Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 September 2004, 16:02   #1
Broken
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Hokjesgeest...

Ik baal over die hokjesgeest. Waarom worden mensen altijd bestempeld om hun uiterlijk? Sommige mensen kennen nieteens het verschil tussen een gothic en een skater, en dan nog vinden ze dat ze het recht hebben om een etiketje op iemand te plakken. Wie denken ze wel niet dat ze zijn?


Wat vinden jullie ervan? *Klaag*Klaag*

Ik baal er gewoon vreselijk van, want het gebeurt zoveel.

Laatst aangepast door Tyskie : 5 September 2004 om 16:26
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 16:11   #2
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Laat me raden jij bent ook een alto?
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 16:13   #3
Broken
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gááááán we weer...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 16:13   #4
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Talking

Je bent dus een alto
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 16:24   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Pakspul, ga ergens anders reacties lopen uitlokken.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 17:02   #6
Broken
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Je bent dus een alto

En, mensen. Dát bedoel ik dus. Hij kent mij helemaal niet, en tóch bestempeld hij mij als alto. Wat vinden jullie daar nou van? Dat je als je bepaalde kleren draagt direct een alto bent?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 17:05   #7
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ach man, stop toch met zeiken en leef je leven en trek je nergens wat van aan. Dat scheelt een hoop hartklachten en gestress
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 17:11   #8
Broken
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vraag om je mening. Niet om een medicijn.


En ik heb geen last van hartklachten.


En ik ben een vrouw.



En dat was het wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 17:19   #9
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Broken
Ik vraag om je mening. Niet om een medicijn.


En ik heb geen last van hartklachten.


En ik ben een vrouw.



En dat was het wel.
Impliciet kan je er zeker wel mijn mening uithalen. Vrouwen schijnen vrij goed in subtiele dingen te zijn en tussen de regels door te kunnen lezen, maar ja, dan heb ik het ook maar over gemiddeldes
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 17:44   #10
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Het zoveelste topic hierover volgens mij
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 17:46   #11
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WhizzCat
Impliciet kan je er zeker wel mijn mening uithalen. Vrouwen schijnen vrij goed in subtiele dingen te zijn en tussen de regels door te kunnen lezen, maar ja, dan heb ik het ook maar over gemiddeldes
je bent gewoon te subtiel joh

@ broken; mensen stoppen je toch wel in een hokje. het heeft niet zoveel zin om je daar druk om te maken.
en jij zelf hebt vast ook wel eens gehad dat je iemand met bootschoenen, ralph lauren polo en kraagje omhoog zag en dat je dan dacht 'wat een kakker'

nou das dus precies hetzelfde
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 18:17   #12
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard Re: Hokjesgeest...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Broken
Ik baal over die hokjesgeest. Waarom worden mensen altijd bestempeld om hun uiterlijk? Sommige mensen kennen nieteens het verschil tussen een gothic en een skater, en dan nog vinden ze dat ze het recht hebben om een etiketje op iemand te plakken. Wie denken ze wel niet dat ze zijn?


Wat vinden jullie ervan? *Klaag*Klaag*

Ik baal er gewoon vreselijk van, want het gebeurt zoveel.
zelf doe je het ook blijkbaar als je over "een skater" en "een gothic" spreekt
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 18:17   #13
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

zoals L_angeldc al zegt, mensen blijven het toch wel doen. Bewust, dan wel onbewust.

Het is inderdaad een beetje jammer van de mensen die dit heel extreem doen en het ook overduidelijk laten blijken, maar die moet je maar gewoon links laten liggen. En verder moet je er niet zoveel op in gaan. Zo'n reactie van Pakspul is gewoon TE makkelijk
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 19:33   #14
Broken
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Hokjesgeest...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sedes
zelf doe je het ook blijkbaar als je over "een skater" en "een gothic" spreekt

Ik praat over een 'skater' of een 'gothic' als voorbeeld.


Je word gewoon té snel in hokjes geplaatst. Er zijn mensen die gewoon domweg iedereen beoordelen om hun uiterlijk. Zelfs als ze die mensen helemaal niet kennen. Ik vind het niet kunnen.

Dat is hetzelfde als iemand zegt: 'Chantal is een trut.' En iedereen voortaan met een grote boog om Chantal heen loopt. Het slaat nergens op.

Chantal is hierbij gewoon een voorbeeldnaam: Als er hier Chantallen op het forum rondlopen, dan moeten ze niet gekwetst zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2004, 19:53   #15
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

de mens plaatst zichzelf in hokjes..en niet andersom.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2004, 17:34   #16
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat dext0r zegt.. Zodra je er aan toegeeft dat je jezelf in een hokje geplaatst voelt, dan pas heb je er last mee.
Wat mensen van je vinden.. mja dat is eigenlijk redelijk verleden tijd. Tot de jaren 50 was het voor iedereen belangrijk. Uiterlijke vertoning was hét middel om aan te geven wie of wat je was.
Vanaf de sixties is dat gelukkig veranderd en zijn we die klassen kwijt geraakt. Je bent zoals je bent en wat iemand anders er van vind? Like we f*cking care.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2004, 21:46   #17
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Maar toch moeten jullie het met me eens zijn dat het niet geweldig is om in een verkeerd hokje geplaatst te worden.. Niet dat je er écht mee zit, maar het is fijner als ze zeggen van 'oh, hij is zo' dan 'oh, hij is een patser'
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2004, 21:57   #18
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Maar toch moeten jullie het met me eens zijn dat het niet geweldig is om in een verkeerd hokje geplaatst te worden.. Niet dat je er écht mee zit, maar het is fijner als ze zeggen van 'oh, hij is zo' dan 'oh, hij is een patser'
mensen die je in een verkeerd hokje plaatsen zijn over het algemeen toch mensen met een hoog gehalte waarmee je niks te maken wil hebben.
Tuurlijk, op dat moment irriteer je der wel even aan, maar verder kan het me echt niks boeien.
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2004, 22:00   #19
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
mensen die je in een verkeerd hokje plaatsen zijn over het algemeen toch mensen met een hoog gehalte waarmee je niks te maken wil hebben.
Tuurlijk, op dat moment irriteer je der wel even aan, maar verder kan het me echt niks boeien.
Dat bedoel ik.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2004, 10:55   #20
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Hokjesgeest...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Broken
Ik baal over die hokjesgeest. Waarom worden mensen altijd bestempeld om hun uiterlijk? Sommige mensen kennen nieteens het verschil tussen een gothic en een skater, en dan nog vinden ze dat ze het recht hebben om een etiketje op iemand te plakken. Wie denken ze wel niet dat ze zijn?


Wat vinden jullie ervan? *Klaag*Klaag*

Ik baal er gewoon vreselijk van, want het gebeurt zoveel.

Ik word ook ziek van de hokjesgeest. Maar ik denk dat Dext0r wel een punt heeft! Mensen stoppen zichzelf in hokjes.. Jij hebt het tenslotte ook over 'skaters' en 'gothics'. Soms is het gewoon makkelijk mensen in hokjes te stoppen. Dat hoeft sowieso niet eens negatief te zijn. Een skater is toch geen scheldwoord ofzo?
Wanneer het wel erg storend is, is wanneer alle moslims in een hokje worden gestopt met een grote dikke vette stempel --> EXTREMIST! Dat is pas belachelijk! Wanneer je ergens geen weet van hebt, moet je niet in hokjes denken. Maar in mensen! Beoordeel mensen individueel.. En beoordeel pas als je er iets vanaf weet!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 19:39   #21
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oh nee dat is juist leuk, soms doe ik heel kakerig en vervolgens begin ik ineens plat te leuteren, dat is grappig, als je ineens in een ander hokje duikt.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 22:29   #22
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hokjes bestaan niet. Maar ja, aan je post history te zien hou je er wel van om ze te maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2004, 17:09   #23
anne3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Hokjesgeest...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ik word ook ziek van de hokjesgeest. Maar ik denk dat Dext0r wel een punt heeft! Mensen stoppen zichzelf in hokjes.. Jij hebt het tenslotte ook over 'skaters' en 'gothics'. Soms is het gewoon makkelijk mensen in hokjes te stoppen. Dat hoeft sowieso niet eens negatief te zijn. Een skater is toch geen scheldwoord ofzo?
Wanneer het wel erg storend is, is wanneer alle moslims in een hokje worden gestopt met een grote dikke vette stempel --> EXTREMIST! Dat is pas belachelijk! Wanneer je ergens geen weet van hebt, moet je niet in hokjes denken. Maar in mensen! Beoordeel mensen individueel.. En beoordeel pas als je er iets vanaf weet!
ik denk niet dat mensen zich zelf in hokjes stoppen. ik zelf draag altijd zwarte of rode kleren, heb lang zwart haar etc. als ik dan bijv. in utrecht of amsterdam loop. heb ik het best vaak gehad dat er dan bijv. een groep marrokaanse jongens achter mij aanloopt en mij gaan uitschelden voor duivel etc etc. daar ben je toch echt niet zo blij mee kan ik je vertellen. k heb geen horentjes op mn kop hoor. mensen worden in hokjes gestopt door andere mensen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2004, 17:42   #24
Broken
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Daarnet gebeurde het bijvoorbeeld weer: Ik had het ergens over met iemand, en ineens zei die ander: 'Ach, zeker weer zo'n vize vuile skater.' Letterlijk. Ik vind het gewoon niet kunnen, vooral dat 'vieze vuile'
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2004, 20:29   #25
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard Re: Re: Re: Hokjesgeest...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anne3
mensen worden in hokjes gestopt door andere mensen
nee, jij kiest ervoor om die kleren te dragen, je haar zo te doen,.... JIJ bent verantwoordelijk voor hetgeen men over je denkt...

wees proactief..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2004, 21:01   #26
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou gelukkig ben jij gewoon jezelf he
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2004, 21:58   #27
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Hokjes bestaan niet. Maar ja, aan je post history te zien hou je er wel van om ze te maken.
ze bestaan wel, en dat weet jij net zo goed als ik.

je kan het ontkennen, maar er niet voor weglopen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2004, 22:19   #28
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
nou gelukkig ben jij gewoon jezelf he
als je doelt op mij? nee hoor, ik stop mezelf gerust in een hokje ik zit er vervolgens alleen niet mee...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2004, 23:25   #29
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
ze bestaan wel, en dat weet jij net zo goed als ik.

je kan het ontkennen, maar er niet voor weglopen
Vertel? Als ik ontken dat het hokje bestaat, bestaat het gewoon niet. Het hokje is niet iets wat gedefiniëerd of universeel bekend is. Het is maar wat men tegen je zegt wat je aan neemt als hokje. Ik denk niet in hokjes, men is zoals die is, als ik iemand nier mag, mag ik iemand niet. Waarvoor zou het hokje dan dienen? Wat zou de reden zijn voor hokjes?
Hokjes zijn strak gedefiniëerde zaken, zoals je bij wiskunde nodig hebt. De mensheid kent geen hokjes.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2004, 09:33   #30
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Vertel? Als ik ontken dat het hokje bestaat, bestaat het gewoon niet. Het hokje is niet iets wat gedefiniëerd of universeel bekend is. Het is maar wat men tegen je zegt wat je aan neemt als hokje. Ik denk niet in hokjes, men is zoals die is, als ik iemand nier mag, mag ik iemand niet. Waarvoor zou het hokje dan dienen? Wat zou de reden zijn voor hokjes?
Hokjes zijn strak gedefiniëerde zaken, zoals je bij wiskunde nodig hebt. De mensheid kent geen hokjes.
daar heb je een punt, iederen heeft zijn eigen waarheid.. dus als jij iets ontkent bestaat het niet..
maar daar schiet je niets mee op..

Dat jij niet in hokjes denkt dat is mooi voor je..

Ik ben er van overtuigd dat je hersens ordenen in hokjes (correct me if I am wrong) maar mijn hersenen sorteren mensen uit op uiterlijk.. Dus als iemand de uiterlijke/innerlijke kenmerken heeft die gelijken aan kenmerken van iemand die ik ken, associeer ik die twee personen met elkaar.
Dat is niet negatief.. want zolang je de persoonlijkheden van die twee personen uit elkaar kan halen is er niets fout aan..

Want, sorry dat ik het zeg, het is toch zo dat mensen die zich kleden als een skater, skater zijn.. idem met gothic, alto, breezah.. Je kleedt je zoals je gezien wilt worden en je prettig voelt.

Mensen plaatsen mensen in hokjes om te ordenen. En nogmaals dat is niet negatief zolang je iedereen maar een kans geeft zich als individu te manifesteren.

het hokjes denken is volgens mij het hele probleem niet.. het probleem is dat mensen negatieve eigenschappen aan bepaalde hokjes toekennen

Laatst aangepast door lieve colafles : 14 September 2004 om 12:45
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2004, 09:46   #31
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind dat lieve colafles een goed punt heeft.

is het niet prettig als je in een hokje zit? bij een bepaalde groep hoort? je zegt toch ook tegen iemand "oh wat een kakker/nerd/patser/muurbloempje" die mensen hebben dan de eigenschappen van die groep en je ziet ook dat die mensen met dezelfde SOORT mensen optrekken.

iedereen heeft een hokje, iedereen heeft kenmerken van een bepaald "menstype", en daardoor worden mensen ook aangetrokken door mensen die op hun lijken/zelfde gedachten/ zelfde kledingstijl hebben.

heb jij wel eens een kakker met kraagje omhoog, samen met een paar altos, gothics en whiggers (blanke mensen met te grote basketbalshirtjes, petjes en blingbling om hun nek) gezien?
nou nee, deze mensen trekken elkaar niet aan. het kan natuurlijk zijn dat je vrienden hebt die anders zijn dan jij, maar in het algemeen zoek je mensen die hetzelfde leven als jij.

dus zo erg is het niet om ergens "bij" te horen.
je kan het negatief bekijken, anders positief. als jij je geen gothic of skater voelt, kleed je dan ook anders.
ik ken ook een jongen die skatebroeken draagt, maar doordat hij op die broek een bepaald shirtje draagt en zich op een bepaalde manier gedraagt, is hij toch geen skater.

en wat ook al eens is gezegt. wat boeit het jou als vreemden jou verkeerd beoordelen? het gaat er toch om dat je vrienden dat niet doen. schijt aan de rest!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2004, 12:34   #32
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
als je doelt op mij? nee hoor, ik stop mezelf gerust in een hokje ik zit er vervolgens alleen niet mee...
neezeg, ik doelde op de wel-edele topicstarter die hier zo'n fijn topic opende.

Jou respecteer ik uiteraard ten zeerste
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2004, 12:56   #33
anne3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Hokjesgeest...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
nee, jij kiest ervoor om die kleren te dragen, je haar zo te doen,.... JIJ bent verantwoordelijk voor hetgeen men over je denkt...

wees proactief..
Ben ik niet met je eens, ik kies er wel voor om op die manier gekleed te gaan etc. maar ik heb geen bordje op mn voorhoofd staan waarop staat duivel aanbidder of iets in die richting. het is nou eenmaal zo dat andere mensen veel te snel hun oordeel klaar hebben liggen en een exuus zoeken om iemand te kleineren etc. dus is dat hokjes gedoe erg makkelijk voor ze.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 12:27   #34
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Vertel? Als ik ontken dat het hokje bestaat, bestaat het gewoon niet. Het hokje is niet iets wat gedefiniëerd of universeel bekend is. Het is maar wat men tegen je zegt wat je aan neemt als hokje. Ik denk niet in hokjes, men is zoals die is, als ik iemand nier mag, mag ik iemand niet. Waarvoor zou het hokje dan dienen? Wat zou de reden zijn voor hokjes?
Hokjes zijn strak gedefiniëerde zaken, zoals je bij wiskunde nodig hebt. De mensheid kent geen hokjes.
Dat is niet waar, zo eenvoudig als "wat je niet bestaat niet" gaat hierin niet op.
Je hoeft een hokje niet aan te nemen, je wordt er toch wel in geplaatst
het bekenste hokje is die van je leeftijd, die bepaalt of je puber tiener etc. bent

tevens hoeft een hokje niet strak gedefineert te zijn, wiskunde heeft er in deze ook niets mee te maken.

op die fiets zou de term "hokje" wellicht onjuist zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 12:29   #35
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
[b]daar heb je een punt, iederen heeft zijn eigen waarheid.. dus als jij iets ontkent bestaat het niet..
Ik ontken dat balkenende onze president is...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 17:38   #36
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
Dat is niet waar, zo eenvoudig als "wat je niet bestaat niet" gaat hierin niet op.
Je hoeft een hokje niet aan te nemen, je wordt er toch wel in geplaatst
het bekenste hokje is die van je leeftijd, die bepaalt of je puber tiener etc. bent

tevens hoeft een hokje niet strak gedefineert te zijn, wiskunde heeft er in deze ook niets mee te maken.

op die fiets zou de term "hokje" wellicht onjuist zijn
Kan jij universele richtlijnen aangeven die duiden op het bestaan van een hokje? Lijkt mij best wel knap.
Wat voor de één hokje is, is voor de ander geen hokje.
Een hokje is gebakken lucht. Jouw voorbeeldje over Balkenende gaat dus bijvoorbeeld niet op. Deze functie is gedefiniëerd als zijnde hoogste functie binnen de regering, met daaraan gekoppeld deze man. Je kan het ontkennen, maar daarmee heb je geen enkel argument tegen de feiten.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 18:45   #37
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb niet heel het topic gelezen.
Maar de hokjesgeest tja, ik denk ook niet dat je er veel aan kunt doen.
Je word toch wel ergens neergeplant tegenwoordig.
Is toch ook alleen maar veilig als je van iedereen weet waar hij of zij bij hoort? Teminste ik denk dat dat 1 van de grote redenen is dat veel mensen elkaar ergens plaatsen.
Of dat nu met kleding of met gedrag te maken heeft, volgens mij maakt dat niks uit. Je komt er niet onderuit.
En ik denk dat iedereen er ook wel aan meewerkt.
Ik vind het zelf ook behoorlijk irritant als ik ergens bij wordt geplaatst maar ik betrap mezelf er ook vaak genoeg op dat ik mensen ergens plaats..
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 22:11   #38
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Kan jij universele richtlijnen aangeven die duiden op het bestaan van een hokje? Lijkt mij best wel knap.
Wat voor de één hokje is, is voor de ander geen hokje.
Een hokje is gebakken lucht. Jouw voorbeeldje over Balkenende gaat dus bijvoorbeeld niet op. Deze functie is gedefiniëerd als zijnde hoogste functie binnen de regering, met daaraan gekoppeld deze man. Je kan het ontkennen, maar daarmee heb je geen enkel argument tegen de feiten.
je gaat nu in op een argument over balkende als je iets erboven had gelezen had je mijn visie gezien en had je deze tegenvraag niet in deze formulering hoeven te stellen.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 22:50   #39
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
je gaat nu in op een argument over balkende als je iets erboven had gelezen had je mijn visie gezien en had je deze tegenvraag niet in deze formulering hoeven te stellen.
Klopt, als je leest zie je ook dat het een voorbeeld is en geen letterlijke aanname van jouw formulering
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 17:15   #40
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

iedereen loopt hier wel mooi te bleren, nee nee ik heb geen hokjes geest, nee ik zie geen vooroordelen. rot toch alsjeblieft een eind op man.

IEDEREEN DOET DAT, ALLEMAAL.

en als jij dat niet doet moet je je melden bij het vaticaan, ze zoeken de nieuwe jezus.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 17:37   #41
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
iedereen loopt hier wel mooi te bleren, nee nee ik heb geen hokjes geest, nee ik zie geen vooroordelen. rot toch alsjeblieft een eind op man.

IEDEREEN DOET DAT, ALLEMAAL.

en als jij dat niet doet moet je je melden bij het vaticaan, ze zoeken de nieuwe jezus.
Fijn dat jij voor iedereen spreekt. Zaten we op te wachten.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 18:10   #42
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Fijn dat jij voor iedereen spreekt. Zaten we op te wachten.
hij heeft wel gelijk..
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 18:44   #43
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
hij heeft wel gelijk..
Met zo'n ongenuanceerde mening? Nee geen kans op vandaag. Door te schreeuwen haal je geen gelijk in deze wereld.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2004, 00:19   #44
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Met zo'n ongenuanceerde mening? Nee geen kans op vandaag. Door te schreeuwen haal je geen gelijk in deze wereld.

ik heb het al tig keer onderbouwd in dit topic jij blijft alleen zeiken en ontkracht het met dingen die er niets mee te maken hebben


je komt op mij een beetje over als een zielig irritant verntje dat altijd zijn zin wil doordrammen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2004, 11:32   #45
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
ik heb het al tig keer onderbouwd in dit topic jij blijft alleen zeiken en ontkracht het met dingen die er niets mee te maken hebben


je komt op mij een beetje over als een zielig irritant verntje dat altijd zijn zin wil doordrammen
Grappig dat alleen jij er last van hebt
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2004, 16:54   #46
Broken
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier was dit topic niet voor...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2004, 16:59   #47
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Broken
Hier was dit topic niet voor...
je zit wel in het juiste forumonderdeel, hier kun je klagen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2004, 18:08   #48
Amneris
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat maakt het nou uit als mensen je in een hokje plaatsen? Als het het verkeerde hokje is komen ze daar ook wel weer achter. Big Deal... ik denk trouwens dat je jezelf meestal het hardst in een bepaald hokje propt maar dat is weer een andere discussie .
  Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2004, 18:34   #49
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

hokjes zijn cool!
ik hou er echt van
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2004, 19:09   #50
Amneris
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
hokjes zijn cool!
ik hou er echt van
Precies, en nu allemaal terug in je hok
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.