Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 January 2007, 22:10   #1
lovely_me
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Leeftijd

Waar ik nou echt heel erg genoeg van heb...
Mensen die je niet serieus nemen omdat je "daar niet oud genoeg voor bent"!
Ter informatie: ben bijna 20en ik heb een paar jaar al een vriend...
Vanmiddag begint m'n zusje over trouwen in het algemeen, er was wat op tv geweest ofzo... Op gegeven moment zegt ze tegen me wanneer ga jij eigenlijk trouwen... En nog geen seconde later zegt m'n moeder: "Ze gaat nog lang niet trouwen, ze is pas 20, wat weet je nou als je zo'n leeftijd hebt, ze is zo groen als ik weet niet wat! Toen ik die leeftijd had had ik nog niet eens een vaste vriend, toen was ik nog lekker aan het feesten!"
Nou is het ook helemaal niet zo dat ik binnenkort (misschien zelfs ooit) zou willen trouwen, maar dat is toch echt MIJN beslissing en daar heb m'n moeder niks over te zeggen vind ik! Waarom zou ik niet mogen (of juist wel moeten) trouwen/ kinderen krijgen/ verhuizen naar Amerika/ een tatoo op m'n voorhoofd laten zetten om maar even wat te verzinnen?
Als ik dat nou zou willen (of niet)!
(Mijn vader is een geval apart, die wil nog steeds geloven dat ik maagd ben)
En zij is dan niet de enige, op m'n werk kom ik het ook vaak tegen... Ik moet soms nieuwe mensen begeleiden, die ook vaak ouder zijn dan ik... Ze nemen me altijd serieus tot ze me vragen hoe oud ik ben, ik vraag altijd hoe oud zou je denken, dan is het standaart 23 of 24. Als ik dan zeg dat ik nog 19 ben behandelen ze me meteen heel anders, alsof ik spontaan mijn IQ heb gehalveerd of iets dergelijks!
En dan laatst ook nog mijn eigen vriend! Hij is 5 jaar ouder dan ik, en heb ook een stuk meer vriendinnen gehad, hij is mijn tweede "vriendje" pas...
Zitten we in de bus vraagt ie aan me waarom ik hem leuk vind, nou ja gewoon een aantal redenen gegeven dus... Zegt ie opeens:"Maar hoe zou jij dat moeten weten dan, je hebt nog nooit echt iemand anders gehad, je weet gewoon niet beter! Hahaha" Hij zal het vast niet lullig bedoelt hebben, vast als een soort van slechte grap ofzo, maar ik kon hem wel schieten op dat moment!

Het komt er dus op neer dat als ik naar iedereen moet luisteren ik: vooral voor altijd maagd blijven, maar wel voordat ik een vaste vriend heb eerst maar overal mee in bed duiken , en nooit iets doen wat ik zelf wil, in ieder geval niet voor mijn 40ste (dan ben ik misschien wel oud genoeg om zelf wat te kunnen beslissen. Voor die tijd, tsja wat weet je dan nog maar hè? Eigenlijk niks toch?)

Misschien een beetje een onsamenhangend geheel, maar moest m'n frustraties echt even kwijt! Sorry dat ik jullie ermee lastig val hoor haha

Kisses
  Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2007, 09:34   #2
lovely_me
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ach ja... Ik weet het natuurlijk ook wel, maar ik kan me er soms zo aan irriteren... Alsof wat ik allemaal wel heb gedaan niet telt, alleen maar alles wat ik nog niet heb gedaan ...
Ik moet eigenlijk ook niet zo zeuren ook, er zijn wel ergere dingen in de wereld
Bedankt voor je post in ieder geval
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2007, 15:22   #3
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

hmm, to be honest. tis ook niet leuk om een moeder te hebben die altijd maar zeurt van, wanneer ga je is trouwen? <3
Zeespons is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:53.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.