Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 August 2003, 13:23   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking Sportweek gebruikt mijn onderzoek :D:D

Hehe, gaaf joh Ik zat gisteren de sportweek van 5 augustus te lezen (nr. 33, de competitiespecial), en ineens valt mijn oog op een open brief aan Roelof Luinge. Voor de bezitters van dit veredelde joden-fanzine, kijk op pagina 49, 4e allinea. Ik citeer:

'Je hebt het liefst gezelligheid om je heen, een arm om je schouder. Je straalt het niet uit. Je bent een olifant in een porseleinkast, de man van het harde besluit. De grap is dat mensen dan altijd denken dat je tegen ze bent, maar neem de supporters die van Roda JC houden. Die hadden laatst een onderzoek gedaan en wat bleek? Onder geen één andere scheidsrechter had Roda zo vaak gewonnen. Terwijl ze dus oprecht dachten dat jij verschrikkelijk anti-Roda was..'

Laat dat nu toevallig dat onderzoekje van mij zijn Ik had het niet alleen hier gepubliceerd ooit, maar ook op een roda-forum.

http://rodajc.netwerk.to/forums/HTML...381.rodajc.php

Dit is de link. De uitleg van deze halfwakkere journalist klopt niet helemaal (zo enthousiast zijn we nu ook weer niet, laat staan ervan overtuigt dat Luinge objectief fluit ), maar toch geinig dat het vermeld werd
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 16:44   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sportweek gebruikt mijn onderzoek :D:D

Citaat:
Originally posted by bartje518
Hehe, gaaf joh Ik zat gisteren de sportweek van 5 augustus te lezen (nr. 33, de competitiespecial), en ineens valt mijn oog op een open brief aan Roelof Luinge. Voor de bezitters van dit veredelde joden-fanzine, kijk op pagina 49, 4e allinea. Ik citeer:

'Je hebt het liefst gezelligheid om je heen, een arm om je schouder. Je straalt het niet uit. Je bent een olifant in een porseleinkast, de man van het harde besluit. De grap is dat mensen dan altijd denken dat je tegen ze bent, maar neem de supporters die van Roda JC houden. Die hadden laatst een onderzoek gedaan en wat bleek? Onder geen één andere scheidsrechter had Roda zo vaak gewonnen. Terwijl ze dus oprecht dachten dat jij verschrikkelijk anti-Roda was..'

Laat dat nu toevallig dat onderzoekje van mij zijn Ik had het niet alleen hier gepubliceerd ooit, maar ook op een roda-forum.

http://rodajc.netwerk.to/forums/HTML...381.rodajc.php

Dit is de link. De uitleg van deze halfwakkere journalist klopt niet helemaal (zo enthousiast zijn we nu ook weer niet, laat staan ervan overtuigt dat Luinge objectief fluit ), maar toch geinig dat het vermeld werd
hehehe, kerl toch Luinge is voor elke club een kutscheids... behalve voor roda dan
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2003, 17:21   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sportweek gebruikt mijn onderzoek :D:D

Ik las vandaag overigens in een interview met Luinge dit in de Volkskrant:

Citaat:
.. Nóg verwonderlijker: Midden-Noord, de beruchte fanside van ADO Den Haag, zong vorig seizoen herhaaldelijk: 'Luinge, Luinge, we worden kampioen' als hij op bezoek was.
Citaat:
Originally posted by Luinge
Dat heeft echt niks te maken met beslissingen die ik in hun voordeel genomen zou hebben. Ze mogen mij daar gewoon graag. Echt waar.


En best grappig om dat stukje van je op dat forum terug te lezen in de krant Bert
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:40.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.