Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 December 2006, 21:30   #301
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ben t op vrij veel punten niet helemaal met je eens, Bruggi.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2006, 21:35   #302
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Ik ben niet zo goed in theoriën, dus dat wordt hem gewoon niet voor mij.. Ik denk dat ik ook maar op Dunja ga stemmen.
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2006, 21:49   #303
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Ben t op vrij veel punten niet helemaal met je eens, Bruggi.
Als je nou zegt waarom
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2006, 22:05   #304
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Had ik eigenlijk geen zin in, maar vooruit..
(zwart is jouw tekst, blauw is mijn reactie)

Frox – niet verdacht: zegt heel duidelijk dat hij Babydress aan de galg wil. Zie hem er niet voor aan zo veel risico te nemen door dat te zeggen terwijl hij zelf ook weerwolf is
Mee eens. Vind hem redelijk oprecht overkomen.

Dunja – wordt wat onbeholpen ‘verdedigd’ door Babydress (“stel nou dat we op Dunja stemmen en ze blijkt de ziener te zijn”), maar ook weer op een rare manier verdacht gemaakt ‘nou ik stem op Dunja, ze post een beetje vreemd’ (vreemde opmerking: ook als ie bedoeld is om 1 van de 2 juist te beschermen in het geval dat de ander er uit wordt geknikkerd)
Ook nog mee eens. In de woorden van babydress zit wat tegenstrijdigs met betrekking tot Dunja. Zou me niet verbazen als Dunja wolf is, maar ik zou haar nog niet deze ronde er uit stemmen denk ik.

Saarah – reageert absoluut als een dorpeling, maar is denk ik handig genoeg om dit realistisch na te doen, kan dus een weerwolf zijn
De vorige keer kon ik haar niet goed plaatsen, dus ze is zeker in staat het spel zo te spelen dat ze niet snel verdacht wordt. Maar omdat Anneke zo fel reageerde op haar denk ik Saarah te vertouwen is.

Impressions – zie Saarah
Hier ben ik t ook niet mee eens. Misschien heb ik wat gemist, maar juist Impressions speelt heel erg op de verhaallijn in, ipv op wie weerwolven zouden kunnen zijn. Zijn manier van reageren vind ik niet overeenkomen met wat ik van hem had verwacht.

Prestige – vind ik redelijk verdacht omdat ze expres alleen maar in lijkt te gaan op de grappige verhaallijn. Denkt iig niet mee verder en houdt zich op de vlakte
Zo speelt Prestige altijd. Is geen type voor ellenlange verdachtmakingen. Op basis van gevoel vertrouw ik haar.


Charmed One – zie Prestige, alleen ik verdenk haar gevoelsmatig minder (geen argumenten voor)
Vind ik ook geen type voor grootschalige verdachtmakingen. Maar haar vertrouw ik gevoelsmatig juist minder.

Stevie –verdacht duidelijk Atjeuh en zou dus als laatste weerwolf niet zijn zogenaamde verdachte opvreten, alhoewel hij misschien ook wel weer sneaky genoeg is om dat juist wel te doen om zelf zeker niet verdacht te worden
Lijkt me geen wolf. Speelt nu heel anders dan in het vorige spel.

AMF – is stil maar heeft het volgens mij gewoon druk, niet direct verdacht
Verdenk ik ook nauwelijks.

Niemand – verdenk ik tot nu toe niet, lult gewoon oprecht gezellig mee denk ik (niet negatief bedoeld dat meelullen) Heeft idd een beetje overdreven/neppe reactie (zie de post van Frox), maar dat vind ik ook wel wat voor hem zonder dat het nep is
Ga ik redelijk in mee, maar ik vind het iemand om goed in de gaten te blijven houden (zoals iedereen eigenlijk.

Amby – hmmmmm niet heel verdacht, al zie ik haar echt wel in staat net als Niemand gezellig mee te kletsen, alleen dan stiekem opeens WEL een weerwolf te zijn
Speelt naar mijn idee nu ook heel anders dan in t andere spel (kan ook gevoelsmatig zijn). Vertouw haar veel meer dan in het vorige spel.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2006, 22:59   #305
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Ik ga ook op Dunja stemmen..
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 00:17   #306
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Mijn stem gaat ook op Dunja.

Ze is vrij weinig aanwezig, als ze wat post zijn het geen intilligente (eigenlijk mag ik dat woord niet eens gebruiken, weet niet eens hoe ik het spellen moet ) posts en soms ook wel verdachte.

Verder post CO ook vrij weinig, maar ik weet dat ze goed ziek is geweest de afgelopen dagen en ik weet ook haar werk tijden (dus kan ze ook niks posten)
vind het wel jammer dat ze in andere topics wel post en niet in dit topic..

Bruggi post leuk mee en zal het zonde vinden om haar er nu al uit te hebben.. Vertrouw ik dus wel, maar dat kan natuurlijk nog altijd veranderen

ambi Wat tyskie zei heb ik ook, je speelt anders dan de vorige keer. Toen was je een weerwolf, nu (hopelijk) niet.

Saarah is veel rustiger dan de vorige keer.. terwijl ze wel de ervaren vrouw is.. Met wat ze post is ze wel duidelijk, dus vertrou haar (op het moment) wel

AMF post dermate weinig dat ik haar nog nergens op heb kunnen betrappen. En is volgens mij, zoals bruggetje ook zei, geloof ik erg druk.

Prestige twijfel ik over.. Lijkt wel of ze verstandig haar mond houd soms.

impressions Houdt het al langer vol dn de andere keren (Gefeliciteerd!) twijfel ik over, maar dat is meer gevoelsmatig dan wijsheid.

Frox vertrouw ik door zijn duidelijke posts over babydress haar dood, vind ik niet het type dat zijn collega's uit laat moorden om zelf goed van te worden.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 00:22   #307
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Had het weer eens druk

Leuk verhaaltje weer!!

Ik ga mee met de rest, stem ook op Dunja, ik weet anders echt niet wie ik moet verdenken.. De 1e keer was het gewoon echt een gok en de 2e keer vond ik gewoon dat ze der eigen gewoon had ver****
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 00:57   #308
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Heb ff snel alle post van Impressions op een rijtje gezet. Wat me opvalt is dat hij met name veel over het verhaal lult, weinig over wie een weerwolf zou kunnen zijn. Verder zegt hij maar liefst 2x later met een theorie te komen als de weerwolven gegeten hebben, maar dat laat hij tot nu toe lelijk afweten.
Aan de andere kant was hij redelijk snel met Babydress stemmen. Dat pleit voor hem, hoewel ik hem schrander genoeg inschat om de kansen van Babydress te kunnen peilen na haar opmerkingen.

Blijft voor mij zeer verdacht, niet omdat hij weinig postte toen hij een weekendje weg was, maar juist omdat hij dat te weinig inhoudelijk post en te veel over het leuke verhaal.
Maar ik denk dat ik hem het voordeel van de twijfel zou geven deze ronde.

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Marruk is een stuutje, marruk is een stuutje.

Maar dan heb ik wel verstand van explosies
Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Jaa, Anne valt in mijn armen
Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Lord Byron?
Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
He godsiedorie, ik ben een weekendje weg en ik ben gelijk verdacht. Ik was hier gister om 21.49 om mijn stem uit te brengen op anneke01 en toen vond ik het weer onnodig om te zeggen dat ik dat had gedaan, omdat iedereen toch al zijn stem had uitgebracht.

Verder post ik mijn verdenkingen pas na de ronden van de wolfjes.
Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Ik stem ook op babydress.

Andere keuze zou zijn amberrr, maar die doen we dan volgende ronde?
Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Ik stem op Babydress, wie doet er mee?
Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Zie jij ook al een klein huilend meisje voor je?
Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
En en en.. wat gaan AMF en ik doen als ze bij mij thuis aankomt?

Wel lieflijk dat er nog maar een wolfje is. Gaan we al theorieën smijten of wachten we op de wolf?
Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Dan maar in het echt.. Ooit



Omdat ik een weekendje weg was en dus later reageerde?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 01:04   #309
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

En ook nog ff alles van Dunja op een rijtje.
Post erg weinig.. Verdacht op basis van tegenstrijdigheden in de posts van Babydress. Maar zij noemde ook rechtstreeks de naam van Dunja? Ik zou het echt erg raar vinden als ze zo haar medewolf aan zou wijzen. Maar met Babydress weet je het nooit.

Ik denk dat we hier toch op een verkeerd spoor zitten, maar op dit moment is het wel een van de beteren om er uit te stemmen.

Citaat:
Origineel gepost door Dunja Bekijk Bericht
We doen nu volgens mij nog niet echt op wolven, Anneke. In het begin is het nog niet eens gokken, maar gewoon een slachtoffer kiezen.

Maar ik denk dat ik dan ook maar op anneke ga... Sorry.
Citaat:
Origineel gepost door Dunja Bekijk Bericht
Wat, anneke01 eruit? Misschien is ze zelfs wel wolf. Dan hebben we al een goede start. Maar het gokgedeelte van dit spel vind ik toch echt het leukste.
Citaat:
Origineel gepost door Dunja Bekijk Bericht
Ja Amby, wie wil jij er dan uit...?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 08:03   #310
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

jonge waarom word ik nou opgegeten, was net zo goed bezig

mhuhu

maarja komt goed uit, moet morgen op vakantie
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 08:08   #311
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hm ik denk toch dat we Dunja niet moeten hebben... waarom vinden 'we' (ik dus niet zo) haar nou eigenlijk zo verdacht? Alleen door de rare opmerkingen van Babydress? Die vind ik toch niet zo duidelijk. Babydress en Dunja zijn volgens mij gewoon een soort van vriendinnetjes, volgens mij waren die opmerkingen van Babydress gewoon voor de grap.

Ik twijfel tussen Impressions (zie wat ik eerder zei en wat Tyskie zeg) en Prestige... het zal best wel dat ze nooit theorieën post en zo reageert, maar theorieën zal ze als weerwolf dus ook niet posten. Dat ze dat niet doet pleit haar dus iig niet vrij als weerwolf. Gevoelsmatig vertrouw ik haar in dit spelletje minder dan Dunja.

Maarja als iedereen voor Dunja gaat begin ik niet veel natuurlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 08:09   #312
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Atjeuh Bekijk Bericht

maarja komt goed uit, moet morgen op vakantie
wat erg voor je
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 09:37   #313
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ik heb nog niet gestemd.

@Bruggi, ik zou voor Dunja gaan omdat het in mijn ogen de méést verdachte was, de argumentatie ervoor is natuurlijk niet echt overtuigend maar ik kon voor iemand anders niet een betere argumentatie vinden

Ik vertrouw wel op Tyskies bevindingen en theoriën. Daarom verdenk ik Impressions ook wel meer nu. Maar in mijn ogen is het bij beide een even grote gok....

Ik wacht nog ff met stemmen
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 10:53   #314
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Absoluut is het een gok, maar ik vind de verdenkingen richting Dunja niet gestoeld op de juiste argumenten. Daarnaast kan ze uiteraard nog steeds wel een weerwolf zijn.

Hetgeen me het meest richting Impressions wijst, is dat ik hem niet 'naturel' vind overkomen. Misschien schat ik hem helemaal verkeerd in, maar zijn manier van posten in dit topic komt gewoon niet overeen met hetgeen ik van hem verwacht. En dat had ik in het vorige topic ook met Amber en Stevie.
En het is moeilijk om zoiets met posts duidelijk te maken (itt babydress dus ) en het kan dus ook goed zijn dat Impressions zo onschuldig is als een lammetje.
Prestige gedraagt zich inderdaad precies hetzelfde als Impressions, maar bij haar past dat naar mijn gevoel veel meer bij haar karakter. Maar inderdaad, door niet veel te zeggen kan ze ook niets fout zeggen.

Ik denk dus wel dat de we de weerwolf moeten zoeken in een stille hoek. Hij/zij heeft ondertussen echt wel in de gaten dat alle posts vakkundig nagetrokken worden.
En ook dan kom je weer uit bij dezelfde namen, dus Impressions, Dunja en Prestige.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 13:48   #315
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het spijt me zo erg mensen. Ik heb het deze week heel erg druk gehad en ik ben het weerwolfspel helemaal vergeten. Ik loop nu erg achter en ik heb niet echt verdenkingen... Ik heb net alleen eff de uitslag gezien. Eeehm. Ik heb nu ook niet ercht tijd om alles door te lezen. Voor mij wordt het een pure gok. Ik denk dat ik gewoon met iemand meega. Impressions?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 13:55   #316
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vind deze post niet sterk, maar het zou voor mij voldoende zijn om definitief voor Impressions te stemmen.

Ben wel benieuwd wie nu wat gaat stemmen? Doe 's ff posten hier.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 14:02   #317
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Trouwens gaat het wel goed zo, al twee weerwolfjes.
Ik ga nu toch maar voo Ipressions, voordat ik het vergeet.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 14:02   #318
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ik twijfel ernstig tussen Dunja en Impressions. Ik vind het wel bijzonder dan Dunja totaal niet ontkent dat ze een weerwolf is, ondanks alle verdenkingen.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 14:11   #319
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Mja dat is dan ook wel weer zo... lastig lastig lastig

(zag net Dunja wel in de weer met haar prive-berichten, dus misschien wilt dat zeggen dat ze een pm naar de spelleider aan het sturen was op wie ze stemt)
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 14:13   #320
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik heb echt te weinig tijd gehad om hier goed over na te denken. maar het is toch gewoon afgaan op je gevoel. prestige komt bij mij best wel verdacht over, maar dat kan ook gewoon haar manier van spelen zijn. dunja vind ik nog iets verdachter, niet alleen de posts van babydress maar ook de laatste posts overtuigen mij totaal niet. ik zou op haar stemmen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 14:13   #321
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Mja dat is dan ook wel weer zo... lastig lastig lastig

(zag net Dunja wel in de weer met haar prive-berichten, dus misschien wilt dat zeggen dat ze een pm naar de spelleider aan het sturen was op wie ze stemt)
Ja ik ging als wolf ook doen alsof ik de spelleider aan het pm'en was om jou om de tuin te leiden
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 14:15   #322
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Mja dat is dan ook wel weer zo... lastig lastig lastig

(zag net Dunja wel in de weer met haar prive-berichten, dus misschien wilt dat zeggen dat ze een pm naar de spelleider aan het sturen was op wie ze stemt)
of overlegt met de 2dode wolven, of iemand anders aan het pm en is..
Dus wat dat betreft is nog niet alles gezegd

Ik stem op Dunja, dit omdat ik het op het moment nog echt niet weet en nu echt naar mijn werk moet... ik verdenk Dunja sterker dan impressions, op het moment..
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 14:16   #323
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nog even mijn alibie (of hoe je het schrijft ):

Heel druk bezig met de leerlingenraad. We hadden dus de kerststokjeactie. Ik ben vaak 2 uur langer of school geweest. Telkens als ik thuis kwam was ik doodop en plofde ik op de bank. Maar ik zou proberen het wat meer bij te houden, want de dagen worden voor mij rustiger.

En over het weerwolfspel: Ik heb nog lang niet alles gelezen. Ik viel al flauw toen ik de 7 pagina's zag. Mijn verdenkingen zijn er dus nog niet.

En ik ben echt geen wolf. Dat zweer ik. Het is niet slim om mij eruit te stemmen...
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 14:21   #324
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Mja dat is dan ook wel weer zo... lastig lastig lastig

(zag net Dunja wel in de weer met haar prive-berichten, dus misschien wilt dat zeggen dat ze een pm naar de spelleider aan het sturen was op wie ze stemt)
Hahaha. Wie zegt dat dat maar iets met het ww-spel te maken heeft?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 14:42   #325
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
haha sorrie mark maar ik heb liever linda!
Ik ook


Leuk dat jullie mij verdenken omdat ik zo weinig post. Ik heb geen tijd gehad om het hele spel te analyseren omdat ik in de laatste week van school zit en veel dingen moet regelen en afmaken. Dat is nu voorbij, dus nu gaan we met zijn allen de laatste wolf slachten!

Stevie:
Ik heb het gevoel dat hij riskant speelt: Omgekeerde psychologie gebruiken zodat wij denken dat hij geen wolf is. Kans om wolf te zijn.

Prestige:
Post niks -> eruit.

AmbyPur:
Zie Stevie.

Saarah:
Als spelleider heeft ze wel ervaring opgedaan met technieken van weerwolfjes. Bovendien was ze de vorige ronde ook een weerwolf en had niemand haar daar in de gaten. Ik denk dat zij ook een wolf kan zijn.

Charmedone:
Zie Prestige.

Dunja:
Zie CharmedOne

Niemand:
De neppe reactie doet mij aan Babydress denken..

AMF:
Geen idee.

Bruggi:
Ook geen idee.

Frox:
Nog geen directe reden om hem te wantrouwen.


Ik stem op Dunja.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:00   #326
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

er is nog maar 1 wolf hoor, geen 7
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:03   #327
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ik vertrouw niemand
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:05   #328
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind jullie verdenkingen wel grappig. ^^ Maarja, aan mij heb je niks, want ik ben toch Pieping slecht in dit spel. Ik denk dat ik de volgende keer niet meedoe en het een beetje aan jullie over laat.

Maar met een gerust hart kan ik zeggen: Je moet me er echt niet uit stemmen!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:05   #329
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Ik vertrouw niemand
Lol!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:08   #330
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Straks is Dunja nog de ziener ook
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:08   #331
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Stem mij maar weg, ben 100% dorpeling maar ga morgen op vakantie
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:11   #332
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
Straks is Dunja nog de ziener ook
Hehe. Dan zou ik het wel heel slecht spelen, he?

Maar ik ga pas volgende week op vakantie.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:16   #333
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ohja, nog iets. Voor de oplettende spelers: ik ben de laatste drie dagen helemaal niet online geweest. Als ik een weerwolf was, hoe had ik in mijn eentje Atjeuh en Tyskie eruit kunnen stemmen? Jullie zullen gauw inzien dat jullie de verkeerde keuze hebben gemaakt.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:22   #334
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja Bekijk Bericht
Ohja, nog iets. Voor de oplettende spelers: ik ben de laatste drie dagen helemaal niet online geweest. Als ik een weerwolf was, hoe had ik in mijn eentje Atjeuh en Tyskie eruit kunnen stemmen? Jullie zullen gauw inzien dat jullie de verkeerde keuze hebben gemaakt.
Daar zit wel degelijk iets in..(gaat dan alleen om Atjeuh trouwens)

Ik heb het ook belachelijk druk, dus even geen tijd om een uitgebreide theorie te plaatsen Mijn stem gaat naar Impressions denk ik, al staan frox en niemand ook nog wel redelijk hoog op mijn verdachtenlijstje..of heeft iedereen nu al op Dunja gestemd?
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:23   #335
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wil op Impressions stemmen maar wil geen gelijk spel, dus: kan iedereen even aangeven op wie hij/zij definitief heeft gestemd/gaat stemmen?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:25   #336
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mij klopt dat wat Dunja zegt. Moment.
Naja.. Laatste bericht die ze heeft gepost:

Citaat:
Forum: Games 17-12-2006, 13:39
Reacties: 335 Belangrijk: Weerwolfspel part IV
Bekeken: 1.688 Gepost Door Dunja
Ja Amby, wie wil jij er dan uit...?
Volgens mij klopt het wel.....
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:28   #337
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb op Impressions gestemd. Definitief.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:34   #338
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Volgens mij klopt dat wat Dunja zegt. Moment.
Naja.. Laatste bericht die ze heeft gepost:



Volgens mij klopt het wel.....

En om deze post zou ik juist wel weer op Dunja gaan stemmen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:38   #339
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Volgens mij klopt dat wat Dunja zegt. Moment.
Naja.. Laatste bericht die ze heeft gepost:



Volgens mij klopt het wel.....
denk je echt dat je haar nu helpt ofzo
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:43   #340
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar ik meen het echt. Het is echt zo.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:44   #341
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

ik geloof je
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 15:55   #342
anneke01
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Babydress Bekijk Bericht
Volgens mij klopt dat wat Dunja zegt. Moment.
Naja.. Laatste bericht die ze heeft gepost:



Volgens mij klopt het wel.....


als nu iedereen da deed weten we toch direct wie de dorpelingen zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 16:02   #343
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
denk je echt dat je haar nu helpt ofzo
Idd hee dit is wel erg. Ergens denk ik nog steeds dat Babydress daar gewoon niet zo heel goed over nadenkt en dat Dunja daar misschien niks aan kan doen... als dorpeling dus.... maar aan de andere kant: als zelfs Anneke nu nog even komt vertellen dat dat niet posten een bewijs is voor onschuld.............. haha. Dat lijkt wel erg op een erg slechte verdediging van een weerwolfje door de 2 anderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 16:12   #344
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

of het is tactisch zodat hun echte medewolf buiten schot blijft..


ik fantaseer erop los
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 16:13   #345
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar het is toch zo? Je kunt naagaan dat ik in die 3 dagen niets, noppes heb gepost. En als je echt goed hebt opgelet kun je weten dat ik helemaal niet online ben geweest. Ik zou dus onmogelijk als enige wolfje Atjeuh eruit kunnen hebben gestemd.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 16:22   #346
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Posten ≠ online zijn.

Oftewel, je kunt makkelijk in een verloren minuutje de pm met de naam van Atjeuh verstuurd hebben. Hoewel ik je wel het voordeel van de twijfel wil geven.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 16:22   #347
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Ik had al op Dunja gestemd, en ik denk dat ik daarbij blijf...
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 16:23   #348
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo.

en Anneke, medewolf, wees eens lief voor mij.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 16:25   #349
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Posten ≠ online zijn.

Oftewel, je kunt makkelijk in een verloren minuutje de pm met de naam van Atjeuh verstuurd hebben. Hoewel ik je wel het voordeel van de twijfel wil geven.
Zo slim ben ik ook alweer niet.

Ach... Ik geef het op. Maar ik heb echt gelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2006, 16:28   #350
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom sta ik nou alweer in 'the spotlight' ?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.