Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 25 September 2011, 17:38   #1
golagirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 13
Question Mening gevraagd??

Ik wil graag meningen van buitenstaanders over mijn relaties omdat ik het allemaal even niet meer kan zien. Wil gewoon even weten hoe andere mensen hier over denken

Ik ben nu 6,5 maand samen met mijn vriend. Hij is net 19, ik ben 15. Hij is meestal heel erg lief en probeert mij met alles te helpen enz.. Maar er zijn wel een paar dingetjes fout gegaan en op het moment gaat het gewoon niet zo goed..

Het eerste wat er fout ging gebeurde al na 2 weken. Zijn ex sliep bij hem omdat ze afscheid wilde nemen of zo en ik liet het toe want ik vertrouwde hem. Nou ja, beetje onterecht want hij ging vreemd met haar. Maar officieel hadden wij eigenlijk nog geen relatie.. Ik vergaf het hem omdat hij eerlijk tegen mij was en omdat hij oprecht spijt had. Daarna ging het een hele tijd goed.

Na 3 maanden ging hij een keer in zijn eentje uit. Doordeweeks aangezien het TT assen was. Ik smste hem dat hij wel braaf moest zijn en natuurlijk antwoordde hij dat hij niemand anders wil dan mij etc etc. Maar toch heeft hij die avond gezoend met een meisje omdat zij hem zo de hemel in prees en hem toen zoende en nou ja, toen dacht hij gewoon even niet aan mij. Ook dit heb ik hem vergeven.

Daarna ging het een hele tijd goed totdat hij ergens op een strand een meisje tegen was gekomen waar hij vervolgens lekker mee ging smsen. Ik vertrouwde hem niet meer volledig met meiden dus las zo af en toe eens wat mee en natuurlijk flirtte hij een beetje met haar. Ik vertelde hem dat hij dat niet moest doen. Zo zou zij hem misschien wel leuk gaan vinden. Hij geloofde dat niet. Nog geen week later vond zij hem leuk. Hij heeft haar in die 2 weken dat hij haar toen kende niet verteld dat hij een vriendin had. Hij wist wel van haar dat ze maagd was etc etc. Ik zei hem dat hij moest stoppen met smsen. Dat deed hij, zei hij.

In de week daarna bleef hij weer slapen bij zijn ex en zei dit pas achteraf tegen mij. Ik liet hem beloven dat gwn nooit meer te doen. Hij beloofde niet want "hij kan niet in de toekomst kijken". Dat liet ik maar even voor wat het was. Hij zei dat er niets gebeurd was. Dus dat zal dan wel.

Precies een week daarna was ik bij hem en verveelde me omdat hij black obs aan het spelen was en ik gwn niets te doen had en kon de verleiding niet weerstaan om even te checken of hij nog met dat meisje van het strand smste. Nog de avond daarvoor had hij een smsje naar haar gestuurd dat ongeveer zo ging: (zij kon niet slapen, hij gaf zijn oplossing) "ga dan gewoon met jezelf spelen. Is lekker en word je moe van of heb je dat ook nog nooit gedaan?" Nou toen was ik echt heel erg verdrietig. Hij bekende dat hij een fout had gemaakt en beloofde mij het nooit meer te doen.

Diezelfde avond heeft hij nog seks met mij gehad en niet andersom want ik lag te janken. Hij beweerde dat hij dat niet zag. Hij zag wel dat ik het niet fijn vond maar ging door omdat hij dacht dat het wel beter zou worden. Achteraf was hij wel heel lief en zo.. Maar ergens geloof ik niet dat hij dat niet heeft gezien.

Toen heb ik het met hem over vertrouwen gehad aangezien dit gwn de laatste druppel was zeg maar.. Hij begrijpt het allemaal wel, maar weet niet zo goed wat hij moet doen om het goed te maken of zo. Hij begrijpt ook niet dat hij vertrouwen gewoon niet zomaar terug heeft. Gelukkig is hij nu echt gestopt met dat smsen, dat heb ik gecheckt. De twee meisjes waar hij mee vreemdging doen ook nooit meer wat met hem. Maar ik weet niet of ik het hem allemaal moet vergeven.. De tijden dat het wel goed gaat zijn gewoon echt super met hem.. Maar de laatste tijd ben ik vooral bang dat hij vreemdgaat. Hoewel ik weet dat hij dat echt niet meer wil..

dus.. meningen?
golagirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:09   #2
x-smurf-xIShot
Lid
 
Geregistreerd op: 18 August 2011
Berichten: 42
Standaard

"Hij is 19 en ik ben 15"
Ik stopte al meteen met lezen..
Pedo's tegenwoordug

Maar, ik zal even mijn echte mening geven,

als ik in jou plaats was zou ik hem nooit maar ook nooit vergeven, ben je blond ofzo? Hij maakt gewoon misbruik van je, hij raakt je aan wanneer hij dat wil en als hij wat meer actie wil gaat ie wat geil doen bij andere meiden, lolled? En hij is een stuk groter dan je, dat kan wel eens een probleem zijn.

Laatst aangepast door x-smurf-xIShot : 25 September 2011 om 18:13
x-smurf-xIShot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:11   #3
golagirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 13
Standaard

iets meer dan 3 jaar verschil is toch niet zo'n ramp??
golagirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:13   #4
x-smurf-xIShot
Lid
 
Geregistreerd op: 18 August 2011
Berichten: 42
Standaard

Heb mijn bericht wat aangepast, meer toegevoegd. Nou op het moment wel vind ik, later niet al teveel meer.
x-smurf-xIShot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:17   #5
golagirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 13
Standaard

Nee snap ook niet waarom ik het hem zo vaak heb vergeven.. Ik denk dat ik gwn hou van hoe ik denk dat hij is alleen weet ik gwn niet meer of hij wel echt zo is. Maar ja.. de momenten dat er niets aan de hand is is hij echt lief en zorgelijk en zo en als ik geen seks wil accepteert hij dat en ik snap niet waarom dat nou in een keer een probleem was..
golagirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:21   #6
x-smurf-xIShot
Lid
 
Geregistreerd op: 18 August 2011
Berichten: 42
Standaard

Jongens genoeg rondom je, ik zou je tijd niet verspillen met deze, maar keuze ligt natuurlijk aan jou hé, "golagirl".
En dat hij gaat gamen terwijl jij er bent is wel raar
x-smurf-xIShot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:24   #7
golagirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 13
Standaard

ja nou ja dat doet ie meestal niet maar hij wilde een of ander headphoneding uitproberen of zo
golagirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:27   #8
x-smurf-xIShot
Lid
 
Geregistreerd op: 18 August 2011
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door golagirl Bekijk Bericht
ja nou ja dat doet ie meestal niet maar hij wilde een of ander headphoneding uitproberen of zo
Heb je al enig idee of je hem NOGMAALS gaat vergeven of niet? ;p
x-smurf-xIShot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:29   #9
golagirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 13
Standaard

Nou eigenlijk wil ik hem niet vergeven zoals het nu gaat. Denk dat ik maar eens serieus met hem ga praten.. Even kijken of hij het uberhaupt nog wil proberen goed te maken anders is t niet eens de moeite waard.
golagirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:30   #10
LonelyGirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 7
Standaard

Jij bent echt veel te goed voor je vriend. Ik snap dat je van hem houd, anders had je dit allemaal vast niet vergeven, maar zoals ik dit lees klinkt het alsof alles van jou kant komt. Ik zeg maar een ding: dumpen zulke kerels!
LonelyGirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:33   #11
golagirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 13
Standaard

klopt ergens ook wel.. Maar ben nogal bang om alleen te zijn.. En hij doet ook weleens wat voor mij maar hij vind dat je liefde niet hoeft te bewijzen
golagirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:36   #12
LonelyGirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 7
Standaard

Maar er zijn toch zat andere kerels op de wereld waar je ook van kan houden? En anders heb je altijd het wonder vrienden nog. En liefde niet hoeven te bewijzen? Wat is dat voor kerel? Alsof je er zo vanuit kan gaan dat iemand van je houd.
LonelyGirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:36   #13
x-smurf-xIShot
Lid
 
Geregistreerd op: 18 August 2011
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door golagirl Bekijk Bericht
ben nogal bang om alleen te zijn..
Beter alleen dan ene kerel zoals deze, en je zal heus niet alleen zijn, nou voor een tijdje tenminste. Lang zoeken en een goede (+knappe) vinden en kunnen scoren lijkt me beter dan snel eentje vinden maar die "slecht" is..

Citaat:
Origineel gepost door golagirl Bekijk Bericht
En hij doet ook weleens wat voor mij maar hij vind dat je liefde niet hoeft te bewijzen
Wow, ik lach me rot hierzo. Wat betekend liefde nu als je het niet laat zien, als je het niet bewijst, wat is er nu mooier dan een romantisch moment Q.Q


EDIT:
LonelyGirl was me eerder
x-smurf-xIShot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 21:31   #14
california
Lid
 
Geregistreerd op: 10 September 2011
Locatie: Middenstip Arena, in tent
Berichten: 56
Standaard

Zoals al gezegd, het is wel een groot leeftijdsverschil omdat jij nog jong bent. Je laat je toch niet belazeren door een jongen?! Dump hem!
california is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 22:20   #15
Jasper
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik ben ook een jongen van 19 maar ik zou m'n meisje echt nooit zo behandelen! Hij mag zich echt wel eens heel diep gaan schamen voor z'n gedrag. En dat jij het hem allemaal vergeeft is ook echt te gek gewoon. Zo'n jongen verdient jou echt niet. Hoeveel je ook van hem houd ik zou het toch uitmaken. Als een jongen gewoon doorgaat als je ligt te huilen klopt er echt iets niet. Wat een egoïstische lul. Zo zal ik nooit voor m'n meisje zijn! En het is zeker kut dat je even alleen bent maar er zijn zoveel betere jongens. En als je vriend na twee weken al vreemd is gegaan zie ik ook al niet echt meer een toekomst. Ik hoop dat je wat aan de meningen hier hebt en er ook iets mee doet. Die jongen is echt zo slecht, ik zou maar zo snel mogelijk weggaan. Want wat heeft praten nog voor zin als hij toch liegt!
Jasper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 23:05   #16
Jasper
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 4
Standaard

Vrouwen vallen inderdaad vaak op klootzakken. Maar deze jongen behoort echt tot de top van de klootzakken als je het mij vraagt. Ik denk dat bijna iedere jongen wel een keer iets fout doet of z'n meisjes vertrouwen beschadigd, maar je kan ook te ver gaan.
Jasper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 23:08   #17
<>woutertje<>
newbie
 
<>woutertje<>'s Avatar
 
Geregistreerd op: 4 April 2010
Locatie: huizen
Berichten: 971
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jasper Bekijk Bericht
Ik denk dat bijna iedere jongen wel een keer iets fout doet of z'n meisjes vertrouwen beschadigd,.

bullshit, dr zijn genoeg jongens die juist braaf zijn en door hun ''lieve'' meisje worde genaaid


OT: dumpen en misschien toch eens kijken naar iemand wat meer in je leeftijds klasse, want hoe ik dit lees gaat hem niet om veel meer dan sex
<>woutertje<> is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 23:18   #18
Jasper
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 4
Standaard

Natuurlijk zijn er ook zat meisjes die zelf net zo zijn. Maar in dit geval lijkt het mij niet zo. En daar had ik het nu over.
Jasper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 23:27   #19
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

zn noten kraken en vervolgens dumpen die handel.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 06:19   #20
golagirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 13
Standaard

Tja nou ja, die betere jongens heb ik nog nooit gevonden geloof ik hmm waarschijnlijk hebben jullie allemaal gelijk maar t is gwn zo moeilijk om afscheid van iemand te nemen van wie je houd.. nou ja ik ga maar eens even goed nadenken..
golagirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 09:58   #21
LonelyGirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 7
Standaard

Misschien heb jij die betere jongens nog nooit gevonden maar geloof me die zijn er echt! En zoveel moeilijker lijkt het mij niet om een jongen te vinden die niet vreemdgaat, niet gaat gamen als jij er bent, niet zulke sms'jes naar andere meisjes stuurt en die niet doorgaat als jij moet huilen onder de seks. Maar dat is hoe ik het zie. En ik weet hoe moeilijk het is om afscheid te nemen als je zoveel van iemand houd, maar in jou geval lijkt het me echt veel beter. Niemand hoort zo behandeld te worden. Dus denk echt goed na voor je je keuze maakt. Twee jaar geleden had ik een jongen die net als die van jou helemaal niet goed voor me was en daar ben ik toen ook bij gebleven omdat ik zoveel van hem dacht te houden, maar nu weet ik dat dat de grootste fout is die ik heb gemaakt. Ik hoop dat jij niet dezelfde fout gaat maken.
LonelyGirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 10:24   #22
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door golagirl Bekijk Bericht
Tja nou ja, die betere jongens heb ik nog nooit gevonden geloof ik hmm waarschijnlijk hebben jullie allemaal gelijk maar t is gwn zo moeilijk om afscheid van iemand te nemen van wie je houd.. nou ja ik ga maar eens even goed nadenken..
beter na 6.5 maand, dan dat je voor je gevoel doorkwakkelt en het na 1.5 jaar uitmaakt
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 11:04   #23
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Baloe Bekijk Bericht
beter na 6.5 maand, dan dat je voor je gevoel doorkwakkelt en het na 1.5 jaar uitmaakt
somt mijn gedachten perfect op.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 15:29   #24
golagirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 13
Standaard

Hmm ja kan wel kloppen mj hij is wel beter dan de jongen voor hem volgens mij faal ik gwn met een goede jongen vinden..
golagirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 15:31   #25
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

als je twee rotte appels hebt, maar appel 2 heeft 1 rot plekje minder wil dat niet van rotte appel twee een lekkere gezonde appel maken.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 15:34   #26
golagirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 13
Standaard

nee dat is waar.. maar volgens mij gaan de beste jongens ook wel eens de fout in.. Mj hij is wel een beetje extreem.. Bij zijn 2 vorige meisjes is hij niet vreemd gegaan..
golagirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 15:35   #27
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

sowieso moet je imo als stelregel aan houden dat vreemdgaan = optyfen.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 15:47   #28
Wortelbrood
Tietenlied?
 
Wortelbrood's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 May 2009
Locatie: Beerput
Berichten: 8.533
Standaard

Je verhaal gelezen, de reacties niet. Enige wat ik kan zeggen; dump die lul. Hij is je duidelijk niet waard, en jij bent te vergevingsgezind voor zo'n eikel.
__________________
Nee hoor, grapje.
Wortelbrood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 15:47   #29
HappiHardcore
Lid
 
Geregistreerd op: 19 September 2011
Berichten: 19
Standaard

"Ik ben nu 6,5 maand samen met mijn vriend. Hij is net 19, ik ben 15. "

pedo lol
HappiHardcore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 17:47   #30
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Gewoon dumpen. Er lopen zat leukere jongens rond die zoiets niet flikken.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 19:35   #31
Deadlytown
Lid
 
Geregistreerd op: 26 August 2009
Berichten: 202
Standaard

golagirl het maakt niet uit dat hij dat niet deed bij zn exes.

soms moet je keuzes maken die je niet wilt. maar je zal het toch moeten doen.want je vindt niet prettig hoe het aan toe gaat.
Deadlytown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2011, 19:41   #32
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door HappiHardcore Bekijk Bericht
"Ik ben nu 6,5 maand samen met mijn vriend. Hij is net 19, ik ben 15. "

pedo lol
gast, typ es wat nuttigs of ga je aftrekken ofzo
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2011, 15:37   #33
HappiHardcore
Lid
 
Geregistreerd op: 19 September 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Henkus Bekijk Bericht
ja, want 4 jaar is zo'n onwijs verschil....dwaas
em 15 en 19? 18 en 22 ok maar niet wnr je nog een baby ben? en trouwens trek me vaak genoeg af, ik zeg gwn de waarheid @baloe
HappiHardcore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2011, 16:02   #34
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door HappiHardcore Bekijk Bericht
ik zeg gwn de waarheid @baloe
Gozer, nou moet je niet zo dom gaan lullen

als jij eerst es ff na gaat denken over wat een pedofiel is.. als je het weet mag je hier hier neerzetten
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2011, 17:26   #35
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Meh. 15 en 19.
Ben er persoonlijk niet echt een voorstander van, zeker in die leeftijdscategorie niet.
Maar goed, moet verder ieder voor zich maar weten.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2011, 14:56   #36
<>woutertje<>
newbie
 
<>woutertje<>'s Avatar
 
Geregistreerd op: 4 April 2010
Locatie: huizen
Berichten: 971
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
Meh. 15 en 19.
Ben er persoonlijk niet echt een voorstander van, zeker in die leeftijdscategorie niet.
Maar goed, moet verder ieder voor zich maar weten.
mee eens omdat 15 en 19 toch vaak aan andere dingen denken,

4 jaar is geen groot verschil maar 15 en 19 zit je in mijn ogen toch in een andere leeftijdscategorie,
<>woutertje<> is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.