Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 February 2004, 16:54   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard onze enige deelnemer in europa

het enige team die nederland nog wat "eer" kan bezorgen. door de dramatische slechte prestaties van de andere clubs(Ajax, fnord) moet psv de eer gaan redden. Zullen zij de volgende ronde halen door tegen het in italie slecht presterende te winnen? donderdag beginnen ze met een uitwedstrijd in italie. ik denk dat ze deze ronde met een beetje gemak wel moeten overleven
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2004, 17:00   #2
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zie mijn wjd.........

met park in de basis heb ik er een hard hoofd in
kezman was ERG slecht bezig.... wat al weken zo is...

maar het moet natuurlijk mogelijk zijn, en eigenlijk MOET het ook gewoon
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2004, 17:12   #3
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tsjah PSV loopt niet echt momenteel, maar Perugia heeft pas 1 overwinning kunnen boeken. Die lopen dus ook niet op het veld met een vertrouwen van heb ik jou daar.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2004, 18:38   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Perugia heeft zich ernstig versterkt deze winterstop. Ik denk uit een nederlaag, thuis een overwinning. Of het voldoende is moet blijken..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2004, 20:14   #5
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb helaas weinig vertrouwen in het PSV van de laatste weken. Maar als Robben mee kan doen (was twijfelachtig las ik) dan zou het toch mogelijk moeten zijn. Maar Hiddink heeft wel gelijk als hij zegt dat Perugia niet te vergelijken is met de onderste ploegen in Nederland, en dat er dus best wel wat kwaliteit in die ploeg zal zitten. Maar goed, hopelijk zijn we als Nederlands voetbal niet zover afgezakt dat we van staartploegen uit de topcompetities niet kunnen winnen. Ik hoop in elk geval dat PSV ver gaat komen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2004, 02:38   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Natuurlijk is Perugia niet te vergelijken met een Fc Zwolle of Volendam, maar Perugia moet voor PSV toch echt wel een te nemen horde zijn...

Toch begin ik er ook steeds meer een hard hoofd in te krijgen. De spelersgroep van PSV geeft keer op keer niet thuis, teveel meevoetballers (met Park voorop natuurlijk), te weinig echte voetballers.

PSV heeft een paar leuke spelers.. Robben is een topper natuurlijk, die beslist wedstrijden. Van Bommel kan ook het verschil maken... De Jong, hoewel geen topklasse, kan die waarde ook hebben. Maar verder momenteel? Lucius, Vogel, Park, voetballers die meestal leuk meedoen, soms een wedstrijd beslissend zijn, maar die op basis van een heel seizoen te kort schieten....

En dan heb je nog Kezman voorin staan. Een apart fenomeen. Kan als een tierelier scoren, maar is wel afhankelijk van aanvoer... Want hoe vaak zie je Mateja nu zelf een doelpunt creëren door een individuele actie? Zelden. Kezman moet het hebben van zijn loopacties, van zijn gevoel voor positie. Maar in dit PSV krijgt hij die ballen nauwelijks hoe hij ze moet hebben...

Perugia zal voor dit modale PSV een te nemen horde zijn, maar een volgende ronde wordt het moeilijker... Dan zullen spelers als Rommedahl (vaak verguisd, maar zorgt toch altijd voor dreiging en acties), de Jong, Robben, eventueel een Leandro toch echt weer terug moeten zijn. Dan heeft PSV een kans op het winnen van de UEFA-cup. Maar PSV mist wel een speler als van Hooijdonck die een club door belangrijke wedstrijden heen kan helpen...
Misschien heeft PSV wel te veel pseudo-toppers. En imho zeker te weinig persoonlijkheid.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2004, 09:25   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een trieste maar aardige analyse Tijs

Alhoewel er twee jaar geleden bij Feyenoord eigenlijk een vergelijkbare situatie was. Ook toen draaide die ploeg in de Nederlandse competitie niet bijzonder goed (meen ik me te herinneren?), was het uitgeschakeld in de CL en gaf niemand Feyenoord een kans écht ver te komen. Maar wat je al zegt, PSV heeft niet een beslissende speler als van Hooijdonk. Kezman kan ook uit het niets scoren, maar heeft inderdaad niet de traptechniek van Pierre. Van Bommel is wel wat Bosvelt destijds voor Feyenoord was..

Hopen op Robben, die kan tegen zo'n stugge ploeg ook PSV uit vorm verder helpen.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2004, 11:04   #8
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Tsjah PSV loopt niet echt momenteel, maar Perugia heeft pas 1 overwinning kunnen boeken. Die lopen dus ook niet op het veld met een vertrouwen van heb ik jou daar.
1 overwinning ja, maar wel afgelopen weekend...

Maare, ik weet niet of PSV het gaat redden, PSV en europa gaan nog steeds niet samen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2004, 11:22   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Kezman scoorde tegen Roda toch aardig mooi die 2-2, Tijs Individuele klasse, speler uitkappen, en akelig precies in de rechterbovenhoek..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2004, 19:31   #10
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Kezman scoorde tegen Roda toch aardig mooi die 2-2, Tijs Individuele klasse, speler uitkappen, en akelig precies in de rechterbovenhoek..
Dat neemt niet weg dat Kezman een speler blijft die zeer afhankelijk is van de aanvoer... En als hij lekker in zijn vel zit (veel scoort dus) kan hij ook nog eens heel aardige dingen laten zien, zoals dus ook dat doelpunt tegen Twente. Maar het is gewoon een feit dat veruit de meeste Kezman-doelpunten tot stand komen door goed positie kiezen, op mentaliteit, of door gefrot (ook menaliteit in feite).

Dat is het grote verschil met van Nistelrooij en Ronaldo. Zij scoorden ook veel, maar konden op eigen kracht een wedstrijd beslissen. Dat kan een Zlatan ook, die gave lijkt Kezman te missen...

Daarvoor is PSV dus afhankelijk van Rommedahl, Robben en in mindere mate de Jong... Als deze spelers ontbreken heeft PSV al een probleem. De meeste wedstrijden worden nog wel gewonnen, maar in de Nederlandse competitie (waar je je weinig verliespunten kunt permiteren) geeft dat problemen, zoals nu al wel blijkt.
Had PSV deze zomer Zenden bijvoorbeeld kunnen aantrekken dan had dat grote problemen kunnen schelen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2004, 19:26   #11
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Pff.. het is niet veel. Enorme kans voor Kezman en in de rebound voor Vennegoor, maar uiteraard geen doelpunt. Verder een paar schoten van van Bommel die aardig waren...

Maar het veld is ook schandalig slecht. Op zo'n veld zou een wedstrijd van Den Dungen 7 worden afgelast, maar dat kan 'natuurlijk' niet vanwege het commerciele belang.

Ook opmerkelijk.. Hiddink mekkert al zo lang hij bij PSV zit erover dat de spelers volwassener moeten worden.. Bleek bij Heerenveen al dat van Bommel dat niet is, nu pakt Kezman ook weer een volkomen overbodige gele kaart. Gewoon een absurde tackle op een totaal onnodige plek (waar hij helemaal niet hoefde te zijn). In de tweede helft even mekkeren, een keer te ver doorglijden of iets dergelijks en je kunt er af.
Totaal niet nodig zoiets. Maar ligt dat nou aan deze spelers of aan de trainer dat het niet lukt om dergelijk gedrag uit te bannen?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2004, 23:04   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Mekkeren vind ik zo'n kansloos, door kansloze Evert Ten Napel verzonnen term
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2004, 23:10   #13
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

1. Mekkeren is niet een door Ten Napel verzonnen woord maar gewoon onderdeel van den Nederlandsche taal.
2. Waarom is Evert ten Napel kansloos?

Jammer trouwens dat PSV niet een uitdoelpuntje heeft gemaakt. Met 0-0 zou het ook wel moeten kunnen lukken in Eindhoven, maar Perugia zal zich wel gaan ingraven en aan één geslaagde counter en/of bevlieging van Ravanelli kunnen ze genoeg hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2004, 00:20   #14
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

0-0 mooie stand, maarja ze moeten blijven oppasse voor een tegentreffer. ik denk dat als ze normaal spelen wel de volgende ronde moeten halen
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2004, 00:20   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ten Napel vind ik de aller-aller-allerirritantste commentator die er op deze aardkloot rondloopt. Ik word doodmoe van zijn gemaakt populaire taalgebruik, zijn ja, is niet uit te leggen. Bij Bayern-Real heb ik met een kop vol ergernis het geluid maar uitgezet en ben ik op de radio bij gebrek aan beter mijn vrind Jack gaan luisteren.

@ punt 1: bijdehandje
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2004, 13:29   #16
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ten Napel vind ik de aller-aller-allerirritantste commentator die er op deze aardkloot rondloopt. Ik word doodmoe van zijn gemaakt populaire taalgebruik, zijn ja, is niet uit te leggen. Bij Bayern-Real heb ik met een kop vol ergernis het geluid maar uitgezet en ben ik op de radio bij gebrek aan beter mijn vrind Jack gaan luisteren.

@ punt 1: bijdehandje
Zijn timing bij dat ene schot van Pizarro was ook niet echt super. PIZARROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOO (hijghijg) *Pizarro schiet*
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2004, 20:20   #17
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

2-0 PSV, ook al spelen ze pauper, toch moet het in de knip zitten.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2004, 20:34   #18
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
2-0 PSV, ook al spelen ze pauper, toch moet het in de knip zitten.
Ik zie niet goed hoe ze spelen omdat ik zap tussen idols, The Avengers en PSV, maar de goals heb ik wel gezien
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2004, 21:29   #19
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lee is best een prutser
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2004, 21:35   #20
rotzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ten Napel vind ik de aller-aller-allerirritantste commentator die er op deze aardkloot rondloopt. Ik word doodmoe van zijn gemaakt populaire taalgebruik, zijn ja, is niet uit te leggen. Bij Bayern-Real heb ik met een kop vol ergernis het geluid maar uitgezet en ben ik op de radio bij gebrek aan beter mijn vrind Jack gaan luisteren.

@ punt 1: bijdehandje
ja, hij had het vaak over opereren , dat was echt zwaaaar irritant ja, kezmam operereert vaak achter de verdediging zei die
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2004, 22:06   #21
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

2e helft wel gekeken, als ze ff hadden doorgezet was het 5-0 geweest...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 10:17   #22
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
en ben ik op de radio bij gebrek aan beter mijn vrind Jack gaan luisteren.

liep het geluid niet voor bij de beelden dan? had ik wel bij tsj-ned geloof ik. zou best kunne komen door de afstand, maar wel irritant dat de radio voorliep. komt dat schot. en 2 tellen later wordt er daadwerkelijk geschoten
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 10:31   #23
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het was gister net als vorige keer te zien dat perugia echt een team van 10x niks is. Ik denk dat de spelers moesten lachen omdat ze het grappig vonden dat ze tegen zo'n slecht team slechts 3 keer weten te scoren. Doordat die italianen zo slecht waren was er plaats voor een paar leuke acties die eigenlijk een goal tot finnish hadden moeten hebben, maar t zij zo..
vandaag krijgen ze te horen of ze tegen Marseille, Auxerre, Villareal of Benfica moeten spelen. Ze hebben het dus wel goed getroffen, want dat zijn toch ook niet de sterkst overgebleven tegenstanders.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 11:04   #24
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superjood
liep het geluid niet voor bij de beelden dan? had ik wel bij tsj-ned geloof ik. zou best kunne komen door de afstand, maar wel irritant dat de radio voorliep. komt dat schot. en 2 tellen later wordt er daadwerkelijk geschoten
Maargoed, ook dat heb zijn charme. Er wordt verteld dat de bal op de helft van bijv. PSV is, terwijl ie daar nog moet komen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 11:28   #25
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
het was gister net als vorige keer te zien dat perugia echt een team van 10x niks is. Ik denk dat de spelers moesten lachen omdat ze het grappig vonden dat ze tegen zo'n slecht team slechts 3 keer weten te scoren. Doordat die italianen zo slecht waren was er plaats voor een paar leuke acties die eigenlijk een goal tot finnish hadden moeten hebben, maar t zij zo..
vandaag krijgen ze te horen of ze tegen Marseille, Auxerre, Villareal of Benfica moeten spelen. Ze hebben het dus wel goed getroffen, want dat zijn toch ook niet de sterkst overgebleven tegenstanders.
Onderschat die ploegen niet hoor. Marseille heeft Mido en Drogba en Auxerre heeft Mexes en Cisse. Villareal (Anderson) en Benfica (Simao) hebben ook geen slecht team hoor.

Maar natuurlijk wel liever dit dan AS Roma, Valencia of Barca
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 11:33   #26
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Maargoed, ook dat heb zijn charme. Er wordt verteld dat de bal op de helft van bijv. PSV is, terwijl ie daar nog moet komen
Ook handig als je niet echt oplettend kijkt en ook aan het internetten bent ofzo. Dan hoor je als er iets gebeurt en kan je je snel omdraaien naar te TV om het te zien
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 11:48   #27
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgende week is alweer de eerste wedstrijd voor de UEFA Cup achtste finale.

Toch ergens ook wel jammer dat ze niet Barcelona gaan loten..

Citaat:
Geplaatst PSV wacht zware loting

4/3/2004 11:00

PSV behoort tot de acht geplaatste clubs. Maar de Eindhovense club wacht voor een pittige opgave in de vierde ronde van de UEFA Cup.
Bij de verdeling over twee potten werd PSV ingedeeld in Pot 2. De mogelijke tegenstanders zijn Olympique Marseille, AJ Auxerre, Villarreal en Benfica. De Eindhovense formatie ontloopt daarmee een Britse tegenstander, omdat Celtic en Newcastle United in de andere pot zijn terechtgekomen.

De drie Franse clubs ontlopen elkaar in de vierde ronde. Ook de vier clubs uit Spanje kunnen elkaar pas in de kwartfinales tegenkomen.

De loting voor de vierde ronde staat gepland voor donderdagmiddag 14.00 uur in het Zwitserse Nyon. De wedstrijden zullen op donderdag 11 en 25 maart worden gespeeld. De UEFA zal donderdag aansluitend de loting voor de kwartfinales en halve finales verrichten. Geen enkele ploeg zal tijdens die loting worden beschermd via een plaatsingslijst. De finale wordt op 19 mei gespeeld in Gothenburg.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 12:25   #28
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superjood
liep het geluid niet voor bij de beelden dan? had ik wel bij tsj-ned geloof ik. zou best kunne komen door de afstand, maar wel irritant dat de radio voorliep. komt dat schot. en 2 tellen later wordt er daadwerkelijk geschoten
Geluid vóór op de beelden? Meestal is het toch juist andersom?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 12:45   #29
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Geluid vóór op de beelden? Meestal is het toch juist andersom?
dat weet ik niet. dat radio verslag was waarschijnlijk echt live, en die beelden deden er waarschijnlijk enkele seconden over om uitgezonden te worden
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 13:00   #30
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Was echt een lekkere wedstrijd gister, superlekker sfeertje in het stadion , echt een topavond.
Maar echt goed voetbal was er nog steeds niet, alleen eerste 20 minuten in tweede helft liepen echt goed.
Wedstrijd had heel anders kunnen lopen als die eerste vrije trap van Perugia er in was gegaan ipv op de paal.... :/
Wel heel mooi dat Kezman eindelijk door die periode van het niet scoren heen is natuurlijk.

Ben benieuwd naar de volgende tegenstander , helaas is Mallorca niet mogelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 16:11   #31
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

celtic- barca
ook een hele mooie wedstrijd( op papier dan)
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 16:27   #32
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ohja... is op TV ook uitgezonden dat zo'n gast vanaf de tribune (Oost) de bal precies op Kalac zn knar gooide ? Was best wel een mooie actie , stond ik achter

Auxerre vind ik niet echt een fijne club om nu te loten , maar kansloos is PSV zeker niet...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 16:29   #33
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ohja... is op TV ook uitgezonden dat zo'n gast vanaf de tribune (Oost) de bal precies op Kalac zn knar gooide ? Was best wel een mooie actie , stond ik achter

Auxerre vind ik niet echt een fijne club om nu te loten , maar kansloos is PSV zeker niet...
ik heb t gezien ja
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 18:05   #34
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superjood
celtic- barca
ook een hele mooie wedstrijd( op papier dan)
Ja idd, komop Barca en laat die Schotten een poepie ruiken!

Enne, Auxerre wordt voor PSV nog moeilijk genoeg. Ze zullen om te winnen wel in vorm moeten komen...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2004, 18:28   #35
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Barcelona zie ik in deze vorm de UEFA Cup wel winnen

Maar Auxerre is best een taaie tegenstander, een ploeg die in Eindhoven door snelheid en technische vaardigheid voorin best op de counter kan scoren. Genoeg kwaliteit, en al is Utrecht geen hoogvlieger in Nederland, Auxerre overklaste ze wel in Frankrijk. En PSV bleek gisteren nog steeds uit vorm...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2004, 12:35   #36
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Barcelona zie ik in deze vorm de UEFA Cup wel winnen

Maar Auxerre is best een taaie tegenstander, een ploeg die in Eindhoven door snelheid en technische vaardigheid voorin best op de counter kan scoren. Genoeg kwaliteit, en al is Utrecht geen hoogvlieger in Nederland, Auxerre overklaste ze wel in Frankrijk. En PSV bleek gisteren nog steeds uit vorm...
PSV heeft vorig seizoen zelf nog met 3-0 thuis van Auxerre gewonnen en uit 0-0 gespeeld...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2004, 15:29   #37
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Ohja... is op TV ook uitgezonden dat zo'n gast vanaf de tribune (Oost) de bal precies op Kalac zn knar gooide ? Was best wel een mooie actie , stond ik achter

Auxerre vind ik niet echt een fijne club om nu te loten , maar kansloos is PSV zeker niet...
Hooligan die je bent
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2004, 16:42   #38
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
PSV heeft vorig seizoen zelf nog met 3-0 thuis van Auxerre gewonnen en uit 0-0 gespeeld...
Dat zegt geen ene drol...

'In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.'
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2004, 18:42   #39
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Incubus
Dat zegt geen ene drol...

'In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.'
Dat zeg ik toch ook niet.
Ik noem het alleen als tegenhanger van het feit dat Utrecht door ze is weggespeeld.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2004, 20:40   #40
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Dat zeg ik toch ook niet.
Ik noem het alleen als tegenhanger van het feit dat Utrecht door ze is weggespeeld.
Ja das waar, maar toch vind ik jouw opmerking doellozer dan die van hem. Dat van hem komt nog uit het nabije verleden
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2004, 01:04   #41
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Incubus
Ja das waar, maar toch vind ik jouw opmerking doellozer dan die van hem. Dat van hem komt nog uit het nabije verleden
vorig seizoen echt ontzettend lang geleden ja
lijkt me toch heel wat relevanter wat PSV zelf tegen hen heeft gedaan dan dat Utrecht is weggespeeld
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 13:33   #42
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vind eigenlijk dat de opmerking van Bruggi meer zegt..
Want wat zegt het nu in hemelsnaam wat Utrecht tegen Auxerre heeft gedaan? PSV wint vanmiddag ook met grote cijfers van Utrecht, terwijl Ajax er een week terug verliest.. Wil dat iets zeggen? Niet veel..

PSV en Auxerre zijn qua samenstelling beide volgens mij niet veel veranderd. PSV lijkt nu uit de dip te kruipen, hoewel twee zwaluwen ook niet zoveel zeggen... En Auxerre. Tja, geen idee hoe het met de vorm zit daar. Maar vorig seizoen wist PSV een keer vrij simpel te winnen. Maar dat was een wedstrijd op zich. Maar het geeft in ieder geval aan dat er mogelijkheden zijn.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 13:39   #43
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik vind eigenlijk dat de opmerking van Bruggi meer zegt..
Want wat zegt het nu in hemelsnaam wat Utrecht tegen Auxerre heeft gedaan? PSV wint vanmiddag ook met grote cijfers van Utrecht, terwijl Ajax er een week terug verliest.. Wil dat iets zeggen? Niet veel..

PSV en Auxerre zijn qua samenstelling beide volgens mij niet veel veranderd. PSV lijkt nu uit de dip te kruipen, hoewel twee zwaluwen ook niet zoveel zeggen... En Auxerre. Tja, geen idee hoe het met de vorm zit daar. Maar vorig seizoen wist PSV een keer vrij simpel te winnen. Maar dat was een wedstrijd op zich. Maar het geeft in ieder geval aan dat er mogelijkheden zijn.
precies
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 22:23   #44
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

PSV is door

Ze moeten nu tegen Newcastle en daarna tegen de winnaar van OL M-Inter

PSV/Newcastle - Olympique Marseille/Internazionale

Celtic/Villareal - Bordeaux/Gençlerbirligi(of valencia)
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 22:59   #45
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Valencia is ook door, na een doelpunt gescoord te hebben in de verlenging
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 23:10   #46
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
precies
En zo hebben wij achteraf gelijk gekregen.

En Kezman en van Bommel schieten hunwaarde weer omhoog!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2004, 17:50   #47
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

d'oh... AS Roma en Barca zijn niet door :@
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2004, 22:07   #48
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Ben benieuwd wat PSV tegen Newcastle kan doen. Robben kan waarschijnlijk wel weer meedoen

Girondins Bordeaux - Valencia
Olympique Marseille - Internazionale
Celtic - Villarreal
PSV - Newcastle United

Misschien ben ik overmoedig, maar PSV in goede doen hoeft toch niet onder te doen voor deze clubs? Allemaal Europese subtop, waar PSV normaal gesproken ook toe behoort, al laten ze dat in Nederland nog niet echt zien.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2004, 23:57   #49
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik acht PSV niet kansloos.. Newcastle is een goede, gevaarlijke club, maar zeker geen top. PSV is ook geen top, maar doet ook niet onder voor Newcastle.

Veel zal afhangen van de vorm van de dag, blessures bij bepalende spelers en het geluk.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2004, 20:42   #50
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

PSV zal het moeilijk krijgen, maar is zeker niet kansloos. Toch oppassen met die Engelse aanval/middenveld
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:21.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.