Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 March 2006, 20:15   #1
Duckman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Examencursus volgen?

Nog een paar maanden, en dan heb ik mijn eindexamen VWO. Economie (1,2) vond ik altijd al lastig, en mijn SE gemiddelde is nu een 5,1.

Mijn neef heeft in zijn examenjaar een examentraining in Utrecht gevolgd, en daardoor zijn wiskunde met een 6,5 gemiddeld gehaald. Dus ben ik op zoek gegaan naar examentrainingen economie in de buurt van Delft.

Het dichtste bij is in Rotterdam, via http://www.examenhulp.com. Kost 250 euro voor 3 dagen. Heeft iemand toevallig ervaring met deze of een andere cursus?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2006, 16:03   #2
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

nee sorry
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2006, 21:18   #3
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Kunnen ze je op school niet helpen? Extra bijlessen ofzo?
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2006, 22:05   #4
Duckman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Extra lessen op school? Zou kunnen, maar mijn docent heeft maar weinig tijd en dan legt hij het toch weer op dezelfde manier uit als eerst. Bovendien zegt hij "voorzichtig te willen zijn met bijlessen in verband met belangenverstrengeling". Dat als ik ineens een 7 zou halen, mensen denken dat hij SE vragen heeft voorgezegd ofzo.

Ik heb me gisteren aangemeld bij examenhulp.com. Ik vond ook nog een examencursus in Leiden, maar die zat al vol. In Rotterdam was nog plek dus ik heb geluk Bovendien is Rotterdam dichterbij. Kost 260 euro voor drie dagen dus ik hoop maar dat het helpt! Mijn ouders betalen de helft, ik de rest en da's voor mij toch behoorlijk wat geld. Ach, als ik slaag verdien ik dat geld in de zomervakantie wel terug!

Jammer overigens dat er zo weinig reakties kwamen op mijn vraag. Ik heb via google gezocht naar cursussen, en ben nu blij met de cursus waarvoor ik me heb aangemeld. Hoop alleen niet dat ik over een week hoor van een cursus die goedkoper / dichter bij is ofzo.

Als nog meer mensen zich in Rotterdam aanmelden, zeg het dan even!!
  Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2006, 09:40   #5
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duckman
Extra lessen op school? Zou kunnen, maar mijn docent heeft maar weinig tijd en dan legt hij het toch weer op dezelfde manier uit als eerst. Bovendien zegt hij "voorzichtig te willen zijn met bijlessen in verband met belangenverstrengeling". Dat als ik ineens een 7 zou halen, mensen denken dat hij SE vragen heeft voorgezegd ofzo.
Dat vind ik echt onzin.. leraren zijn er toch om te helpen!? Ik krijg ook gewoon bijles op school, en dat helpt zeker goed. Mijn punt is ook snel gestegen en daar ben ik alleen maar blij mee. Krijg er ook geen rare reacties over ofzo. En dat is gratis.
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2006, 11:38   #6
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

In Leiden doen ze het ook, wat mensen die ik ken hebben het daar gedaan en ze zijn geslaagd voor het vak waar ze het voor volgde
Site: http://www.examencursus.leidenuniv.nl/
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.