Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 January 2007, 22:31   #201
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

7
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 23:19   #202
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
Dat is geen theorie, dat is om het spel levendig te houden. Want goh wat zal het spel leuk en boeiend zijn met jou, insanity en Impressions er nog in
Waar slaat dit nou weer op?

Ik ga de komende ronde op Tyskie stemmen. De weerwolven zouden hem vast als groot genoeg gevaar zien om hem op te eten. Dit hebben ze nog niet gedaan, dus heb ik een sterk vermoeden om op Tyskie te stemmen.

Maar laten we eerst de wolfjes afwachten
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 23:45   #203
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

dr blijft weinig over zo

en ik heb niet kunnen stemmen vandaag, ik was tot laat op school en dr waren geen trein enzo... Ik heb er 3 uur overgedaan om thuis te komen
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2007, 23:54   #204
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je bent op tijd hoor, de wolven moeten morgen stemmen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 00:10   #205
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Waar slaat dit nou weer op?
dat je zo lekker veel post
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 00:24   #206
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
dat je zo lekker veel post
Zoals ik op msn zeg.. Ik post mijn verdenkingen plus mijn motivatie daartoe en meer valt er niet over te zeggen

Edit: wel ironisch dat je mij hierop aanspreekt en anderen die minder posten niet
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 00:33   #207
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Waar slaat dit nou weer op?

Ik ga de komende ronde op Tyskie stemmen. De weerwolven zouden hem vast als groot genoeg gevaar zien om hem op te eten. Dit hebben ze nog niet gedaan, dus heb ik een sterk vermoeden om op Tyskie te stemmen.

Maar laten we eerst de wolfjes afwachten
Ik vind t best als je op mij stemt en ik geef er ook alle aanleiding toe... maar bovenstaande is gewoon een erg domme opmerking.
1) de weerwolven moeten eerst nog eten. Als jij nu een anti-Tyskie stemming creëert zullen ze mij nooit opeten als ze dezelfde theorie aanhangen als jij (dat ik een gevaar zou zijn dus).
2) Als ze mij als een groot gevaar zien, dan weten ze van alle vorige spellen nog dat ik ook doorga als ik dood ben.

Maar zoals gezegd, ik geef alle aanleiding om als verdacht beschouwd te worden... Ik post weinig verdenkingen, ik heb een ervaren speler als verdachte aangewezen (Sarah die toen ook opgegeten werd). En ik speel nu heel anders dan in andere spellen, terwijl ik toen aangaf dat als ik wolf zou zijn dan ik stiller zou zijn.

En nu weet iedereen dus dat ik zo niet zou spelen als ik wel een wolf zou zijn. Of dat ik juist zo wolvig speel omdat ik wil dat jullie denken dat ik geen wolf kan zijn omdat ik dat nooit zo zou doen.

Afijn, ik ben volstrekt onschuldig en dat zal binnen een paar rondes wel duidelijk worden.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 00:34   #208
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
nee
Ok, ging niet om het commentaar van jou op mij. Dat zal me worst wezen. Maar je opmerkingen over veel andere deelnemers snijden absoluut geen hout.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 07:41   #209
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

pijn...

succes btw voor de rest
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 10:14   #210
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
een strategie is als de ziener zegt dat hij de ziener is dan kan de tovenaar hem anoniem iedere beurt beschermen en kunnen we zo de wolven achterhalen
je mag als ziener niet zeggen dat je de ziener bent..
en dan kun je wel zeggen dat je dat via pm/msn enzo kan doen, ook al mag dat óók niet, maar zoals eerder gezegd: waarom doe je dan mee met zo'n spel
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 10:51   #211
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Spelleider Bekijk Bericht
je mag als ziener niet zeggen dat je de ziener bent..
en dan kun je wel zeggen dat je dat via pm/msn enzo kan doen, ook al mag dat óók niet, maar zoals eerder gezegd: waarom doe je dan mee met zo'n spel



  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 11:07   #212
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht



haha doe niet zo gefrustreerd man
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 11:52   #213
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Zoals ik op msn zeg.. Ik post mijn verdenkingen plus mijn motivatie daartoe en meer valt er niet over te zeggen

Edit: wel ironisch dat je mij hierop aanspreekt en anderen die minder posten niet
Naar mijn weten noemde ik insanity en Headliner ook. En zoals ik ook al tegen jou zei op MSN, het spel is gewoon leuker als iedereen z'n verdachtmakingen enzo post.

Howeverrr even de eetronde afwachten.

Ik denk dat ik de volgende stemronde op PFP ga stemmen, omdat (zoals gebleken) zijn verdachtmakingen nergens op slaan en omdat hij in mijn ogen bijzonder geforceerd probeert om anderen verdacht te maken.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 11:55   #214
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Spelleider Bekijk Bericht
je mag als ziener niet zeggen dat je de ziener bent..
en dan kun je wel zeggen dat je dat via pm/msn enzo kan doen, ook al mag dat óók niet, maar zoals eerder gezegd: waarom doe je dan mee met zo'n spel
maar beheerders en fb's mogen wel checken wanneer iemand voor 't laatst online is geweest om zijn stem uit te brengen
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 12:08   #215
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Headliner Bekijk Bericht
maar beheerders en fb's mogen wel checken wanneer iemand voor 't laatst online is geweest om zijn stem uit te brengen
daar heeft iedereen toch profijt van
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 12:09   #216
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Ik vind t best als je op mij stemt en ik geef er ook alle aanleiding toe... maar bovenstaande is gewoon een erg domme opmerking.
1) de weerwolven moeten eerst nog eten. Als jij nu een anti-Tyskie stemming creëert zullen ze mij nooit opeten als ze dezelfde theorie aanhangen als jij (dat ik een gevaar zou zijn dus).
2) Als ze mij als een groot gevaar zien, dan weten ze van alle vorige spellen nog dat ik ook doorga als ik dood ben.

Maar zoals gezegd, ik geef alle aanleiding om als verdacht beschouwd te worden... Ik post weinig verdenkingen, ik heb een ervaren speler als verdachte aangewezen (Sarah die toen ook opgegeten werd). En ik speel nu heel anders dan in andere spellen, terwijl ik toen aangaf dat als ik wolf zou zijn dan ik stiller zou zijn.

En nu weet iedereen dus dat ik zo niet zou spelen als ik wel een wolf zou zijn. Of dat ik juist zo wolvig speel omdat ik wil dat jullie denken dat ik geen wolf kan zijn omdat ik dat nooit zo zou doen.

Afijn, ik ben volstrekt onschuldig en dat zal binnen een paar rondes wel duidelijk worden.
leuke tactiek om niet in de verdediging te schieten maar toe te geven dat de beschuldigingen richting jou gegrond zijn, maar ik geloof je voor geen meter

je bent imo helemaal niet jezelf en je speelt heel anders dan anders. op zich niet zo raar maar dan verwacht ik van jou een uitgebreide argumentatie waaróm je het anders zou spelen. omdat dat nu uitblijft verdenk ik je er ernstig van een wolf te zijn. nu ben ik ook benieuwd wie ash-hoole beschuldigd zou hebben, want jij neemt het voor hen op dus dat zouden dan zomaar je medewolfen kunnen zijn ..

edit; ik zie nu waar je op doelde bij ash-hoole en ik vind die analyse die ze postte ook niet echt doordacht. maar volgens bovenstaande theorie zou PFP dan ook een wolf zijn. zou me niks verbazen

Laatst aangepast door AmbyPur : 19 January 2007 om 12:14
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 12:43   #217
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Afijn, ik ben volstrekt onschuldig en dat zal binnen een paar rondes wel duidelijk worden.
We zullen zien.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 12:50   #218
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eigenlijk slaat dit spel nergens op, hebben de dorpelingen uberhaupt ooit weleens gewonnen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 13:03   #219
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Eigenlijk slaat dit spel nergens op, hebben de dorpelingen uberhaupt ooit weleens gewonnen
Laatst al heel snel, dat vond ik ook niks aan dit is veel leuker
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 13:18   #220
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
leuke tactiek om niet in de verdediging te schieten maar toe te geven dat de beschuldigingen richting jou gegrond zijn, maar ik geloof je voor geen meter

je bent imo helemaal niet jezelf en je speelt heel anders dan anders. op zich niet zo raar maar dan verwacht ik van jou een uitgebreide argumentatie waaróm je het anders zou spelen. omdat dat nu uitblijft verdenk ik je er ernstig van een wolf te zijn. nu ben ik ook benieuwd wie ash-hoole beschuldigd zou hebben, want jij neemt het voor hen op dus dat zouden dan zomaar je medewolfen kunnen zijn ..

edit; ik zie nu waar je op doelde bij ash-hoole en ik vind die analyse die ze postte ook niet echt doordacht. maar volgens bovenstaande theorie zou PFP dan ook een wolf zijn. zou me niks verbazen
Maar dat heb ik al aangegeven Amber...
Ik heb gewoon ff geen zin om uitgebreide beschouwingen te plaatsen. Daarvoor zou ik alle posts moeten doorspitten en daar heb ik ff de tijd en zin niet voor. Dus dan post ik liever geen beschouwingen... Want er wordt erg veel onzin geroepen in dit topic. De enige bij wie ik op basis van posts een weerwolf-theorie direct kon maken, was Saarah en we weten hoe dat is afgelopen.

Ik wil best meedoen aan onderbuik-gevoel en namedropping en dan zeg ik Ash-hoole, PFP en niemand. Wellicht headliner ipv niemand. Maar goede kans dat dit nergens op slaat, dus doe ik er liever niet aan mee.

Tweede reden voor het feit dat ik nu veel minder actief ben dan in het vorige spel is dat het beeld is ontstaan in de eerste rondes van het spel. Kijk maar naar het spel van een paar rondes terug (vorig spel was absurd slecht van de weerwolven, dus die tel ik niet mee ), toen kwamen mijn theoriën ook pas later in het spel.


Je hoeft me niet te geloven dat ik geen weerwolf ben. Maar geloof mij nou maar, dan zou ik juist wel heel anders spelen dan dit.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 13:32   #221
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard



ik weet het niet hoor

tuurlijk is er een goede kans dat je verdenkingen nergens op slaan, daar staat het hele spel op. vind ik geen reden om nu maar geen verdenkingen te plaatsen.. maar goed voordat ik straks nog voor wolf wordt uitgemaakt omdat ik jou verdacht probeer te maken misschien heb je gewoon gelijk
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 13:33   #222
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht


ik weet het niet hoor

tuurlijk is er een goede kans dat je verdenkingen nergens op slaan, daar staat het hele spel op. vind ik geen reden om nu maar geen verdenkingen te plaatsen..
mag ik vragen waarom je de hele tijd zit te pm'en
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 17:41   #223
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
mag ik vragen waarom je de hele tijd zit te pm'en
we moeten overleggen wie we opeten, dat hoef jij niet in je eentje te beslissen
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 18:17   #224
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Oehhh amber is verdacht!!11 stem op amber stem op amber!!

Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 21:13   #225
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Impressions voelde zich heel erg schuldig over Insanity. Hij was vandaag dan ook naar PFP toegegaan om troost te zoeken. PFP wilde Impressions opfleuren met een gezellige picknick, en daarom gingen ze samen met een grote mand vol lekkers het bos in. Het picknickkleed lag klaar, de hapjes waren erg aantrekkelijk, maar Impressions moest nog even pissen. Hij liep de bosjes in, riep “tot zo!” naar PFP, en verdween tussen de struiken. Vijf minuten gingen voorbij, tien.. een half uur later was PFP zó bezorgd dat hij rechercheur Frox erbij haalde, die meteen een grootse zoekactie op touw zette. Met al die doden in het dorp kon je beter het zekere voor het onzekere nemen..

Zo kwam het dat alle dorpelingen bij elkaar geroepen werden en iedereen in tweetallen het bos inliep. De ijselijke gil kwam uiteindelijk van Niemand, die samen met Ash-hôôle het bos in was gestuurd. Iedereen rende op het tweetal af, en de overige dorpelingen wisten niet wat ze zagen.. Niemand en Ash-hôôle waren allebei flauw gevallen; rechercheur Frox, die alles al had gezien in zijn leven, bleef stoïcijns naar het verminkte lichaam van Impressions kijken..
Impressions’ kleding was afgerukt, bijtsporen over wat er nog over was van zijn lichaam, grote stukken vlees weggevroten. Dit was duidelijk het werk van een weerwolf..

1) Saarah (wolfsbane)
2) Niemand
3) Tyskie
4) Anneke01 (dorpeling)
5) Impressions (tovenaar)
6) Ash-hôôle
7) Babydress (dorpeling)
8 ) Frox
9) Stevie (dorpeling)
10) Bruggi
11) Headliner
12) Insanity (dorpeling)
13) PFP
14) AMF
15) AmbyPur

Gedood door dorpelingen
Opgegeten door weerwolven

Goede keuze van de wolfjes, balen voor de dorpelingen! De dorpelingen mogen mij dan ook voor morgenavond 22u PMen wie ze opgehangen willen zien. Succes!
weet nog niet of ik morgenavond rond die tijd thuis ben, maar ik laat nog wel ff weten hoe laat de uitslag komt
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 21:30   #226
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Tyskie is nu mijn grote verdachte.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 21:53   #227
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

lekkerrrr dan...

Ik ga morgen is een lekker dagje toppic doorspitten en mijn verdenking met jullie delen.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 22:10   #228
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Tyskie is nu mijn grote verdachte.
je bent DOOD gandalf
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 00:50   #229
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

ik vertrouw tyskie niet, puur door zijn verschil in aanwezig zijn en posten in vergelijking met de vorige versies.
verder heb ik nog geen verdenkingen eerlijk gezegd.
Gezien ik morgen de hele dag aan het werk ben, breng ik nu mijn stem uit op tyskie, dan weten jullie het vast.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 00:56   #230
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

En deze post sterkt mij in mijn wantrouwen jegens Niemand. Als ik straks opgehangen ben, dan zien jullie dat ik oprecht ben. Niemand daarentegen grijpt deze kans (zoals een goedweerwolf betaamt) direct aan om een dorpeling op te hangen.

En dat is geen verdedigingspoging, hang mij maar lekker op.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 11:36   #231
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Niemand daarentegen grijpt deze kans (zoals een goedweerwolf betaamt) direct aan om een dorpeling op te hangen.
Dat is precies wat ik ook dacht...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 11:43   #232
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
En deze post sterkt mij in mijn wantrouwen jegens Niemand. Als ik straks opgehangen ben, dan zien jullie dat ik oprecht ben. Niemand daarentegen grijpt deze kans (zoals een goedweerwolf betaamt) direct aan om een dorpeling op te hangen.

En dat is geen verdedigingspoging, hang mij maar lekker op.
dit vind ik dan weer een hele doorzichtige verdedigings poging.
Mocht ik deze ronde worden opgehangen en dan zal blijken dat ik een dorpeling ben, hoop ik dat tyskie er de eerst volgende dorpelingen ronde er na uit vliegt.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 12:23   #233
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jongens we zitten echt in de verkeerde hoek! Dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Goed kijkende naar de laatste posts van Tyskie denk ik dat we hem absoluut niet moeten hebben. Van het 'geschreeuw' van PFP weet ik nog steeds niet wat ik moet denken, maar aangezien hij buiten het spel ook vaak heel stellig (en ongenuanceerd, sorry PFP ) is, betekent het denk ik toch niets. Bij nader inzien denk ik toch dat hij gewoon maar wat roept en toch gewoon dorpeling is.

Ik denk dat we het in een hele andere hoek moeten zoeken!! Ik verdenk Headliner nog steeds en misschien toch ook Ash-hoole. Niemand vind ik ook nog niet heel overtuigend. Dan nog Amby...

Wat mij betreft gaan we voor Headliner, Niemand of Ash-hoole nu!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 12:55   #234
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

ik vind het wel verdacht, impressions verdacht tyskie steeds, en nu is impressions dood...
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 13:26   #235
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
ik vind het wel verdacht, impressions verdacht tyskie steeds, en nu is impressions dood...
Hier, nog een reden om Niemand en Ash-hoole te verdenken. Ze proberen allebei om Tyskie opgehangen te laten worden. Nogmaals: niet slim naar mijn mening! Tyskie speelt volgens mij juist heel open, hij legt precies uit hoe hij handelt dit spel. Hij zegt er nota bene zelf bij waarom we hem idd zouden kunnen verdenken! Door de manier waarop hij dat doet vertrouw ik hem alleen maar meer. Ik denk echt dat we Tyskie NIET moeten ophangen mensen. Luister nou eens een keer naar mij , anders wordt het echt alleen nog maar erger en winnen we nooit meer.

Niemand of Ash-hoole aan de galg wat mij betreft. Samen Tyskie zwart proberen te maken... zou goed kunnen dat zij juist weerwolven zijn. Of 1 van hen, en de ander praat gewoon een beetje mee als dorpeling omdat ze niet goed nadenkt over Tyskie .
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 13:49   #236
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi Bekijk Bericht
Hier, nog een reden om Niemand en Ash-hoole te verdenken. Ze proberen allebei om Tyskie opgehangen te laten worden. Nogmaals: niet slim naar mijn mening! Tyskie speelt volgens mij juist heel open, hij legt precies uit hoe hij handelt dit spel. Hij zegt er nota bene zelf bij waarom we hem idd zouden kunnen verdenken! Door de manier waarop hij dat doet vertrouw ik hem alleen maar meer. Ik denk echt dat we Tyskie NIET moeten ophangen mensen. Luister nou eens een keer naar mij , anders wordt het echt alleen nog maar erger en winnen we nooit meer.

Niemand of Ash-hoole aan de galg wat mij betreft. Samen Tyskie zwart proberen te maken... zou goed kunnen dat zij juist weerwolven zijn. Of 1 van hen, en de ander praat gewoon een beetje mee als dorpeling omdat ze niet goed nadenkt over Tyskie .
Ken ik er nog 1.
Jij verdedigd tyskie ook op een erg sterke manier waardoor ik het gevoel krijg dat jij samen met tyskie een weerwolf bent.
Dit klinkt mij beter in de oren dan de theorie die jij hebt, gezien ik van mezelf weet dat ik een dorpeling ben en ik dus niet met asshoole samen werk als wolf.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 13:58   #237
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi Bekijk Bericht
Hier, nog een reden om Niemand en Ash-hoole te verdenken. Ze proberen allebei om Tyskie opgehangen te laten worden. Nogmaals: niet slim naar mijn mening! Tyskie speelt volgens mij juist heel open, hij legt precies uit hoe hij handelt dit spel. Hij zegt er nota bene zelf bij waarom we hem idd zouden kunnen verdenken! Door de manier waarop hij dat doet vertrouw ik hem alleen maar meer. Ik denk echt dat we Tyskie NIET moeten ophangen mensen. Luister nou eens een keer naar mij , anders wordt het echt alleen nog maar erger en winnen we nooit meer.

Niemand of Ash-hoole aan de galg wat mij betreft. Samen Tyskie zwart proberen te maken... zou goed kunnen dat zij juist weerwolven zijn. Of 1 van hen, en de ander praat gewoon een beetje mee als dorpeling omdat ze niet goed nadenkt over Tyskie .

ho ho, ik vind het alleen nogal verdacht dat impressions nu dood is nadat hij tyskie had verdacht. maar dat kan ook een slimme zet van de wolven zijn, juist omdat impressions tyskie verdacht om hem dan op te eten.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 14:40   #238
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

ik ga voor ash-hoole
eerst niet of nauwelijks in het spel betrokken en nu probeert ze anderen verdacht te maken
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 15:11   #239
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

ja, dat kun je van iedereen zeggen. in het begin kun je van niemand iets zeggen of die wolf is of niet, waarom zou je dan veel posten? Nu is het spel verder op gang en zijn er meer aanwijzingen enzo.

en, ik maak helemaal niemand verdacht ik probeer wat aanwijzingen te krijgen wie er een wolf zou kunnen zijn.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.

Laatst aangepast door ash-hôôle : 20 January 2007 om 15:15
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 16:21   #240
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is me echt een raadsel waarom impression is weggestemd, alleen omdat hij tyskie verdacht.

Tyskie is mij iets te stellig met het uithangen van de martelaar, hij gokt erop dat we hem te slim achten om zo een verdediging te voeren als hij een wolf zou zijn, beetje omgekeerde psychologie

ik stem op hem
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 18:15   #241
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lieve mensen alsjeblieft, dit gaat niet goed zo!
PFP: de wolven kunnen daar toch zo op inspelen? Zodat Tyskie de volgende is die er uit gestemd gaat worden door ons?
Echt jongens stemmen op Tyskie moeten we echt niet doen. Geef mijn theorie over hem een kans, jullie zullen zien dat het klopt. Jullie mogen me allemaal door het slijk halen als Tyskie wel een wolf blijkt te zijn, ik ben er nl. echt heilig van overtuigd dat het niet zo is.

Ik ga mee met Headliner en stem op Ash-hoole. Hopende dat Headliner dan geen wolf is (twijfel ik wel aan), zijn dat tenminste 2 stemmen. PFP ik hoop ook echt dat ik jou mee kan krijgen. Het is doodzonde als we nou weer een dorpeling wegstemmen.
AMF, Amby, Frox, wat doen jullie?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 18:25   #242
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
Ken ik er nog 1.
Jij verdedigd tyskie ook op een erg sterke manier waardoor ik het gevoel krijg dat jij samen met tyskie een weerwolf bent.
Dit klinkt mij beter in de oren dan de theorie die jij hebt, gezien ik van mezelf weet dat ik een dorpeling ben en ik dus niet met asshoole samen werk als wolf.
Tuurlijk klinkt jou dat beter in de oren, want dan ben je zelf niet de lul . Als jij een weerwolf bent wil je de rest dat natuurlijk maar wat graag laten geloven. Ik verdedig Tyskie omdat ik er van overtuigd ben dat hij dorpeling is. Als achtereenvolgens Tyskie en daarna ik er uit worden gestemd kan ik je vertellen dat we dit gaan verliezen.
Maar als je een dorpeling bent heb je ook geen reden om Ash-hoole te sparen, omdat ze wellicht een weerwolf is, en kan je dus misschien meegaan met mijn theorie over Tyskie en hem dus met rust laten en op Ash-hoole stemmen. Ik ben er niet zeker van dat Ash-hoole een weerwolf is maar er is een redelijke grote kans denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 19:18   #243
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bruggi waarom zou je zo in de bres springen, of je bent een wolf of je bent de ziener en je weet dat tyskie een dorpeling is
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 20:03   #244
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Ik heb ff het toppic doorgespit en op de laatste pagina viel me op dat tyskie en bruggi nogal veel samen werken.

Na Tyskie's pleidooi én die van bruggi ben ik niet helemaal zeker van deze zaak... Als ze samen werken doen ze het tactiesch erg goed idd
"Tyskie speelt open" zou tegelijkertijd ook een goeie tactiek kunnen zijn om niet als verdacht te worden gezien. En vervolgens met de hulp van bruggi erbij die ons probeert over te halen om niet om hem te stemmen. Zal t nog lukken ook
Bruggi Blijkt veel voor Lord Tyskie over te hebben en ik denk dat ze samen een goed team vormen... Alleen in mijn ogen is het iets te verdedigend en zijn het allebij wolven.

verder;
PFP is in ierder geval geen wolf want die zit bruggi tegen te werken
Zoals eerder is gezecht wordt er een hoop onzin gelult en is uit die post ook niks op te maken
verder weet ik het gewoon niet
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.

Laatst aangepast door frox : 20 January 2007 om 20:09
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 20:33   #245
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Pfff moeilijk. Aan één kant vind ik Tyskie verdacht omdat Impressions er uit is gegaan tijdens deze eetronde, maar ik vind dit eigenlijk te oppervlakkig spel voor Tyskie, want op deze manier wordt wel heel erg de aandacht op hem gevestigd.

Ik zie wel wat in de theorie van bruggi, al zou ik echt niet weten of ik op niemand of op ash-hoole zou moeten stemmen. Beiden zijn niet echt actief geweest tot op het moment dat ze verdacht werden, dus op basis daarvan kan ik ook niet kiezen, beiden verdedigen zichzelf erg sterk.

Dan zou het ook nog kunnen dat bruggi onder een hoedje speelt met Tyskie, maar ook dat vind ik er te dik bovenop liggen.

Headliner weet ik absoluut niet wat ik daarvan moet denken, hij blijft erg stellig in z'n 'ash-hoole is een weerwolf'-overtuiging. PFP, tsja, blijft wat mij betreft een beetje hetzelfde verhaal als hiervoor. En hetzelfde geldt voor frox, ik kan van hem ook niet zo goed hoogte krijgen.

En net wat frox al zei, op basis van 'domme posts' van mensen kun je ook echt niets opmaken dit keer

So far stemmen de meeste mensen op Tyskie als ik het zo heb gelezen (de vraagt blijft natuurlijk wie daarin oprecht is en wie niet), en ik ga daar denk ik in mee omdat ik hem momenteel het minst vertrouw. Als Tyskie een wolf is, is bruggi er ook een, of ze heeft een bijzonder goeie tactiek

edit: mijn stem is definitief naar Tyskie
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 20:44   #246
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

ooh ja vergeten
ik had ook al op tyskie gestemd dus.
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 21:20   #247
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sorry, maar ik heb effe geen tijd om een verhaaltje te schrijven.. Ik zal de dood van tyskie eervol in mijn volgende verhaal verwerken hoor

1) Saarah (wolfsbane)
2) Niemand
3) Tyskie (dorpeling)
4) Anneke01 (dorpeling)
5) Impressions (tovenaar)
6) Ash-hôôle
7) Babydress (dorpeling)
8 ) Frox
9) Stevie (dorpeling)
10) Bruggi
11) Headliner
12) Insanity (dorpeling)
13) PFP
14) AMF
15) AmbyPur

Gedood door dorpelingen
Opgegeten door weerwolven

De weerwolven mogen voor morgenavond 22u laten weten wie ze op willen eten, en de ziener mag een functie opvragen.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 21:25   #248
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Jullie denken echt dat als ik en Bruggi weerwolven zouden zijn, zij me zo zou verdedigen? De enige die hier over begint is AMF, maar de rest blaat ongenuanceerd met de storm mee.

Ik snap best dat ik verdacht wordt, maar een beetje logisch nadenken is er niet bij. Er staan meer domme opmerkingen dan goed doordachte posts in dit topic (geldt natuurlijk niet voor iedereen). Erg jammer.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 21:25   #249
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Zie. Sukkels...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2007, 23:22   #250
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

fokt
ik zat het echt helemaal bij het verkeerde eind
nu ik erover nadenk zou een slimme wolf jou idd nooit zo verdedigen...

En ik vind het écht jammer dat er zo weinig gepost wordt... Ik post ook niet zoveel btw.
Maar 2 stemrondes op 1 pagina, kom op zeg...

Ik wil wel nog even melden dat amby vandaag (hier) niet heeft gepost, en ik mijn twijfels daarbij heb... Ze houd zich verder ook een beetje op de achter grond.
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.