Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 April 2003, 15:27   #1
Eev
Guest
 
Berichten: n/a
Question chatvriend

Hallo, ik chat heel veel en heb dus ook een hele lijst mensen op m'n msn-messenger staan.
Sommige ken ik er "heel" goed, sommige wat minder...
Het zit zo:
'k heb van een vriendin een emailadres gekregen van een persoon waar zij mee chat. Ik chat met die persoon nu toch al wel een tijdje . 'k stuur zelfs sms'jes, emails. Ik heb die persoon nog nooit in "levende lijve" ontmoet..Ik zou wel willen, maar ik ben er wat bang voor. Niet voor de persoon, maar voor het te vertellen aan mijn ouders dat ik die persoon ken via....en dat ik er dus met wil afspreken. Of die persoon dat wil? Weet ik (nog) niet...
Maar, ik kan via de chatbox heel goed opschieten met die persoon. Ik vertel hem/haar veel (wat ik zelfs soms niet zeg tegen vrienden/vriendinnen die ik beter ken)
Soms heb ik het gevoel dat ik stiekem verliefd ben...maar ik weet het niet?! Ik durf het ook niet goed zeggen?! Ik heb die persoon nog nooit gezien...kan dat? Via chat-mails-sms,... verliefd worden?
Wat moet ik doen? Iemand een oplossing? Thank joe xxx
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 15:42   #2
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

het kan wel ja. je moet alleen het geluk hebben dat het ook op iets uit loopt.
als ik jou was zou ik gewoon vragen of hij zin heeft om wat af te spreken en dan verder kijken hoe het loopt
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 15:44   #3
Elysium
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: chatvriend

Citaat:
Originally posted by Eev

Maar, ik kan via de chatbox heel goed opschieten met die persoon. Ik vertel hem/haar veel (wat ik zelfs soms niet zeg tegen vrienden/vriendinnen die ik beter ken)
Hmm, je vertelt de persoon veel, maar je weet zelf niet of het een zij of hij is
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 16:14   #4
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: chatvriend

Citaat:
Originally posted by Eev
kan dat? Via chat-mails-sms,... verliefd worden?
Dat moet je aan Nightwolf vragen

Nah owkee... Tuurlijk kan je best wel veel voor iemand gaan voelen, want het echte verliefde komt van goede gesprekken, alleen is het zo dat "in het echt" de gesprekken anders kunnen voelen/zijn omdat je de persoon zelf er ook echt bij ziet en hoort etc.

Dus JA kan zou wel verliefd kunnen worden op iemand, maar of het echt verliefd zijn is NEE.

Just my 2 beers.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 18:08   #5
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je ouders een probleem maken van dat afspreken, kan je afspreken met die jongen, en met je vriendin erbij die je zijn emailadres gegeven heeft, misschien mag je dan
  Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2003, 20:02   #6
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het behoorlijk zielig om echt te beweren dat je verliefd op iemand bent die je nog nooit hebt gezien
  Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2003, 20:29   #7
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

leuk vinden kan, verliefd zijn niet. Daarvoor moet je die persoon minstens 1 keer gezien hebben. Zijn uitstraling, manier van praten en lopen, etc. Wie weet is ie in t echt wel heel verlegen en stil, ookal is ie dat op msn dan niet.
Ik dacht een keer dat ik verliefd was, zonder m ooit gezien te hebben. Achteraf viel ie tegen, en bleek ik toch niet echt verliefd te zijn. Nee dus.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2003, 08:04   #8
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kijk vooral uit met dat verlieft worden! je kent die persoon namelijk niet echt je kent hem of haar zoals hij of zij zigzelf wil laten zien. en jij gaat een bepaald ideaal beeld maken (jah zo kun je inderdaad op iedereen verlieft worden)

en als je dan afspreekt ga niet alleen, dalijk is het een vent van 40 you never know.. en als je dan heel veel vertrouwen in die persoon heb spreek dan met iemand van thuis (vriendinnen ed) dat je bijv voor een bepaalde tijd een smsje zal sturen dat alles ok is.

Maar verlieft worden via het internet kan dus wel.ik hoop alleen wel voor je dat diegene eerlijk is geweest tegen je en verwacht niet te veel
  Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2003, 09:24   #9
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik denk dat nightwolf je wel goed ten woord kan staan


overigens vind ik het niet echt eng ofzo om iemand te ontmoeten die je hebt leren kennen, althans...t zal er wel vanaf hangen hoe goed je nu eigenlijk contact hebt..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 08:37   #10
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

GA DIE PERSOON ONTMOETEN EN ZIE MAAR WAT ER GEBEURD!!!!

ik heb bij zoveel mensen al gezien dat het wel gelukt is....... dus waarom niet proberen? je merkt het vanzelf wel.. tuurlijk is het eng om een onbekende te ontmoeten, maar dan kun je altijd nog iemand meenemen ofzow die je later weer weg schopt als het 'veilig' is
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 14:15   #11
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou wel op 'neutraal' terrein afspreken bijvoorbeeld gewoon een middagje stadten ofzo.
neem wel een vriend(in) mee, wat je weet maar nooit!
Het kan best een of andere pedo zijn die zichzelf anders voordoet dan hij is.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2003, 10:38   #12
Kinkyland
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oke... t klinkt waarschijnlijk heel erg vreemd... maar tis echt zo...

Een maand geleden ongeveer stond er op t forum van scholieren.com een oproep van een meisje.,.. ze zou de dag erna jarig zijn, maar ze was bang dat niemand haar zou bellen... als iemand haar wilde bellen, zodat t leek dat ze vrienden had...

Zo aardig ik ben... ik voeg haar toe op msn... kwam de ochtend erna een chagerijnig meisje online.... "wie ben jij..."
We raakten in de praat... Ze gaf haar telefoonnummer, zodat ik haar kon bellen....
Op haar verjaardag kon ik helaas niet bellen...dus ik belde de dag later... Ik dacht "dit wordt een gesprek van 5 minuten"... Het werd 3 kwartier...

We gingen meer msn-en...sms-en en belden soms ruim een uur...

Op een of andere manier krijg je toch gevoelens voor elkaar... hoe vreemd het ook klinkt...
Eerst wilde ik dat niet echt... via internet iemand leren kenne, en misschien wel meer...
Mijn mening is nu bijgesteld... het gaat zo goed tussen ons.. zij spreekt zelfs van "mijn vriend"

Het maffe van alles.... we hebben elkaar nog niet eens in real life gezien... Dat komt binnen kort...

Moraal van dit verhaal....: je kunt wel degelijk iemand meer dan gewoon leuk gaan vinden, en misschien zelfs wel verliefd op elkaar worden... maar uiteindelijk weet je pas of het iets wordt, als je elkaar onmoet hebt....
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2003, 13:01   #13
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kinkyland

Mijn mening is nu bijgesteld... het gaat zo goed tussen ons.. zij spreekt zelfs van "mijn vriend"
dat zou ik haar even afleren, op die manier mag ze pas spreken vind ik als jullie elkaar inderdaad ontmoet hebben, en daadwerkelijk een relatie aangaan.
vind het anders een beetje oneindig gezwets.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2003, 13:53   #14
Kinkyland
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r


dat zou ik haar even afleren, op die manier mag ze pas spreken vind ik als jullie elkaar inderdaad ontmoet hebben, en daadwerkelijk een relatie aangaan.
vind het anders een beetje oneindig gezwets.
ben ik opzich ook wel met je eens... het is erg vreemd om zo te spreken over iemand die je nog nooit gezien hebt...

Maarja, het gaat wel heel erg goed. dat ontmoeten komt er ook al aan.. dus waarom niet...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2003, 21:26   #15
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kinkyland


ben ik opzich ook wel met je eens... het is erg vreemd om zo te spreken over iemand die je nog nooit gezien hebt...

Maarja, het gaat wel heel erg goed. dat ontmoeten komt er ook al aan.. dus waarom niet...
en stel het pakt irl ineens heel anders uit...

is het dan ook ineens 'uit' ?

....
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 00:59   #16
Kinkyland
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r


en stel het pakt irl ineens heel anders uit...

is het dan ook ineens 'uit' ?

....
hoe vreemd t ook klint, op dit moment gaan we er uiteraard van uit dat het irl ook goed uitpakt... en zo niet... dan is waarschijnlijk wel spraken van 'het is uit' ja....

  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 13:41   #17
supernova
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kzou maar oppassen , straks ist een of andere psychopaat die wat in je drankje doet , vervolgens verkracht en ergens in een riviertje ofzo dumbt!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 15:29   #18
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by supernova
Kzou maar oppassen , straks ist een of andere psychopaat die wat in je drankje doet , vervolgens verkracht en ergens in een riviertje ofzo dumbt!
teveel films gekeken j0h
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 17:23   #19
Kinkyland
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by supernova
Kzou maar oppassen , straks ist een of andere psychopaat die wat in je drankje doet , vervolgens verkracht en ergens in een riviertje ofzo dumbt!


je kent duidelijk het medium Internet nog niet zo goed... nooit gehoord van een webcam???
En als het een psychopaat zou zijn... met welk meisje bel ik dan iedere dag??
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 18:27   #20
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kinkyland




je kent duidelijk het medium Internet nog niet zo goed... nooit gehoord van een webcam???
En als het een psychopaat zou zijn... met welk meisje bel ik dan iedere dag??
Jouw geval is denk ik niet te vergelijken.. je webcamt en je belt.. nou dan is een irl ontmoeting al bijna daar..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:37.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.