Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 November 2002, 20:16   #1
Chairgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Gestalkt door oude vriendin

Vorig jaar had ik problemen(enorme ruzie) met me vrienden, daarom ben ik (grotendeels) verhuisd. Ze hebben me veel pijn gedaan.
Nou is zo'n meisje waar ik problemen mee had, die probeert in contact te komen met m'n broer. Hij negeert haar gelukkig.
En vandaag pratte ze tegen me op msn(ik heb haar niet eens in de lijst), ik zei dat ik een hacker was.
Nou weet ik niet wat ik hiermee aan moet?
Vragen wat ze van me moet, negeren, of zeggen dat ze me broer met rust moet laten!?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2002, 17:48   #2
StrohmstohT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet niet hoe erg het allemaal is
maar misschien kom je met negeren een heel eind?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2002, 18:28   #3
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ik zou negeren jah, het feit dat ze niet eens in je lijst staat kom waarschijnlijk doordat ze verwijdert is uit jou lijst zonder te blokken. Dan kan ze je nog zien. Maar k zou dr negeren (blokken)
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2002, 18:46   #4
JoeZawinul
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gewoon negeren is het beste lijkt mij.
Als ze je alleen op msn lastig valt dan!
Geen tijd verspillen aan zulke stomme mensen.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2002, 06:02   #5
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zonde van je tijd inderdaad.......
ik denk dat jij wel betere dingen te doen heb dan je hier druk om te maken.. negeren, blokken en nooit meer naar omkijke!!!

  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2002, 13:02   #6
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

ik weet natuurlijk niet goed wat er gebeurd is , maar mischien is dit meisje toch op andere gedachten gekomen , en wilde ze het goed maken , maar dat weet je natuurlijk nooit.
als ik jou was zou ik gewoon vragen waarom ze contact zoekt , en dan verder kijken , maar nogmaals , ik weet niet wat ze je heeft aangedaan.
__________________
betaal nooit meer te veel voor games, want games vergelijk je simpel en snel op www.budgetgaming.nl
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2002, 15:36   #7
Miss_Ironic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Negeren.....anders geef je die ander alleen maar energie om verder te gaan en dat is natuurlijk niet de bedoeling...ik ken het probleem en weet hoe moeilijk het is, het lag bij mij net iets anders (ex-vriendin van m'n vriend bedreigde me) maar het komt wel op hetzelfde neer....en ik weet ook hoe graag je reactie zou willen geven. maar geloof me, dan blijft ze doorgaan, dus ik denk dat het het beste is dat zowel je broer als jijzelf geen aandacht aan haar geeft en als het goed is houdt ze dan vanzelf op...... Succes!!!!!!

Kuzzie
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2002, 20:41   #8
Timmekeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan me jouw situatie niet inbeelden maar ik denk dat je met haar gewoon te negeren het verste gaat komen.Maar waarom zoekt ze contact met je broer?Weten je ouders ervan?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.