Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 November 2015, 10:11   #1
Evada
Lid
 
Geregistreerd op: 1 November 2015
Berichten: 2
Standaard Help help afspreken of niet?

Oke ik moet het even kwijt. Een jongen die ik ken, laten we hem S noemen, is verliefd op mij. Hij heeft het toegegeven en ik heb toen gezegd dat ik het nog niet wist, wat ook echt zo was. Ik weet gewoon nog niet wat ik voel.. De ene keer heb ik kriebels en denk ik doe niet zo moeilijk maar de andere keer denk ik van neee ik weet het nog niet. Nu begon hij eerst met heel veel flirten berichten sturen etc.. Maar wat nu het domme is, ik heb in een dronken bui (hij was ook van de wereld) met hem gezoend en de dagen hierna heb ik laten merken dat het allemaal wat snel ging😳.. Ik weet dat dit dom is, maar nu ging het dus wat rustiger aan en begon ik hem leuker te vinden! We appten weer wat meer en gingen op een dubbeldate enzo dus het ging beter. Alleen nu heb ik het idee dat hij weer wat te hard van stapel loopt! Hij wil met zijn tweetjes afspreken en wil me middernacht ineens bellen en dit gaat me weer veel te snel ik weet niet wat ik moet doen want ik heb gewoon tijd nodig!! Help me alsjeblieft! Zeg ik ja of neee en wat moet ik doen?
Evada is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 November 2015, 12:59   #2
Young
Super Lid
 
Young's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
Standaard

Ik zou gewoon lekker afspreken ook al twijfel je. Als het op de date(s) toch minder leuk blijkt te zijn of niet is wat je had verwacht, kun je het op dat moment altijd nog stoppen. Nooit geschoten is altijd mis.. Het is niet dat als je date of zoent, dat je dan meteen een relatie hebt (hell no). En waarom zou zoenen dom zijn? Zoenen is leuk! Geef hem wel duidelijk aan wat je zelf fijn vind en wat niet..dat voorkomt misverstanden. Bouw alleen geen muur om je heen, dan loop je een hoop mis!
(Als hij trouwens echt klef en afhankelijk doet..dan zou ik er niet teveel aandacht aan besteden. Dat wordt namelijk een heel eenzijdig verhaal, dat wil je niet.)

Laatst aangepast door Young : 1 November 2015 om 13:05
Young is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 November 2015, 14:44   #3
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Twijfel is in principe altijd nee, dus op dit moment wil je in ieder geval nog niets serieus.
Maar zoals Young zegt, er is niks mis met een beetje zoenen en afspreken om elkaar af te tasten.
Je zit nog echt in de beginfase, die is vooral om af te tasten of er een klik is en of de ander geen knotsgekke maniak is.
Je geeft aan dat je hem leuker gaat vinden op de momenten dat het date/afspreek-tempo wat lager ligt.
Dat is duidelijk het tempo waar jij je het prettigst bij voelt, en dat is dan ook het tempo dat je aan moet houden ( als het niet goed voelt is het de moeite niet).
Ik zou wel eerlijk richting hem zijn dat je hem wel leuk vindt, maar gewoon nog niet zo ver bent en dat je de tijd wilt nemen.
Ga door, maar wel op jouw voorwaarden.
Gaat hij dan moeilijk doen zou ik hem gewoon dumpen.
Waarom?
Omdat hij dan duidelijk moeite heeft met het respecteren van jouw grenzen, en dat is een probleem dat nooit magisch verdwijnt en waar je als het wel iets wordt last van gaat krijgen.

TL;DR: rustig afspreken, maar wel op jouw tempo en voorwaarden, kan hij dat niet aan moet hij wegwezen.

Oh, en iemand die je niet goed kent om middernacht gaan lopen bellen is een beetje vaag imo.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.