Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 August 2002, 14:15   #1
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Bijna flauwvallen is niet leuk.

Pff! 'k ben gisteren terug naar Maanrock gegaan. Was allemaal heel leuk hoor, en 't laatste optreden was van clouseau. 'k Sta me daar supergoed te amuseren, aan 't meezingen en superactief te doen. Maar dan voel ik mij echt wel heel erg ziek worden. Met als resultaat dat ik bijna flauwgevallen ben.

Dus ben ik door een mensenmassa geraakt. (op één of andere manier) 'k Moest dus naar de kant zien te geraken wat vrijwel onmogelijk was, maar goed. Denk wel da'k een tiental keer gevallen ben, maar ik kon me nog steeds aan enkele mensen vastgrijpen, en een vriendin van mij had me nog wel vast. Ik zag gewoon niets meer dus 't was wel ff lastig om daar weg te geraken. Picture me looking almost dead.

Dan ben ik uiteindelijk maar aan de kant gaan zitten, en 'k heb gewoon 't meeste van het optreden gemist. Niet echt fijn want ik had gewoon al meer dan een uur staan wachten. Hmmm sucks!

Laatst aangepast door Owazeke : 26 August 2002 om 23:27
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 14:19   #2
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Bijna flauwvallen is niet leuk.

Citaat:
Originally posted by Owazeke
Pff! 'k ben gisteren terig naar Maanrock gegaan. Was allemaal heel leuk hoor, en 't laatste optreden was van clouseau. 'k Sta me daar supergoed te amuseren, aan 't meezingen en superactief te doen. Maar dan voel ik mij echt wel heel erg ziek worden. Met als resultaat dat ik bijna flauwgevallen ben.

Dus ben ik door een mensenmassa geraakt. (op één of andere manier) 'k Moest dus naar de kant zien te geraken wat vrijwel onmogelijk was, maar goed. Denk wel da'k een tiental keer gevallen ben, maar ik kon me nog steeds aan enkele mensen vastgrijpen, en een vriendin van mij had me nog wel vast. Ik zag gewoon niets meer dus 't was wel ff lastig om daar weg te geraken. Picture me looking almost dead.

Dan ben ik uiteindelijk maar aan de kant gaan zitten, en 'k heb gewoon 't meeste van het optreden gemist. Niet echt fijn want ik had gewoon al meer dan een uur staan wachten. Hmmm sucks!
that sucks... waar is die foto ??

en ach ja... cluseao is belgisch dus die zie je nog wel een keer
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 14:21   #3
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard Re: Re: Bijna flauwvallen is niet leuk.

Citaat:
Originally posted by ramsesii
that sucks... waar is die foto ??
waar zie jij dat ze zegt dat er n foto van is
bij dat "picture me almost dead"?
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 14:28   #4
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Bijna flauwvallen is niet leuk.

Citaat:
Originally posted by the6thgate
waar zie jij dat ze zegt dat er n foto van is
bij dat "picture me almost dead"?
ik ben een beetje van slag... laat dat gedeelte maar zitten
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 15:27   #5
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee, der is gelukkig geen foto van. Wat een geluk. 't Zou nogal ne foto geweest zijn denk ik. Al die mensen rondom mij: 'Amaai, da meiske voelt haar precies ni goe.' Vrij logisch als je zag hoe ik rondliep. (kan je al niet meer lopen noemen, meer vallen en opstaan. )

Stel je voor, volgende dag in de krant. "Maanrock was weer een geweldig succes. Het verliep zonder al teveel proberen maar toch waren er enkele jongeren die teveel hadden gedronken" En dan mijn foto daarbij ofzo.

Om ff alle misverstanden weg te werken, heb heel de dag cola gedronken! I swear!!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 15:34   #6
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Owazeke
Nee, der is gelukkig geen foto van. Wat een geluk. 't Zou nogal ne foto geweest zijn denk ik. Al die mensen rondom mij: 'Amaai, da meiske voelt haar precies ni goe.' Vrij logisch als je zag hoe ik rondliep. (kan je al niet meer lopen noemen, meer vallen en opstaan. )

Stel je voor, volgende dag in de krant. "Maanrock was weer een geweldig succes. Het verliep zonder al teveel proberen maar toch waren er enkele jongeren die teveel hadden gedronken" En dan mijn foto daarbij ofzo.

Om ff alle misverstanden weg te werken, heb heel de dag cola gedronken! I swear!!
cola met bacardi jk
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 17:08   #7
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Echt flauwvallen is ook niet leuk
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 20:29   #8
Robby
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Bijna flauwvallen is niet leuk.

Citaat:
Originally posted by Owazeke
Pff! 'k ben gisteren terig naar Maanrock gegaan. Was allemaal heel leuk hoor, en 't laatste optreden was van clouseau. 'k Sta me daar supergoed te amuseren, aan 't meezingen en superactief te doen. Maar dan voel ik mij echt wel heel erg ziek worden. Met als resultaat dat ik bijna flauwgevallen ben.

Dus ben ik door een mensenmassa geraakt. (op één of andere manier) 'k Moest dus naar de kant zien te geraken wat vrijwel onmogelijk was, maar goed. Denk wel da'k een tiental keer gevallen ben, maar ik kon me nog steeds aan enkele mensen vastgrijpen, en een vriendin van mij had me nog wel vast. Ik zag gewoon niets meer dus 't was wel ff lastig om daar weg te geraken. Picture me looking almost dead.

Dan ben ik uiteindelijk maar aan de kant gaan zitten, en 'k heb gewoon 't meeste van het optreden gemist. Niet echt fijn want ik had gewoon al meer dan een uur staan wachten. Hmmm sucks!
ahhhhhhhhhh
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 00:04   #9
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb k ook wel es, dan heb je waarschijnlijk te weinig gedronken..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 00:24   #10
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Ben je ook de dag ervoor geweest ?
Ik wou ook gaan enkel er wou niemand mee
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 01:11   #11
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Ben je ook de dag ervoor geweest ?
Ik wou ook gaan enkel er wou niemand mee
Yep, ben zaterdag en zondag geweest. Was echt wel fijn. Behalve dan het 'bijna-flauwval-gedeelte' van gisteren.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 12:17   #12
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Flauwvallen is echt eng. Mjah na een tijdje went het wel (klinkt stom, maar zo is het wel). Maar de eerste paar keer heb je echt zoiets van: Wat gebeurt er met me..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 12:28   #13
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by Owazeke


Yep, ben zaterdag en zondag geweest. Was echt wel fijn. Behalve dan het 'bijna-flauwval-gedeelte' van gisteren.
Heideroosjes gezien ?
Ik heb ze vorig jaar op pukkelpop gezien en sindsdien ben ik grote fan

Maar ik viel niet flauw
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 13:36   #14
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf

Heideroosjes gezien ?
Ik heb ze vorig jaar op pukkelpop gezien en sindsdien ben ik grote fan

Maar ik viel niet flauw
die vindt ik zuigen
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 13:38   #15
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf

Heideroosjes gezien ?
Ik heb ze vorig jaar op pukkelpop gezien en sindsdien ben ik grote fan

Maar ik viel niet flauw
Yep, heb ik ook gezien. Vond ze echt wel goed. Ik kende er daarvoor nx van, maar 't was een aangename verrassing.
Me likes them....
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 13:44   #16
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by Owazeke


Yep, heb ik ook gezien. Vond ze echt wel goed. Ik kende er daarvoor nx van, maar 't was een aangename verrassing.
Me likes them....
Dat was bij mij dus vorig jaar ook
Nu ken ik alle liedjes bijna maar heb ik ze niet gezien
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 17:15   #17
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Flauwvallen is echt eng. Mjah na een tijdje went het wel (klinkt stom, maar zo is het wel). Maar de eerste paar keer heb je echt zoiets van: Wat gebeurt er met me..
Mwah, flauwvallen vind ik niet echt eng, maar het is achteraf zo irritant als iedereen u voortdurend waarschuwt voorzichtig te zijn en te gaan zitten enzow
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 18:37   #18
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DaSuperEvy

Mwah, flauwvallen vind ik niet echt eng, maar het is achteraf zo irritant als iedereen u voortdurend waarschuwt voorzichtig te zijn en te gaan zitten enzow
Ja da's ook weer waar. 'k Had echt zoiets van ok, laat mij nu maar ff gewoon doen, 't zal wel overgaan. Was mij al aan 't doodschamen omdat al die mensen mij aan 't aanstaren waren.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 19:26   #19
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Owazeke


Ja da's ook weer waar. 'k Had echt zoiets van ok, laat mij nu maar ff gewoon doen, 't zal wel overgaan. Was mij al aan 't doodschamen omdat al die mensen mij aan 't aanstaren waren.
Jah verschrikkelijk.
Ook als ge op school flauwvalt. Biedt de wiskundeleraar (die ik echt niet afkan) nog aan om mij naar huis te brengen. Ik dacht: NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Ik zei: Nee danku, ik bel wel naar huis.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 19:30   #20
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Dan willen de mensen eens lief doen
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:02.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.