Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 July 2004, 13:35   #101
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Welke vraag, Bart?
Ik moet ook maar eens iets verzinnen, want die fiets bevalt me wel
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 13:37   #102
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518


@ Nickchange: die pipo die gaat wel vanavond mijn vraag beantwoorden, ik heb een vraag ingestuurd
Hij krijgt er denk ik nog wel meer hoor.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 13:38   #103
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik irriteer mij mateloos aan die gozert die altijd na etappes staat om te roepen. In Luik en op Les Deux Alpes heb ik mij uren aan de man lopen ergeren. Hij praat bijzonder overdreven, als je na de etappe nog ff blijft kijken dan moet ie je wel eens opgevallen zijn. (pour le Tour de Franceeeee ). Mijn vraag is dan wie die man is en waarom juist hij die rol heeft gekregen. De winnaar en de truien roept ie ook altijd af. Lijkt me een leuk onderwerp om een item van de maken , en die studio sporttas mag de liefhebber alhier van mij hebben natuurlijk
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 13:39   #104
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Hij krijgt er denk ik nog wel meer hoor.
Ik heb een hele goeie
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 13:40   #105
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe die spreekstalmeester schreeuwt inderdaad echt heel overdreven met zo'n over the top Franse uitspraak
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 16:51   #106
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Harde klappen voor Hamilton, Ullrich deze etappe
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 17:24   #107
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

basso reed wel heel erg goed vorig jaar kon ie ook al mee met armstrong, maar nu was ie de enige! en idd wat een klappen voor hamilton en ullrich, maar ook voor mercado en heras. voeckler hield trouwens nog aardig stand.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 17:35   #108
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat ik veel erger vind is die godvervloekte voorspelbaarheid in het tourbeleid. Kleinere ploegen worden gestraft; renners worden daar uit de koers genomen omdat er een zaak loopt over doping, maar wanneer het een renner van een grotere ploeg is als US Postal of Quick Step dan doen ze weer eens niets, en zo kan het gebeuren dat Padrnos gewoon mag blijven rijden terwijl Bessy van Cofidis er gewoon uitgehaald wordt (Gonzalez van Euskatel geloof ik ook). Bah bah bah
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 17:39   #109
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat valt allemaal in het niet bij de enorme gruwelijkheid van een nieuwe tourzege voor Armstrong.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 17:39   #110
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

en die slowaak van alessio en een italiaan mochten ook hun koffers pakken op de rustdag klassejustitie heet zoiets geloof ik?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 17:42   #111
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
en die slowaak van alessio en een italiaan mochten ook hun koffers pakken op de rustdag klassejustitie heet zoiets geloof ik?
Precies, en die klojos van een Bruyneel en Lefèvre maar volhouden dat de UCI nu 'toevallig' een keer voor de renner heeft gekozen.

Het is óf allemaal blijven, óf allemaal naar huis, maar niet dit En Armstrong houdt er natuurlijk weer lekker een helpertje bij Die US Postals vertrouw ik door die zweem die eromheen hangt ook voor geen milimeter meer

Net als die CSC's trouwens. Bijzonder toevallig dat dáár, uitgerekend bij 'meneertje 65+' Riis, ineens alle renners beter gaan rijden. Dat komt heus niet van het van een rots in het water springen Riis zelf had al een slechte naam, maar ik vind dit ook weer al te toevallig. Maarja, Basso houdt het nog enigzins spannend..

Ergeren jullie je ook aan die nieuwe commentator bij de NOS? Ik word gek van dat 'harken' en 'grote plaat rijden'. Weet die gast echt niks anders
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 17:48   #112
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Kom op Bart, eerst roepen dat het team van Ullrich sterker was en nu dat niet blijkt(alleen Kloden is goed) alles maar op doping gooien dat is behoorlijk matig.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 17:52   #113
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Kom op Bart, eerst roepen dat het team van Ullrich sterker was en nu dat niet blijkt(alleen Kloden is goed) alles maar op doping gooien dat is behoorlijk matig.
Waar slaat dat nu weer op? Ik heb nooit beweert dat de T-Mobileploeg sterker was, alleen gezegd dat US Postal zo sterk niet is omdat ze een ploegentijdrit winnen omdat dat een andere discipline is

Ik beweer ook níet dat men bij T-mobile op het spreekwoordelijke bord spaghetti rijdt. Ik weet niet wie/wat ik nog kan vertrouwen. Maar US Postal heb ik nóóit vertrouwd, zeker niet na die etappe naar Alpe D'huez van vorig jaar waar Beltran als een idioot omhoog ging
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 17:53   #114
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

jah het gaat wel wat ver om nu CSC te gaan verdenken van doping gebruik. die basso rijdt al 2 tours goed, sastre heeft wel eens goeie dagen en julich heeft al eens op het podium gestaan. alleen die piil verrast wel ernstig.

en ik erger me ook DOOD aan dat commentaar ja. die herbert dijkstra maakt zo ongelofelijk veel fouten. hij dacht dat heras had gelost maar dat was een andere liberty seguros renner, hij ziet basso aan voor sastre en ziet iemand uit het publiek aan voor een valpartij.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 17:59   #115
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het gaat mij meer om de ploegrijder, en de renners die bij hem stuk voor stuk beter presteren dan bij hun vorige werkgever. Hamilton bijvoorbeeld, Basso ook. Julich stond trouwens op het podium bij die andere dubieuze ploeg; Cofidis. Bij Crédit Agricole reed hij nog geen deuk in een pakje boter.

Maar Riis (voor jou tijd, Stevie ), werd in 1996 een beetje lacherig dus meneertje 65+ genoemd. 65 duidde op zijn hematocritwaarde. Gaat over het aantal rode bloedlichaampjes in je lichaam. Hoe meer, hoe dikker het bloed, het wordt dan zelfs een beetje stroperig en bevorderd je sportprestatie tijdelijk. Voor een uurtje of 6 dus; daarna breken ze weer af. Sommige mensen hebben dat van nature, en daar hebben ze het bij Riis destijds ook maar op gegooid.. Ik heb de voormalige knecht van Gregg Lemond echter nooit vertrouwd
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 20:27   #116
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Ik zal niemand beschuldigen van dopinggebruik zo lang er niks bewezen is. Hoewel ik moet zeggen dat de situatie-Riis wel héél erg de schijn tegen had..

Opzich ook wel raar dat de man die het boetekleed heeft aangegetrokken (Virenque) wordt bewierrookt, en de man (Armstrong) die nog nooit op de doping gepakt is wordt uitgefloten, en bekritiseerd.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 00:04   #117
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Geweldige etappe. Eerst Rasmussen die er vandoor gaat. Vervolgens een groepje dat weg gaat bij de afdaling met oa Ullrich en Voeckler en US Postal vindt het totaal niet erg. Toen Sastre (had het opgenomen) er vandoor ging dacht ik dat hij hem zou winnen maar hij werd knap bijgehouden door Armstrong en - toch wel verrassend - Basso. Goed bezig die gast dat ie gewoon op zo'n klim met Armstrong mee komt.

Van Voeckler had ik overigens wel wat meer verwacht hier maarja. Ik kijk met smart uit naar morgen.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 00:21   #118
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Beetje jammer om doping aan te gaan halen en te gaan zeggen dat je het 'niet vertrouwt'. Ik versta onder 'Die zweem' liever stemmingmakerij, van vijanden van Armstrong en van chauvinistische Franse media. Niets is bewezen en dus vind ik het niet echt sportief van je, Bert. Doping, hoe verwerpelijk ook, doet je echt niet een Tour winnen en maakt je ook niet structureel een betere renner. Armstrong is samen met zijn ploeg gewoon veruit de sterkste, ook weer deze Tour. Dat staat even los van de matige klassenjustitie en het dubieuze beleid van Leblanc en co. Ullrich werd er gewoon finaal afgereden, en met hem vele anderen. Respect voor Armstrong en zijn ploeg is het enige wat rest. En je moet overigens niet vergeten dat bepaalde renners van Armstrong zijn ingehuurd om in verschillende fases van de beklimming flink tempo te rijden, om daarna volledig in te storten. Om daaraan iets verdachts te zien vind ik een zwaktebod.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 00:29   #119
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hoop dat armstrong zich kapot rijdt net als Indurain toen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 12:34   #120
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Beetje jammer om doping aan te gaan halen en te gaan zeggen dat je het 'niet vertrouwt'. Ik versta onder 'Die zweem' liever stemmingmakerij, van vijanden van Armstrong en van chauvinistische Franse media. Niets is bewezen en dus vind ik het niet echt sportief van je, Bert. Doping, hoe verwerpelijk ook, doet je echt niet een Tour winnen en maakt je ook niet structureel een betere renner. Armstrong is samen met zijn ploeg gewoon veruit de sterkste, ook weer deze Tour. Dat staat even los van de matige klassenjustitie en het dubieuze beleid van Leblanc en co. Ullrich werd er gewoon finaal afgereden, en met hem vele anderen. Respect voor Armstrong en zijn ploeg is het enige wat rest. En je moet overigens niet vergeten dat bepaalde renners van Armstrong zijn ingehuurd om in verschillende fases van de beklimming flink tempo te rijden, om daarna volledig in te storten. Om daaraan iets verdachts te zien vind ik een zwaktebod.
Je leest dus weer overduidelijk over mijn post heen, Arthur Je ziet het woord doping in een zin met Armstrong, en je hebt alweer genoeg gelezen? Beetje matig hoor Het ging namelijk helemaal niet om Armstrong alleen.

Daarnaast zijn het ook niet alleen vijanden die hem ervan betichten, maar ook zijn landgenoten zoals Gregg Lemond.

Armstrong is het beste 'in vorm', als ronderenner voor de tour. Meer kan hij niet. Meer doet hij ook niet, en daarom zou het een schande zijn als hij het record van grootheden als Merckx en Anquetil zou 'verbeteren'. Zeker aangezien ik hem dus voor geen fluit vertrouw, hem een arrogante knuppel vind en vind dat zijn ploeg bevoordeeld wordt door de UCI.

Niks zwaktebod dus. En natuurlijk zul je nooit iets vinden bij hem. Er ontstaat altijd eerst een virus en daarna pas een anti-virus. Alleen domme renners of renners die niet bewust iets nemen zul je betrappen. Ik zeg dus ook NIET dat T-Mobile niets zal gebruiken, maar bij Armstrong ligt het er wel erg dik bovenop (en dat komt ook NIET door de stemmingmakerij).

Prachtig die Bart Voskamp eergisteren. Bij hem is nooit iets gevonden behalve paracetamol. Allemaal onzin dat TVM epo zou gebruiken! Maar waarom vinden ze dan wel tig ampullen epo in een wagen van TVM?! Was zeker ook opweg naar de schoonmoeder als in het geval van Festina?

@Theo: Maar dat is het chauvinistische Franse volk dat bij gebrek aan andere helden Virenque maar in de armen sluit
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 13:23   #121
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik kom ff vermelden dat smeets toch echt boeiender commentaar geeft dan die gast wie hij nu heeft vervangen voor vandaag?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 13:32   #122
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Waarom Armstrong niet vertrouwen en Merckx wel?
Merckx won 11 grote rondes, verschillende klassiekers, kon klimmen, tijdrijden, sprinten, en reed gaten dicht zonder nauwelijks hulp van z'n ploeggenoeten..wie komt er dan verdachter over?
Armstrong die zich een heel jaar concentreet/voorbereidt op een wedstrijd, en behulp maakt van een zeer uitgebalanceerde ploeg waar ieder een taak heeft, of de man die een heel wielerjaar de rest van het peleton het snot voor de ogen reed in welke wedstrijd dan ook...?

En Lenmond kwamook met zeer sterke argumentatie aanzetten

Sorry, maar je kan mensen persoonlijk een succes niet gunnen, maar iemand daardoor van doping te beschuldigen gaat mij te ver, zeker als je dan de helden van vroeger op een voetstuk ga plaatsen..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 13:50   #123
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Precies Bart, je zegt dat je het niet alleen over Armstrong bent, maar ik krijg toch het idee dat je dit uit frustratie roept na weer een groot machtsvertoon van Armstrong en zijn ploeg. Blijkbaar is je punt dus dat iedereen gebruikt maar dat het niet aan te tonen is. Je teneur is echter dat die smerige ploeg van dopingzondaar Armstrong oneerlijk de Tour wint. Hoezo ligt het er dik bovenop? Omdat hij de boven de rest uitsteekt en de concurrentie te zwak is? Of omdat er mensen zijn die hem zwart willen maken en het hem niet als jij blijkbaar absoluut niet gunnen?

Ik baal er wel van trouwens dat de Tour al veel van zijn spanning verloren heeft. Hamilton afgestapt en niet in staat om Armstrong te bedreigen, net als Mayo, Ullrich, Heras e.a. Hopelijk wordt Armstrong nog aangevallen en komen er nog verrassingen, maar ik vrees het ergste. Jammer dat Ullrich al verslagen is
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 14:23   #124
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Omdat Padernos als anti-klimmer bijvoorbeeld nu ineens als een idioot op kop aan het rijden is

En wederom lees je mijn post weer niet goed. Ik zei niet dat Merckx dus geen doping zou kunnen hebben gebruiken, maar hij deed veel meer, won alle klassiekers en alle rondes en is dus een veel grotere renner dan die arrogante kut-amerikaan. Die mag dus absoluut geen 6e tour winnen. Of, het zal toch wel gebeuren maar Merckx zal hij nooit kunnen evenaren.

Wist trouwens iemand dat Merckx tussen zijn 4e en 5e tourzege een keer niet heeft deelgenomen aan de Tour op verzoek van de organisatie, omdat hij m toch wel weer zou winnen? Later had hij daar schijt aan en kwam toch op gelijke hoogte met Anquetil.

Ik vind jullie daarnaast wel vreselijk naïef in de stelling: zolang het niet is aangetoond gebruikt ie dus niks Zoals ik al zei: het virus is er altijd eerder dan het anti-virus. En inderdaad, bij Armstrongs ploeg ligt het er vreselijk bovenop. Anti-klimmers gaan ineens als een idioot op kop rijden, dat doe je niet op een bord spaghetti.

Machtsvertoon van Armstrong gisteren? Ga toch weg! De rest faalde, dat is wat anders. Hij zag er totaal niet zo sterk uit als 2 jaar geleden. Ullrich faalde, omdat hij nog nooit sterk is geweest in slecht weer (tijdrit vorig jaar, klim naar Courchevel, klim naar Les Deux Alpes in 1998 met Pantini, was ik zelf bij). Maar Armstrong maakt gewoon de minste fouten. Maar ik neem aan dat dat 'machtsvertoon' meer gebruikt was om mij te frustreren erin, maar daar trap ik natuurlijk niet in
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 14:38   #125
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, als je iets wil zien, dan kun je aan alles een verdacht luchtje ruiken. Padrnos is geen klimmer bij uitstek, maar kan heus wel kopwerk doen, ook in de bergen (maar niet tot aan de top). Alle renners in de ploeg van Armstrong hebben hun rol, en Padrnos rijdt normaal vaak op kop op de vlakke stukken. Maar hij kan heus wel wat en daarnaast rijdt hij niet 'als een idioot' op kop, want er wordt echt niet enorm tempo gereden. Daarvoor is de groep nog veel te groot. Het is meer controlerend naar boven rijden. Rasmussen zit ook al twee ritten mee in de aanval.. gebruikt hij nu soms ook doping?

En tja het is maar net hoe je het bekijkt, de concurrentie is zwak, of Armstrong de sterkste. Het glas is halfvol of halfleeg. Maar feit is dat Armstrong niet eens in de topvorm van weleer hoeft te zijn om iedereen eraf te rijden. Mayo heeft pech gehad in de eerste week en was al bij voorbaat uitgeschakeld. Hamilton was ook mede door blessures geen bedreiging. Maar de anderen komen er gewoon niet aan...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 14:46   #126
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Rasmusen vertrouw ik ook voor geen meter. Ik vertrouw vrijwel niemand helemaal, maar sommige teams nog net ff iets minder
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 17:18   #127
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Tjah wanneer ben je dan wel bereid voor een topprestatie respect op te brengen, of moeten we gewoon we elke wielrenprestatie maar teniet doen vanwege een dreiging van doping.

Ook in Merckx's tijd gold, dat de doping er eerder was dan de testen om het te kunnen vinden. Ik blijf het nog altijd vele maler verdachter vinden dat iemand gewoon een heel wielerseizoen onsmenselijke prestatie kan leveren, dan iemand dit slechts 3 weken doet.

Noem mij dan maar inderdaad naïef..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 17:27   #128
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Tjah wanneer ben je dan wel bereid voor een topprestatie respect op te brengen, of moeten we gewoon we elke wielrenprestatie maar teniet doen vanwege een dreiging van doping.

Ook in Merckx's tijd gold, dat de doping er eerder was dan de testen om het te kunnen vinden. Ik blijf het nog altijd vele maler verdachter vinden dat iemand gewoon een heel wielerseizoen onsmenselijke prestatie kan leveren, dan iemand dit slechts 3 weken doet.

Noem mij dan maar inderdaad naïef..
Wil je het nu niet snappen of lees je maar een paar woorden uit mijn post

Ik bedoelde met Merckx alleen maar te zeggen dat hij altijd de grootste zal blijven, omdat hij alles reed, hij deed niet alleen 1 tour per jaar, maar reed naast de tour ook de Giro, de Vuelta en alle klassiekers. Dat was alles
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 17:31   #129
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wil je het nu niet snappen of lees je maar een paar woorden uit mijn post

Ik bedoelde met Merckx alleen maar te zeggen dat hij altijd de grootste zal blijven, omdat hij alles reed, hij deed niet alleen 1 tour per jaar, maar reed naast de tour ook de Giro, de Vuelta en alle klassiekers. Dat was alles
Dat zeer zeker, kwa prestaties geen grotere.

Heb alleen moeite met mensen (in het algemeen) die stellen dat het bij Amstrong het er zó dik bovenop ligt, en Merckx een held vinden..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 17:32   #130
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Overigens over de rit zelf, ik had constant het idee dat Basso nog harder kon. Nergens op gebaseerd ofiets, maar dat gevoel bleef ik houden.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 17:38   #131
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Dat zeer zeker, kwa prestaties geen grotere.

Heb alleen moeite met mensen (in het algemeen) die stellen dat het bij Amstrong het er zó dik bovenop ligt, en Merckx een held vinden..
Dat komt omdat Merckx gewoon veel meer sporter was. Die zag je een heel jaar lang, overal, won bijna alles. Terwijl ik voor Armstrong gewoon geen respect kan hebben. Iemand die niets doet dan 3 weekjes per jaar een ronde fietsen, en in de aanloop een koersje om in vorm te komen. Dan ben je geen wielrenner vind ik. Hetzelfde geldt trouwens voor Ullrich hoor, maar die man is gewoon oneindig sympathiek, en heeft trouwens ook de Vuelte gewonnen.

Armstrong gaat niet eens naar de spelen!! Hij wil bij zijn vrouw en kinderen zijn. Ben je dan een sportman? Als je Olympisch kampioen kunt worden!! Ongelofelijk vind ik dat. En dan heb je mensen die dan zijn werklust roemen..

Wat betreft vandaag:

THOMAS VOECKLERRRR

En niks anders
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 17:50   #132
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat komt omdat Merckx gewoon veel meer sporter was. Die zag je een heel jaar lang, overal, won bijna alles. Terwijl ik voor Armstrong gewoon geen respect kan hebben. Iemand die niets doet dan 3 weekjes per jaar een ronde fietsen, en in de aanloop een koersje om in vorm te komen. Dan ben je geen wielrenner vind ik. Hetzelfde geldt trouwens voor Ullrich hoor, maar die man is gewoon oneindig sympathiek, en heeft trouwens ook de Vuelte gewonnen.

Armstrong gaat niet eens naar de spelen!! Hij wil bij zijn vrouw en kinderen zijn. Ben je dan een sportman? Als je Olympisch kampioen kunt worden!! Ongelofelijk vind ik dat. En dan heb je mensen die dan zijn werklust roemen..
En misschien is die benadering ook meteen zijn sleutel naar succes. Hoewel ik het er wel mee eens bent, dat een dergelijke benadering weinig waardering uitspreekt naar andere mooie koersen en wedstrijden.


Citaat:

Wat betreft vandaag:

THOMAS VOECKLERRRR

En niks anders

__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 18:20   #133
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat een successupporter, die Bart
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 18:24   #134
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Wat een successupporter, die Bart
Als ik dat was dan ben ik ook echt voor Villeneuve, Ullrich, Roda, Aachen en Fordham Maar wat een leeuwenhart en moed heeft dat mannetje getoond vandaag
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 18:50   #135
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als ik dat was dan ben ik ook echt voor Villeneuve, Ullrich, Roda, Aachen en Fordham Maar wat een leeuwenhart en moed heeft dat mannetje getoond vandaag
Haal die jongen als de wiedeweerga uit je avatar.. nu gaat hij natuurlijk niets meer presteren..

Heerlijke fout vandaag van dhr Smeets..zo erg leek die toeschouwer toch niet op Totschnig?

Maar Martje blijft wel beter dan Herbert.. en volgens mij doet die meneer Ducrot vind ik ook niet echt een aanwinst..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 19:11   #136
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Van die Ducrot wordt ik ook helemaal panisch. Hoevaak heeft hij niet de volgende woorden gebruikt?
- Harken
- Voeckler doet er een 'snok' bovenop
- Buitenblad rijden

Ik snap dat het moeilijk is om hele dagen wedstrijden van commentaar te voorzien, maar op deze woorden die dagelijks zonder overdrijven 25 keer terugkomen moet toch wel gelet kunnen worden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 19:15   #137
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Die discussie over al dan niet water aanpakken van het publiek heb ik de voorbije week ook minstens 4x voorbij horen komen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 19:16   #138
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het karretje in de poep rijden is ook zoiets

Op zich vind ik van die wieleruitdrukkingen soms nog wel gaaf, als ze af en toe gebruikt worden. Maar dit gaat inderdaad clichématig worden
En Smeets vind ik beduidend minder fouten maken dan Dijkstra inderdaad. Die dacht ook deze ronde eens dat Armstrong gevallen was. Schreeuwde hij dat eerst in paniek, waarna het even stil bleef en hij erachter kwam dat het niet nummer 1, maar nummer 7 van US Postal was. En af en toe geef ik het je ook te doen hoor, met die warrige regie en als het veld volledig uitelkaar geslagen is. Maar goed, ik zie sommige dingen zelfs beter
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 19:18   #139
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Je gaat bijna het open deuren intrappen van Erik Breukink weer waarderen.. Daar waar ik ervan overtuigt was dat het er alleen maar beter op kon worden twijfel ik daar nu sterk aan en moet ik op mijn woorden terug gaan komen

Het karretje in de poep rijden was inderdaad ook hilarisch Ik vergeet er nog een paar, maar morgen komen ze allemaal ongetwijfeld weer voorbij en zal ik met pen en papier in de aanslag zitten
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 19:26   #140
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo'n uitdrukking als "aan de boom schudden" vind ik dan wel meer mooi.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 19:37   #141
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

ok.. de tourwoordenlijst:

- geparkeerd staan
- snok
- harken
- buitenblad
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 19:42   #142
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
ok.. de tourwoordenlijst:

- geparkeerd staan
- snok
- harken
- buitenblad
- Karretje in de poep rijden
- Aan het linkeballen zijn
Linkeballen Ook al tig keer voorbij gekomen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 20:16   #143
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

"Boren" ook al veelvuldig gebruikt...ik ga haast "De tour wacht op niemand" missen
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 20:24   #144
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- dwars over de weg
- op het vinketouw of elastiek
- eraf waaien
- op het tandvlees
- vierkant rijden
- onderstboven op je fiets hangen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 20:37   #145
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Geweldig dit topic Laten we nu niet spotten met het legendarische de tour wacht op niemand Theo

Enfin, we hebben inmiddels:

- dwars over de weg
- op het vinketouw of elastiek
- eraf waaien
- op het tandvlees
- vierkant rijden
- onderstboven op je fiets hangen
- Boren
- Linkeballen
- geparkeerd staan
- snok
- harken
- buitenblad
- Karretje in de poep rijden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 20:56   #146
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Arg ik kan de woorden elastiek en buitenblad niet meer horen vandaag.

Wederom mooie etappe. Het is aan de ene kant wel raar dat Padrnos aan kop rijdt op de bergen maar op het eind finishte hij op 26 min en 58 sec van Armstrong. Had echt álles gegeven dus lijkt mij.

Jammer dat Rasmussen niet meer kon maar wat mooi ook dat Armstrong en Basso hem bijhielden en gewoon weer met z'n tweeën de etappe wonnen. Heb echt genoten vandaag.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 21:01   #147
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Heb echt genoten vandaag.
Ik zeker ook, maar toch heb ik zo'n ontevreden en gefrustreerd gevoel dat de Tour eigenlijk al niet meer spannend is.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 21:23   #148
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het was leuk totdat lance en basso op kop kwamen.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 21:39   #149
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Mwah het is iig leuk dat Basso goed mee komt en Armstrong niet alleen weg is.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 23:12   #150
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
- dwars over de weg
- op het vinketouw of elastiek
- eraf waaien
- op het tandvlees
- vierkant rijden
- onderstboven op je fiets hangen
damn ja..

en de tour wacht op niemand
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.