Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 November 2002, 23:45   #1
silverke
Guest
 
Berichten: n/a
Question twijfels

Ik zit zo met een klein beetje vragen over mezelf en ik hoopte dat jullie misschien enige tips hadden of wat meer de bomen doorhet bos zouden kunnen zien. Ik ben een meisje, eerstejaarsstudente.Tot nu toe heb ik twee langdurige relaties achter de rug , beiden met jongens. Maar zodra een man naakt is, ga ik zowa lopen omdat ik me echt enorm bedreigd voel door dat "ding" (sorry dat ik het zo cru stel). Ik voel me echt niet op mijn gemak bij een naakte man, zelfs niet als ik er keiveel van hou en er al heel lang mee verkering heb. Een meisje daarentegen vind ik wel mooi. Maar... ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje. Zou die mannen-afkeer gewoon komen doordat ik in mijn kinderjaren nare ervaringen heb gehad met een naakte man, of blijft de verliefdheid op meisjes gewoon weg omdat ik altijd als "hetero-meisje" ben opgevoed en gewoon nog nie "open" genoeg ben naar zo'n verleifdheid (want als een meisje heel lief of mooi is, begint mijne tikker wel sneller te slaan, maar daar blijft het voorlopig ook bij)of ben ik werkelijk lesbisch of bi-sexueel? Hebben jullie enige aanwijzing? Thx in elk geval. xxx silverke

wat ik nog eventjes kwijt wou: ik heb hier nog met enkele mensen over gepraat en er waren er enkelen die zegden van "probeer het gewoon eens met een meisje", maar ja, da's gemakkelijk gezegd, he. Als je niet verliefd bent een relatie aangaan... zie'k echt nie zitten, vind ik trouwens profiteren van de ander. En dan zijn er nog die denken dat dit om sex draait en ik maar eens "een nachtje" met een meisje moet doorbrengen:NOT! 't gaat hier wel degelijk om gevoelens. Dit eventjes ter verduidelijking thx anyway
  Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2002, 23:48   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: twijfels

Citaat:
Originally posted by silverke
Zou die mannen-afkeer gewoon komen doordat ik in mijn kinderjaren nare ervaringen heb gehad met een naakte man
wat is er dan gebeurd precies?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2002, 08:41   #3
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: twijfels

Citaat:
Originally posted by Nightwolf


wat is er dan gebeurd precies?

zal wel iets te maken hebben met seksueel msibruik, ofzo.

-----------------------------------------------------------------------------------
ik kan me best voorstellen dat je je bedreigd voelt, dat gevoel ken ik wel.
ik heb ook een minder leuke ervaring vorig jaar meegemaakt en daardoor voel ik me not safe zodra ik alleen ben met oudere mannen.

ook toen ik me ex naakt zag werd ik bang, ik weet niet waarom.
ik weet ook niet hoe oud je precies bent maar over die meisjes, misschien is het de puberteit wel dan slaan je gebvoelens altijd op hol
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2002, 15:23   #4
silverke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard twijfels

Ik ben 20 jaar, heb een relatie van vier jaar achter de rug en een van drie maanden. Heeft inerdaad te maken met sexueel misbruik, mb incest.
Had het ook voor bij mijn ex, 't is toen dat alles weer naar boven is gekomen, de eerste keer dat ik hem naakt zag.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2002, 15:56   #5
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ja, incest. Vind je t dan erg raar dat je je daardoor bedreigt voelt ? Ik denk dat dat heel logisch is en dat je daar langzaam aan moet wennen ofzo. Ik zou t iig wel vertellen aan de jongen....
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2002, 17:56   #6
silverke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard twijfels

K heb momenteel geen vriend, hoor.Ikwil er ook geen. Ik ben altijd van het principe geweest alles open en eerlijk. 'k Heb een relatie van vier jaar achter de rug, had hem alles eerlijk verteld. Hij deed alsof hij het begreep. Na twee-drie jaar verkering probeerde we langzaamaan zodat ik aan dat naakt kon wennen. Eerst knuffelen, dan naakt, dan niet naakt, maar zonder meer en zo beetje bij beetje. Na drie jaar en een half is dan toch de eerste keer gebeurd, maar ik heb toegegeven uit schuldgevoel, ik dacht dat het mijn recht niet was hem dit "af te pakken". Welke volwassen man (hij was zeven jaar ouder dan mij) wil een relatie zonder sex? Ik dacht dat hij me echt altijd had begrepen had, maar nog ene half jaar later, dus na vier jaar verkering,bleek dat hij al meer dan drie jaar me bedroog dat het niet meer mooi was. Dat is dan de beloning voor mijn openheid.
Mooiste was dat ik daarna nog een relatie van drie maanden heb gehad. Die jongen was super lief voor mij, toonde heel wat meer begrip, kwam veel opener en zachter over, ook. Tot ik bij een chat van hem uitkwam en hoe langer hoe meer bleek hoe hij echt met sex in zijn kopke zat. Ik was bang, bang dat het weer net hetzelfde zou zijn. De relatie is eraan kapot gegaan. In mijn ogen zijn de meeste (ok, niet allemaal, maar 't staat niet op hun voorhoofd geschreven) mannen overbesext (ik wil hier echt niemand aanvallen, hoor)/ Ik vind het gewoon niet meer de moeite met een man een relatie te beginnen, want ze lijken het toch helemaal niet te begrijpen. Ik kan hen dat niet kwalijk nemen, ze zijn nu eenmaal zo, sex is nu eenmaal superbelangrijk voor hen. Maar daar kan ik niet mee leven, echt niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2002, 17:59   #7
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

nou ja, je zegt gelukkig bijna alle mannen....ik vind sex niet eens zo zeer belangrijk maja tis een opgave om juist die ene te vinden die net zoals mij is
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:22.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.