Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 April 2002, 23:12   #1
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Thumbs down Lijst Pim Fortuyn

Waarom zouden jullie op de Lijst Pim Fortuyn stemmen? of waarom juist niet?

Ik ben wel een beetje rechts maar hoe die gast doet en wat zijn plannen zijn?? nee sorry dat gaat me toch wel wat te ver hoor. computers afschaffen uit het onderwijs, wat moeten we dan nog tegen de amerikaanse markt? we kunnen dan niet meer normaal met computers omgaan en daar gaat onze economie.

ik zou eerder nog voor Leefbaar Nederland of
Volkspartij voor Vrijheid en Democratie (VVD) kiezen. weet nog niet prcies welke maar denk dat het de VVD word, die zint me tot nu toe nog het meeste.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 23:23   #2
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die gast mag dan professor zijn, maar waar heeft ie die gehaald? Bij de krokettenbond ofzo? die gast is zijn titel niet waard met zijn domme ondoordachte opmerkingen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 23:32   #3
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
die gast mag dan professor zijn, maar waar heeft ie die gehaald? Bij de krokettenbond ofzo? die gast is zijn titel niet waard met zijn domme ondoordachte opmerkingen
als het goed is is hij niet eens professor. stond in de krant een lange discussie over.

maar het gaat niet om de heer Pim himself maar om de Lijst..... zijn partij.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2002, 12:10   #4
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die gast is lijsttrekker van zijn partij en vertegenwoordigd dus zijn partij en dus denk ik hetzelfde over zijn partij als hemzelf
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2002, 12:40   #5
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik mag hem niet, hij is een racist van hier tot Tokio, hij wil een nieuwe lagere cao voor mijn toekomstige beroep dus hij zoekt ruzie met me..
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2002, 16:03   #6
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hij heeft een hoop goeie dingen waar die voorstaat, maar ook enorm veel punten waar ik ut nie mee eens ben, ik ben em iig dankbaar voor de studenten ov-jaarkaart (daar heeft hij destijds voor gezorgt, en ik ga er volgend jaar dankbaar gebruik van maken)
  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2002, 09:45   #7
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb een halve Pimposter, wie wil er een stukje??? (van de muur getrokken en met een paar vrienden verdeelt Strookt niet met onze politieke idealen, dus poster mag toch weg... 1 kwart is verscheurd, 1 kwart is verbrand, 1 kwart hangt bij een vriend op het dartbord en ik heb een kwart over (het stukke met "Tot uw servies" enzo)

PM me als je een stukje wilt hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2002, 10:28   #8
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

ik ga voor geen 3358 miljard voor hem stemmen... ik voel me als allochtoon bedreigt
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2002, 16:10   #9
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wil je een stukkie van z'n verkiezingsposter hebben dan??? Ken je lekker darten



Als allochtoon bedreigd voelen, hmm, ken wel verhalen van mensen die zich DOOR allochtonen bedreigd voelen... [niet rascistisch bedoelt]
  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2002, 17:15   #10
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
Als allochtoon bedreigd voelen, hmm, ken wel verhalen van mensen die zich DOOR allochtonen bedreigd voelen... [niet rascistisch bedoelt]
hehehe
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2002, 12:40   #11
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Promo
- BLAAT -
nerd..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2002, 22:36   #12
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sukkel, d'r zitten bijna geen Afghanen en Palestijnen in ons land... En anders, wat is er mis met ze??? Ze doen toch niets verkeerd???
  Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2002, 10:43   #13
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
Sukkel, d'r zitten bijna geen Afghanen en Palestijnen in ons land... En anders, wat is er mis met ze??? Ze doen toch niets verkeerd???
Nou...daar heb ik nog me twijfels over
  Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2002, 12:30   #14
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Dit vind ik dus echt bekrompen, omdat 1 allochtoon wat verkeerd doet zijn ze dus allemaal slecht??????????
Er zijn ook genoeg Nederlanders die eikels (trutten) zijn en daarmee zijn toch ook niet alle nederlanders gelijk slecht!
Ik ken veel allochtonen die gewoon hartstikke lief zijn en geen vlieg kwaad doen! En ja ik ken er ook een paar die elke week bij de rechtbank moeten verschijnen, maar ik ken ook genoeg nederlanders die dat moeten!

Er is voor zover ik weet maar 1 groep waar ik iets tegen heb, maar dat heeft niks te maken waar ze vandaan komen, dat zijn de N A Z I 's.
__________________
tuut tuut

Laatst aangepast door DarkAngel : 30 April 2002 om 15:29
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2002, 13:31   #15
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zucht, spaar je adem maar, met deze rascist ( !Y!US!C!30X ) valt niet te praten
  Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2002, 13:35   #16
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
Zucht, spaar je adem maar, met deze rascist ( !Y!US!C!30X ) valt niet te praten
Heya ik bedoelde het niet racistisch maar de MEESTE (dus niet iedereen) passen zich niet aan..
En dat soort volk heb ik een hekel aan en niet tegen degene die normaal doen, maar tegenwoordig komen die nog zelden voor..
  Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2002, 14:43   #17
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je zegt weer dat ze allemaal hetzelfde zijn, je kunt geen oordeel vellen over allochtonen totdat je ze allemaal kent... (succes daarmee)
  Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2002, 15:53   #18
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
Je zegt weer dat ze allemaal hetzelfde zijn, je kunt geen oordeel vellen over allochtonen totdat je ze allemaal kent... (succes daarmee)
Erm, schort het discussie forum dan maar op, want heb je het over slecht openbaar vervoer, dan moet je alle buslijnen/treinen etc een keer gehad hebben.

Wil je het hebben over doodstraf, dan moet je azlle miljoenen zaken 1 voor 1 bespreken.

Althans, dat is jou (domme) ondoordachte conclusie. Dat schiet natuurlijk niet op en je zult dus wel moeten generaliseren in groepen. Om nou te generaliseren tot 'de marokkanen' of 'de buitenlanders' dan ben je wel erg grof bezig, maar bijvoorbeeld 'de buitenlanders die zich aan een delict hebben gegrepen' is IMO een goede generalisering, anders kom je nooit ergens met een discussie
  Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2002, 16:05   #19
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, maar dat doet hij niet
  Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2002, 16:36   #20
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
Ja, maar dat doet hij niet
okey sorry, 'de buitenlanders die zich niet gedragen' zo goed??
  Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2002, 17:05   #21
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

De reacties die niets interessant hebben te melden in racistische zin, zonder beargumentering worden geëdit.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2002, 18:05   #22
Pai
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Pim legt de vinger op de zere plek, dat is waar
maar we weten al jaren dat het allemaal niet zo lekker gaat
alleen een ding ziet hij over het hoofd
en dat is dat je onmogelijk alles kan oplossen in 4 jaar

Over dat 'vol is vol' gedoe van hem
het is toch logisch dat rechts weer een beetje opkomt
dat is altijd als he relatief slecht gaat met het land, of in ons geval heel europa, dan komt rechts altijd op omdat we een gezamelijke zondebok nodig hebben, histoire ce repette.

kijk maar naar eerst die Jurk Heidi in Oostenrijk
Italië valt elk half jaar
en dan die premier tour in Frankrijk! Ik was diep geschokt!
Mijn god ik zou massaal Chirac gaan stemmen nu!

en hier hebben we Pim
Hij heeft gewoon met zijn stok in de mierenhoop geroerd bij wijze van...alle partijen weer eens goed wakkergeschud, maar zijn ideeën zijn te extreem naar mijn smaak, niet alleen extreem rechts (wat hij in het begin was maar nu van terugwijkt), maar ook extreem onrealistisch

Persoonlijk zou ik stemmen op Marijnessen van de SP, of misschien Op Groenlinks omdat we de grotere partijen moeten steunen... *sigh* jammer dat ik nog niet mag stemmen
Mijn ouders stemmen in ieder geval Chirac!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2002, 22:13   #23
cup a soup
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkAngel
Dit vind ik dus echt bekrompen, omdat 1 allochtoon wat verkeerd doet zijn ze dus allemaal slecht??????????
Er zijn ook genoeg Nederlanders die eikels (trutten) zijn en daarmee zijn toch ook niet alle nederlanders gelijk slecht!
Ik ken veel allochtonen die gewoon hartstikke lief zijn en geen vlieg kwaad doen! En ja ik ken er ook een paar die elke week bij de rechtbank moeten verschijnen, maar ik ken ook genoeg nederlanders die dat moeten!

Er is voor zover ik weet maar 1 groep waar ik iets tegen heb, maar dat heeft niks te maken waar ze vandaan komen, dat zijn de N A Z I 's.
er zijn gewoon harde cijfers die bewijzen dat allochtonen crimineler zijn enzo
90% van de diefstallen in rotterdam is door allochtonen bijvoorbeeld
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2002, 22:41   #24
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by cup a soup


er zijn gewoon harde cijfers die bewijzen dat allochtonen crimineler zijn enzo
90% van de diefstallen in rotterdam is door allochtonen bijvoorbeeld
Dat is wel zo..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 00:50   #25
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Stond vandaag in de krant dat Fortuyn verblijfsverguningen wil geven aan witte illegalen die al erg lang in nederland zijn. Hebben ze wel lang op gewacht trouwens, nu lijkt het net alsof het een reactie is op Jan Peter Balkenende, terwijl degene die een beetje het nieuws volgt toch al begin Januari te horen heeft kunnen krijgen dat hij daar al voor was. Dat zei hij toen omdat teveel mensen hem gingen vergelijken met het vlaamse blok. Hij vind het zelf het vlaamse blok namelijk ook tever gaan. En waar al die mensen vandaan halen dat hij een rascist is van hier tot Tokyo zou ik niet weten. Zal wel van een clubblad zijn geweest van GroenLinks ofzo, echt zo'n pauper partij die Nederland naar de knoppen wil helpen.

Overigens, ik ben VVD.
En ik zie wel een coalitie zitten met VVD, LPF en CDA.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 09:17   #26
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

ik dnek dat een hoop jongeren voor de VVD, LPF, LN gaan stemmen. de andere partijen gaan denk een hoop verliezen.

kwil nog meer info over de verkiezingen!!! kwil geen verkeerde keuze maken, de gemeente verkiezingen boeide me niet zoveel.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 10:03   #27
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by groovmaster
ik dnek dat een hoop jongeren voor de VVD, LPF, LN gaan stemmen. de andere partijen gaan denk een hoop verliezen.

kwil nog meer info over de verkiezingen!!! kwil geen verkeerde keuze maken, de gemeente verkiezingen boeide me niet zoveel.
Dan moet je sites af gaan van de partijen, en kijken wat ze willen doen en hoe hun kieslijst eruit ziet.
Je kunt daarom ook beter het nieuws goed volgen over wat er allemaal in de politiek gebeurt. Dan zie je vanzelf welke mensen je niet kan uitstaan, en dus welke partijen je zeker niet gaat stemmen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 10:07   #28
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

Citaat:
Originally posted by BWM
Ik heb een halve Pimposter, wie wil er een stukje??? (van de muur getrokken en met een paar vrienden verdeelt Strookt niet met onze politieke idealen, dus poster mag toch weg... 1 kwart is verscheurd, 1 kwart is verbrand, 1 kwart hangt bij een vriend op het dartbord en ik heb een kwart over (het stukke met "Tot uw servies" enzo)

PM me als je een stukje wilt hebben
Pffff, hoe dieper kun je zinken.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 10:21   #29
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je op VVD stemt (zeker als een van de jongeren) dan ben je niet slim....zij willen het minimumloon nogal omlaag trekken. En toen we een keer met de klas verschillende partijen afgingen (voor school) vroeg iemand hoe de VVD het minimumloon voor jongeren zag, want in hun visie zou die geschrapt (of drastisch lager) moeten zijn.....toen werd die VVD woordvoerder toch ff heel stil....VVD suckt

LPF al genoeg woorden aan besteed
In de naam van God stem ik niet op het CDA
SP is wel erg anarchistisch ;P
groenlinks schijnt wel erg links te zijn, maar over het algemeen ben ik het ermee eens.
PvdA ook wel een goei partijtje

oh ik dwaal af......
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 10:31   #30
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik stem gewoon VVD. Ik verdien zowizo hoger dan het minimum loon. Een hoger loon moet je gewoon verdienen. Dat is toch logisch??
Groen Links zuigt aan alle kanten. En dat komt vooral door die Pikomhoog van een Paul Roosjemoeler.
PvdA heeft het allergrootste doetje als 1e keus.
en CDA is eigenlijk zo verkeerd nog niet, alleen dat mannetje die Limonade met een rietje drinkt bij kopsijkers (balkenende ja) vind ik kinderachtig overkomen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 10:54   #31
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by groovmaster
ik dnek dat een hoop jongeren voor de VVD, LPF, LN gaan stemmen. de andere partijen gaan denk een hoop verliezen.

kwil nog meer info over de verkiezingen!!! kwil geen verkeerde keuze maken, de gemeente verkiezingen boeide me niet zoveel.
Ooitgedacht aan om de stemwijzer te doen?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 11:04   #32
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

http://www.stembeurs.nl/

ook een goede site om al het politieke nieuws op te vinden. ik wil alleen het verkiezings programma zien van die gasten, kweet niet of ie daar ook tussen staat.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 11:12   #33
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by the Phit
Limonade met een rietje drinkt bij kopsijkers (balkenende ja) vind ik kinderachtig overkomen.
Als iedereen nou eens zou luisteren wat Balkenende echt te zeggen heeft, in plaats van steeds te zeggen dat ie zo jong is, zo braaf overkomt etc., zou je merken dat hij gewoon goede dingen zegt. Hij komt op mij intelligent over, is realistisch en roept geen onnozele dingen zoals Fortuyn nog wel eens wil doen. Ik ben het vaak met hem eens, als ik zou mogen stemmen was CDA best een mogelijkheid voor mij denk ik.

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 4 May 2002 om 16:07
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 12:19   #34
zwarma
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja jongens tuurlijjk lult hij maar wat, dat is nou politiek. en ook is het logisch dat je er nog weinig van terug ziet, hij is namelijk nog nooit eerder verkiesbaar geweest en zit daarom ook nog niet in de politiek.

Wie er ook maar wat lullen zijn dus alle andere lijsttrekkers, die in tegenstelling wel al in de politiek zitten of iig bij een langer actief zijnde party zitten. en wat maken die al jaren waar van al die praatjes ?

Kortom ik stem op Pim en geef hem een kans en word het niets dan over vier jaar een ander, op welk van de scheinheiltjes zou ik anders moeten stemmen ? op een stelletje sukkeltjes die zich meer bezighouden met wat andre partijen zeggen (melkert, rosenmoller en balkenende) dacht het niet.

Als ik dan op een andre partij zou gaan stemmen word dat dus LN VVD of D66. nou is die eerste gewoon een te kleine party en komt veel overeen met lijst fortuyn dus ga ik voor de grotere die ten minste geen blad voor de mond houd.
VVD is ook wel ok, maar is het gewoon niet, krijgen zo vlak na de verkiezingen altijd van die opmerkelijke plannen.
En D66 heeft de beste lijsttrekker, maar heeft een paar afwijkende gedachtes.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 12:22   #35
zwarma
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arthur


Als iedereen nou eens zou luisteren wat Balkenende echt te zeggen heeft, in plaats van steeds te zeggen dat ie zo jong is, zo braaf overkomt etc., zou je merken dat hij gewoon goede dingen zegt. Hij komt op mij intelligent over, is realistisch en toept geen onnozele dingen zoals Fortuyn nog wel eens wil doen. Ik ben het vaak met hem eens, als ik zou mogen stemmen was CDA best een mogelijkheid voor mij denk ik.
als er nou iemand onrealistisch is , dan heb je het dus wel over balkenende.

en wat betreft dat rietje Stef, dat is Frank de Grave.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 15:47   #36
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

op LPF stem ik echt niet hoor, ik hoef niet in zo een rechts land te wonen.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 17:11   #37
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik stem niet op Pim Fotuin ! Ik houd niet van mensen die allemaal dingen roepen maar het nooit waar kunnen maken !
Maar Pim is gek maar ongelooflijk slim:

Hij was laatst op de tv en liet zijn huis zien, hij had een poster hangen van Joop den Uyl, en zei dat hij hem heel erg bewonderde, dat was een slimme zet omdat hij er in 1 klap veel mensen die de oude PVDA terug willen voor zich heeft gewonnen.
Ik vind sowieso dat Pim veel te veel media-aandacht krijgt
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 17:43   #38
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
Ik stem niet op Pim Fotuin ! Ik houd niet van mensen die allemaal dingen roepen maar het nooit waar kunnen maken !
Nou, dan stem jij dus helemaal niet omdat alle politieke figuren zo zijn.

Citaat:
Originally posted by annestacia
Ik vind sowieso dat Pim veel te veel media-aandacht krijgt
Teveel negatieve media aandacht ja.

Citaat:
Originally posted by annestacia
Maar Pim is gek maar ongelooflijk slim:
Juistem.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 19:04   #39
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
Ik stem niet op Pim Fotuin ! Ik houd niet van mensen die allemaal dingen roepen maar het nooit waar kunnen maken !
Ik vraag me ook af of hij bepaalde dingen kan waarmaken, maar je moet Fortuyn wel de kans geven natuurlijk...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 19:19   #40
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by the Phit
ik stem gewoon VVD. Ik verdien zowizo hoger dan het minimum loon. Een hoger loon moet je gewoon verdienen. Dat is toch logisch??
Groen Links zuigt aan alle kanten. En dat komt vooral door die Pikomhoog van een Paul Roosjemoeler.
PvdA heeft het allergrootste doetje als 1e keus.
en CDA is eigenlijk zo verkeerd nog niet, alleen dat mannetje die Limonade met een rietje drinkt bij kopsijkers (balkenende ja) vind ik kinderachtig overkomen.
Ja, maar niet iedereen heeft het zo goed als jij, dus ff verder denken aan de gezinnen die het niet zo heel goed hebben... (met de twee auto's, een huis + vakantiehuisje etc etc)
Roesenmoller is idd een gare gast
PvdA als partij heeft goede punten.
CDA zit me al niet vanwege het (bij een aantal punten) teveel op hun geloof richtende geblaat (bijv over de doodstraf etc)
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 10:54   #41
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arthur


Ik vraag me ook af of hij bepaalde dingen kan waarmaken, maar je moet Fortuyn wel de kans geven natuurlijk...
Je moet hem de kans niet kunnen geven om dingen waar te kunnen maken, als zijn plannen allemaal uitgevoerd worden dan ligt ons land echt in een puinhoop.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.