Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 1,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 15 July 2009, 11:52   #1
zabart
Lid
 
Geregistreerd op: 15 July 2009
Berichten: 1
Standaard vriendin op vakantie!

mijn vriendin is afgelopen maandag voor 14 dagen op vakantie gegaan met haar ouders en zusje. nu is het niet dat ik haar niet vertrouw, maar toch speelt de gedachte dat zij nu in de belangstelling staat bij veel jongens in mijn hoofd.

zij heeft elke dag afleiding genoeg, ze ondernemen veel activiteiten, en ik zit maar de dagen af te tellen, wat mij bijzonder slecht afgaat.

ik heb nergens zin in, ik hoef niet te eten, niets te drinken, slapen lukt niet, en als ik wakker ben is het ook een ramp. alles op mijn kamer doet me denken aan haar.

we kunnen amper smsen, we bellen 1 minuut per dag en internet heeft ze daar ook niet.

het vooruitzicht word er niet beter op. ik kan niet wachten op de dag dat we elkaar weer zien, maar tot die tijd: hoe moet het verder?

nu zal ik vast en zeker wanhopig overkomen, maar ik ben echt op zoek naar tips en ideeen die wél helpen en geen onzin.

p.s. ik was van plan haar te verassen met een kado als ze thuiskomt, heeft iemand daar ideeen voor?
zabart is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.