Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 18 February 2007, 10:27   #1
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard ik ga me even moeien met staffzaken :z

Ik zat daarnet in het voorstelforum te kijken en merkte dat er heel wat namen tussen staan die ik nog nergens echt heb opgemerkt op de rest van het forum. De meesten stellen zich voor en houden het daar bij.
Ik weet dat er vroeger het plan was om de nieuwelingen een pm te sturen zodat ze zich welkom zouden voelen op het forum en sneller zich "geïntegreerd" zouden voelen. Ik weet niet of dit nog steeds gebeurt en eigenlijk betwijfel ik dat dit echt effectief is.

Ik vroeg me af of er geen andere manier is om hen over die "voorsteldrempel" te trekken. Want er is toch een klein beetje een nieuwe aanwas, maar om de een of andere manier komen ze niet verder dan het voorstellen.



Ohja, wordt het ook niet langzamerhand heel dringend tijd voor een carnavalstopic? In sommige steden is dit echt een ingeburgerde gewoonte en enkele gebruikers zijn echte carnavalspersonen hier. Op die manier zouden de carnavalstopics zich niet beperken tot een tweetal op adb.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.