Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 August 2006, 17:54   #1
Sammie_4
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard nieuw schooljaar

Het nieuwe schooljaar is voor sommige alweer begonnen (voor mij gelukkig niet)
Heb je er weer zin in, of vond je de vakantie weer veel te kort, enz..?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2006, 06:40   #2
kel-kel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou ik vond mijn vakantie een beetje te lang.
Het begon saai te worden.
Dus heb wel zin in school.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2006, 08:02   #3
tijger girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vond mijn vakantie te kort het ging allemaal zo snel dat ik geen tijd had om nog te logeren bij mensen
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2006, 13:06   #4
weknie
Lid
 
Geregistreerd op: 20 June 2006
Locatie: gelderland
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar weknie
Standaard

Ik vond het veel te lang duren ,ik ben blij dat ik komende week weer mag beginnen,vlieg te tijd tenminste voorbij,en verveel ik me niet
weknie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2006, 19:35   #5
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

ik vond de vakantie ook te lang duren, en dan vooral door dat gigantische schijtweer + ik wil weten wat voor'n klas ik krijg.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2006, 21:43   #6
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

ik heb al ruim 2 en een halve maand vakantie.. maar ik heb me nog steeds niet verveeld. Heb nog genoeg dingen die ik zou willen doen.. maar die verplaats ik dan maar naar de herfstvakantie.
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2006, 22:30   #7
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vond mijn vakantie veel te kort
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2006, 23:51   #8
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op al het uitgaan enzo na heb ik continue gefeest, gewerkt en autorijlessen gehad.
Maar zelfs dat vind ik niet vervelend, terwijl ik toch normaal gezien wel op vakantie ga
  Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2006, 01:08   #9
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb er wel zin in
  Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2006, 13:06   #10
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Ghehehe, ik hoef pas 12 september weer naar school, dan heb ik 3 maanden gehad, maar ik heb alleen maar fulltimne gewerkt, dus ik heb officieel pas 31 aug vakantie.. en daar heb ik wel zin in ja
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 13:39   #11
mijkenjeniet
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

Dat sommige mensen daar zin in hebben daar snap ik dus echt helemaal niets van.

Voor mij betekend het nieuwe jaar altijd weer:

* Je moet iedere ochtend weer genoeg zin verzamelen om naar de mensen toe te gaan die je eigenlijk had gehoopt nooit te ontmoeten in de hoop er ooit bij te horen
* De gymlessen waarin het duidelijk wordt dat dat dus niet zo is en nooit zo zal zijn

* De meisjes die net te zacht over je roddelen om er wat van te zeggen maar net zo hard dat je het wel kunt horen (dan hoor je dat zielige gelach weer: zie je die neus?, of kijk eens hoe hij dat boek leest!, etc)

* De jongens die het hele lokaal rondspringen en altijd maar weer opnieuw beweren school te haten maar er eigenlijk het langst opzitten door ieder jaar nog eens over te doen en door nog een paar uur op het schoolplein te blijven hangen (als je school nou écht niet leuk vind, wat doe je er dan nog als je uit bent?).

* Je hebt natuurlijk ook nog bij die vervelende mensen dat je tenminste nog denkt dat de leraren aan jou kant staan. Wat dan zo irritant is is dat je er aan het eind van het jaar achterkomt dat je dat dus ook mis had; de toespraak die de leraren over die irritanten mensen houden die zijn dan zo zoet dat het glazuur spontaan van je tanden afspringt.

* Dan is er nog je mentor, wat altijd degene is die je hoopt nooit te krijgen of waarvoor je van die verhalen van hoort waar je buik van omdraait en dan heb je het nog niet eens over de leraren die je voor die andere vakken hebt.

* Er is ook nog de angst om ergens je tas te laten staan en als dat zo is dan mag je bidden dat iemand 'm vind die nog een gevoel voor eerlijk en aardigheid heeft anders ben je alles kwijt ( ook de belachelijk dure casio's...echt serieus mensen waarom is nog niemand op het idee gekomen om daar een wachtwoord op te zetten ofzo? Dan zouden sommigen het apparaatje van 115 euro misschien laten liggen? Of tenminste niet het genoegen krijgen JOU rekenmachine voor ZICHZELF te gebruiken...).

* Dan zijn er nog je 'vrienden' waarvan je hoopt dat de 9 weken vakantie een kloof hebben gebracht tussen al jullie irritaties; helaas kom je erachter dat dat slechts een droom was als je weer met ze moet samenwerken met

*die VRESELIJKE presentaties waarbij je altijd bang bent om te struikelen, te kotsen, te stotteren, te vallen, of iets anders te doen wat echt iets voor jou is.

* En last but not least natuurlijk het vreselijke huiswerk dat je eigenljk nooit goed afkrijgt voor degene onder ons die ook een baan MOETEN hebben (en dan bedoel ik zo'n slavendrijversfabriek die je betalen alsof je 5bent en laten werken alsof je 20 bent.) of die wel eens naar een van hun gescheiden ouders moeten gaan.

Dus nee dank je, geef mij maar vakantie.

Laatst aangepast door mijkenjeniet : 3 September 2006 om 14:01
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 13:56   #12
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

^ hahahaha

Als jij betekent met een d schrijft, is school misschien toch nog wel goed voor je

Ik heb er wel zin in ieder geval.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 14:11   #13
mijkenjeniet
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door L_angeldc
^ hahahaha

Als jij betekent met een d schrijft, is school misschien toch nog wel goed voor je

Ik heb er wel zin in ieder geval.
Wat...optimistisch.

Dat ik dat met een d schrijf is omdat ik het heel snel heb getypt en als we voor ieder foutje naar school moesten dan waren er nog wel een paar scholen nodig .
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 14:50   #14
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

Citaat:
Origineel gepost door mijkenjeniet
Wat...optimistisch.

Dat ik dat met een d schrijf is omdat ik het heel snel heb getypt en als we voor ieder foutje naar school moesten dan waren er nog wel een paar scholen nodig .
Optimistisch omdat ik zin heb in school? Jouw verhaal zal misschien nu heel erg van toepassing zijn, maar het is maar middelbare school. Als je met zo'n negatieve houding begint, dan kan je het nooit leuk gaan vinden. Beetje relativeren heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 16:39   #15
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

volgens mij heb ik bijna 3maanden vakantie gehad ofzo.
school is wel weer goed voor een beetje routine en regelmaat in me leven.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2006, 12:44   #16
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Mn vakantie was veel te kort maar ik heb wel weer zin om mensen te domineren
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2006, 13:32   #17
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is bij mij echt traditie om het eerste college van het nieuwe jaar te missen omdat je nooit websites/mails leest
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2006, 13:34   #18
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Ha dat ken ik, had vorige donderdag op school moeten zijn voor een toespraak or whatever Nouja kan niet zeggen dat ik het erg vind dat ik dat gemist heb
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2006, 18:54   #19
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lol
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2006, 00:05   #20
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

yeah ik heb zin! (behalve morgen )
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.