Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 October 2012, 21:19   #1
SuperBiker1995
Lid
 
Geregistreerd op: 17 October 2012
Locatie: provincie antwerpen
Berichten: 6
Standaard angst en onzekerheid

hallo iedereen,
ik ben hier nieuw. het enige wat ik over mezelf wil zeggen is dat ik een 17-jarige jongen ben uit de provincie antwerpen.
mijn probleem is dat ik heel angstig ben tegenover andere jongeren. als ze me aankijken durf ik ze niet te lang aankijken of kijk ik weg naar de grond. dit komt omdat ik weinig zelfvertrouwen heb en ik ben héél onzeker over mezelf. ik ben dan ook zeer stil in de klas alhoewel dat stilaan verbeterd. ook verdedig ik me niet in de zin van pestgedrag. ik word nu niet echt gepest maar zo begrijpen jullie het wel. ook zou ik héél graag een vriendinnetje willen hebben, maar aangezien ik niet uitga, komt het eer niet van. dit komt dan ook door mijn onzekerheid. ik durf dan ook niet om naar een meisje toe te stappen. ik heb ook niet veel vrienden: 4 vrienden waarvan 1 zeer goede.
zou iemand me advies kunnen geven hoe ik me beter in men vel zou voelen en hoe ik zelfzekerder word? aub
SuperBiker1995 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2012, 21:38   #2
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Met die vier vrienden kom je al een heel eind. Als iemand met 30 man om zich heen loopt wil dat niet zeggen dat het allemaal beste vrienden zijn. Iedereen heeft maar een paar echte vrienden. Je moet gewoon uit dat cirkeltje komen en uitgaan.

Je leert dan nieuwe mensen kennen die bevriend zijn met jou vrienden en daar zitten waarschijnlijk ook gewoon meiden bij. Je zult die stap dan toch moeten zetten als je verder wilt.

Geniet gewoon en let niet op wat anderen doen of denken.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2012, 14:30   #3
SuperBiker1995
Lid
 
Geregistreerd op: 17 October 2012
Locatie: provincie antwerpen
Berichten: 6
Standaard

mijn 4 vrienden zijn 3 meisjes en 1 jongen . ik heb ze gewoon ontmoet in de klas wat niet anders kan. je kan niet al uw klasgenoten negeren. het is ook wel gmakkelijker gezegd dan gedaan om uit mijn cirkeltje te komen. ik leg namelijk heel moeilijk contact met anderen terwijl ik het wel zou willen, maar daar ben ik dus te angstig voor.
bedankt om te reageren
SuperBiker1995 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.