Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 January 2006, 16:54   #201
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

De eerste 2 plaatsen zich rechtstreeks Dan mag er toch geen probleem zijn
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2006, 17:18   #202
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

WAT EEN BALLE LOTING....

Ik zie liever Nederland tegen Duitsland en Belgie spelen. Dan is het kijken naar een wedstrijd nog leuk. Nu is enkel Roemenie het bekijken enigzins waard. Maar dat hoort ook gewoon simpel te worden opgerold.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2006, 22:25   #203
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

selectie voor de wedstrijd tegen ecuador

Doel: Henk Timmer (AZ) en Edwin van der Sar (Manchester United).
Verdediging: Urby Emanuelson (Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens, Joris Mathijsen en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Ron Vlaar (Feyenoord) en Khalid Boulahrouz (HSV).
Middenveld: Hedwiges Maduro (Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Nicky Hofs (Feyenoord), George Boateng (Middlesbrough) en Phillip Cocu (PSV).
Aanval: Martijn Meerdink (AZ), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen, Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

wat denken we?

ik vind de namen van meerdink en hofs toch vrij opvallend. en ik mis afellay, davids, huntelaar. en waarom geen greene in plaats van jaliens of vlaar?
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2006, 02:50   #204
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Afellay doet het best aardig hoor, maar wat voor die Ajacieden geldt, geldt zeker ook voor Ibi, laat hem eerst maar wat rijper en constanter worden.. en fysiek sterker.

Huntelaar heeft op zijn positie Kuijt en van Nistelrooij voor zich, die zijn sowieso beter. En je kunt Huntelaar ook niet op nr 10 () of op de flanken gebruiken. Verder is t een jonge die op zijn best is als hij start, geen oorlogmaker in het laatste kwartier, wat VoH wel erg goed kan.

Hofs, doet t lekker bij Feyenoord. Wel verrassend dat hij zo snel al weer opgeroepen is.
Meerdink, nog lange niet op het oude niveau, maar ik denk dat van Basten hem zelf nog aan het werk wilt zien en is opgeroepen vanwege blessures (uitleg van van Basten). Als hij zijn oude vorm weer hervindt is het een verrassend alternatief voor de rechterflank.

Greene, Jaliens of Vlaar: lood om oud ijzer. Vlaar doet het aardig bij Feyenoord, maar is imho nog lang niet goed genoeg. Jaliens heeft zich knap in de basis geknokt bij AZ, verdedigt geconcentreerd, maar wordt niet zo door de media gehyped als bijv Mathijssen. Greene doet niet onder voor die twee, maar is ook niet echt beter.

Davids: geen idee.

Het merendeel van dit rommeltje kan ik op zich nog wel plaatsen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2006, 12:59   #205
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Wat betreft Meerdink heeft hij natuurlijk ook getoond behoorlijk wat veerkracht te hebben (net zoals Hofs, overigens) en hij heeft een uitstekende mentaliteit. Een tomeloze inzet met een prima voorzet is dan op zich best iets waar gebrek aan is bij het Nederlandselftal. Met alleen maar mooie technische voetballers win je de oorlog ook niet.. Davids en van Bommel zijn ook jongens die dat kleine beetje extra kracht nog uit hun tenen kunnen persen als dat nodig is (waarmee dan de rest wordt meegetrokken wellicht)..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2006, 13:48   #206
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Maar Meerdink presteert vooralsnog als een natte krant, is dat ook niet essentieel?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2006, 17:50   #207
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar Meerdink presteert vooralsnog als een natte krant, is dat ook niet essentieel?
Zonder meer, maar dit is zo'n beetje de laatste mogelijkheid om nieuwe spelers nog aan het werk te zien. Hierna zal je toch aan het werk gaan met spelers die je al hebt zien spelen in een bepaalde samenstelling. Ik kan me daarbij dan wel goed voorstellen dat je een type Meerdink gezien wilt hebben..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2006, 18:33   #208
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dat eerste zei ik ook al, dus dat ben ik natuurlijk met je eens..

Ik vind alleen dat je dan net zo goed Kuijt op rechtsvoor kunt zetten. Brengt ook strijd, passie, assists en doelpunten... en ook nog vorm.

Ik kan me echt niet voorstellen dat een Meerdink in deze vorm mee naar Duitsland gaat...


Overigens: drie linksbacks (Urby, Cler en Gio) en een/ geen rechtsback (Bouhla en Jaliens zijn eigenlijk centrumverdedigers)?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2006, 19:09   #209
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Naja, misschien heb ik dan een heel klein beetje ook een Meerdink bril op.. Ik gun het die jongen gewoon en ik ben niet zo gecharmeerd van Kuyt op rechtsbuiten, dat heb ik nog nooit zien zitten. Tegen Italië zag ik daar een prima Castelen staan en Kuyt moet je dan maar achter de hand houden voor de spits of als eerste keus spits gebruiken..

Dat back-verhaal is idd ook vreemd. Maar Urby kan ook als middenvelder worden ingezet en wie weet is hij er wat de rechtsback betreft gewoon al uit..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2006, 19:45   #210
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

speelt kromkamp eigenlijk nog weleens bij liverpool? want anders lijkt mij dat toch het beste alternatief voor de rechtsback.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2006, 15:47   #211
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Kromkamp speelt niet veel bij Liverpool, invalbeurtjes enzo.. Maar bij Villarreal speelde hij nog minder en toen werd hij wel uitgenodigd. Tja...

Meerdink gun ik het absoluut ook, zeer sympathieke speler, maar alleen in topvorm hoort hij in Oranje thuis en die vorm heeft hij absoluut nog niet gehaald na zijn blessure. Castelen is op zich ook een aardige speler en zal ook de eerste keus zijn. Kuyt is natuurlijk geen echte rechtsbuiten, maar met zijn manier van spelen kan hij ook in die rol van grote waarde zijn als moderne rechtsbuiten (zoals je tegenwoordig wel vaker ziet).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2006, 16:02   #212
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
moderne rechtsbuiten
Rechtsbinnen (hangende rechtsbuiten) ..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2006, 22:13   #213
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik ben wel benieuwd wie jullie op dit moment zouden selecteren voor het wk. dus 23 spelers inclusief 3 keepers.

ik dacht aan

Van der Sar (Manchester United)
Timmer (AZ)
Stekelenburg (Ajax)

Kromkamp (Liverpool)
Heitinga (Ajax)
Ooijer (PSV)
Bouhlarouz (HSV)
Mathijsen (AZ)
Emanuelson (Ajax)
Van Bronckhorst (Barcelona)

Cocu (PSV)
Van Bommel (Barcelona)
Maduro (Ajax)
Davids (Tottenham Hotspur)
Sneijder (Ajax)
Van der Vaart (HSV)
De Jong (HSV) of Landzaat (AZ)

Castelen (Feyenoord)
Van Persie (Arsenal)
Van Nistelrooy (Manchester United)
Huntelaar (Ajax)
Robben (Chelsea)
Kuyt (Feyenoord)

Laatst aangepast door Stevie : 3 March 2006 om 10:14
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2006, 22:25   #214
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Krompkamp AZ?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2006, 23:13   #215
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Veel is natuurlijk afhankelijk van de vorm van dat moment... Heitinga zou ik in ieder geval zeker niet meenemen, dan eerder Vlaar (als hij constant blijft spelen bij Feyenoord) of die gozert van AZ.

Stekelenburg vind ik ook geen top (vaak zelfs matig), maar is waarschijnlijk de enige optie voor die positie. Een ervaren bankzitter als Zoetebier kan ook, maar een jongere doelman heeft ook bij mij toch de voorkeur.

Van Huntelaar zou ik eerst willen zien wat hij kan als je in de slotfase oorlog moet maken om een gelijkmaker te produceren. Ik denk dat VoH in die rol beter tot z'n recht komt, dus aan laatstgenoemde geef ik de voorkeur.

Verder vind ik het bij de meeste spelers lood om oud ijzer, bv bij zo'n Landzaat of de Jong. Ik geef idd ook de voorkeur aan Davids en van Bommel. Dat zijn winnaars.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2006, 10:12   #216
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Krompkamp AZ?
joh je moest eens weten, eerst stond er Van der Vaart (Ajax) en Bouhlarouz (PSV), dus dit valt nog mee

ja ik zat ook te twijfelen tussen heitinga en vlaar eerlijk gezegd. maar heitinga kan ook al rechtsback beter uit de voeten, hoewel ooijer dat ook kan. en ik vind dat als je een middenvelder op de bank wilt hebben die iets kan forceren, je meer hebt aan de jong dan aan landzaat.

huntelaar of vennegoor: ik denk ook niet dat huntelaar zo'n invaller is als VoH, maar hij kan best iets forceren als dat nodig is. anders kun je wellicht beter nog van hooijdonk meenemen als supersub

en die derde keeper doet toch alleen voor spek en bonen mee. van mij part neemt hij michel vorm mee als derde keeper, dat maakt toch vrij weinig uit

Laatst aangepast door Stevie : 3 March 2006 om 10:17
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2006, 16:33   #217
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
v.Nistelrooij, v. Bommel uit Oranje

Marco van Basten doet voorlopig geen beroep meer op Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel. Beiden ontbreken in de Oranje-selectie voor de oefeninterland van volgende week tegen Ierland.

De bondscoach geeft andere spelers de komende tijd zijn vertrouwen en wil in principe niet verder met de twee, die nog wel in de WK-selectie zaten.

De verdedigers Giovanni van Bronckhorst en Khalid Bouhlarouz ontbreken tegen de Ieren wegens een schorsing. Uit de WK- selectie ontbreken verder Ryan Babel, Maarten Stekelenburg, Hedwiges Maduro, Jan Kromkamp en de inmiddels gestopte Phillip Cocu. Klaas-Jan Huntelaar is wel uitgenodigd. ...

Oranje-selectie voor oefenduel

... De volgende achttien spelers zijn door Marco van Basten opgeroepen voor het oefenduel met Ierland:

Doel: Van der Sar (Manchester United), Timmer (Feyenoord)

Verdediging: Ooijer (PSV), Mathijsen, De Cler, Jaliens (AZ), Heitinga, Emanuelson (Ajax);

Middenveld: Landzaat (Wigan Athletic), Van der Vaart, De Jong (HSV), Sneijder (Ajax), Schaars (AZ);

Aanval: Huntelaar (Ajax), Vennegoor of Hesselink (PSV), Robben (Chelsea), Kuijt (Feyenoord), Van Persie (Arsenal).
Op zich snap ik de keus voor Huntelaar en Schaars wel degelijk, maar ik had toch van Nistelrooij en zeker van Bommel niet zomaar laten vallen.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2006, 16:53   #218
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het feit dat je er zo lauwtjes op reageert snap ik niet. In ieder ander zichzelf respecterend voetballand zou de hel losbreken, en onze bondscoach kan zonder pardon een hele riedel 2e rangs spelers oproepen en de beste spelers stelselmatig wegpesten. Ik snap er helemaal niets meer van. Op het EK is het: roemloos afscheid na de poules!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2006, 17:56   #219
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bartje518
Het feit dat je er zo lauwtjes op reageert snap ik niet.
Ik maakte dat bericht vrij vluchtig. Ik vind het persoonlijk eigenlijk belachelijk dat van Bommel er niet bij is. Wat van Nistelrooij betreft kan ik me voorstellen dat je aan Huntelaar, Kuyt en en Vennegoor of Hesselink genoeg hebt. Desalniettemin vind ik dat RvN niet zomaar aan de kant geschoven kan worden, maar alles is wat dat betreft ook wel afhankelijk van hoe hij bij Real Madrid gaat presteren. Ik vind iig van Bommel stukken beter dan De Jong en ik zou zelfs Jaliens daarvoor thuis willen laten ook al is dat dan een verdediger.
Daarnaast is het dus belachelijk dat hij niet als tweede keeper gewoon Stekelenburg heeft geselecteerd. Ook al is misschien Henk Timmer beter en heeft hij meer ervaring, maar als je het team klaar maakt voor de toekomst dan vind ik dat je voor de jonge keeper moet kiezen die zo ervaring op kan doen.
Mjah.. Iedereen gaat zich steeds meer ergeren aan van Basten, totdat hij zodadelijk weer fluitend door de kwalificatie heen loopt.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2006, 11:22   #220
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik zou zweren dat ik hier gisteren een heel stuk getypt had, maar blijkbaar heb ik niet op reageren gedrukt daarna
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2006, 14:53   #221
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bazzemans
Iedereen gaat zich steeds meer ergeren aan van Basten, totdat hij zodadelijk weer fluitend door de kwalificatie heen loopt.
Tja onze lastige kwalificatie met Albanie, Bulgarije, Luxemburg, Roemenië, Slovenië en Wit-Rusland.

Daar begin ik nu serieus van te balen, die landen kunnen van Basten niet onder druk zetten.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2006, 21:10   #222
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

De reden die van Basten noemt is ook erg sneu.. Niet goed genoeg?

Zeg dan gewoon dat hij vindt dat RvN en MvB niet passen in het (ajax)systeem dat hij wilt gaan spelen en dat hij daarom geen basisspelers in ze ziet en dat hij ze als reserve niet zal selecteren.


Maar goed, dit zat er natuurlijk wel aan te komen. Het is een grote lachwekkende zaak zo. De kwalificatie rollen ze door. Iedereen weer blij dat er 28 wedstrijden op rij gewonnen zijn en het EK wordt of weer een flop, of van Basten bewijst dan eindelijk zijn genialiteit.
Ik ben bang voor het eerste.

Dat hij niet voor Stekelenburg kiest als tweede keeper kan ik nog begrip voor opbrengen. Ik vind Stekelenburg namelijk ook absoluut niet goed genoeg. Veel te onzeker, dramatisch op hoge ballen... Meevoetballend en qua pure reflexen is hij overigens wel oke.
Wat een geluk dat vd Sar doorgaat, want ook Timmer vind ik helemaal niets. En verder loopt er in Nederland erg weinig rond. Ik hoop dat men bij Ajax snel kiest voor Vermeer, dat Tim Krul in Newcastle zich goed blijft ontwikkelen en misschien kan Michel Vorm zich nog goed blijven ontwikkelen en over een paar jaar de stap naar een topclub maken.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2006, 23:17   #223
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik ga helemaal met je mee, Tijs. Dat had ik dus ook getypt.. Die hele kwalificatie is een wassen neus, dus daar kijk ik helemaal niet naar. Straks in 2008 moet hij er staan en daar heb ik geen enkele vorm van vertrouwen in. Het zou me overigens verbazen als er gedurende deze kwalificatie wel aanvallend, dwingend en dominant gevoetbald wordt...
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2006, 20:52   #224
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet niet of de kwalificatie wel zo makkelijk gaat worden als we met een onervaren, jong en grillig middenveld gaan aantreden tegen stugge en fysieke sterke ploegen als Roemenië, Bulgarije en Slovenië.

En wat te denken van Theo -padlarf- Janssen? Onmiskenbaar een goede middenvelder met een leuke trap.. maar nogal een belediging aan het adres van Van Bommel.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2006, 21:29   #225
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vind Nigel de Jong een grotere belediging..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2006, 21:53   #226
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik vind op een enkeling na elke naam een belediging..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2006, 22:50   #227
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja maar we moeten nou ook weer niet doen alsof we op dit moment beschikken over een enorme Nederlandse vijver vol topvoetballers.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2006, 23:01   #228
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Van Bommel zou ik toch wel willen omschrijven als een topvoetballer.. Maarja, ik heb me erbij neergelegd dat het onder deze infantiele bondscoach niets meer wordt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2006, 12:15   #229
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je bedoelde dat elke naam in plaats van Van Bommel een belediging zou zijn? Ik dacht dat je vrijwel iedere naam in de selectie bestempelde als belediging
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2006, 21:46   #230
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

4-0, tegen Ierland nog wel! Het lek is boven, we hebben Van Nistelrooij en Van Bommel niet nodig, en Van Basten is een absolute topcoach!!

__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2006, 23:36   #231
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb zo'n gevoel dat de bondscoach zichzelf juist diep in zijn eigen vingers heeft gesneden, of heeft hij hier ook weer een goede reden voor.
Misschien heeft ie het wel met opzet gedaan, om te wit-rusland een loer te draaien, want ja bij deze topcoach weet je het immers maar nooit.
Jammer dat we niet hebben verloren. Kan iemand Dhr. van Basten even wijzen dat we het zonder routiniers het niet gaan redden tegen duitsland, italië en de andere europese top-landen.
Dit tob-land zal echt nog moeite krijgen om zich te plaatsen voor het EK.
Komen de wijze van de bondscoach toch uit. Dat we maar niet te hard van stapel moesten lopen en dat we eerst maar eens moesten kijken of we ons wel zouden plaatsen voor het EK.

Essent zal dinsdag voor het enige lichtpuntje zorgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2006, 23:44   #232
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bartje518
Maarja, ik heb me erbij neergelegd dat het onder deze infantiele bondscoach niets meer wordt
.

vandaag moet toch wel echt de allerslechtste wedstrijd van het nederlands elftal allertijden zijn geweest. ongelofelijk, heb me 90 minuten lang lopen ergeren
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 00:48   #233
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

idd wat een draak van een wedstrijd, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
WAAAAT een dreamaaaaaasdfsdf

gadverdameeeeeeeee bleeeuuuh

heet bloed spatte onder mn nagels vandaan.
Wordt tijd voor de ervaring en slimme geniepige spelers en niet deze meelopende brave jonges. Bommeltje , seedorf , nistelrooy en eventueel davids, wat een onzin om bommel te negeren ook al zijn vaart en sneijder geblesseerd, dit is gewoon omdat hij een hekel al hem heeft.
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 00:48   #234
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

vieeze boer
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 00:55   #235
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Deze uitslag zegt net zo min iets als die "fantastische" wedstrijd tegen Ierland, toen iedereen zo laaiend enthousiast was. Dit soort wedstrijden zijn altijd bagger en die van vanavond was ultiem bagger. Maar woensdag een leuke pot en alle kranten zijn weer oranje.
Maar dat EK wordt echt wel gehaald in deze groep..


Maar de conclusie van dik twee jaar van Basten was na het WK dat het maar matig was (ook al probeert de KNVB ons anders te doen geloven). Nu hij echt met zijn eigen groep aan de slag kan lijkt het er alleen maar slechter op te zijn geworden. Maar ach, we hobbelen allemaal toch maar weer door achter van Basten aan.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 01:10   #236
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie
Maar dat EK wordt echt wel gehaald in deze groep..
ik weet dat nog niet zo zeker. en tja, als we het niet halen, rot die van basten tenminste ook eens op
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 01:30   #237
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dan heeft Bassie Nederland op voetbalgebied laten afzakken tot niveau Belgie.
En 'oprotten' doet-ie ook wel na het EK.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 09:00   #238
Psycho_Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat grappig, wist niet dat jullie ook allemaal bondscoaches waren joh...
Jullie zijn natuurlijk veeeeel beter dan van Basten.
Maargoed.

Tja het was een kut wedstrijd, maar die kut wedstrijd is wel gewonnen.
Als dit de finale op het EK was geweest en we hadden gewonnen hadden jullie allemaal hossend over straat een biertje naar achter geslagen. Niemand die het dan nog heeft over een kut wedstrijd.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 13:09   #239
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Psycho_Killer
Wat grappig, wist niet dat jullie ook allemaal bondscoaches waren joh...
Jullie zijn natuurlijk veeeeel beter dan van Basten.
Maargoed.

Tja het was een kut wedstrijd, maar die kut wedstrijd is wel gewonnen.
Als dit de finale op het EK was geweest en we hadden gewonnen hadden jullie allemaal hossend over straat een biertje naar achter geslagen. Niemand die het dan nog heeft over een kut wedstrijd.
verschrikkelijk, dit soort mensen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 15:35   #240
jdiezrequejo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Psycho_Killer
Wat grappig, wist niet dat jullie ook allemaal bondscoaches waren joh...
Jullie zijn natuurlijk veeeeel beter dan van Basten.
Maargoed.

Tja het was een kut wedstrijd, maar die kut wedstrijd is wel gewonnen.
Als dit de finale op het EK was geweest en we hadden gewonnen hadden jullie allemaal hossend over straat een biertje naar achter geslagen. Niemand die het dan nog heeft over een kut wedstrijd.
helemaal mee eens
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 15:42   #241
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Mooi ook voor Luxemburg om te horen dat ze tegenwoordig tot de top van Europa behoren.. de finale halen op een wereldkampioenschap, dat zullen die gasten nooit verwacht hebben.

Overigens denk ik dat er maar een coach is die Nederland eventueel een succes kan brengen op termijn: Guus Hiddink.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 18:03   #242
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie
Mooi ook voor Luxemburg om te horen dat ze tegenwoordig tot de top van Europa behoren.. de finale halen op een wereldkampioenschap, dat zullen die gasten nooit verwacht hebben.
precies. en ook apart dat als je een mening over iemand hebt, dat meteen wil zeggen dat je dan ook die functie hebt en/of denkt beter te zijn dan die persoon
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 19:33   #243
Psycho_Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tyskie,
zeker nooit gehoord van een veronderstelling?

Stevie,
Dus je wou zeggen dat je niet beter bent dan van Basten? Waarom kanker je dan zo op hem? Je weet waarschijnlijk half niet wat voor een werkzaamheden hij heeft.
Als je dan zo'n grote mond hebt en het beter weet doe het dan een keer zelf?
Iedereen zeikt altijd maar op de bondscoach, terwijl ze het zelf waarschijnlijk geen haar beter doen.
Zelfde met de spelers, wordt ook op gescholden dat ze hem hadden moeten passen of hadden moet schieten, maar zelf zou je de bal nog geen 2 minuten in bezit kunnen houden.

Ga is een keer een echte mening hebben, en een echte analyse maken en niet de schuld schuiven op 1 persoon.

Mooi voorbeeld is hier in Duitsland te vinden.
Bondscoach doet het in de voorrondes van het WK zo slecht dat heel Duitsland geen gram vertrouwen in het elftal heeft.
Maar zodra ze dan op het WK de sterren van de hemel spelen en op het nippertje net niet in de finale staan staan ze allemaal met hun kannen bier te hossen.
Steun je land gewoon, in slechte en goede tijden. Het kan nooit altijd goed of perfect gaan. Get used to it.

Laatst aangepast door Psycho_Killer : 3 September 2006 om 19:39
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 20:00   #244
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Psycho_Killer
Tyskie,
zeker nooit gehoord van een veronderstelling?

Stevie,
Dus je wou zeggen dat je niet beter bent dan van Basten? Waarom kanker je dan zo op hem? Je weet waarschijnlijk half niet wat voor een werkzaamheden hij heeft.
Als je dan zo'n grote mond hebt en het beter weet doe het dan een keer zelf?
Iedereen zeikt altijd maar op de bondscoach, terwijl ze het zelf waarschijnlijk geen haar beter doen.
Zelfde met de spelers, wordt ook op gescholden dat ze hem hadden moeten passen of hadden moet schieten, maar zelf zou je de bal nog geen 2 minuten in bezit kunnen houden.

Ga is een keer een echte mening hebben, en een echte analyse maken en niet de schuld schuiven op 1 persoon.

Mooi voorbeeld is hier in Duitsland te vinden.
Bondscoach doet het in de voorrondes van het WK zo slecht dat heel Duitsland geen gram vertrouwen in het elftal heeft.
Maar zodra ze dan op het WK de sterren van de hemel spelen en op het nippertje net niet in de finale staan staan ze allemaal met hun kannen bier te hossen.
Steun je land gewoon, in slechte en goede tijden. Het kan nooit altijd goed of perfect gaan. Get used to it.
Je hebt echt geen idee waarover je het hebt Wat weet je van Duitsland voor het WK?! Bild deed alleen maar een stemmingmakerij. Iedereen wist dat Duitsland verdedigend problemen had. Maar verder was helemaal niemand zo anti-Klinsi als jij wil doen voorkomen. Alleen een riool-blad als Bild deed mee aan stemmingmakerij. Een serieus blad als Kicker geenszins.

In nederland is de situatie totaal niet vergelijkbaar. Hier hangen alle media aan de lippen van Van B. Dat tekent de media, want Van B. heeft nog helemaal niets laten zien. Op het WK heeft hij hopeloos gefaald. De voorbereiding was ronduit waardeloos. Alle goede voetballers heeft hij tegen zich in het hernas gejaagd. Hij duldt geen enkele tegenspraak, en persoonlijkheden als Makaay, Van Bommel, Davids en Van Nistelrooij, erkende europese topspelers die bij hun clubs dragende spelers zijn, worden afgedankt onder het motto 'Theo Janssen is een betere voetballer'. Dat duidt erop dat deze bondscoach totaal niet capabel is. Ja, ik zou het beter doen. Slechter gaat nl niet en ik zou gewoon de beste spelers oproepen. Zo moeilijk is dat niet.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 20:09   #245
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Psycho_Killer
Tyskie,
zeker nooit gehoord van een veronderstelling?

Stevie,
Dus je wou zeggen dat je niet beter bent dan van Basten? Waarom kanker je dan zo op hem? Je weet waarschijnlijk half niet wat voor een werkzaamheden hij heeft.
Als je dan zo'n grote mond hebt en het beter weet doe het dan een keer zelf?
Iedereen zeikt altijd maar op de bondscoach, terwijl ze het zelf waarschijnlijk geen haar beter doen.
Zelfde met de spelers, wordt ook op gescholden dat ze hem hadden moeten passen of hadden moet schieten, maar zelf zou je de bal nog geen 2 minuten in bezit kunnen houden.

Ga is een keer een echte mening hebben, en een echte analyse maken en niet de schuld schuiven op 1 persoon.
van basten heeft z'n diploma's om daar op de bank te mogen zitten en ik niet, dus daarom staat hij boven mij. en wat voor werkzaamheden hij verder heeft zal mij een zorg zijn.. het gaat mij om de beslissingen die hij neemt. dus jij vindt dat je geen mening over iemand mag hebben als je er zelf geen ervaring meehebt? ik voetbal nota bene zelf, ik weet echt wel genoeg van het spelletje om er een mening over te hebben. en dan nog, waarom zou ik me voor het geven van een mening moeten verantwoorden? komop zeg...

en we kunnen wel een echte analyse maken van de wedstrijd van gisteren, maar ik denk dat dat nog veel zinlozer is
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 20:14   #246
Psycho_Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat weet ik van Duitsland voor het WK? Haha grappig, ik woon er!
Het was niet zo anti-klinsi? Dear god iedereen hier in de buurt kon hem wel uitkotsten. Hetzelfde geld voor iedereen op m'n rijschool.
Dus ga me niet vertellen dat ik er niets over weet...

Ik had het ook niet kwa media over van Basten, want die hangen alleen maar aan z'n lip omdat hij zo'n goede voetballer was.
Dat van Basten het niet goed doet, ok ben ik echt wel met jullie eens. Maar kom op de beste man wordt ook wel in het hol van de leeuw gegooid.
Dat hij sommige spelers niet opstelt, tja is zijn keus, doe het er maar mee.
En dat die spelers bij hun club goed zijn betekend niet gelijk dat ze bij het NL elftal ook goed zijn. Is een hele andere mentaliteit, sfeer, speel stijl etc. etc.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 20:48   #247
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dan zijn jouw vrienden op school net zo'n meningloze idioten als het Bild-publiek. Als je een fatsoenlijk sportblad als Kicker leest dan weet je dat er gewoon zakelijke kritiek was.

En 'bepaald spelers niet opstellen'?! Hij stelt gewoon de beste voetballers niet op!! Ik zou wel eens willen weten wat er in Duitsland gebeurde wanneer Löw Ballack, Klose, Frings en Lahm gewoon niet eens selecteerde!! Want dat is dus gewoon aan de hand en dat is te gek voor woorden. Dat heeft niets met voor de leeuwen gooien te maken, maar met voorkeuren voor zijn holmaatjes uit 020 en zijn afkeur tegen alles buiten 'Holland'.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 21:56   #248
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Psycho_Killer
Tyskie,
zeker nooit gehoord van een veronderstelling?
Jij ziet het verschil niet tussen Luxemburg-uit en de finale van het EK?

Ook erg knap dat je het hebt over kritiek op Klinsi tijdens de voorrondes op het WK, terwijl Duitsland enkel oefenwedstrijden speelde...


Hoe heerlijk moet het zijn om onwetend te zijn..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2006, 11:57   #249
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

land hup hup hol
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2006, 12:31   #250
Psycho_Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie
Jij ziet het verschil niet tussen Luxemburg-uit en de finale van het EK?
Lullig dat je geen verbeelding hebt...


Citaat:
Origineel gepost door Tyskie
Ook erg knap dat je het hebt over kritiek op Klinsi tijdens de voorrondes op het WK, terwijl Duitsland enkel oefenwedstrijden speelde...
Wat wil je hier nou mee zeggen? Heb ik gezegd dat die kritiek terecht was dan??
Ik ben een van de weinige die in die tijd zei dat het niet boeide of ze hun best deden tijdens de voorrondes want voor hun waren het oefenwedstrijden.
Dus wat lul je nou? Ga er geen dingen bij halen waar ik niks over gezegd heb, want als je goed leest staat er nergens dat in kritiek op hem had.

@bart ik ga niet eens beginnen over je eerste zin...

Maar daar heb je het weer, de kritiek hoe hij het moet gaan doen.
Ga een keer kritiek hebben over de manier waarop hij het doet, en niet hoe hij moet gaan doen. Het enige wat je hoort is jaaa hij moet het zo en zo doen.
Ja dat kan best zijn maar dat doet hij niet.
En met zijn voorkeuren voor zijn holmaatjes uit 020? Uhm? Nee hij probeerd gewoon een nieuw elftal te vormen met jonge spelers, dat hij daarme sommige spelers achter laat zoals van Nistelrooy, tja is toch zijn keus.
Hate it or love it. Maar zeiken over hoe hij moet gaan doen, nee daar kom je ver mee!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.