Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 January 2003, 18:01   #1
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Darts

Citaat:
Originally posted by Oizo
WJD:
- ik het raar vind dat het er hierow nog geen topic over darts is geopend?
Bij deze...


Wat een hoop "oranje" daar zeg. Klompen op tafel, jezelf verkleden als een zeeuws meisje, molen op je knar en ga zo maar door. Lijkt ook ieder jaar steeds erger te worden daaro
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2003, 18:11   #2
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Darts

Volgend jaar ken je die indiaan met die trommel ook wel verwachten
Maar Co Stompe ligt eruit.. Olé!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2003, 19:34   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mwahhh, tis wel leuk om te kijken als je net als ome stef geen ruk te doen heb en je stierlijk verveelt. ook wel nice dat de nederlander dan ook nog wint en rot op met dat stomme geluksdingetje van die John Boy Walton. Als er 1 een stakker is in de dartwereld, dan is dat die johnny boy wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2003, 20:48   #4
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dart's
het is wel een leuke sport, maar niet iets wat zo vaak op de tv moet en de strijd tussen rtl5 en sbs6 is soms nog leuker dan een partijtje darts
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2003, 09:20   #5
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind t echt top om te kijken. Gisteren Phil Taylor tegen John Part zitten kijken tot over 12-ven. Echt een absolute thriller. 6-6, haha! Super gewoon. Ik vind t een hele kunst om die pijltjes precies te mikken. Wat mij opvalt is dat het mij ook niet boeit of er nu een Nederlander gooit of iemand anders. Ik vind het allemaal even boeiend. Mijn kanshebbers zijn in ieder geval: Tony David, Raymond van Barneveld, Andy Fordham en misschien wel Jon boy Walton.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2003, 09:46   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb weinig verstand van darten, ik weet nog net wat de spelregels zijn en hoe je wint, maar het is soms wel gaaf om te zien. Gisteren bijvoorbeeld was er een reportage met The Viking, die naar z'n roots ging, zo'n themapark met vikingen. Was wel lollig. En ik heb een deel van Van Barneveld gezien... Stompé was geloof ik uitgeschakeld? En wat Rekz al zegt, we maken weer een mooie indruk hoor, met uitgedoste oranje mensen met klompen en molens Ik vraag me af wat de Britten daar toch van vinden. Al zie ik ook steeds meer andere nationaliteiten feestelijk gekleed
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2003, 10:10   #7
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Darts

Citaat:
Originally posted by rekz_x
Wat een hoop "oranje" daar zeg. Klompen op tafel, jezelf verkleden als een zeeuws meisje, molen op je knar en ga zo maar door. Lijkt ook ieder jaar steeds erger te worden daaro
En dat voor een paar mensen die pijltjes staan te gooien...
Maar goed tis altijd wel leuk om te zien, die sfeer op Frimley Green. De partij van Van der Voort helemaal gezien, mwah hij had geluk dat Komula wat dubbels miste op het laatste. Tsjonge, die Vincent gooit snel! Snap nie waarom dat dat zo rap mot, maja ieder zijn eigen stijl en tempo he... al met al toch een knappe overwinning. Essers heb ik vanaf set 2 gezien. Even d8 ik dat-ie in het spel zou komen, maar hij gooide echt zwaar pauper. Stompe Ko heb ik ook gezien. Hij gooide ook nie op zijn best, maar had eigenlijk de derde set motten winnen, dan had er een verrassing ingezeten. Hij liep eigenlijk de hele wedstrijd 8er Wolfie aan, maar dat zei-ie zelf ook al. Barney hebk nie gezien, maar hoorde dat-ie met 3-1 won? OK dan! Die Clark staat er om bekend soms een paar hooggeplaatste spelers uit te schakelen. Maar mijn zussie (ook al heeft die niet echt veel verstand van darten ) heeft het ook gezien en zei dat hij in het begin niet goed gooide en maar met zijn hoofd stond te schudden. Nou ja zal wel, maar goed tis pas de eerste ronde en veel darters zeggen dat-ie soms zelfs moeilijker is om de spelen dan andere rondes in het toernooi. Ook The Viking door makkie had-ie wel eigenlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2003, 16:41   #8
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weet niet of het al gezegd is, volgens mij niet, maar las afgelopen vrijdag of zaterdag, ik dacht in de telegraaf, dat als je een 9 darter gooit ook een leuk bedrag mee naar huis neemt. maar het rare was, dat je deze prijs alleen kon winnen, als het op tv te zien was. hoezo moet dat dan op tv te zien zijn? beetje raar
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2003, 21:02   #9
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

shit zeg
ik ben al tijden een echte fan van Tedje Hanky. cause i like
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2003, 15:28   #10
-MOI-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Darts.. Daar vind ik nou echt nix aan.. Alleen als ik nix te doen heb en van Barneveld speelt de finale van de Embassy kijk ik misschien.. Maar dan moet ik echt geen zak te doen hebben. (D'r zitten ook geen lekkere dingen in hehe )
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2003, 15:42   #11
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

Citaat:
Originally posted by -MOI-
(D'r zitten ook geen lekkere dingen in hehe )
The Viking is niet bepaald aantrekkelijk nee
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2003, 15:56   #12
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn drie kanshebbers op de titel door: Barney (door bookmakers getipt maja ook omdat ik altijd voor hem ben). King (had ff die paar laatste legs gezien, gooide best wel goed ) en O'Shea (nou als je Hankey weet je verslaan, nou dan kan het nog iets worden)!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2003, 16:20   #13
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur


The Viking is niet bepaald aantrekkelijk nee


Wat is er mis met hem dan? Ook bij hem gaat een biertje er wel in
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 09:52   #14
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die Anderson (die 'the viking' er gisteren uitstootte) vonk echt super..... ben benieuwd hoe ver die het gaat schoppen...... was ook absoluut NIET zenuwachtig ofzo, echt mooi
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 10:24   #15
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BRuGGi
die Anderson (die 'the viking' er gisteren uitstootte) vonk echt super..... ben benieuwd hoe ver die het gaat schoppen...... was ook absoluut NIET zenuwachtig ofzo, echt mooi
Zou dat kaugom kauwen niet zijn doordat ie stijf stond van de zenuwen? Ik baal zwaar dat ANDY FORDHAM en Hankey eruit zijn. 2 schitterende personen om naar te kijken.. Zo mooi hoe dat publiek reageert op 'there's only one, andy fordham!'.
Ik wordt trouwens langzamerhand misselijk van die Oizo die maar blijft zeuren over zijn 'iedereen zijn eigen stijl,' en alles wat nog meer in die trant. Ik kan níet tegen zoveel begrip enzo, maar het zal wel aan mij liggen.
Overigens vond ik het ronduit dom wa Vd Voort deed gisteren. Alsie eens wat rustiger had gegooid op zijn dubbels had ie veel meer kans gehad! Hij speelde nota bene tegen de nummer 1! In de 2e en 3e set had ie echt wel kans tegen David..
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 22:46   #16
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tering, deze partij was ECHT genieten!! had nog niet veel gezien dit toernooi..qua niveau en spanning, maar dit was echt een close match. O'Shea-Monk..t ging zo gelijk op en opt einde bleven de scores superhoog. Mooi om dat zoontje van Monk steeds te zien die voor z'n pa stond te schreeuwen..5-5 in 3e set en toen voor de bull gooien..hadden ze nog allebei 4 pijlen voor nodig geloof ik

eindigen met 102 in de laatste leg is ook niet zo makkelijk onder deze druk...pffffieeeeew geweldig!!

  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 22:52   #17
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en die barneveld gooit vrijdag op zn gemak die belg wederom weer van het podium af. 5-0.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 22:53   #18
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by -MOI-
(D'r zitten ook geen lekkere dingen in hehe )
En onze 'Bambi' Mieke dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 23:28   #19
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by thePhit

En onze 'Bambi' Mieke dan?
is ook lelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 23:34   #20
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat vraagt om een foto van mieke bambi

was dat dat wijf met dat zwart witte pakkie tijdens de opening? die viel mij op, ik dacht dat kan nooit iemand zjin die darts speelt
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 23:50   #21
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rekz_x
dat vraagt om een foto van mieke bambi


steffie zal wel geilen op dit soort fotos:

  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2003, 23:55   #22
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

teering wat een paardenbek joh op die eerste foto
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 11:55   #23
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmz... wilde ik Barney gaan kijken... was het al afgelopen! ... YEAH 3-0! Nu komt Clarys, die moet hij ook kunnen hebben, zeker in deze vorm. Gister ook nog een bloedstollende wedstrijd tussen O'Shea en Monk gezien... tsjonge hoog niveau en pas na sudden death beslist! Had O'Shea getipt als kanshebber dit jaar maar Monk won toch deze partij. Verschil is heel klein tussen ze. Had daarna nog King gezien, mijn derde kanshebber op de titel dit jaar en hij gooide ech nie super hoor (van wat ik gezien had, de eerste set hebbik nie gezien en daar gooide hij wel heel goed zeiden ze). D8 dat-ie na 3 sets al gewonnen had, gooide die Harbour toch nog ff 107 uit moest-ie toch nog een setje spelen, die ook nie ech super ging Maar goed, ben geen fan van King, maar tip hem vaak bij de Embassy toch als kanshebber.

En... * hoopt op een Nederlandse finale bij de vrouwen *
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 12:20   #24
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


is ook lelijk
ik ben gewoon niet te kieskeurig. ze is tenminste lief en spontaan, uiterlijk zegt me tegenwoordig geen fuck meer.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 15:52   #25
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Oizo
maar tip hem vaak bij de Embassy toch als kanshebber.

En... * hoopt op een Nederlandse finale bij de vrouwen *
misschien is het wel leuk.....





.....om een dartvoorspeltopic te maken!! 8*
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 20:18   #26
annegarn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oeeeeeeeeeeeei david er uit
  Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2003, 21:20   #27
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annegarn
oeeeeeeeeeeeei david er uit
ja.... jammer .... maar wel terecht
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 12:29   #28
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
misschien is het wel leuk.....
.....om een dartvoorspeltopic te maken!! 8*
Ja goed idee waarom was je daar niet voor het toernooi mee gekomen , nu duurt het toernooi nog maar 3 dagen...

Maar goed, gister was het dus een mindere avond op Frimley Green... 5-0, 2-0, 5-0... geen spannende wedstrijden dus. Maja, het kan nie altijd zo zijn. Het was tevens de avond van verrassingen, David kansloos onderuit en datzelfde geldt voor Hoenselaar en Taylor. We hebben dus nu een verrassende halve finale bij de mannen en dus al een verrassende finalist. Ik zou niet weten wie dat gaat winnen, maar geef Anderson toch de meeste kansen. Gooide goed uit gister vooral.
Nou en vandaag onze Barney tegen onze Zuiderbuur Erik Clarys. Hopen dat dat ook geen verrassing wordt, maar met Barney in deze vorm moet het te doen zijn, alhoewel Clarys zeker niet een mindere speler is hoor, vergis je niet. Alleen dat domme uitgooien van hem... om toch nog ff te voorspellen ( ): 5-2 voor Barney En daarna King tegen Monk, ik hoop op een kraker, een thriller... kan het best worden, ik zeg 5-4 voor Monk, gun het hem meer dan King.
Nou en bij de dames mot Mieke dan maar winnen he, maar het zal niet makkelijk worden...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 14:52   #29
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb Barney woensdag gemist, niemand zegt dan ook effe dat ie moet spelen

En moet hij vanavond weer? Dan ben ik natuurlijk weer werken..
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 21:06   #30
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo zeg, werd ik net gebeld
"ja zet sbs6 aan je nicht is op tv"

tering met die bril en dat haar zo lijkt die mieke de boer net op me nicht

heel raar allemaal

en kezman, wat zijn dit eigenlijk voor oude foto's ofzo? op tv zag het er een stuk beter uit


en ik heb ff een vraagje aan niemand minder dan Marc Oizo.
Kerel, welk muziekje vind jij nou het beste als je mag kiezen uit al de liedjes die de spelers hebben die gebruikt worden tijdens het opkomen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 23:10   #31
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heet dan wel niet Marc Oizo, maar ik reageer toch
Ik vond Land form down Under van Tony David altijd roeleren. En ook hey hey we're the monkeys is gaaf.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 23:24   #32
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dan ben ik het met Bart eens

iets zegt mij dat Oizo die trance trommels van Co Stompe goed vindt



iemand trouwens nog dat voorstukje van barney-clarys gezien met dat "touwtrekken"

godver sta je daar toch ff voor lul zeg...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 23:26   #33
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rekz_x

iemand trouwens nog dat voorstukje van barney-clarys gezien met dat "touwtrekken"

godver sta je daar toch ff voor lul zeg...
tampon-touw trekken ofzo?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 23:35   #34
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rekz_x
dan ben ik het met Bart eens

iets zegt mij dat Oizo die trance trommels van Co Stompe goed vindt



iemand trouwens nog dat voorstukje van barney-clarys gezien met dat "touwtrekken"

godver sta je daar toch ff voor lul zeg...
niet gezien, wat was er dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2003, 23:40   #35
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oh die hagenees zei:
het is niet alleen barney tegen clarys
maar ook sylvia tegen de vrouw van die belg
en nederland belgie

toen gingen ze naar buiten en gingen ze net doen alsof ze cowboys waren en elkaar wilde neerschieten op dat deuntje waar clarys mee opkomt

toen gingen ze touwtrekken
en werden ze geholpen door sylvia e die belg door zijn wijf
toen kwamen er een stuk of wat malloten in het oranje en 1 belg
en die belgen waren slim en hadden het touw aan de boom vastgeknoopt(haha!)
toen kwam sylvia eraan met een vorkheftruck en zei met dat haagse accent van d'r "jullie belgen denken slim te zijn maar wij nederlanders zijn nog veel slimmer"

en toen schepte ze hun op met dat ding

zo dit was mijn post zonder leestekens en met nog meer schrijffouten dan in een gemiddelde post van mij
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 00:22   #36
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rekz_x
oh die hagenees zei:
het is niet alleen barney tegen clarys
maar ook sylvia tegen de vrouw van die belg
en nederland belgie

toen gingen ze naar buiten en gingen ze net doen alsof ze cowboys waren en elkaar wilde neerschieten op dat deuntje waar clarys mee opkomt

toen gingen ze touwtrekken
en werden ze geholpen door sylvia e die belg door zijn wijf
toen kwamen er een stuk of wat malloten in het oranje en 1 belg
en die belgen waren slim en hadden het touw aan de boom vastgeknoopt(haha!)
toen kwam sylvia eraan met een vorkheftruck en zei met dat haagse accent van d'r "jullie belgen denken slim te zijn maar wij nederlanders zijn nog veel slimmer"

en toen schepte ze hun op met dat ding

zo dit was mijn post zonder leestekens en met nog meer schrijffouten dan in een gemiddelde post van mij
hehehe. jaja, t klopt helemaal. echt slappe komische shit was dat zeg.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 12:15   #37
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jah ik vind dat Safri Duo van Stompe Ko toch wel een van de beste nummers jah maja ik ken nie van alle spelers die liedjes... die van Wolfie vind ik ook wel geinig.

Gister Barney superieur! Wat een gemiddelde, Clarys gooide nog niet eens zo slecht, maar niemand lijkt er opgewassen tegen hem. Mooie finishes die 121 en 124... maja van spanning was dus geen sprake, ook bij King-Monk nie wat ik wel gehoopt en stiekem verw8 had, maar Monk liet het op zijn sterkste onderdeel, de dubbels liggen. Nu King tegen Barney vanavond, mwah weet nog niet of ik alles kan zien maar King heeft toegegeven dat-ie echt beter mot gaan gooien vanavond anders neemt Barney revanche van vorig jaar. Ik heb alle vertrouwen in Barney en gok op een 5-2 of een 5-3 voor hem! Nou, en die andere halve finale... tis nie ech te voorspellen maar gezien de kwartfinales hoop ik dat deze halve finale tussen Davies en Anderson een thriller wordt. Ik gok 5-4 voor Anderson.

Vandaag ook de vrouwenfinale, zal Gulliver wel winnen denk ik. Jammer geen Mieke de Boer erin en ja ik heb het gister gezien en ik mot zeggen, die ziet er niet slecht uit. Maar wat te denken van de vrouw van Tony David, dies ook nie mis maar goed ff terug op het darten nou Mieke is nog zo jong, die wint ongetwijfeld nog eens een paar keer de Embassy. Ennuh ze is vandaag trouwens jarig he...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 21:28   #38
annegarn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heel even dacht ik dat onze barney het nog zou verkloten maar gelukkig heeft ie het gered... ik heb nu al zin in de finale mooi die emoties die los kwamen bij barney en zijn vrouw

  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 22:13   #39
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by Oizo
Mooie finishes die 121 en 124...
ik had hem nie gezien maar ut blijkt dus dat Clarys 170 had uitgegooit?? en Davies wint hem denkik
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 13:10   #40
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sick-Dude
ik had hem nie gezien maar ut blijkt dus dat Clarys 170 had uitgegooit??
Ja dat is zo.
Ja ja mensjes Barney door!!! 5-2 tegen King, eerste drie sets gingen lekker maar toen d8 ik: "Ow shit als die King maar niet terugkomt!" maar niemand lijkt van Barney te kunnen winnen in deze vorm. Volgens mij gooide hij gister ook 161 uit? En bijna een 9-darter! Nee ik heb alle vertrouwen in de finale, Barney gaat gewoon winnen van Davies. Alleen had ik toch liever Anderson gehad, omdat die wat sneller gooit. Davies kan met zijn langzame tempo Barney uit zijn eigen tempo halen. Barney speelt ook liever tegen spelers met een hoger tempo... maar goed ik heb er alle vertrouwen in, voorspelling? 6-2 voor Barney vanavond!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 18:51   #41
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die barney heeft ook veel gezichten trouwens...

ging van onzekerheid (int begin) naar plezier en onoverwinnelijkheid en vervolgens leek het op arrogantie...

in alle vorige rondes wassie onwijs zeker van zijn zaak, dat is nu niet te merken..en toch staat ie in zijn slechtste wedstrijd (volgens mij) met 4-1 voor...zou wel wat spanning willen zien waardoor ze boven zichzelf gaan uitstijgen..tot nu toe vrij saai....
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 19:03   #42
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is al weer 4-2 dus het kan nog spannend worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 19:31   #43
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

jaja, hij heeft hem binnen ...
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 19:34   #44
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by junkieXL
jaja, hij heeft hem binnen ...
joepie
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 20:05   #45
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je achter staat verlies je, en als je voorstaat dan win je.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 20:08   #46
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rekz_x
Als je achter staat verlies je, en als je voorstaat dan win je.
tis niet waar
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 20:13   #47
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BRuGGi


tis niet waar
Wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 20:33   #48
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rekz_x
Als je achter staat verlies je, en als je voorstaat dan win je.
bruggi heeft gelijk, als je achterstaan of voor staat betekent dat het nog kan veranderen als je achterstaat an het eindsignaal heb je verloren
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 21:26   #49
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja kijk maar naar vanavond, Barney riant 4-0 voor! Ik d8 toen: nou dat wordt wel een makkie en ben waarschijnlijk niet de enige die dat ged8 had, maar de wedstrijd was nog niet voorbij en dat bleek wel: die Davies kwam lekker terug, zo wordt het spannender, dus leuker, maja tis niet de bedoeling dat onze Barney in supervorm ff 4-0-voorsprong in sets ff uit handen geeft... gelukkig won-ie daarna twee sets en won-ie! Das bij elke sport zo, bij voetbal, bij tennis, bij darts, overal! Als de laatste bal nog niet gespeeld is of als de laatste pijl nog niet gegooid is, is de wedstrijd nog niet voorbij dus heb je nog niet gewonnen of verloren.

BARNEY THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 21:47   #50
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by Oizo
Ik d8 toen: nou dat wordt wel een makkie en ben waarschijnlijk niet de enige die dat ged8 had [/B]
Ik niet hoor
Naja, kan ook komen doordat ik helemaal niet naar het darten aan het kijken was
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.