Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 1,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 19 January 2003, 08:35   #1
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard jongens die je aan't lijntje houden

* ze nog niks vast willen
* ze niks over jou en hem op het forum willen zeggen
* ze tegen iedereen zeggen nee daar heb ik niks mee zou niet eens willem
* je niet op verjaardagfeest amg komen het is een jongens feest
(komen vele meiden)

en toch hou je ontzettend van hem terwijl hij je heel erg bedriegd.

wat mot je daar nou mee?
 
Oud 19 January 2003, 08:46   #2
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

dat is inderdaat net allemaal teveel hoor. zo kan je je niet door je vriend laten behanden. Okey als het heel af en toe gebeurt maar zoveel van die grote grove acties dan zou ik zo ook me twijvels hebben en er over gaan praten en duidelijkheid scheppen. Harde cosequenties zetten (hoe niet persee uit te maken).
TheGroovMaster is offline  
Oud 19 January 2003, 10:33   #3
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet niet, ik wil je ook niet ontmoedigen, maar dit klinkt niet om een gat in de lucht te springen...heb je er al eens met hem zelf over gepraat? Gevraagd waarom hij zo doet? Dat zou ik iig een keertje doen...en dan hopen dat ie eerlijk is
Succes
 
Oud 19 January 2003, 10:49   #4
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

van het forum? hmm
 
Oud 19 January 2003, 11:22   #5
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
van het forum? hmm
it wasn't me

maar je moet gewoon eens met hem gaan praten en dan gewoon vragen waarom die dat soort dingen doet en wat je er aan kan veranderen
 
Oud 19 January 2003, 11:44   #6
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

castreren...
 
Oud 19 January 2003, 11:50   #7
Elysium
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

droppen...
 
Oud 19 January 2003, 12:57   #8
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mja, toch wil ik nog heel even voor de jongen in kwestie opkomen. Het is niet goed te praten verder, dat doe ik ook niet.. Maar jongens zijn hele onzekere wezens. Niet alleen tegen meisjes, maar óók tegen hun vrienden. Wie weet vindt hij jou wel ontzettend leuk, maar is hij bang voor een reactie van zijn vrienden. Wie weet is hij bang dat zíj jou niks vinden, en is hij bang 'voor lul' gezet te worden. Begrijp me niet verkeerd, het zou niet zo mogen zijn, maar het gebeurt wel vaak. Misschien zou het handig zijn er eens met hem over te praten, in plaats van meteen conclussies te trekken. Zeg hem dat je dit gedrag niet van hem accepteert, en dat hij je moet nemen zoals je bent, ook tegenover zijn vrienden. En vragen waaróm hij zich zo gedraagt. Wie weet is hij dan wel eerlijk . Succes.
 
Oud 19 January 2003, 13:28   #9
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lief-heksje
castreren...
das zeker de belgische manier om z'n probleem op te lossen
 
Oud 19 January 2003, 19:35   #10
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

je mcht tog nie van je ouders
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline  
Oud 20 January 2003, 15:58   #11
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
das zeker de belgische manier om z'n probleem op te lossen
eerder de mijne... maar erg effectief hoor
 
Oud 20 January 2003, 18:28   #12
dreamy_angel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat moet je daarmee? Sja, ik zou hem dumpen... Als hij je nieteens aan zijn vrienden wil laten zien, dan zou ik me afvragen of ie zich voor me schaamt ofzow...
Oke, maybe zou ik hem niet meteen dumpen, das wel erg direct... ik zou een keertje met hem afspreken en vragen hoe het nu echt zit. En hem gewoon echt vragen eerlijk te zijn...
Iig heel veel suc6

Kussie
 
Oud 3 February 2003, 08:49   #13
GameQueen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ONMIDDELIJK DUMPUHHH!!!!!!
 
Oud 3 February 2003, 13:33   #14
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

'meisjes die je aan t lijntje houden' ook leuk

denk dat het beter is als je hem probeert te vergeten, dis ook niks
The6thgate is offline  
Oud 4 February 2003, 09:51   #15
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Dit is idd niets,.
Je doet jezelf alleen maar pijn
en als e dit onwijs lang door laat gaan cdoe je jezelf alleen nog maar meer pijn. Terwijl het zoveel moois kan zijn! Als je em gewoon laat vallen. Dus stoppen.

ER komt vanzelf dan weer een speciaal iemand in je leven die je meer waard is dan hem. Natruulkijk moet je eerst erover praten,m aar als dat niet werkt zou ik voor deze optie kiezen
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline  
Oud 4 February 2003, 15:22   #16
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wees blij dat ie niks over je zegt op t forum. Ik hou er niet zo van om beschouwt te worden als forumkoppel enzow. Ik snap niet dat jij daar wel van houdt
 
Oud 6 February 2003, 14:52   #17
--jessie--
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk ook dat je met hem moet praten.Dumpen is meteen wel erg snel en wie weet heeft hij niet door dat jij er zo mee zit.Hijz al je in ieder geval wel zo moeten nemen als je bent dus als het praten niks oplevert dan moet je hem denk ik toch vergeten.
 
Oud 19 February 2003, 14:36   #18
GameQueen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee je moet hem echt vergeten, ik heb het zelf ook meegemaakt, en dan denk je van: Ow, hij zal wel gelijk hebben en ik stel me aan, maar het moet net andersom zijn.
Zulke mensen die zijn het gewoon niet waard die dat doen!
Het is heel moeilijk om er aan te geloven, maar geloof me , vroeg of laat kom je er achter dat hij je dus echt aan het lijntje houdt en dat je gewoon stom bent geweest om er toch in te geloven dat ie dat niet doet!
Neem nou maar van mij aan dat je hem beter geen aand8 meer kunt schenken want er lopen nog zat andere leuke mensen op de aarde rond die je wel waard zijn!!!!
 
Oud 24 February 2003, 11:13   #19
kimutjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb dus ook zoiets mee gemaakt, ik had alles voor hem over, woonde zelf een eind bij hem vandaan maar ging om de 2 dagen met de trein naar hem toe, bleef ik slapen en ging ik de volgende dag weer naar mijn eigen huis, hij kwam zelden bij mij langs, en alles moest van mijn kant komen, maar ik deed alles omdat ik stapelgek op hem was, Ik wist gewoon zeker dat hij het was voor me de ware!!

tot op een dag ik het niet meer aan kon, het links laten liggen, het aandacht krijgen als hij daar zin in had, en als hij er geen zin in had kon ik barsten.
Ik ben voor hem gaan staan en heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik niet een een of andere pop ben waar hij mee kan spelen als het hem uit komt, en dat hij maar eens moest gaan kiezen..... tussen zijn leven zoals hij toen had maar dan zonder mij, of een leven met mij maar dan heeeeeeeeeeel anders, hij is toen geschrokken en weg gerend, buiten op straat trof ik hem aan en er kwamen me een hele hoop dingen ter oren, hij bedoelde het nooit zo en hield ziels veel van mij. Vanaf dat moment werd alles anders, hij koos dus voor mij en na een lange tijd zijn we gaan samen wonen, en dat doen we nu nog, ik zeg altijd maar zo:

De aanhouder wint, en ga op je gevoel af, als je zeker weet dat hij het is voor je, vecht er dan voor en geef niet op!
 
Oud 24 February 2003, 11:16   #20
laurier_garnier
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by kimutjuh
Ik heb dus ook zoiets mee gemaakt, ik had alles voor hem over, woonde zelf een eind bij hem vandaan maar ging om de 2 dagen met de trein naar hem toe, bleef ik slapen en ging ik de volgende dag weer naar mijn eigen huis, hij kwam zelden bij mij langs, en alles moest van mijn kant komen, maar ik deed alles omdat ik stapelgek op hem was, Ik wist gewoon zeker dat hij het was voor me de ware!!

tot op een dag ik het niet meer aan kon, het links laten liggen, het aandacht krijgen als hij daar zin in had, en als hij er geen zin in had kon ik barsten.
Ik ben voor hem gaan staan en heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik niet een een of andere pop ben waar hij mee kan spelen als het hem uit komt, en dat hij maar eens moest gaan kiezen..... tussen zijn leven zoals hij toen had maar dan zonder mij, of een leven met mij maar dan heeeeeeeeeeel anders, hij is toen geschrokken en weg gerend, buiten op straat trof ik hem aan en er kwamen me een hele hoop dingen ter oren, hij bedoelde het nooit zo en hield ziels veel van mij. Vanaf dat moment werd alles anders, hij koos dus voor mij en na een lange tijd zijn we gaan samen wonen, en dat doen we nu nog, ik zeg altijd maar zo:

De aanhouder wint, en ga op je gevoel af, als je zeker weet dat hij het is voor je, vecht er dan voor en geef niet op!
amaai ... mooi echt waar! nog veel gelukt he!
 
Oud 24 February 2003, 12:59   #21
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
kimutjuh's verhaal

*zucht* How sweet
 
Oud 14 April 2003, 10:45   #22
Nhede
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Verjaardag begrijp ik. Maar het overige ... Misschien tijd om een praatje met hem te houden
 
Oud 14 April 2003, 15:22   #23
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
das zeker de belgische manier om z'n probleem op te lossen
nee dat is zogenaamd de leuke opmerking
 
Oud 15 April 2003, 11:21   #24
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: jongens die je aan't lijntje houden

Citaat:
Originally posted by meiske
* ze nog niks vast willen
* ze niks over jou en hem op het forum willen zeggen
* ze tegen iedereen zeggen nee daar heb ik niks mee zou niet eens willem
* je niet op verjaardagfeest amg komen het is een jongens feest
(komen vele meiden)

en toch hou je ontzettend van hem terwijl hij je heel erg bedriegd.

wat mot je daar nou mee?
hem duidelijk maken dat je niet zo door hem behandeld wilt worden. en eh misschien ooknog wel iets radicalers zoals zeggen :' tis uit'
 
Oud 15 April 2003, 13:50   #25
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

oud topic
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.