Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 27 June 2009, 02:54   #1
stillanno
Lid
 
Geregistreerd op: 27 June 2009
Berichten: 2
Standaard mijn ex had na 2 weken al een ander! maar sommige dingen begrijp ik niet

Beste mensen

ik ben zelf nieuw om mijn verhaal aan jullie kwijt te kunnen en graag jullie mening wil horen. ik heb 2 jaar en 8 maanden een relatie gehad en dat is sinds 2 juni 09 uitgegaan. ik moet je zeggen dat ik daar echt kapot van ben geweest en ook omdat we de laatste tijd veel ruzie hadden ik was best een jaloers persoon en kon ook zeuren om de domste dingen! in dat geval ben ik ook proberen te gaan veranderen totdat mijn ex zijn beste vriendin weer in het leven kwam en toen werd ik zelf eigenlijk wel weer wat onzekerder en achterdochtiger ik zag haar als een bedreiging. uiteindelijk is het tussen ons toch overgegaan en 2 dagen later nadat het uit was gegaan las ik al een privé bericht op zijn hyves van hem naar haar ik kon wel ff door de grond zakken. na een aantal dagen kwam ik ze tegen met uitgaan het deed me eigenlijk helemaal niks maar tot op de dag van vandaag spreek ik mijn ex altijd op msn en het gaat allemaal op zo´n rare manier waar ik zelf niets van snap ik zal een paar voorbeelden noemen
- hij zegt dat hij zijn meissie kwijt is (over mij ging dat)
- hij is gelukkig met haar maar als hij thuis komt dan denkt ie aan de leuke dingen met mij
- hij reageert op me msn naam
- hij heeft het over het intieme gedeelte met mij
- hij heeft me een keer gezien toen hebben we even namen gesproken en op msn zij die later van je ziet er goed uit,nog steeds lekker
- hij vind het allemaal zo moeilijk,en gaat maar pillen slikken om alles te vergeten
ik weet even niet wat ik hiervan moet denken hij heeft een nieuwe vriendin maar praat met mij over zulke dingen hopelijk hebben jullie hier een mening over want die hoor ik graag namelijk!

groetjes...................
stillanno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2009, 10:56   #2
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door stillanno Bekijk Bericht
msn zij die later van je ziet er goed uit,nog steeds lekker
The hell...

Anyway. Ik zou het effies aan hem vragen waarom die nog steeds over jou denkt/hebt. Anders houd ie jou een beetje aan het lijntje. En anders Uit praten. Want ik weet niet of je dat al is gedaan hebt.

PS: Nog steeds lekker is toch een ander woord voor : Ik vindt je nog steeds een mooie meid! ??
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2009, 11:38   #3
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

player.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2009, 16:25   #4
stillanno
Lid
 
Geregistreerd op: 27 June 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
The hell...

Anyway. Ik zou het effies aan hem vragen waarom die nog steeds over jou denkt/hebt. Anders houd ie jou een beetje aan het lijntje. En anders Uit praten. Want ik weet niet of je dat al is gedaan hebt.

PS: Nog steeds lekker is toch een ander woord voor : Ik vindt je nog steeds een mooie meid! ??
ik heb daar niet met hem over gesproken maar het lijkt mij als je verliefd bent op een ander en daar ben je gelukkig mee dat je zulke dingen niet zegt of ik moet gek zijn
stillanno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2009, 23:36   #5
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

tl;dr.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2009, 09:43   #6
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Welkom bij de club.

Ik zou zeggen; gewoon negeren die handel.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2009, 11:54   #7
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

"Wow je ziet er lekker uit"...wat denigrerend zeg.
Jezus met zo'n oppervlakkig persoon ga je toch niks meer mee beginnen?
Het is inderdaad moeilijk een periode van 2 jaar die je samen hebt gedeeld te vergeten.
Maar als het op zo'n manier moet, dan hoeft het toch ook niet meer voor jou lijkt me?

Wat denk je dat er gebeurd als jullie weer bij elkaar komen? Denk je dan dat dat hele jaloerse gedoe voorbij gaat? Denk je dat jullie nooit ruzie zullen krijgen om het feit dat hij tijdelijk met een andere meid was? Je gaat dan vragen stellen als: "Hoe was ze als vriendin, was zij beter dan ik, waarom ben je zo snel begonnen aan een nieuwe meid, zij is zeker blond he, vind je veel leuker natuurlijk"
Geloof me: als je dat voorheen al deed, zal het nog erger worden
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2009, 14:43   #8
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Ik zou er gewoon wat van zeggen, het is over tussen jullie en hij heeft een nieuwe vriendin. Hij is degene die het heeft uitgemaakt (neem ik aan?) dus moet hij je ook gewoon met rust laten. Heb het zelf pas meegemaakt, na een relatie van langer dan 2 jaar is het uitgegaan en het beste wat je kan doen is elkaar gewoon een tijd niet zien/spreken. Maar dat is mijn mening.
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:40.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.