Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 May 2003, 15:40   #1
Wicca_love
Guest
 
Berichten: n/a
Red face Hulp voor liefde gevraagd!!!

Ik ben echt verliefd op een jongen en ik heb dat al eerder gezegd en heb toen ook gezegd dat ik niet wist hoe oud hij was. Maar ik kreeg alleen gemene berichten dat ik met barbies moet gaan spelen ofzo omdat ik pas 12 ben.Nou ik weet nu wel hoe oud hij is! 15 word hij dit jaar. En trouwens ik zit ook op de middelbare dus zo klein ben ik nou ook niet.Ik weet alleen nog steeds niet wat ik moet doen....
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 16:04   #2
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

hm... ja dan denk ik dat het iets meer kans heeft..
moet je eerst beetje zijn aandacht soms proberen te trekken. het heeft geen zin om brief te schrijven oid van ik vind je leuk enz. enz.. want hij kent je niet. en je zal dan alleen maar negatief resultaat boeken.
Als hij langsloopt probeer dan oogcontact te zoeken. kijk niet weg blijf em aankijken.
Glimlach dan,. ga niet lopen giegelen met vriendinnen want dat is alleen maar irritant.. je moet dit soort dingen beetje opbouwen.
als je dit doet, probeer dan eens hai ofzow.. te zeggen.. en langzamerhand misschien keertje praatje..


Neem de tijd ervoor..
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 16:21   #3
Wicca_love
Guest
 
Berichten: n/a
Wink thanx

Aller eerste echt bedankt dat je zo reageert en niet gemeen doet omdat ik 12 ben!

Ik heb je raad wel opgevolgd en tja volgens mij werkt het wel. Ik keek hem aan en hij had zo een speciale blik in zijn ogen egt raar maar goed. maar ik vraag me af of leeftijds verschil nog ook uit maakt! (Hij kent me trouwens wel een beetje)
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 16:46   #4
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard Re: thanx

Citaat:
Originally posted by Wicca_love
Aller eerste echt bedankt dat je zo reageert en niet gemeen doet omdat ik 12 ben!

Ik heb je raad wel opgevolgd en tja volgens mij werkt het wel. Ik keek hem aan en hij had zo een speciale blik in zijn ogen egt raar maar goed. maar ik vraag me af of leeftijds verschil nog ook uit maakt! (Hij kent me trouwens wel een beetje)
good..
ga maar gewoon zo door enzo, maar ga niet te snel. neem de tijd. dat hij weet dat je serieuz in em bent geintereseerd.
suc6..

oww. .en geniet van je verliefdheid kriebels.. ze zijn heerlijk
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 17:07   #5
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

misschien maakt leeftijd wel uit, maar dat hangt zowel van jou als van hem af. ik zou me daar niet te druk om maken, als ie niet (meer) reageert dan moet je t misschien opgeven maar als et wel lukt, nou dan heb je toch een hele leuke jongen?
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 17:54   #6
Wicca_love
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
misschien maakt leeftijd wel uit, maar dat hangt zowel van jou als van hem af. ik zou me daar niet te druk om maken, als ie niet (meer) reageert dan moet je t misschien opgeven maar als et wel lukt, nou dan heb je toch een hele leuke jongen?

ja precies en ik hoop gewoon dat ie het merkt, hij is grappig en leuk en ik zou hem niet kwijt willen raken. Daar is hij te lief voor.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 18:37   #7
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
misschien maakt leeftijd wel uit, maar dat hangt zowel van jou als van hem af. ik zou me daar niet te druk om maken, als ie niet (meer) reageert dan moet je t misschien opgeven maar als et wel lukt, nou dan heb je toch een hele leuke jongen?
*duimt voor jou*
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2003, 18:58   #8
Wicca_love
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje17


*duimt voor jou*

THANX!!!
Anyway, ik zal vertellen wat er nu aan de hand is. Ik heb een beetje te duidelijk gemaakt dat ik hem leuk vond want weet je wat er gebeurde? Nou ik volgde weer jullie raad en maakte geintjes met hem en vroeg op welke school hij zat. Later zag ik zijn beste vriend zo tegen een van zijn vriendinnen(niet vriendinnetje maar een gewone vriendin) te praten en hij keek grijnzend naar mij. Toen zij hij luidop' Je bent gereserveerd' tegen die jongen. Ik dacht dat hij het over die vriendin had, maar later begreep ik dat het over mij ging want een meisje vroeg ook glimlachend aan mij' Vind je hem leuk'. Ik zei nee natuurlijk. Maar waarschijnlijk was het door de hele groep gegaan want ze gingen mij pesten dat mijn vriendje buiten stond want die jongen stond in de gang! Ik schaam me nu nog steed heel erg!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 14:31   #9
Check_This
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Maar waarschijnlijk was het door de hele groep gegaan want ze gingen mij pesten dat mijn vriendje buiten stond want die jongen stond in de gang! Ik schaam me nu nog steed heel erg!
Je hoeft je nergens voor te schamen! Jij vindt hem leuk en aan de reacties vindt hij jou MISSCHIEN ook wel leuk! Ga gewoon door waar je mee bezig was en neem zolas gezegt je tijd ervoor! En geniet onder tussen van het gevoel etc.

S6
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2003, 15:39   #10
Wicca_love
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Check_This


Je hoeft je nergens voor te schamen! Jij vindt hem leuk en aan de reacties vindt hij jou MISSCHIEN ook wel leuk! Ga gewoon door waar je mee bezig was en neem zolas gezegt je tijd ervoor! En geniet onder tussen van het gevoel etc.

S6

Zal ik doen!!!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.