Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 March 2004, 12:22   #1
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Natuurprofiel

wie heeft dit profiel vroeger gekozen...of is het van plan


en is het zo moeilijk als ze zeggen
ik wil namelijk n&g doen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 13:54   #2
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard Re: Natuurprofiel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
wie heeft dit profiel vroeger gekozen...of is het van plan


en is het zo moeilijk als ze zeggen
ik wil namelijk n&g doen
als je nu goede cijfers voor wiskunde, natuurkunde en sk hebt is het goed te doen, en als je een goed inzicht heb in praktische dingen is het nog makkelijker
Ik heb ook ng
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 14:00   #3
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik heb ook N&G, maar niet gekozen omdat ik er goed in was. dat is natuurlijk wel minder, ik moet echt alles doen om er een voldoende uit te persen bij wiskunde.. dat is zo'n moeilijk vak. natuurkunde en biologie zijn te doen, evenals scheikunde wel gaat.

maarja, ik denk dat je het alleen moet kiezen als je het ook kan. ik bedoel als je nu een 5 staat voor wiskunde: NIET DOEN!! bespaar jezelf dan alle moeite..
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 14:00   #4
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb nt profiel en het bevalt me wel goed, ik vind het op zich helemaal niet zo moeilijk
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 15:04   #5
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou
ikwil n en g doen
omdat ik later heel graag geneeskunde wil doen
voor wiskunde sta ik meestal een 7
en ik ben eigenlijk niet erg technisch
maar sta voor nsk1 en 2 meestal wel 7 a 8
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 15:06   #6
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

je cijfers zijn er iig goed genoeg voor

anders doe je N&G + economie ofzo. misschien is het dan mogelijk om door te stromen naar E&M als het toch niet helemaal lukt?
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 15:12   #7
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

als je geneeskunde wilt gaan doen, moet je er gewoon voor gaan. je cijfers zijn goed.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 17:55   #8
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
nou
ikwil n en g doen
omdat ik later heel graag geneeskunde wil doen
voor wiskunde sta ik meestal een 7
en ik ben eigenlijk niet erg technisch
maar sta voor nsk1 en 2 meestal wel 7 a 8
Doen!

Ik heb er nu bijna 1 jaar NG opzitten en het valt best mee, het enige waar ik moeite mee heb zijn Nederlands en handelingsdelen, maar die heb je sowieso altijd

Wiskunde vind ik in de 4e erg simpel, maar dat komt denk ik ook wel omdat ik veel inzicht heb. Biologie vind ik vooral heel leuk en als je het leuk vind is het ook totaal geen erg vak. Als je een beetje oplet tijdens de les is het ook nog geeneens moeilijk En ten slotte scheikunde en natuurkunde. Ook daar geldt als je tijdens de les oplet dat het al een stuk minder moeilijk is.

Scheikunde heb ik dit jaar al niet meer, ik ga over met afgerond een 8 (of was het toch 7...?). Natuurkunde heb ik volgende week m'n laatste toets, en verwacht toch wel met minstens een 7 over te gaan. Bio gaat goed bij mij, sta ik een 8 voor en als ik de volgende 2 toetsen goed maak kan het nog een 9 worden Wiskunde sta ik ook een 8 voor dacht ik.

Ik doe overigens ook nog economie 1, zit ik toch wat breder in m'n studiekeuze omdat je met EC1 elke economische studie goed kan doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2004, 11:51   #9
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

ik heb NG en NT in m'n zak zitten... voor wiskunde stond ik uiteindelijk een 5 op m'n diploma dus het is wel mogelijk

kies gewoon de richting die je wilt en maak je niet direct druk om de vakken die je krijgt.. er zijn altijd wel kutvakken, daar moet je gewoon even doorheen bijten

als je heel graag dokter ofzow wilt worden, maar je kunt toevallig geen wiskunde, maar je hebt wel NG nodig om daarvoor verder te studeren... denk je toch ook niet "ach ik ga wel EM doen, omdat ik die vakken makkelijker vind" ?

of je moet uitzoeken of je EM (of een andere richting) + Biologie erbij kunt doen. Echter heb je dan wel minder om op te staan bij het aanmelden van een studie. (ik geloof dat er veel geloot wordt bij geneeskunde? dus je moet wel met bewijzen aan komen kakken)
__________________
hardstikke doooooood

Laatst aangepast door FunFair : 22 March 2004 om 11:54
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2004, 12:59   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat als je motivatie zoals bij jou goed is (geneeskunde) en je cijfers voor de exacte bčta vakken zijn niet dramatisch, dan moet dat gewoon lukken. Als je een doel voor ogen hebt en iets wil gaan doen dat je heel erg leuk lijkt, dan kost het je al veel minder moeite denk ik..
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 16:13   #11
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik had N&T + bio1,2 en informatica.

Ik zeg: DOEN!

Er is een tekort aan beta-wetenschappers, dus het zou mooi zijn wanneer je jezelf in die richting begeeft. Het liefst harde beta!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:03.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.