Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 August 2006, 02:05   #1
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard Jupiler League (Eerste Divisie) 06/07

aangezien deze er nog niet is, en er toch wel enkele fans zijn van clubs uit de eerste divisie.. toch maar het topic!
nog voorspellingen dit seizoen? volgens mij zijn de graafschap, rbc en toch ook wel fc den bosch de favorieten. en vvv kan weleens de gevaarlijkste outsider worden.

en om ff te pronken met ons teampje

coutinho
pinto - uneken - beekmans - rimkus
luijten - lurling - ten heuvel
wau - demouge - bechan

en evt vd berg ipv uneken of beekmans en nog leitoe, raymaeckers, cales, haemhouts en vd biezen op de bank. wow
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2006, 12:20   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Vergeet Ma en paa niet.. Finse geweldenaar voor als Coutinho wegvalt.

Maar er staat echt een heel leuk elftal bij Den Bosch...


Verder wil ik in deze thread Thijs van Tent Beking ook nog even toejuichen.. Wat een topper is die gast!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2006, 15:30   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier is je idool!

  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2006, 18:11   #4
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Meer mijn mascotte...

In 't echt zeker een arrogante kwast?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2006, 22:47   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik ben bang dat VVV over zijn top heen is En ik ben ook bang dat MVV wel eens een goed jaar zou kunnen gaan draaien
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2006, 09:34   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Extra aandacht jonge supporters
DOETINCHEM - Het politieteam Doetinchem wil jonge supporters die als toekomstige potentiëlehooligans van De Graafschap te boek staan, vroegtijdig in beeld hebben.
De politie wil dat om te kunnen voorkomen dat het ook echte hooligans worden.

Preventief jeugdbeleid. Onder die noemer wil de Doetinchemse politiechef Bert Schriek voor het komende seizoen een accent zetten in het veiligheidsbeleid rond de voetbalsupporters van De Graafschap.

Het landelijke pilotproject ‘Hooligans in beeld’ waarbij de politie nauwkeurig in kaart heeft wie de echte raddraaiers in en rond de stadions zijn en die ook direct aanpakken, zal dit jaar in Doetinchem worden afgerond.

Schriek: ,,We kennen onze hooligans nu behoorlijk goed. Met een aantal van hen hebben we vorig seizoen kennis mogen maken. We bellen of bezoeken ze echt letterlijk als er iets in de lucht hangt. Men schrikt van die directe benadering. Dit werkt echt goed.

„We gaan met dit project door en borgen het in onze organisatie. Daarnaast proberen we in kaart te brengen wie van de jeugdige supporters mogelijk potentiële hooligans kunnen worden. Daar willen we nu al contact mee hebben om te voorkomen dat ze hooligan worden. We voeren daartoe ook gesprekken met de voetbalorganistie en anderer instanties als het JEKK (Jeugd en kleine kriminaliteit) om actief en preventief te kunnen optreden.

„Waar zitten ze op school? Uit welk milieu komen ze? Zijn er mogelijk andere problemen die een rol in het gedrag spelen? Dat willen we vroeg weten om er wat mee te kunnen doen. Verder zal er in ons beleid ten aanzien van de supporters niet veel veranderen, want het loopt ons inziens prima.’’

Schriek blijft ernaar streven met zo min mogelijk inzet van zijn manschappen de wedstrijden van De Graafschap te begleiden.

,,Dat blijft ieder jaar een kunst maar het lukt heel aardig. De burgemeester, Graafschapvoorzitter Sietze Veen en ik komen gedurende het seizoen een aantal keren bij elkaar om alle zaken te bespreken, de situatie zo goed mogelijk in beeld te hebben en daarnaar te handelen. En wat de eerste wedstrijd van het seizoen betreft: daar verheugen we ons op. De Graafschap-Go Ahead Eagles is een mooie streekderby met een beetje spanning erop. Maar we hebben onderling zulke goede contacten dat we verwachten dat alles rustig zal verlopen.’’

=============================================

Uitkijken geblazen dus voor bas en tuur
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2006, 10:48   #7
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hahaha doetinchem de gekste \m/!!

Sowieso tegen Den Bosch, als het aan mij ligt worden ze laatste...
Ik denk dat RBC een goede kans maakt voor de titel!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2006, 13:24   #8
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Heeft Den Bosch zelf het competitie programma gemaakt?

Met thuiswedstrijden tegen Telstar & Veendam en een uitwedstrijd tegen Omniworld heeft iedereen een superstart.

De Graafschap kan na puntverlies tegen Haarlem zijn kampioensambities al weggooien.

Dan blijft zowat alleen RBC als concurrent over voor Den Bosch.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2006, 13:40   #9
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nickchange
De Graafschap kan na puntverlies tegen Haarlem zijn kampioensambities al weggooien.
Mooi dat je dat zegt! Het seizoen kan dus eindelijk beginnen, want de Graafschap is weer favoriet af . Precies wat dit jonge team nodig heeft. Een favorietenrol was ook absoluut overtrokken en de laatste jaren begon de Graafschap altijd slecht aan het seizoen en eindigde ijzersterk.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2006, 03:08   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nickchange
Heeft Den Bosch zelf het competitie
De Graafschap kan na puntverlies tegen Haarlem zijn kampioensambities al weggooien.
Ietwat voorbarige conclusie als de competitie 38 wedstrijden duurt. Zeker de eerste divisie is een competitie waarin relatief veel verrassende uitslagen voorkomen en is het na 3 wedstrijden onmogelijk om de contouren van de rest van de competitie waar te nemen. Eigenlijk spreek je je zelf ook tegen als je eerst zegt dat de eerste drie duels van Den Bosch niet zoveel zeggen

Neemt niet weg dat de seizoensstart van de Graafschap belabberd is en dat de kampioenspraatjes voorlopig nergens op gebaseerd zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2006, 21:10   #11
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

gisteren eerste puntverlies, had niet gehoeven maar de 3 punten hadden ze ook niet verdiend, daarvoor was het spel te slecht. tegen telstar werd dat door de goede tweede helft goed gemaakt, dat gebeurde nu helaas niet. ondanks de terugkeer van lurling _O_
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2006, 13:37   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik geloof dat VVV op een gegeven ogenblik ook 7 punten voorstond op Excelsior vorig jaar, en het toch niet redde.. Degene die het beste start wordt haast nooit kampioen lijkt het wel.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2006, 00:47   #13
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard





Wat een held!

Sorry Stevie dat ie hier nog een FCDB shirtje aanheeft, maar ik kon er géén vinden in het blauw-wit van de Graafschap
  Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2006, 02:42   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat kut-043 draait ook weer veel te goed
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2006, 12:28   #15
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur




Wat een held!

Sorry Stevie dat ie hier nog een FCDB shirtje aanheeft, maar ik kon er géén vinden in het blauw-wit van de Graafschap
powel

en arthur gefeliciteerd met de overwinning. het spel aan onze kant was al beter dan de vorige wedstrijden maar als we kampioen willen worden moet het toch echt stukken beter.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2006, 12:31   #16
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

hier trouwens


ik zie liever deze man

_O_
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2006, 12:39   #17
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie
ik zie liever deze man

_O_
Je maakt een grapje hoop ik?
Die gozer is afgezakt zeg. Hij was denk ik de slechtste voetballer aanwezig op het Doetinchemse veld afgelopen vrijdag..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2006, 14:52   #18
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

als ik een grapje zou maken zou het je het er wel uit kunnen opmaken denk je niet?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2006, 13:08   #19
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dank, Stevie
Overigens speelde Powel afgelopen vrijdag ook niet bepaald z'n beste wedstrijd. Maar hij heeft er al 7 inliggen
Overwinning was verder terecht. Vlak na rust had de Graafschap in een fase echt vier, vijf open doelkansen. De verdediging van Den Bosch was nergens meer. Toch zag ik wel dat er genoeg potentie zit in FCDB. Aardige ploeg, paar goede voetballers zoals die Haemhouts en Beekmans.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2006, 13:52   #20
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ar-Tuur
Dank, Stevie
Overigens speelde Powel afgelopen vrijdag ook niet bepaald z'n beste wedstrijd.
Het enige wat niet liep bij Powel was de afronding. Voor de rest stelde hij zich zeer nuttig op ten opzichte van het team en dat is ook al weleens anders geweest. Hij werkt hard voor de ploeg als het bij hem zelf niet loopt.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2006, 15:45   #21
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar ik vond hem opvallend veel balverlies lijden. Acties en afronding faalden. Maar aan zijn inzet lag het inderdaad niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2006, 16:21   #22
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Klopt. Is ook een beetje het risico bij zijn manier van spelen. Als het niet loopt dan lukt ook niks. Gelukkig is hij dan het type die er voor blijft knokken!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 10:09   #23
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Periodekampioen!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 12:33   #24
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Proficiat mannen!

VVV doet het toch weer best aardig dit jaar. Misschien dat het eindelijk eens lukt nu ze geen favoriet zijn
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 14:03   #25
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bazzemans Bekijk Bericht
Periodekampioen!

gefeliciteerd jongens! dat jullie maar snel weer in de eredivisie mogen spelen!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 16:10   #26
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

felicitaties aan de graafschap, ze hebben het verdiend. ik hoop dat zij rbc de rest van dit seizoen nog wat concurrentie gaan bezorgen, want ons gaat het niet meer lukken.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 16:52   #27
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
felicitaties aan de graafschap, ze hebben het verdiend. ik hoop dat zij rbc de rest van dit seizoen nog wat concurrentie gaan bezorgen, want ons gaat het niet meer lukken.
Ik heb toch telkens het gevoel dat wij een betere en bredere selectie hebben dan RBC, maar misschien komt dat omdat ik een echte blauw-witte Graafschap bril op heb. Ik vond iig RBC totaal niet imponeren op de Vijverberg, in tegendeel zelfs. RBC kwam net als elke andere ploeg naar de Vijverberg toe om hopelijk een puntje eruit te kunnen slepen met "laf" (maar begrijpelijk) voetbal. Helaas pakt RBC dan wel weer gewoon 3 punten bij ons en dat is natuurlijk onmiskenbaar een kwaliteit.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2006, 10:45   #28
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien zal het ook met mijn blauw-witte bril te maken hebben, maar ik vind RBC eigenlijk ook niet zo overtuigend. Qua resultaat zijn ze heel degelijk, maar in Doetinchem waren ze allerminst kampioenswaardig en in die samenvattinkjes komen ze vaak best goed weg. Maar goed, ze staan nog vijf punten voor dus we hebben niet zo veel recht van spreken.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2006, 10:49   #29
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2006, 10:53   #30
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zugabe, Bart!

  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2006, 11:36   #31
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik vond rbc hier in de vliert ook niet echt sterk nee, alleen in de laatste minuten toen ze een slotoffensief uitvoerden. maar het spel vond ik ook niet overtuigend. maar goed, nog geen enkele ploeg die ik heb gezien vond ik echt sterk, meestal speelt den bosch alleen nog zwakker
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 22:07   #32
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Wij staan bovenaan, wij staan bovenaaaaan!!!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 23:35   #33
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

gefeliciteerd
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2007, 00:33   #34
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Dank je.. Nu wordt het nog een hele zit om dit vol te gaan houden. Ik ben benieuwd of we daartoe in staat zijn.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2007, 05:15   #35
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Boeruh!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2007, 10:27   #36
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Cambuur word laatste periode kampioen
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 23:17   #37
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ben je nog naar de wedstrijd geweest Stevie? Kreeg naar aanleiding van de samenvatting iig de indruk dat het een geflatteerde uitslag was?

Maar desalniettemin. RBC laat ditmaal punten liggen en nu pakken wij ze weer wel en staan we dus weer met 2 puntjes voor op de eerste plek.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 01:08   #38
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ja... gefeliciteerd met de overwinning. het was enigszins geflatteerd, de graafschap speelde ook veel op de counter viel me op. maar het was gewoon verdiend als je die prutsers van den bosch aan het werk hebt gezien
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 11:49   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Eviva VVVeeeeee
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 17:32   #40
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
ja... gefeliciteerd met de overwinning. het was enigszins geflatteerd, de graafschap speelde ook veel op de counter viel me op. maar het was gewoon verdiend als je die prutsers van den bosch aan het werk hebt gezien
Normaal maken ze zelf het spel wel of worden ze gedwongen om het spel te maken. Een aantal tegenstanders moeten in eigen huis toch gewoon het spel maken. Den Bosch, RBC, VVV en Dordrecht bijvoorbeeld dit seizoen. Daar kan je nog eens de tegenstander het spel laten maken.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 17:33   #41
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bartje518 Bekijk Bericht
Eviva VVVeeeeee
Thuis onverslaanbaar! Hopelijk verliezen ze dan één keer dit seizoen thuis ..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2007, 00:50   #42
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

We kunnen toch langzamerhand wel heel voorzichtig zeggen dat het er erg goed uit begint te zien voor de Graafschap; 7 punten los.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2007, 02:55   #43
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

We are going up! Proud to be back!
Hopelijk kunnen we het ook nog in stijl afsluiten door met meer dan 10 punten voorsprong kampioen te worden. Nog 8 punten in 4 wedstrijden dan.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2007, 10:47   #44
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

gratz, en met overmacht
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2007, 14:36   #45
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

felicitaties gaan richting doetinchem, dik verdiend hoor! ook al was het begin van het seizoen niet veelbelovend, uiteindelijk waren jullie gewoon de allerbeste.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2007, 18:33   #46
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Nickchange Bekijk Bericht
De Graafschap kan na puntverlies tegen Haarlem zijn kampioensambities al weggooien.



Gefeliteerd tuur en Bas!
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.