Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 28 March 2010, 19:48   #101
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MirrorMonster Bekijk Bericht
We leven in een land waar mensen die geinvesteerd hebben in een opleiding ook meer verdienen en ik probeer me ergens te verplaatsen in jouw standpunt waarom dat niet zou moeten kunnen, maar........ het lukt me echt niet.
Ik weet niet of jij een echte lezer ben maar, anders zou ik je wel een goed boek kunnen aanbevelen. Dan zul je of je nou voor of tegen het Communisme bent, Meer inzicht erover hebben waarom en hoezo. Ook is het gewoon handig om te weten zodat je overal zelf onafhankelijke oordelen kan vormen i.p.v meningen ingefluisterd te krijgen.
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 19:49   #102
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Wie fluistert mij iets in dan?
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 19:50   #103
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MirrorMonster Bekijk Bericht
Wie fluistert mij iets in dan?
Ik zeg niet een bepaald persoon maar bekijk het van deze kant. Op het nieuws staat bijvoorbeeld 'Communisten protesteren tegen dit en dat'. En ook bij mij , bij iedereen heeft de media invloed op onze denken en doen. Niet voor 100% maar wel voor een groot deel. Dat bedoel ik met een beetje ingefluisterd. Meestal heb je het niet door. Films,Nieuws,Kranten,vrienden..
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 19:54   #104
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Ik heb ook geschiedenisles gehad en heb over het communisme gelezen daar. Het hele idee gelijkheid is een leuk streven, maar zal nooit bereikt worden en ik vind mensen ook niet gelijk. De een heeft nu eenmaal meer talenten dan de ander, is intelligenter, heeft meer inzet en motivatie. Een land waarin iedereen gelijk is, wordt een grijs en saai land. We moeten blij zijn variatie in de mensen, blij zijn dat er prestatiedruk is, het motiveert de mensen en zorgt ervoor dat ze bezig zijn. In de voormalige SU bedachten ze gewoon de meest belachelijke baantjes voor mensen, omdat er eigenlijk geen werk was, maar die mensen toch werk moesten hebben. Belachelijk in my opinion. Maar goed als ik doorga met het opnoemen van de nadelen van het communisme zit ik hier nog wel een paar uurtjes, wat zonde zou zijn, want er is een leuke film op.
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 19:54   #105
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Klopt, je omgeving heeft altijd een invloed op je, maar wanneer je dat doorkrijgt hoef je niet meteen haaks op iedereen te gaan staan en achterlijke ideeën aan te gaan hangen, met als verdediging dat de rest meelopers, conformisten en kuddedieren zijn.

Da's namelijk een vrij populaire maar belachelijk kinderachtige levenswijze.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 19:58   #106
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MirrorMonster Bekijk Bericht
Ik heb ook geschiedenisles gehad en heb over het communisme gelezen daar. Het hele idee gelijkheid is een leuk streven, maar zal nooit bereikt worden en ik vind mensen ook niet gelijk. De een heeft nu eenmaal meer talenten dan de ander, is intelligenter, heeft meer inzet en motivatie. Een land waarin iedereen gelijk is, wordt een grijs en saai land. We moeten blij zijn variatie in de mensen, blij zijn dat er prestatiedruk is, het motiveert de mensen en zorgt ervoor dat ze bezig zijn. In de voormalige SU bedachten ze gewoon de meest belachelijke baantjes voor mensen, omdat er eigenlijk geen werk was, maar die mensen toch werk moesten hebben. Belachelijk in my opinion. Maar goed als ik doorga met het opnoemen van de nadelen van het communisme zit ik hier nog wel een paar uurtjes, wat zonde zou zijn, want er is een leuke film op.
Ik begrijp je volkomen. Heb je ooit al eens het Communistisch Manifesto gelezen?
http://www.marxists.org/nederlands/m...anifest/CM.pdf Ik kan het je erg aanraden want je leert er veel van.
Je leerkracht heeft je waarschijnlijk niet alles over vertelt. Meestal een eenzijdig verhaal. Mijn ideaal is natuurlijk het 'Communisme' aangezien de aard van de mens hebzuchtig en egoïstisch is is dit praktisch onhaalbaar. Daarom sta ik ook voor het Wetenschappelijke Communisme met Marxistische/Leninistische invloeden.
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 19:59   #107
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Ben je al lid van die politieke partij trouwens?
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 20:00   #108
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Klopt, je omgeving heeft altijd een invloed op je, maar wanneer je dat doorkrijgt hoef je niet meteen haaks op iedereen te gaan staan en achterlijke ideeën aan te gaan hangen, met als verdediging dat de rest meelopers, conformisten en kuddedieren zijn.

Da's namelijk een vrij populaire maar belachelijk kinderachtige levenswijze.
Dat hoeft ook niet. Je moet gewoon je oordeel vellen en zelf beslissen wat het beste is. Voor jou kan de Partij voor de vrijheid de beste partij zijn. Voor een ander is dat de Nederlandse Moslim partij. Of je bent voor Groenlinks (Wat trouwens ook redelijk links is. Voormalige Communisten enzovoort.) of voor D66.

Zijn allemaal partijen met verschillende standpunten en idealen.
Je moet voor jezelf bepalen welke je het beste vind.
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 20:01   #109
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Ben je al lid van die politieke partij trouwens?
Ja, vanaf 16 jaar kan je lid zijn.
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 20:13   #110
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Joey1994 Bekijk Bericht
Dat hoeft ook niet. Je moet gewoon je oordeel vellen en zelf beslissen wat het beste is.
Ja, maar ik heb zo het idee dat veel mensen dat niet doen en gewoon kansloos tegendraads gaan doen onder het mom van 'zo ben ik nou eenmaal', 'jullie lopen gewoon met de rest mee'.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 20:19   #111
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

emo's, gothics, nederlanders die bekeert zijn tot de islam, communisten bijvoorbeeld?
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 20:29   #112
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MirrorMonster Bekijk Bericht
emo's, gothics, nederlanders die bekeert zijn tot de islam, communisten bijvoorbeeld?
Wat probeer je hiermee te zeggen?
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 20:30   #113
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Ik reageerde op blaab, voorbeelden van mensen die ook opzichtig tegen de stroom inlopen
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 20:31   #114
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MirrorMonster Bekijk Bericht
Ik reageerde op blaab, voorbeelden van mensen die ook opzichtig tegen de stroom inlopen
Waarom lopen Communisten tegen de stroom in? Lopen homo's dan ook tegen de stroom in omdat ze 'anders' zijn? Vind je dat niet discriminerend klinken?
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 20:36   #115
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Het zijn minderheidsgroepen, kun je over zeggen wat je wilt, maar het is een subcategorie, ja.
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 20:40   #116
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Homo's en mensen die tegen de stroom in lopen is toch wel eventjes iets anders hé. Homo's hebben weinig keus of ze homo willen zijn of niet, mensen die tegen de stroom in lopen doen dat expres?
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 20:41   #117
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Homo's en mensen die tegen de stroom in lopen is toch wel eventjes iets anders hé. Homo's hebben weinig keus of ze homo willen zijn of niet, mensen die tegen de stroom in lopen doen dat expres?
Ik bedoelde te zeggen dat je een andere Ideologie aanhangt dan de gevestigde partijen betekent niet dat je per definitie tegen de stroom inloopt. Als jij iets anders denkt en je staat daar ook voor, waarom zou daarover dan een probleem moeten zijn? Ik snap mirror niet.
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 20:43   #118
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Ik reageerde slechts op wat blaab zei, je snapt blaab niet
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 20:43   #119
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MirrorMonster Bekijk Bericht
Ik reageerde slechts op wat blaab zei, je snapt blaab niet
Ik snap blaab heel goed, alleen jij probeerde het even aan te vullen.
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:01   #120
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MirrorMonster Bekijk Bericht
Ik reageerde slechts op wat blaab zei, je snapt blaab niet
Citaat:
Origineel gepost door Joey1994 Bekijk Bericht
Ik snap blaab heel goed, alleen jij probeerde het even aan te vullen.
Bitchfight bitchfight. Twee betweters tegen elkaar, can't wait!
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:09   #121
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht
Bitchfight bitchfight. Twee betweters tegen elkaar, can't wait!
Liever een betweter dan een meeloper
__________________
You are too fucking blind to see.
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:11   #122
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Met andere woorden wil jij dus zeggen dat ik een meeloper ben je bent grappig weet je dat.
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:12   #123
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Heb ik wel eens gehoord ja!
__________________
You are too fucking blind to see.
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:13   #124
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Joey1994 Bekijk Bericht
Als stalin echt zijn zakken gevuld zou hebben. Waarom heeft hij de Economie zo ontwikkeld? Kijk nu naar Zimbabwe, Hij had toch ook als Robert Mugabe kunnen doen? Nee, hij gaf om het volk en ontwikkelde de economie aan een te hoge prijs.
Omdat hij een ongeloofelijke nare druk uitoefende op de mensen. Hij liet de mensen voor zich werken en tegen de mensen zei hij dat ze voor de economie werkten. Wat voor vieze huigelaar ben je dan?

Citaat:
Als iemand heeft gewerkt en hij is door een ongeluk zijn vermogen van werken kwijt vind ik dat wij als gemeenschap die persoon moet helpen. Niemand kiest ervoor om opeens bijvoorbeeld zijn benen kwijt te zijn. Dus je wilt zeggen als een Veteraan zijn benen kwijt raakt dat we hem maar even moeten omscholen tot ICT'er?
Waarom niet? Wordt je van thuiszitten en fantoompijn gelukkig dan? Dan boeit geld je ook niet. Kerel, werken is niet alleen voor de economie zoals jij dat ziet. Net zo min voor het geld. Het gaat erom dat jij je werk leuk vindt en dat je sociale contacten opdoet. Weet je wat dat zijn en hoe belangrijk dat is? Wss niet want al die communisten horen de hele dag een muziekje in hun hoofd terwijl ze naar een lopende band kijken.

Citaat:
Kosovo is niet ons probleem. We hadden geen enkel recht dat land binnen te vallen. Weetje wat daarvan komt? Dat Rusland Georgie binnenvalt. Ze zaten het al jaren te plannen maar wachten gewoon voor een perfect moment als Kosovo. Het Westen.
Eerder laf van die Russen. Het zijn net kinderen die stiekem in de koektrommel graaien terwijl hun moeder niet kijkt. Zo zie ik dat. Lafaards en achterbakse lijers die het achter de ellebogen hebben.

Citaat:
kan nu niks zeggen want ze hebben het zelf ook gedaan.
Doe dat dan ook niet.

Citaat:
Wou jij iets aan Haitie geven? Waarom moeten we geld weggeven als wij zelf met een staatsschuld kampen? Ons leger is al nu door zijn geld heen. Integratie moet beter in besteed worden. Onderwijs? Ik heb liever 80 miljoen in onderwijs dan in haitie. Maar als ik vanaf jou standpunt even kijk. Moeten we de hele wereld geld geven?
Ik hoef niets aan haiti te geven en dat heb ik ook niet gedaan omdat ze het verdubbelden met ons belastinggeld. Dat heb ik al 2x eerder gezegd dus je geheugen is vet aangetast door de wodka volgens mij. Leer lezen en kweek brains.



Citaat:
Nee, wat ik zou gedaan hebben is hem in tijdelijke hectenis zetten en een onderzoek van corruptie naar hem laten uitvoeren. Heb je gehoord hoe Job Cohen lekker 10.000 euro per maand Wachtgeld krijgt? Noem je dit Sociaal? Terwijl er vrouwen met kleine kinderen op straat liggen te bedelen voor wat brood. In dit land leven we tegenwoordig waar de rijke elite en mensen zoals jij ten koste van andere hun geld willen verdienen.
Voedselbanken? Opvangtehuizen? Ken je die? Ik heb nog nooit gehoord van gezinnen op straat. Hooguit zwervers. In Nederland is altijd een manier om een dak boven je hoofd te krijgen dus lul niet. In Rusland heb je ook zwervers en geloof me, dat zijn er nog meer dan hier. Als ik hard werk voor mijn geld mag ik het houden. Ik wil best mensen helpen maar lui die er geen poot voor uitsteken krijgen van mij geen ene euro.

Citaat:
Ik gaf een vrouw 2 euro want ze had het echt nodig. Ging ze even later de winkel binnen en nam ze bier mee naar buiten.
Zie je ook is wat ze doen met jouw geld. Dan heb je nog niet eens gezien waar ze het belastinggeld aan verbruien. Bijv. iemand rookt kapotveel wiet en heeft een plantage ergens. Die plantage is op een dag ontdekt en die kerel krijgt een geld/ vrijheidsstraf. Zodra dat voorbij is gaat hij naar de dokter met een of andere kutsmoes zodat hij marihuana op recept kan krijgen om het te roken tegen de pijn. Dat soort kansloze dingen worden gesponsord. Want die geldboete kon hij vast ook niet betalen omdat hij nog niet kon oogsten. Hij werkt ook niet dus van een kale kip kan je niet plukken.

Dus wie draaien op voor de kosten van het ruimen en vernietigen van die rommel? Juist, wij twee.



Citaat:
Zoals je eerder kan lezen hang ik het WETENSCHAPPELIJKE communisme aan met Marxistische/Leninistische invloeden aan. Echte Communisme is nooit te bereiken maar een grote stap ernaartoe wel. Collectivisatie,Nationaliseringen,Gratis verzorging,Dienstplicht.
Voor spek en bonen dus.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.

Laatst aangepast door Mr. Macphisto : 28 March 2010 om 21:20
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:15   #125
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Kunnen jullie het niet een keer kort en krachtig houden?
__________________
You are too fucking blind to see.
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:16   #126
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MirrorMonster Bekijk Bericht
Heb ik wel eens gehoord ja!
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:21   #127
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MirrorMonster Bekijk Bericht
Kunnen jullie het niet een keer kort en krachtig houden?
Kun jij niet gewoon je bek houden als je niks zinnigs te melden helpt?
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:21   #128
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Omdat hij een ongeloofelijke nare druk uitoefende op de mensen. Hij liet de mensen voor zich werken en tegen de mensen zei hij dat ze voor de economie werkten. Wat voor vieze huigelaar ben je dan?
Maar toch op een of andere manier had hij het gevoel dat hij het land vooruit moest helpen of niet?

Citaat:
Waarom niet? Wordt je van thuiszitten en fantoompijn gelukkig dan? Dan boeit geld je ook niet. Kerel, werken is niet alleen voor de economie zoals jij dat ziet. Net zo min voor het geld. Het gaat erom dat jij je werk leuk vindt en dat je sociale contacten opdoet. Weet je wat dat zijn en hoe belangrijk dat is? Wss niet want al die communisten horen de hele dag een muziekje in hun hoofd terwijl ze naar een lopende band kijken.
Werken is voor iedereen. Werken is gezond en bevoordelijk voor de Economie. Collectieve arbeidsplaatsen zijn een goeie plek voor ontmoeting en arbeid.
Citaat:
Eerder laf van die Russen. Het zijn net kinderen die stiekem in de koektrommel graaien terwijl hun moeder niet kijkt. Zo zie ik dat. Lafaards en achterbakse lijer die het achter de ellebogen hebben.
Gelijk heb je maar, het westen kan er niks over zeggen. Simple as that.




Citaat:

Ik hoef niets aan haiti te geven en dat heb ik ook niet gedaan omdat ze het verdubbelden met ons belastinggeld. Dat heb ik al 2x eerder gezegd dus je geheugen is vet aangetast door de wodka volgens mij. Leer lezen en kweek brains.
Hmmm, dus jij zit er niet mee als ze zomaar zonder jou te consulteren al je geld wegschenken? Als het in Nederland zelf word geïnvesteerd is het een ander verhaal. Dan is het ook bevoordelijk voor jou en voor de rest van de gemeenschap.


Citaat:

Voedselbanken? Opvangtehuizen? Ken je die? Ik heb nog nooit gehoord van gezinnen op straat. Hooguit zwervers. In Nederland is altijd een manier om een dak boven je hoofd te krijgen dus lul niet. In Rusland heb je ook zwervers en geloof me, dat zijn er nog meer dan hier. Als ik hard werk voor mijn geld mag ik het houden. Ik wil best mensen helpen maar lui die er geen poot voor uitstekken krijgen van mij geen ene euro.
Nogal logisch dat er meer zwervers zijn in het grootste land ter Wereld. In Amerika zijn ook veel zwervers hoor . In Nederland meer dan je denkt. opvangtehuizen en voedselbanken? Leuk grapje, geloof me maar dat de meeste opvangtehuizen overvol zitten en er meestal geen plek is voor meer mensen. Voedselbanken is dan weer wel een goed idee aangezien mensen geven aan mensen die het nodig hebben.

Citaat:
Zie je ook is wat ze doen met jouw geld. Dan heb je nog niet eens gezien waar ze het belastinggeld aan verbruien. Bijv. iemand rookt kapotveel wiet en heeft een plantage ergens. Die plantage is op een dag ontdekt en die kerel krijgt een geld/ vrijheidsstraf. Zodra dat voorbij is gaat hij naar de dokter met een of andere kutsmoes zodat hij marihuana op recept kan krijgen om het te roken tegen de pijn. Dat soort kansloze dingen worden gesponsord. Want die geldboete kon hij vast ook niet betalen omdat hij nog niet kon oogsten. Hij werkt ook niet dus van een kale kip kan je niet plukken.

Dus wie draaien op voor de kosten van het ruimen en vernietigen van die rommel? Juist, wij twee.





Voor spek en bonen dus.
Dit zijn gewoon de mazen in de wet. Legale drugs zou gelijk afgeschaft moeten worden en keihard ertegen opgetreden worden. Drugs is voor niemand goed en is schadelijk voor iedereen en voor de samenleving in het geheel.

Ik ben er tegen om hem te sponseren dat hij zijn medicinale wiet kan kopen. Wel zou ik willen sponseren dat hij naar een afkickcentrum gaat en een opleidingscentrum zodat hij weer iets voor onze maatschappij kan betekenen.
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:21   #129
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Kun jij niet gewoon je bek houden als je niks zinnigs te melden helpt?
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:22   #130
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Kun jij niet gewoon je bek houden als je niks zinnigs te melden helpt?
Ik kan van alles
__________________
You are too fucking blind to see.
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:23   #131
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MirrorMonster Bekijk Bericht
Ik kan van alles
Laat het zien dan. Ik durf te wedden dat jij dit niet kan.
Om vanaf nu nooit meer in dit topic te posten.

Zie het als een soort... Uitdaging.
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:23   #132
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

^goed idee, kon je niet zeggen het hele forum?
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:24   #133
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Joey1994 Bekijk Bericht
Laat het zien dan. Ik durf te wedden dat jij dit niet kan.
Om vanaf nu nooit meer in dit topic te posten.

Zie het als een soort... Uitdaging.
Dat kan ik heus wel! die uitdaging ga ik...........

damn it... failed
__________________
You are too fucking blind to see.
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:24   #134
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht
^goed idee, kon je niet zeggen het hele forum?
Achja.

Edit : Oplossing : Op ignore zetten. Zie je opeens niks meer van haar.
Dubbel edit : Wat een goed nederlands zeg : Dit bericht is verborgen omdat MirrorMonster is op jouw negeerlijst.
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:24   #135
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chitesel Bekijk Bericht
^goed idee, kon je niet zeggen het hele forum?
Haha, you wish!
__________________
You are too fucking blind to see.
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:29   #136
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Joey1994 Bekijk Bericht
Maar toch op een of andere manier had hij het gevoel dat hij het land vooruit moest helpen of niet?
Dat is niet de manier en dat weet jij ook.


Citaat:
Werken is voor iedereen. Werken is gezond en bevoordelijk voor de Economie. Collectieve arbeidsplaatsen zijn een goeie plek voor ontmoeting en arbeid.
Gelijk heb je maar, het westen kan er niks over zeggen. Simple as that.
Omdat iedereen gehandicapten heeft of je nu in het Oosten of Westen woont.

Citaat:
Hmmm, dus jij zit er niet mee als ze zomaar zonder jou te consulteren al je geld wegschenken? Als het in Nederland zelf word geïnvesteerd is het een ander verhaal. Dan is het ook bevoordelijk voor jou en voor de rest van de gemeenschap.
Wat een communist ben jij zeg. Vanaf de zijlijn roeptoeteren dat iedereen gelijk kan zijn en dan gewoon keihard afhaken als het buitenland hulp nodig heeft. Dat zegt niet iets over wat ik met Haiti aanmoet maar over het falende systeem wat jij aanhangt. Dat is behoorlijk nep op die manier.

Citaat:
Nogal logisch dat er meer zwervers zijn in het grootste land ter Wereld. In Amerika zijn ook veel zwervers hoor .
Ja huh.

Citaat:
In Nederland meer dan je denkt. opvangtehuizen en voedselbanken? Leuk grapje, geloof me maar dat de meeste opvangtehuizen overvol zitten en er meestal geen plek is voor meer mensen. Voedselbanken is dan weer wel een goed idee aangezien mensen geven aan mensen die het nodig hebben.
Geen voedselbanken hier?
Nou die zijn er zeker wel hoor maat. Weet je hoe ze dat mooi kunnen doen? Het afschot van de wilde zwijnen op de Veluwe daarnaartoe brengen. Heeft iedereen 'savonds rollade op brood. En aangezien er toch een zooi huizen leegstaan door die verrotte huizenmarkt kunnen ze eindelijk een paar van die krakers eruit trappen en daar al dioe zwervers inzetten. Zijn we daar ook weer mee klaar.


Citaat:
Ik ben er tegen om hem te sponseren dat hij zijn medicinale wiet kan kopen. Wel zou ik willen sponseren dat hij naar een afkickcentrum gaat en een opleidingscentrum zodat hij weer iets voor onze maatschappij kan betekenen.
En dat is dus hetgeen waar je niet voor kan kiezen. De overheid bepaald waar jouw geld naartoe gaat dus dan helpt het nog niets als het voor de verkeerde doeleinden gebruikt wordt.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:35   #137
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard

[QUOTE=Mr. Macphisto;1465704]
Citaat:

Wat een communist ben jij zeg. Vanaf de zijlijn roeptoeteren dat iedereen gelijk kan zijn en dan gewoon keihard afhaken als het buitenland hulp nodig heeft. Dat zegt niet iets over wat ik met Haiti aanmoet maar over het falende systeem wat jij aanhangt. Dat is behoorlijk nep op die manier.
Juist, iedereen kan gelijk zijn. We hebben het geld zelf nodig in dit land. Als we alles op orde hebben zouden we kunnen investeren in haitie. Bijv. geld geven aan de Communistische Partij daar. Scholen opbouwen zodat ze wat leren. Kortom, eerst eigen land op orde. Dan omkijken naar de rest van de wereld.


Citaat:

Geen voedselbanken hier?
Nou die zijn er zeker wel hoor maat. Weet je hoe ze dat mooi kunnen doen? Het afschot van de wilde zwijnen op de Veluwe daarnaartoe brengen. Heeft iedereen 'savonds rollade op brood. En aangezien er toch een zooi huizen leegstaan door die verrotte huizenmarkt kunnen ze eindelijk een paar van die krakers eruit trappen en daar al dioe zwervers inzetten. Zijn we daar ook weer mee klaar.
Ik bedoelde de opvangtehuizen.


Citaat:
En dat is dus hetgeen waar je niet voor kan kiezen. De overheid bepaald waar jouw geld naartoe gaat dus dan helpt het nog niets als het voor de verkeerde doeleinden gebruikt wordt.
Je kan altijd proberen je stem te laten horen om te vertellen dat je het oneens bent. Zij bepalen waar ons geld naartoe gaan maar, samen staan we sterk en alleen zijn we niks. Individueel kunnen ze zo een klacht naar de vuilnisbak doorverwijzen. Wanneer er vakbonden aan te pas komen(nog zoiets socialistisch) word er wel geluisterd. De kracht van de arbeider wordt door de huidige regering zwaar onderschat. Dat zal ze ook duur komen te staan.

Edit : Morgen lees ik wel wat je post nu ga ik ff heerlijk slapen om er morgen weer fris uit te zijn. Goedenavond kijkers/posters.
__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:40   #138
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Joey1994 Bekijk Bericht
Je kan altijd proberen je stem te laten horen om te vertellen dat je het oneens bent. Zij bepalen waar ons geld naartoe gaan maar, samen staan we sterk en alleen zijn we niks.
Daar hoef je geen communist voor te zijn.

Citaat:
Individueel kunnen ze zo een klacht naar de vuilnisbak doorverwijzen. Wanneer er vakbonden aan te pas komen(nog zoiets socialistisch) word er wel geluisterd. De kracht van de arbeider wordt door de huidige regering zwaar onderschat. Dat zal ze ook duur komen te staan.
Geloof me, die revolutie waar jij op hoopt zal hier echt niet komen.
Daarvoor gaat het hier veel te goed.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 21:42   #139
MirrorMonster
indiaan
 
MirrorMonster's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2010
Berichten: 819
Standaard

Een communistische revolutie slaat alleen aan in een land waar een groot deel arme mensen zijn. In Nederland is de nivellering nog redelijk op peil, er zijn geen grote groepen ontevreden mensen, als de crisis nog even had doorgezet had het misschien kans van slagen gehad, maar dat zal nu niet meer gebeuren.
__________________
You are too fucking blind to see.
MirrorMonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 22:52   #140
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MirrorMonster Bekijk Bericht
emo's, gothics, nederlanders die bekeert zijn tot de islam, communisten bijvoorbeeld?
Ja, dat soort mensen. Beetje opzichtig lopen doen omdat ze zogenaamd een eigen mening hebben en dan anderen beschuldigen van kuddegedrag omdat ze niet als idioten rondlopen. De helft van de tijd zijn het ook gewoon meelopers die eens een andere stroom hebben gevonden.

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Homo's en mensen die tegen de stroom in lopen is toch wel eventjes iets anders hé. Homo's hebben weinig keus of ze homo willen zijn of niet, mensen die tegen de stroom in lopen doen dat expres?
Homo's kunnen wel kiezen of ze wel of niet als een mongool te koop lopen met hun geaardheid. Natuurlijk moet het wel kunnen dat ze dat doen, maar de meesten doen het gewoon om de aandacht.

fags.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2010, 22:53   #141
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

ik moest ineens aan dit plaatje denken trouwens:
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2010, 12:40   #142
Joey1994
Rode
 
Joey1994's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 March 2010
Berichten: 317
Stuur een bericht via MSN naar Joey1994
Standaard Foto's van Griekse Betogers.










__________________
Ek wil jou he.
Joey1994 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2010, 14:10   #143
smiley D
Wegens zeiken gewijzigt
 
smiley D's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 February 2010
Locatie: op je lip
Berichten: 1.298
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Joey1994 Bekijk Bericht









huilen?
__________________
Luctor et emergo.Veritas aéquitas.
Grootste prutser - forumawards 2010
favoriete newbie - forumawards 2010
smiley D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2010, 14:11   #144
smiley D
Wegens zeiken gewijzigt
 
smiley D's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 February 2010
Locatie: op je lip
Berichten: 1.298
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
ik moest ineens aan dit plaatje denken trouwens:
lol

is het een beest? is het een spin? is het een mens?

het is een spin neger
__________________
Luctor et emergo.Veritas aéquitas.
Grootste prutser - forumawards 2010
favoriete newbie - forumawards 2010
smiley D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2010, 22:34   #145
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Joey1994 Bekijk Bericht
Griekse Failplaatjes.
Ze kunnen beter gewoon lekker aan het werk gaan met z'n allen want hier raakt Griekenland alleen maar meer in de problemen. Het mooie is: het kan ze niks verrotten want wij dokken toch wel voor ze als het erop aan komt. 'Ze zitten toch bij de EU.' Zulke landen moet je er gewoon niet bij nemen. Net als Turkije, ik zeg gewoon nee.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 17:44   #146
Puppetmaster
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2010
Berichten: 3
Standaard

Ach jullie denken helemaal verkeerd over communisme , het is niet de bedoeling om iedereen dezelfde lonen te geven.Maar de mensen die miljarden op de rug van de wereld 'verdienen'(stelen) en ons met dat geld beheren te stoppen.het enigste wat die mensen interesseert is meer en meer kapitaal verkrijgen want dat is namelijk de machtsbron in onze huidige systeem , en niet de politieke macht ,.Omdat hun enige doel winst is deinst de elite er in voor terug om elke menselijke vooruitgang dat hun positie in gevaar kan brengen stilletjes te saboteren. In een communistisch land is de vooruitgang het belangrijkste winst dat er is. Ja , iedereen moet nog steeds werken (wat jullie hier als slavernij bestempelen) maar men werkt voor zijn eigen eigen belang als een maatschapij en niet voor een kleine elite en dat is waarom het mogelijk was een plaats als soviet unie van niets uit de bouwen op alle vlakken in een paar decenia en waarom communistische landen echt vrij zijn en capitalistische landen niet meer dan slavennaties.
Denk eens na Wat is echte vrijheid nu? De vrijheid van door niemand uitgebuit te worden of de vrijheid van een kans te hebben om het individueel te maken ? als je weet dat 'het maken' niet de 500 euro extra is dat je krijgt vergeleken met een putjesschepper
maar het legaal-stelen van miljarden die de mensen toekomen en de kans dat jij dat bent afgerond 0 is
Puppetmaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 17:49   #147
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

daar ben ik t niet mee eens, wat jij hier nu brabbelt en trouwens het leest ook nog es irritant hoe je t getypt hebt om nog maar ff van de spelfouten niet te spreken
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 18:45   #148
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

herp derp communisme herp derp brabbel hurr durr geen interpunctie wuuu rijke elite herp derp ik ben een ongeschoolde mogool dus iedereen is tegen mij herp derp hurpidurpidoo
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 20:59   #149
Puppetmaster
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2010
Berichten: 3
Standaard

mag niets jullie perfecte wereldje kapot maken dat jullie het niet eens willen overwegen om er over na te denken ?
Alles nemen zoals het je voorgekauwd wordt,geloven in sprookjes is wat je een mongool maakt
Puppetmaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2010, 21:11   #150
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Puppetmaster Bekijk Bericht
Ach jullie denken helemaal verkeerd over communisme , het is niet de bedoeling om iedereen dezelfde lonen te geven.Maar de mensen die miljarden op de rug van de wereld 'verdienen'(stelen) en ons met dat geld beheren te stoppen.
Ja je hebt helemaal gelijk, iedereen die rijk is steelt.

Citaat:
Origineel gepost door Puppetmaster Bekijk Bericht
het enigste wat die mensen interesseert is meer en meer kapitaal verkrijgen want dat is namelijk de machtsbron in onze huidige systeem , en niet de politieke macht.
Lol, als ik een goede opleiding heb afgerond is het toch mijn goedrecht om meer te verdienen? Doe je rode trui uit en ga lekker scheppen ofzo?

Citaat:
Origineel gepost door Puppetmaster Bekijk Bericht
Omdat hun enige doel winst is deinst de elite er in voor terug om elke menselijke vooruitgang dat hun positie in gevaar kan brengen stilletjes te saboteren.
Hoe dan?


Citaat:
Origineel gepost door Puppetmaster Bekijk Bericht
In een communistisch land is de vooruitgang het belangrijkste winst dat er is. Ja , iedereen moet nog steeds werken (wat jullie hier als slavernij bestempelen) maar men werkt voor zijn eigen eigen belang als een maatschapij.
Je bedoeld net als Noor-Korea?
Dan zit ik liever hier, had je je school maar af moeten maken. Omdat jij niets kunt moet iedereen daarvoor gaan betalen. Sorry, maar dan ben je echt een losertje.

Citaat:
Origineel gepost door Puppetmaster Bekijk Bericht
en niet voor een kleine elite en dat is waarom het mogelijk was een plaats als soviet unie van niets uit de bouwen op alle vlakken in een paar decenia en waarom communistische landen echt vrij zijn en capitalistische landen niet meer dan slavennaties.
Heb je de val ook meegemaakt? Die was nog mooier.

Citaat:
Origineel gepost door Puppetmaster Bekijk Bericht
Denk eens na Wat is echte vrijheid nu? De vrijheid van door niemand uitgebuit te worden of de vrijheid van een kans te hebben om het individueel te maken ? als je weet dat 'het maken' niet de 500 euro extra is dat je krijgt vergeleken met een putjesschepper
maar het legaal-stelen van miljarden die de mensen toekomen en de kans dat jij dat bent afgerond 0 is
Hoe stelen ze dat op een legale manier dan? Ben wel benieuwd.
Ik werk liever voor mezelf en betaal gewoon netjes mijn belasting dan te zwichten voor een of andere kutkoreaan als Kim jong II. Vergelijk die vrijheid nu maar eens.


Citaat:
Origineel gepost door Puppetmaster Bekijk Bericht
mag niets jullie perfecte wereldje kapot maken dat jullie het niet eens willen overwegen om er over na te denken ?
Alles nemen zoals het je voorgekauwd wordt,geloven in sprookjes is wat je een mongool maakt
Ik laat me niet leiden door sprookjes of voorgekauwde onzin. Ik werk hard en dan verdien je gewoon veel. Moet je ook eens proberen. Het is fijn als je elke maand je eigen rekening kan betalen in plaats van betalen voor iemand die je helemaal niet kent en waarschijnlijk geen reet uitvoert. Ik peins er niet over. Jij bent pas een mongool als je een kabinet wilt dat maar blijft uitdelen waardoor de staatsschuld hoger wordt en je hem zelf weer kunt aflossen tot aan de 2 volgende generaties. Ga daar maar eens mee te rade en kom dan terug voor een echte discussie.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.