Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 September 2004, 16:50   #51
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Na diverse aanvullende onderzoeken omtrent de
gezondheidstoestand van Arouna Koné die hebben plaatsgevonden na het afketsen
van de transfer van Koné naar Ajax, is er naar buiten gekomen dat er bij Arouna
geen zaken zijn geconstateerd die niet als normaal kan worden bestempeld bij een
topsporter.

De medische staf van Roda (Clubarts Marc Weyts) heeft
Arouna Koné dan ook nu weer volledig vrijgegeven aan de technische staf voor
alle wedstrijden en trainingen. Hij zal zondag niet in de basis starten maar
waarschijnlijk wel weer speelminuten krijgen, maar dat is aan de technische
staf.


Marc Weyts geeft tevens aan dat het advies van de medische
staf van Ajax inzake de contractkeuring van Arouna Kone begrijpelijk is. Ajax
kon in de resterende uren tot het sluiten van de transfermarkt niet de
aanvullende onderzoeken uitvoeren die Roda in de afgelopen weken wel heeft
uitgevoerd.



Tijdens ons gesprek kwamen ook de geruchten voorbij van
eventueel HIV besmetting maar dit werd door Marc Weyts als complete onzin
omschreven. Uit geen enkel onderzoek kwam een dergelijke besmetting naar voren.

Tevens wil Marc Weyts de supporters van Roda bedanken voor hun respect voor Arouna waarvan zij via hun gezamelijke actie op alle website’s middels de banner en het gedicht blijk geven.

Namens
Roda JC Clubarts Marc Weyts.

__________________________________________________ __

Wel een heel dubieuze situatie dan Wat heeft die jongen dan gehad of wat heeft hij nog steeds Zal voor zijn hele leven gebrandmerkt zijn...
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2004, 00:37   #52
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Denk dat Ajax op het laatste moment het geld liever in eigen zak hield of iets dergelijks...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2004, 01:02   #53
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat lijkt me sterk, want de technische afdeling binnen Ajax zal waarschijnlijk wel ingezien hebben dat er een opvolger in de spits moest komen voor in de CL en de financiëele voordelen van de CL zijn bij alle geledingen binnen Ajax ook bekend.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2004, 12:40   #54
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Vandaag las ik in de krant dat Ajax iets gevonden had, men wil niet bevestigen of het van cardiologische aard was, wat op een aandoening duidde. Het AZM in Maastricht vond dat eerst ook, maar het was de vraag of het een aandoening was die 'normaal' was voor een topsporter. Ajax had niet de tijd om dat nog uit te zoeken, en uiteindelijk heeft het 3 weken geduurd alvorens Roda daar duidelijkheid over had. Het is een aandoening die veel meer sporters hebben, en die een carrière niet in de weg staat. Kone kan gewoon volop spelen en trainen, en hoeft eigenlijk niet eens voor onderzoek terug te komen.
Clubarts Weyts verklaart over Ajax dat hen geen enkele blaam treft. Wanneer hij in hun schoenen had gestaan en maar 5 uur de tijd had om te beslissen hij ook een transfer van dergelijk kaliber niet had toegestaan. Maargoed, Kone is weer terug bij de selectie, gelukkig maar
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2004, 12:52   #55
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Grapjas, die Wiljan!

'Roda JC is niet mijn plafond, ik wil prijzen pakken'
Roda JC-trainer Wiljan Vloet in de Volkskrant

Alsof hij iets te willen heeft
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2004, 16:11   #56
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik las het vanochtend ik wilde het eigenlijk hier nog plaatsen ja
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2004, 16:42   #57
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hoe dan ook, wij zijn van m af. Kan er eindelijk progressie komen na 3 jaren stilstand..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2004, 01:28   #58
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Eerste topper zit er op na een kwart van de competitie. PSV heeft Ajax klinisch ingemaakt. Mooi moment om eens terug te kijken hoe het er voor staat met de voorspellingen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
1. Ajax
Helaas veruit de sterkste selectie. Als ze niet makkelijk kampioen worden is er gefaald in Amsterdam.
2. Feyenoord
Aantal aardige aankopen gedaan. Team kwam vorig seizoen steeds meer in vorm. Gullit is geen sterke coach, maar weet de mannen uit Rotterdam voldoende te prikkelen voor de tweede plek.
3. PSV
Te weinig scorend vermogen vooralsnog. Wel een zeer sterke achterhoede. Hopelijk weet een Farfan of Beasly de toch wel hoge verwachtingen waar te maken. Maar er zullen zeker te veel punten worden verspeeld in het begin.
4. AZ
Vierde plek is het minimale. Maar met Adriaanse en een echt goede selectie kan het zomaar zelfs nog mooier worden.
5. Heerenveen
Wel wat ingeleverd. Sibon zal een aderlating blijken, hoewel Huntelaar het niet slecht zal doen. Verbeek weet er toch Europees voetbal uit te halen.
6. NEC.
Ambities zijn torenhoog daar. Hebben een aantal zeer leuke spelers rondlopen. Maar ook te veel net-nietjes.. NEC start weer dramatisch waarna Neeskens weggestuurd wordt en Jol door heinwee gedreven NEC naar de 6e plek zal coachen.
7. Roda JC
Matige ploeg, weinig uitblinkers. Met Vloet komt het niet goed.
8. FC Utrecht
Degelijk team.
9. Willem II
Redan komt waarschijnlijk en gaat het maken in Tilburg. Team staat alleraardigst en Maaskant is gewoon een erg goede coach.
10. Fc Groningen
Groningen is de weg naar boven ingeslagen, waar een aantal middenmoters achteruit zijn gegaan. Tiende plek is een mooie stap in de ontwikkeling van Groningen.
11. RKC
Nieuwe coach doet RKC weer wat opleven itt vorig seizoen. Maar de mooie tijden onder Jol zijn voorbij.
12. Vitesse
Paar leuke spelers ingekocht, maar het totaalplaatje gaat tegenvallen. Sturing mag echter blijven zitten vanwege de clausules in zijn contract.
13. NAC
Fors ingeleverd. Dragende spelers zijn weg, wat overblijft is niet alles.
14. Den Bosch
Aardig ingekocht. Paar zeer verrassende talenten lopen daar rond... Als alles op z'n plaats valt kan er iets leuks gebeuren in Den Bosch.
15. FC Twente
Kan N'Kufo dit jaar weer spelen als vorig jaar? Wordt hij niet weggekocht? Als deze speler wegvalt blijft er erg weinig over...
16. RBC
Verrassing is weg...
17. ADO Den Haag
Niet echt sterker er op geworden. Nu Zwolle weg is en Vitesse wel flink heeft ingekocht zal het voor ADO een lastig jaar worden.
18. De Graafschap
Gewoon een zeer matige selectie.


Ajax, NEC en Groningen heb ik redelijk overschat. Hoewel Groningen nu toch wat beter begint te voetballen en ik van NEC toch nog wel wat verwacht. In andere topics heb ik wel gespeculeerd op onrust bij Ajax, maar dat het zo erg zou zijn en dat de prestaties er zo onder zouden lijden had ik nooit verwacht.
Utrecht (enigzins), PSV (gelukkig), NAC wat onderschat.. Utrecht valt de laatste weken weer wat tegen na een geweldige opening, maar desalniettemin heeft Booy toch weer een beter team neergezet, dan ik had verwacht. NAC doet het ook zeer goed, gezien de leegloop die daar heeft plaatsgevonden. En PSV.. tja.. Voorbereiding was ronduit waardeloos, maar daarna verliest men gewoon bijna niets meer. Alleen Arsenal en NAC wisten nog punten af te snoepen, nauwelijks ploegen weten te scoren. Nu komt een periode met zwaardere tegenstanders, maar ik zie het met vertrouwen tegemoet. De analyse die ik verderop in dit topic heb gegeven klopt bijna helemaal. Alleen VoH niet en de prestaties zijn een stuk beter dan ik had verwacht.
De rest klopt redelijk. AZ begint goed te draaien nu, blijkt gewoon nog steeds een erg goed team te zijn, ondanks dat de Willem II'ers nog niet echt van toegevoegde waarde zijn. Heerenveen met KJ heeft goed ingekocht. In dit team zit nog erg veel progressie.. Vitesse valt terug na een goede start. Grote namen staan gelukkig toch niet garant voor prestaties. Twente is ook niet veel soeps meer, terwijl de Graafschap idd veruit de zwakste ploeg is (helaas voor Tuur en Bas).

Maar er kan natuurlijk nog echt vanalles gebeuren..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2004, 17:36   #59
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik verwacht niet dat PSV dit lang volhoud. Ook gisteren weer was er eigenlijk geen drol aan. Doelpunten werden als cadeautjes weggegeven. Als Ajax ook maar iets beter gedraaid had was men er met de 3 punten vandoor gegaan.

Nu is het gat 10 punten, en verwacht ik dat PSV alsnog kampioen wordt. Feyenoord wordt omhoog geschreven, geheel ten onrechte. Het team voetbalt alleen door Kalou iets beter dan vorig jaar, maar vorige week tegen ons was het maar een laffe hap, speculerend op een countertje. Dat men nog wat kansen kreeg was puur en alleen het gevolg van ons waardeloze centrale verdedigingsblok. De media maken er weer een hype van, maar iedereen die het een beetje volgt weet wel beter.

PSV onbreekt het schromelijk aan een type Kezman. Zolang die niet gevonden wordt blijft het behelpen. Nu draait dat nog, maar wat als dat uitblijft?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2004, 18:30   #60
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Vond de wedstrijd gewoon gelijk opgaan. Met een sterke periode voor Feyenoord en een sterke periode voor Roda..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2004, 18:32   #61
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

En ik kan volgens mij wel zeggen dat ik Feyenoord aardig volg, en er wordt gewoon beter gespeeld dan onder van Marwijk.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2004, 18:58   #62
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
En ik kan volgens mij wel zeggen dat ik Feyenoord aardig volg, en er wordt gewoon beter gespeeld dan onder van Marwijk.
Ik doelde op Roda haar verdediging

Ik vind Feyenoord absoluut niet overtuigen, zeker niet zodra er een beetje druk op de wedstrijd staat. Zelfs tegen Odd kwam dat al aan het licht.

Laten we wel wezen, die 6-1 tegen de Graafschap heeft met name dat eindeloze optimisme geschapen, maar werd het tegen Zwolle ooit niet ook 7-0?

Tegen Roda speelde Feyenoord zeer, zeer laf. De hele eerste helft met de kont in de eigen 16 hangen en er via een laf buitenspelgoaltje met de winst vandoorgaan. Toen die goal eenmaal gevallen was weer massaal terugtrekken en met enorm veel geluk overleven. Leuk hoor, dat Gullit het erna met name over gemiste kansen heeft, maar zelfs De Graafschap creëerde er tegen onze verdediging nog wel een paar, en speelde met heel wat meer 'kloten' dan Feyenoord. Daarnaast bleek Roda voetballend (en met name qua felheid) bij vlagen superieur aan Feyenoord, al kwam dat niet echt tot uitdrukking in de samenvatting, logisch, want dan zie je alleen de kansen.

Als er een andere trainer met wat minder naam gezeten had dan was dat al lang kritiek geweest. Tegen RKC was het alwéér zeer slecht en verdiende RKC gewoon een punt. Maar het is Gullit hè? Net als Oranje. Van Basten kan niets verkeerds doen, want die zal het toch immers wel weten? Tuurlijk zijn de resultaatjes wel aardig (wat heet, 2-2 tegen Macedonië..) maar om te zeggen dat het beter is dan eerst? Ik waag het ernstig te betwijfelen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2004, 19:04   #63
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Tegen RKC was het alwéér zeer slecht en verdiende RKC gewoon een punt.
O??
Het was dan niet goed, en vooral de eerste helft bagger, maar dat een gelijkspel een terrechte uitslag had geweest?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2004, 19:09   #64
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
O??
Het was dan niet goed, en vooral de eerste helft bagger, maar dat een gelijkspel een terrechte uitslag had geweest?
Jazeker, Alwin, wat dat betreft ben ik het volkomen eens met Co Adriaanse zijn term 'scorebordjournalistiek'. Veel te snel wordt geconcludeerd dat het allemaal geweldig en dik verdiend was. Roda was gisteren ook helemaal niet zo goed als de uitslag deed vermoeden, en toch heerst er een hosanna-stemming in de media. Volkomen ten onrechte.

Brabants Dagblad trok vandaag eenzelfde conclussie als ik. Maargoed, dit zit er bij iedereen zo ingebakken en het komt zo ongelofelijk vaak voor; met name Koeman heeft er een handje aan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2004, 19:15   #65
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ah, heb jij in die 90 minuten die je van de wedstrijd heb gezien andere conclusies getrokken dan ons

van een RKC site:

Citaat:
RKC Waalwijk wist dat het niets te zoeken had in Rotterdam, althans, vandaag niet. Feyenoord wist op betrekkelijk eenvoudige wijze RKC Waalwijk opzij te zetten en nog belangrijker, wederom te winnen.
Citaat:
Promes kon niet voorkomen dat Feyenoord een stuk agressiever aan de wedstrijd begon als RKC Waalwijk. Direct vanaf het eerste fluitsignaal lag het tempo van Feyenoord 2 versnellingen hoger als dat van RKC Waalwijk.
RKC Waalwijk leek overrompeld en wist niet snel genoeg de boel op orde te krijgen. Al snel stond dan ook de 1-0 op het scorebord.
Citaat:
ook als RKC wel gescoord had de eerste helft had onze club het tempo in de tweede helft gewoonweg niet bij kunnen benen en had het 1-4 of, nou vooruit, 2-4 geworden. We worden weggespeeld steeds elke tweede helft, lijkt het wel.
http://www.rkcwaalwijk.org/article.php?sid=1115
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2004, 19:19   #66
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als ik op een willekeurige positivo-site van ons ga kijken (check voor de grap eens het Roda-forum op VI.nl, en je denkt te maken te hebben met een regelrechte internationale topclub!) dan krijg ik ook ineens een heel andere kijk op het spelletje. Daarnaast heb je ook de pessimisten bij uitstek (tot welke ik mijzelf reken). Meestal zit ik 2 dagen na een wedstrijd tussen de 2 in.

Wat ik ermee wil zeggen, na Roda-Fey had ik geen goed woord over voor onze spelers (vraag maar aan Tank), om na een paar dagen tot de conclussie te komen dat Roda eigenlijk nog altijd wél beter was dan zijn tegenstander, die er maar een laffe spelstijl op nahield. Zo gaat dat, 5 min zoeken en ik vind een paar quot's die geheel andere conclussies trekken.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2004, 19:29   #67
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Zo gaat dat, 5 min zoeken en ik vind een paar quot's die geheel andere conclussies trekken.
Ja dat kan wel zo wezen, maar volgens mij heb jij niet die wedstrijd van Feyenoord 90 minuten lang gezien. Nogmaals; Goed was het zeker niet, maar hoe kan jij nou oordelen dat RKC een punt verdiende?
Die quote's van een RKC site staan dr bij omdat het anders weer door m'n Feyenoord bril was bekeken hè.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2004, 19:40   #68
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Ja dat kan wel zo wezen, maar volgens mij heb jij niet die wedstrijd van Feyenoord 90 minuten lang gezien. Nogmaals; Goed was het zeker niet, maar hoe kan jij nou oordelen dat RKC een punt verdiende?
Die quote's van een RKC site staan dr bij omdat het anders weer door m'n Feyenoord bril was bekeken hè.
Ja, maar ze zijn net zo ingegeven door emotie als jou mening. Je moet de soms vernietigende commentaren op ons forum eens lezen.. Ze raken vaak kant noch wal maar zijn neergeplant op basis van emotie vlak na een wedstrijd.

Ik geef alleen aan dat Feyenoord weer ontzettend slecht was, zoals het al weken het geval is op een enkele uitzondering na, en dat zelfs RKC mijns inziens een punt verdiende op basis van kansen en spelopvatting. Ik heb overigens een flink gedeelte van de wedstrijd gezien op Voetbalkanaal, maar geef toe, niet alles, want ik kan mijn aandacht vaak niet bij een wedstrijd houden die mij niet zo boeit.

Edit: Volgens die gekke Kieft bleef 010 vorige week trouwens eenvoudig op de been Maargoed, op het eing gaf hij aan in een andere wereld te leven, dus wat dat betreft verklaard dat weer een boel
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 25 October 2004 om 22:07
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2004, 10:36   #69
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Vond Roda Feyenoord gewoon een gelijkopgaande wedstrijd. Met na het doelpunt een sterkere periode van Roda, waar ze ook op voorsprong hadden moeten/kunnen komen. Toen het doelpunt uitbleef kwamen de kansen voor Feyenoord.

Zwakke punt bij Feyenoord is de verdediging, maarja wat wil je als je daar Patrick Maauwe als aanvoerder en laatste man neerzet..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 October 2004, 17:38   #70
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Qua kansen gelijkopgaand ja, niet qua veldspel en qua beleving/felheid.. Wie moet er nu een bal afpakken bij Feyenoord? De enige manier waarop men in balbezit kwam was na slordigheden bij Roda of via een doeltrap
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2004, 12:57   #71
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Over Saïdi is men toch wel tevreden bij Feyenoord?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2004, 17:53   #72
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Saïdi, Kuijt, Bosschaart, Basto, heb ze allemaal ballen zien afpakken.

Saïdi is inderdaad goede aankoop tot nu toe gebleken. Blinkt uit in eenvoud!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2004, 01:01   #73
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Niemand die wint meer in Breda!

Wiljan, opkankeren pleurishond
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2004, 15:47   #74
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vloet uit, Van Marwijk in bij Roda ?
De positie van Roda-trainer Vloet lijkt heel onzeker, gisteravond slaagde zijn ploeg er niet in om te winnen ven het bescheiden Den Haag. Roda JC mocht echter heel blij zijn met dat puntje. De ploeg van Vloet bracht er echter tegen ADO niet van terecht. De oefenmeester heeft het al een tijdje moeilijk bij zijn club. Eerder wou hij de spelers een sanctie opleggen, maar deze werd door de spelers weggelachen. Het lijkt erop dat Vloet zijn spelers niet meer kan motiveren. De geruchten doen de ronde dat Roda zijn trainer wil vervangen.

Van Marwijk:
In de Nederlandse media wordt Bert Van Marwijk gezien als de nieuwe oefenmeester bij Roda, Van Marwijk die nu nog werkzaam is bij Dortmund zou een terugkeer naar Nederland best zien zitten. Hij is namelijk niet echt gelukkig bij de voormalige topclub, zijn werkgever zit zwaar in het rood. Het gaat ook sportief niet al te best met Dortmund, Van Marwijk moet ook niet rekenen op versterkingen daar is immers geen geld voor.

Van Marwijk wacht nu echter af, als de situatie bij zijn Duitse club niet beter wordt dan zou hij wel eens aan opstappen kunnen denken. De voormalige trainer van o.a. Feyenoord & Fortuna Sittard is niet van plan om in zo'n situatie te blijven verder werken.

Bron: voetbalkrant

Laten we het hopen, al moet er veel meer gebeuren dan alleen een nieuwe trainer
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2004, 16:40   #75
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat zal jij een progressie zien als Bert de nieuwe trainer wordt!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2004, 21:47   #76
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Ik denk dat van Marwijk Roda ook niet beter kan maken..

Maar ja.. Bartje waar maak je je druk om? Een beetje een minder jaartje? Wat moet Tuur dan wel niet? Het is niet elke dag Pasen..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 21:46   #77
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Ik denk dat van Marwijk Roda ook niet beter kan maken..

Maar ja.. Bartje waar maak je je druk om? Een beetje een minder jaartje? Wat moet Tuur dan wel niet? Het is niet elke dag Pasen..
Met zulke dooddoeners houdt natuurlijk alles op Één minder jaartje? Zullen we er anders al 3 van maken en is dit het vierde alweer?

Van marwijk wil in Limburg blijven wonen, dus dan worden de keuzes al snel minder.. Overigens soliciteerde Johan Neeskens openlijk naar een functie als trainer bij Roda. Ik zie hem wel zitten, hoewel zoals gezegd er veel meer moet gebeuren dan alleen een nieuwe trainer.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 22:00   #78
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Met zulke dooddoeners houdt natuurlijk alles op Één minder jaartje? Zullen we er anders al 3 van maken en is dit het vierde alweer?

Van marwijk wil in Limburg blijven wonen, dus dan worden de keuzes al snel minder.. Overigens soliciteerde Johan Neeskens openlijk naar een functie als trainer bij Roda. Ik zie hem wel zitten, hoewel zoals gezegd er veel meer moet gebeuren dan alleen een nieuwe trainer.
Sja.. ik ken de beelden van Roda.. ook al werden jullie met deze trainer en dit bestuur kampioen en CL winnaar.. toch willen jullie ze vervangen..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 22:38   #79
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Sja.. ik ken de beelden van Roda.. ook al werden jullie met deze trainer en dit bestuur kampioen en CL winnaar.. toch willen jullie ze vervangen..
Das onzin natuurlijk Sinds wanneer ben jij insider, kampie?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 23:01   #80
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Das onzin natuurlijk Sinds wanneer ben jij insider, kampie?
Ik ben altijd al insider geweest.. ik kijk studio sport

__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 23:46   #81
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Ik ben altijd al insider geweest.. ik kijk studio sport

Dat is toch dat programma op de Nederlandse Oogkleppen Stichting, dat niet of nauwelijks aandacht aan Roda besteed?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2004, 23:48   #82
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat is toch dat programma op de Nederlandse Oogkleppen Stichting, dat niet of nauwelijks aandacht aan Roda besteed?
Dat was vroeger Bartje.. Studio Sport besteed overal aandacht aan..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2004, 00:04   #83
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Dat was vroeger Bartje.. Studio Sport besteed overal aandacht aan..
Ik merk geen enkel verschil Ja, de wedstrijden worden uitgezonden, maar verder.. Maargoed, goed te horen dat je tegenwoordig heuse kenner bent hoor
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2004, 00:42   #84
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik merk geen enkel verschil Ja, de wedstrijden worden uitgezonden, maar verder.. Maargoed, goed te horen dat je tegenwoordig heuse kenner bent hoor
Bartje een aantal handige linkjes voor jou.. misschien wordt je ook nog insider..

http://teletekst.nos.nl/gif/601-01.html
http://teletekst.nos.nl/gif/662-01.html
http://teletekst.nos.nl/gif/663-01.html
http://teletekst.nos.nl/gif/664-01.html
http://teletekst.nos.nl/gif/665-01.html
Voor als je niet in het stadion zit:
http://teletekst.nos.nl/gif/666-01.html
Na de wedstrijd nog ff
http://teletekst.nos.nl/gif/667-01.html
mee pakken

Dit zijn ook wel handige harries..
http://www.voetbalzone.nl/index.asp
http://www.vi.nl/

denk je dat het lukt?
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2004, 00:46   #85
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Bedankt man! Ik denk dat mijn fan-carrière ineens een totaal andere wending gaat nemen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2004, 01:28   #86
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Bedankt man! Ik denk dat mijn fan-carrière ineens een totaal andere wending gaat nemen
geen probleem.. doe het graag hoor..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2004, 16:17   #87
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik het wel vermakelijk zou vinden als uitgerekend de Graafschap zaterdag een einde maakt aan de recordreeks van PSV. Het liefst in de 63e minuut door een lelijk van richting veranderde vrije trap van Van Beukering ofzo hehe
  Met citaat antwoorden
Oud 2 December 2004, 12:10   #88
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik het wel vermakelijk zou vinden als uitgerekend de Graafschap zaterdag een einde maakt aan de recordreeks van PSV. Het liefst in de 63e minuut door een lelijk van richting veranderde vrije trap van Van Beukering ofzo hehe
Ik gun het ze enorm.. de Graafschap dan..

En Bartje.. moet Groningen ff een handje helpen met Vloet weg te krijgen?
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 01:03   #89
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik het wel vermakelijk zou vinden als uitgerekend de Graafschap zaterdag een einde maakt aan de recordreeks van PSV. Het liefst in de 63e minuut door een lelijk van richting veranderde vrije trap van Van Beukering ofzo hehe
Of Sven Vandenbroeck!!! Geweldig dat die weg is. De meest matige voetballer die ooit ons geel/zwarte shirt heeft gedragen. Ik heb geen idéé wat de Graafschap daar mee moet, serieus, Bot is een betere voetballer!

@ Kampie: als dat zou kunnen, maar eerst Nol Hendriks weg hè?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 14:51   #90
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ongelofelijk Na een vuurwerkramp in Enschede toont men geen enkel begrip, maar wanneer er een prins op een mooie leeftijd overlijdt, en een half volk totaal niet koningsgezind is worden ons de meest debiele maatregelen opgedrongen


Voetbalclubs moeten de sfeer aanpassen
De wedstrijden in het betaalde voetbal gaat komend weekeinde, en het weekeinde daarna, gewoon door, ondanks het overlijden van Prins Bernhard. Wel kwam de KNVB, na overleg met de RVD en het ministerie van VWS, met een aantal richtlijnen.

De voetbalbond heeft de clubs in het betaalde voetbal de komende twee weekeinden, dus tot na de bijzetting van de prins, aan te passen. Dat houdt in dat er alleen gepaste muziek in de stadions zal worden gedraaid en dat er voorafgaande aan alle wedstrijden een minuut stilte in acht zal worden genomen.

Daarnaast zullen de spelers en scheidsrechters in het betaalde voetbal rouwbanden dragen en zullen de vlaggen in de stadions halfstok hangen.

Bron : VI
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 15:18   #91
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

idd.. alsof het frustreren van de feyenoordfans al niet genoeg was afgelope woensdag..
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 15:32   #92
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
idd.. alsof het frustreren van de feyenoordfans al niet genoeg was afgelope woensdag..
Het staat er in feite zo dat we nog blij mogen zijn dat het überhaupt doorgaat. 'Ondanks het overlijden van B. gaan de wedstrijden ''gewoon'' door'. Het moet echt niet gekker worden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 16:36   #93
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Het is niet voor niets de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond

Me dunkt: logisch dat er aandacht aan geschonken wordt. Hoewel de meerderheid er niet op zal zitten te wachten (incl ondergetekende).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 16:38   #94
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Het is niet voor niets de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond

Me dunkt: logisch dat er aandacht aan geschonken wordt. Hoewel de meerderheid er niet op zal zitten te wachten (incl ondergetekende).
2 weken lang geen muziek in de stadions vanwege het overlijden van een bejaarde, en jij noemt dat logisch? Vliegt de KLM ook 2 weken lang zonder dat er een film in het vliegtuig gedraaid wordt? En wat doet het KNMI? Alleen het weer rond paleis Soestdijk voorspellen?

Hilarisch stuk op vi.nl -->

Als we nou iets in nagedachtenis van benno:

In de rust geen penaltybokaal of zoiets maar laat een paar olifanten over het veld draven en iedereen kan ze lekker afknallen.
Nodig alle onechte kinderen van benno uit, zit je stadion gelijk vol.
Of koop gewoon de knvb om, hij was zelf ook niet vies van dat soort praktijken.

Nee gewoon lekker doen wat je normaal doet tijdens de wedstrijden, allemaal achter je club gaan staan, als ik dood ga zullen ze bij mijn club echt geen minuut stilte houden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 3 December 2004 om 16:41
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 16:44   #95
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Gepaste muziek is iets anders dan geen muziek.

Verder zie ik het hilarische er niet bepaald van in...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 17:15   #96
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Gepaste muziek is iets anders dan geen muziek.

Verder zie ik het hilarische er niet bepaald van in...
Waarom in GODSNAAM moet er ook maar IETS aangepast worden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 17:17   #97
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Tsjah een duitser die overlijdt tegen een Rotterdam-Duitsland afgelopen woensdag, hoef je denk niet te vertellen dat dat het niet de teleurstelling was die de overhand had..

KNVB is zwaar hypocriet in mijn ogen. Nu willen ze opeens een gepast rouw, en weet ik veel wat.

Diezelfde KNVB:

Citaat:
De voetbalclubs AFC Quick 1890 en Hoogland riskeren straffen nadat alle teams van de beide clubs afgelopen weekend weigerden te spelen.

De clubs herdachten zaterdag Frank Hermsen, die anderhalve week terug op 19-jarige leeftijd overleed nadat hij ernstig was mishandeld. De Amersfoorter speelde voor Quick en kwam eerder uit voor Hoogland.

Volgens de reglementen van de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB) hadden de clubs, met uitzondering van het eerste elftal van Quick (waar Hermsen in speelde), echter gewoon moeten spelen. Dit omdat Hermsen al voor het weekend was begraven.

De tuchtcommissie van de KNVB zal zich deze week over een mogelijke straf buigen.

Pleur toch op met je "zogenaamd" fatsoen!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2004, 17:22   #98
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Pleur toch op met je "zogenaamd" fatsoen!
Helaas is deze lijst met voorbeelden schier eindeloos, maar o wee wanneer er een prins overlijdt.. Dan moet ineens het godganse land verplicht in massale rouw

__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 23:04   #99
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vandaag een interview gehad met Roda-voorzitter Servé Kuijer. In tegenstelling tot Derksen wist hij te melden dat de marktwaarde van Kone geenszins gezakt is. PSV heeft een bod gedaan van €1,5 miljoen + Theo Lucius, Remco van der Schaaf en Johan Vonlanthen. Ook Feyenoord heeft serieuze interesse en zou onder meer die scandinavische spits wiens naam me even ontschoten is geboden hebben. Misschien is Kone wel de speler waar Derksen het over had, al denk ik eerder Landzaat of Charisteas.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 23:07   #100
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik denk dat het 'gewoon' om Hofs gaat.
Landzaat lijkt me niet te betalen voor Feyenoord, net als Kone en Charisteas.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:13.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.