May 2002, 20:30   #17
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf


dan moet ik voor jou heel erg raar zijn want ik ben 18 jaar en heb een paar maanden geleden pas voor t eerst getongd
Wat ben jij raar.
 
Oud 17 May 2002, 20:34   #18
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

zeg ik toch al? boeit mij nie dat ik pas 18 was (ben ik nog steeds maar anders gaat dat vreemd klinken )
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 19 May 2002, 19:22   #19
angel from hell
Guest
 
Berichten: n/a
Wink

ik ben het ook met je eens het is helemaal nie raar het komt vanzelf ik heb zelf dan wel vroeg gezoend maar tja dat is allemaal een beetje raar gelopen maar he tis echt nie erg
 
Oud 20 May 2002, 21:14   #20
Sheila
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is toch juist goed? Je moet gewoon wachten tot je die jongen wel hebt gevonden want des te leuker is je eerste keer!
 
Oud 11 April 2003, 19:04   #21
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind dat je helemaaaal gelijk hebt.de eerste keer vind ik trouwens het belangrijkste denk ik omdat dat een moment moet zijn die speciaaal moet zijn.Ik heb veel verhaen gehoord van de eerste keer was zod ebiel etc.Laat jou dat niet oevrkomen .Wat zoenen betreft dat kan opzich wel
 
Oud 11 April 2003, 19:10   #22
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
ho je hebt niet de regels (goed) gelezen merk ik, geen oude topics uppen graag
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.