Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 November 2002, 20:22   #1
jeroen19
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down ouders

ik ben door mijn ouders een paar jaar geleden te vroeg van school gehaald ik hoor nu niet meer bij de jeugd en ik hoor ook niet bij de grote mensen {voor wat dat moet door gaan }
jesus die grote mensen maken tien keer vaker ruzie dan wij ooit deden, ik ga wel uit maar de andere jeugd in mijn plaats zien in mij een verrader omdat ik hen volgens hen in de steek liet,
zij mijden mij en ik.........ik voel me gewoon eenzaam en het is zo dat ik gewoon gek word van de houding van volwassenen ze blijven er bij dat zij als enige spraak gerechtigd zijn
als we ergens op bezoek zijn moeten de grote mensen praten en
de jeugd moet z'n mond dicht houden en moet maar gaan zitten als een zoutzak, ook mag de jeugd niks zeggen omdat de volwassen alles beter weten en als je ze probeert te helpen dan krijg je overal de schuld van,
ze hebben me eerst bij mijn leeftijdsgenoten weg gehaald
en vervreemd van mijn omgeving, en nu zeggen ze als je een keer klaagt ga maar op je zelf wonen terwijl je geen opleiding hebt gehaald en dus ook geen werk kan krijgen,
wat een onzin die ouders, waar ik dus over klaag is dat de volwassenen {of wat er voor door moet gaan} gewoon niet weten wat ze doen.} en zich veel ste vaak alles door doctoren laat aanpraten, jesus als je mond open doet dan zeggen ze dat je ziek bent, en als je niks zegt dan stoppen ze je met een termometer in je hol in bed,
he wat een verhaal he, nou hiermee moet ik nu leven
ik ga morgen lekker naar de drogist en ik ga een potje van de slaap pillen halen dat lost tenmiste alles op voor mij.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2002, 20:34   #2
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

---> psy
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2002, 21:42   #3
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou nou nou nou, das wel heel overdreven he...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2002, 10:04   #4
bifirol
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ouders

Citaat:
Originally posted by jeroen19
ik ben door mijn ouders een paar jaar geleden te vroeg van school gehaald ik hoor nu niet meer bij de jeugd en ik hoor ook niet bij de grote mensen {voor wat dat moet door gaan }
jesus die grote mensen maken tien keer vaker ruzie dan wij ooit deden, ik ga wel uit maar de andere jeugd in mijn plaats zien in mij een verrader omdat ik hen volgens hen in de steek liet,
zij mijden mij en ik.........ik voel me gewoon eenzaam en het is zo dat ik gewoon gek word van de houding van volwassenen ze blijven er bij dat zij als enige spraak gerechtigd zijn
als we ergens op bezoek zijn moeten de grote mensen praten en
de jeugd moet z'n mond dicht houden en moet maar gaan zitten als een zoutzak, ook mag de jeugd niks zeggen omdat de volwassen alles beter weten en als je ze probeert te helpen dan krijg je overal de schuld van,
ze hebben me eerst bij mijn leeftijdsgenoten weg gehaald
en vervreemd van mijn omgeving, en nu zeggen ze als je een keer klaagt ga maar op je zelf wonen terwijl je geen opleiding hebt gehaald en dus ook geen werk kan krijgen,
wat een onzin die ouders, waar ik dus over klaag is dat de volwassenen {of wat er voor door moet gaan} gewoon niet weten wat ze doen.} en zich veel ste vaak alles door doctoren laat aanpraten, jesus als je mond open doet dan zeggen ze dat je ziek bent, en als je niks zegt dan stoppen ze je met een termometer in je hol in bed,
he wat een verhaal he, nou hiermee moet ik nu leven
ik ga morgen lekker naar de drogist en ik ga een potje van de slaap pillen halen dat lost tenmiste alles op voor mij.
Komaan, slaappillen nemen enkel omdat je ouders zo doen, persoonlijk vind ik dat je overdrijft...
er bestaan veel ergere ouders dan da hoor!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2002, 13:33   #5
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: ouders

Citaat:
Originally posted by bifirol


Komaan, slaappillen nemen enkel omdat je ouders zo doen, persoonlijk vind ik dat je overdrijft...
er bestaan veel ergere ouders dan da hoor!

jah je ouders slaan je niet, maken geen erge ruzie met je schelden niet op je, zoals de mijnens.

ik gebruik ook geen slaappillen om er vanaf te zijn ofzo :r
  Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2002, 19:23   #6
moucie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah ik vind het een beetje vergezocht hoor. ik bedoel als je hier voor al slaappillen neemt dan weet ik niet hoe jij gaat reageren als je dadelijk echt zwaar in de problemen komt?
ik denk dat je het een beetje rustiger aan moet gaan doenen dat idee van slaappillen meteen uit je hoofd zetten.
succes en sterkte.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2002, 09:17   #7
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan me wel voorstellen dat het heel erg is. Je moet sneller volwassen worden dan normaal, maar waarom werd je van school gehaald dan?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.