Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 January 2008, 18:59   #1
Jashua
Lid
 
Geregistreerd op: 1 January 2008
Berichten: 9
Unhappy Bezette liefde

Ik heb een probleempje met n meisje op school, ze is 17 jaar ik ben ook 17, zij is echt het leukste meisje wat er op de school is en we gaan goed met elkaar om ze durft met iedereen om te gaan niet uitgaande van andermans uiterlijk, heeft altijd lol met mensen, zo'n type is zo perfect ik kan nergens meer anders aan denken dan aan haar, het probleem is dat ze al bezet is en ik durf en wil eigenlijk niet tusse haar relatie komen, maar haar vriend op dit moment is heel erg onrespectvol en heeft geen vertrouwen in haar overdreven bang dat ze vreemd gaat en daartoe lijdend naar agressieve reacties, ze schijnt ook nog bij hem te wonen in verband met n ruzie tussen haar ouders, ik heb hier geen idee wat ik kan doen, niks waarschijnlijk...

Ik kan niet meer doen dan zegge dan ik verliefd op haar ben en dat alleen wou late weten en niet tussen haar relatie zal komen, of haar wat advies geven dat ze wat afstandelijker word van haar vriend op dit moment(ik vind dat hij echt het huis uit kan zo'n vriend is geen vriend die na 1 jaar relatie nog geen vertrouwen en respect in zn meisje heeft).

Laat jullie meningen hierover weten ik ben er benieuwd over, dit is een best zeldzaam geval.

Ik wil haar voor mezelf winnen maar ik ben niet zo'n persoon die tussen relaties komt enzo, ik geef wel eerlijke meningen over dat ik het niet eens ben met hoe haar vriend reageert op haar acties die doodnormaal zijn, voorbeeld: Klasgenoot belt haar - vriend pakt op , loopt naar haar kamer , reactie: WIE IS <naam> ??? WIE IS DAT???

voorbeeld2: Schoolbal: Reactie van vriend bij hem thuis: met wie ga je dansen ?? ? en met wie ga je daar allemaal praten? mag ik mee ?? mag ik je ophalen??

noem je dit een vriend? met n relatie van 1jaar+ ? geen enkel vertrouwen en respect, en zij moet het goed vinde als ze toen n keer zijn Ex-vriendin thuis zag zitte bij hem alsof het doodnormale vriendin was ontarmend en gezellig? (<-- bedoel ik dus dat ze gezellig wat om de bank met de armen beetje om elkaar hadden weetje)

Laatst aangepast door Jashua : 2 January 2008 om 07:13
Jashua is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 January 2008, 19:37   #2
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Ontarmend, waarmee? Mes, zaag, bijl?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 January 2008, 20:30   #3
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Je moet niet stoken in relaties, ze komt er vanzelf wel keertje achter. En ze heeft al een relatie daar moet je respect voor hebben ookal is het een kut relatie.
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 07:11   #4
Jashua
Lid
 
Geregistreerd op: 1 January 2008
Berichten: 9
Standaard

Tuurlijk heb ik er respect voor maar ik vind het best zielig voor haar , wat ik nog niet had vermeld is dat die vriend al aantal meisjes heeft gehad die t met hem uitgemaakt hebben, waardoor hij dus extra gevoelig en zelfs overdreve reageert en zij heeft dan zoiets van ja ik kan t m niet zo kwalijk nemen weet je maar ik vind dat na 1 jaar en hij is nog zo dan gaat het n beetje ver vind ik, kheb respect voor haar, maar die vriend kan me de pot op, ik heb altijd respect voor relaties nooit jaloers, maar deze vriend verdiend haar niet eens nog niet eens n lelijk meisje, waarschijnlijk door zn gedrag dat al die meisjes het met m uitmaakten

Laatst aangepast door Jashua : 2 January 2008 om 07:15
Jashua is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 10:26   #5
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Moet je jezelf eens gaan afvragen of je wel met z'n dom wijf om wilt gaan, als het dus al een herhaling is en als dat wicht het ook nog niet door heeft.
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 14:09   #6
Jashua
Lid
 
Geregistreerd op: 1 January 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Moet je jezelf eens gaan afvragen of je wel met z'n dom wijf om wilt gaan, als het dus al een herhaling is en als dat wicht het ook nog niet door heeft.
Ze is geen dom wijf! Ik denk dat ze ook wel weg zou wille gaan maar ze zit in n nogal lastige situatie aangezien ze bij hem woont ik weet niet of ze ergens anders kan wonen ze heeft n heftige ruzie met haar ouders begreep ik, ze is slim genoeg om te wete hoe mense zijn alleen kan ze niet veel kanten op ik probeer haar altijd te steunen zij heeft haar hele leven in de woonplaats van haar vriend dat is nogal verneukt als je het mij vraagt

daarom denk ik steeds erover na om met advies te komen om haar toch weg te duwen van die vriend zeg maar, gemeen advies zou je het kunnen noemen met n aardige bedoeling. Alleen heb ik daar niet zoveel ervaring mee ik ben er niet dol op om relaties te breken zelfs zijn ze slecht en zo.. ik wil alleen dat ze gelukkig is het hoeft niet bij mij te zijn persee, tuurlijk zou ik dat wel willen maar op dit moment ziet ze r niet gelukkig uit

ik ben niet bang om iemand de liefde te verklaren, nerveus en zenuwachtig , ja tuurlijk is normaal, de enigste reden dat ik nu niks doe is omdat ze dus al een relatie heeft, ik durf niet zo goed tusse relaties te komen zei ik dus al

Laatst aangepast door Jashua : 2 January 2008 om 14:15
Jashua is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 14:14   #7
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

En wat nou als het uitgaat wat dan? Heb je daar wel eens over nagedacht?
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 14:19   #8
Jashua
Lid
 
Geregistreerd op: 1 January 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
En wat nou als het uitgaat wat dan? Heb je daar wel eens over nagedacht?
Daar hoop ik op, dat is zowat mn kerstwens , ik weet alleen niet of zij dat durft of dat ze bang is dat hij zou flippen aangezien zn vorige agressief gedragsvertoning wat verteld werd, ik denk dat ze op een er vandere manier nog van hem houdt ofzoiets maar zn gedrag is abnormaal en ja wat denk je wel niet wat zij moet denken , waarschijnlijk zit zij ook de hele dag: wat moet ik doen wat moet ik doen wat moet ik doen, ik denk niet dat die jongen vanzelf uitmaakt met haar - hoogst onwaarschijnlijk

Ik kan hier de keuze aantoe maken, of ik help haar met haar relatie te steunen , even de leuke oom uithangen, of ik steun haar tegen haar vriend met andere woorden: Breken en hakken op die relatie , langzaam maar zeker even grof gezegd.
Jashua is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 14:22   #9
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jashua Bekijk Bericht
Daar hoop ik op, dat is zowat mn kerstwens , ik weet alleen niet of zij dat durft of dat ze bang is dat hij zou flippen aangezien zn vorige agressief gedragsvertoning wat verteld werd, ik denk dat ze op een er vandere manier nog van hem houdt ofzoiets maar zn gedrag is abnormaal en ja wat denk je wel niet wat zij moet denken , waarschijnlijk zit zij ook de hele dag: wat moet ik doen wat moet ik doen wat moet ik doen, ik denk niet dat die jongen vanzelf uitmaakt met haar - hoogst onwaarschijnlijk

Ik kan hier de keuze aantoe maken, of ik help haar met haar relatie te steunen , even de leuke oom uithangen, of ik steun haar tegen haar vriend met andere woorden: Breken en hakken op die relatie , langzaam maar zeker even grof gezegd.
Je begrijpt mijn vraag zo te zien niet. Ga er nog maar eens over nadenken en zet alle mogelijk situaties die jij kan bedenken maar eens op papier en zet die hier maar eens neer. Zodat je zelfs eens weet wat allemaal mogelijk is wat er kan gaan gebeuren.
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 14:34   #10
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Ohja, heb je haar wel eens verteld wat jij van haar vind en visa versa
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 23:01   #11
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

uh tsja.. als ik jou was zou ik haar uit me hoofd zetten.. een relatie kapot maken moet je nooit willen... en gewoon verder zoeken naar een andere meid ook niet hopen op dat het uitgaat! Je maakt jezelf compleet gek op deze manier.... moet je niet willen... genoeg vissen in de zee
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2008, 15:48   #12
Diewertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Wat moet ik nu?

Hallo,

Ik ben 31 dec, bij UN vriend van mijn vriendin blijven slapen, en ik heb samen met hem in 1 bed gelegen en ja dus gezoend, gekust, elkaar vastgehouden.. van die dingen weet jullie wel?..
en hij heeft een ex die hem nog bezig houdt en hem stalkt.
en na 1 jan. toen ik weg ging naar huis heeft hij gezegt dat hij eerst met die ex uit zijn hoofd weg wil en dan met mij pas "dingen" wil doen en een relatie op te starten, maar hij heeft dus geen flauw iedee hoelang dat gaat duren,
en ik weet dus ook niet HOE leuk hij mij vind en ja of ik dat ik gewoon af moet wachten of gewoon afspreken als vrienden?
want dadelijk kan ik nog maanden en maanden gaan wachten voordat hij over zijn ex heen is ( want het is uit omdat ze vaak ruzie hadden en het gewoon niet meer kon ) en ja dan wil hij ook nog niks doen.. totodat het uit zijnhoofd is en het duidelijk is voor hem..

En ik vind hem dus echt leuk, en ik weet niet of ik wel zo lang wil wachten...

En/of kan ik hem er mee helpen?

Nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen...?
iemand Tips? of iets in die richting mee gemaakt?

Gr. Mij

Laatst aangepast door Diewertje : 7 January 2008 om 17:41
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2008, 16:21   #13
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Diewertje Bekijk Bericht
Hallo,

Ik ben 31 dec, bij UN vriend van mijn vriendin blijven slapen, en ik heb samen met hem in 1 bed gelegen en ja dus gezoend, gekust, elkaar vastgehouden.. van die dingen weet jullie wel?..
Pics or didn't happen
Citaat:
Origineel gepost door Diewertje Bekijk Bericht
en hij heeft een ex die hem nog bezig houdt en hem stalkt.
en na 1 jan. toen ik weg ging naar huis heeft hij gezegt dat hij eerst met die ex uit zijn hoofd weg wil en dan met mij pas "dingen" wil doen en een relatie op te starten, maar hij heeft dus geen flauw iedee hoelang dat gaat duren,
en ik weet dus ook niet HOE leuk hij mij vind en ja of ik dat ik gewoon af moet wachten of gewoon afspreken als vrienden?
want dadelijk kan ik nog maanden en maanden gaan wachten voordat hij over zijn ex heen is ( want het is uit omdat ze vaak ruzie hadden en het gewoon niet meer kon ) en ja dan wil hij ook nog niks doen.. totodat het uit zijnhoofd is en het duidelijk is voor hem..

En ik vind hem dus echt leuk, en ik weet niet of ik wel zo lang wil wachten...

Nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen...?
iemand Tips? of iets in die richting mee gemaakt?

Gr. Mij
Geef hem de tijd of ga alvast verder
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2008, 16:37   #14
belg_x
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moet geen relaties breken , want als dat meisje niet wil met je , ben je er helemaal aan , en iedereen zal beginnen te roddelen .. niet doen
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2008, 16:41   #15
Diewertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het hoefd niet meer,
de jongen die ik leuk vond die aan zijn ex moest denken ( ging uit omdat ze veel ruzie hadden ) en nu is het weer aan:S
dus

voel me dik klote
het is altijd hetzelfde met jongens..
als ik iemand leuk vind gaat het altijd fout...

maarja er zijn dus nog veel meer leuke jongens hier op de aarde..
maarje je moet net de goede tegen komen, en dat kan wel ff duren..
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2008, 20:46   #16
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

weet je...

je breekt die vent zo af maar ken je hem zelf wel?
hij zal zijn redenen hebben,en het zal niet zo erg zijn als jij zegt

en ik betwijfel of zij zo perfect is
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.