Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 17 October 2002, 11:02   #1
Kabaaaa
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Waarom is uitgaan zo *piep* duur geworden?

Ik weet niet of het meerdere mensen opvalt, maar het uitgaan is de afgelopen tijd ... eigenlijk sinds de EURO enooooooorm duur geworden. Waar je vroeger 25/50 gulden op een avond kwijt was, ben je nu hetzelfde bedrag in EURO's kwijt. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar daarom post ik dit bericht hier juist, om iedereen zijn mening hierover te horen! Ik vind dus maar dat de prijzen weer gigantisch omlaag moeten, want elke week studentenfeesten afreizen om goedkoop aan je bier te komen is na een tijdje ook niet meer leuk. Als er iemand nog andere suggesties heeft voor het GOEDKOPER uitgaan of een alternatief ervoor: alles is WELKOM!
Dit is trouwens mijn eerste post!
Ook wel leuk om te weten is wat iedereen nou eigenlijk drinkt als hij/zij uitgaat en in welke hoeveelheid.
Het kan zijn dat deze topic al jaren geleden open is gegaan, dan heb ik maar een bericht: SHOOT ME!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2002, 11:12   #2
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Nou ik vind hetzelfde over uitgaan, ik gaf toen in het verleden.... zo lang terug (de gulden tijd ) ook 25 piek per avodn uit, nu is dat in euro's ik geef dus veel meer uit nu, echt niet cool. heb dus geen id hoe dat komt, ja de prijzen zijn ook absurt gestegen, biertje minimaal €2 dat is alweer meer dan 4 piek terwijl er met de gulden dat ding 3 gulden 60 of zelf nog goed koper was. Ze naaien echt waar je bij staat.
Nou hoe ik dit oplos?? geen id, ik geef nu meer uit. Een alternatief, geef zelf eens een paar american parties, 1 fles drank entree en zorg dat je dan met 15 mensen bent ofzo, samen ook nog 2-4 kratten bier halen, das wel genoeg om een helemaal lam te gaan. Studenten feesten is inderdaat een alternatief ja, of zorg dat je veel vrienden hebt (verjaardagen).
Hoeveel drink ik op zo een avond, hangt er ook vanaf of ik een jointje genomen heb. maar gemiddeld is dat 7 a 8 biertjes.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2002, 11:25   #3
Kabaaaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Een alternatief, geef zelf eens een paar american parties, 1 fles drank entree en zorg dat je dan met 15 mensen bent ofzo, samen ook nog 2-4 kratten bier halen, das wel genoeg om een helemaal lam te gaan.
Het nadeel daarvan is dat er onder tussen die 15 mensen altijd wel een iemand is die de normen en waarden nog niet helemaal begrepen heeft en je halve huis in puin legt..
Ietwat overdreven natuurlijk, maar je ouders vinden het nooit leuk als er een dozijn zatte apen in je huis rondloopt, want de controle is dan altijd wel ver te zoeken..
Het alternatief is dan buitenshuis in te gaan drinken, maar dat heeft mijn broertje wel eens uitgeprobeerd: 40 euro boete. Was niet zo heel leuk en vonden mijn ouders ook niet echt.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2002, 15:17   #4
Nikita2702
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb hier ook het zelfde. Het is echt nie meer normaal joh.Het lijkt wel of ze de gulden prijzen omgezet hebben naar de Euro prijzen zonder daarvoor een omreken fomule te gebruiken.
Ik gaf in de Gulden tijd nog zo'n 20,00 a 25,00 uit en nu is dat gewoon €20,00 a € 25,00 uit!!!! Dat is gewoon focking meer als het dubbele, en vaak heb je er nog minder drank voor ook!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2002, 18:38   #5
Monica
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is idd duurder geworden. Niet alleen het uitgaan maar dan ook echt alles [van kleding tot de kapper]
Alles is gewoon f*cking duur geworden. Boodschappen waren bij ons thuis normaal elke week iets van 100 gulden nu is dat 80 euro!!!
Pff...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2002, 18:47   #6
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1,90 voor een biertje....tis belahcelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2002, 20:52   #7
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb ik niet veel last van eigenlijk....
Maar als ik uitga, dat gebeurt ten eerste al niet echt veel, en dan is het naar een jeugdhuis ofzo, en die prijzen vallen goed mee.
Stel ongeveer 3 euro inkom en 1.50 euro voor drinken.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2002, 22:48   #8
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Heel simpel..het antwoord is ========>> tadadadadaaaaaaa daar istie weer: De Euro
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2002, 10:06   #9
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hier valt het nog mee hoor 1,40 voor bier dus niet echt enorm gestegen van 3,- naar 1,40 euro
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2002, 13:55   #10
Michelluh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

T is onwijsss duur geworden..Maar dat is idd met alles!!..Ik ga dus elke week met Danielle uit..daantje hierzo.. ..maar ja..hoeveel maak ikop..heel verschillend..meestal iets van 15 a 20 euro..en dan soms ook nog taxi..dat is helemaal schreeuwend duur..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:46.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.