Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 October 2002, 18:13   #1
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Post Nieuwe technologiën/uitvindingen

Maken zij ons het leven makkelijker, en is het dus allemaal heel erg handig, en positief?
Of maken zij de mensheid alleen maar luier, en is het gewoon pure onnodige luxe, en dus negatief?

Ik vind dat het antwoord natuurlijk tussen deze twee vragen ligt, maar vind deze evolutie toch eerder positief. Kijk maar eens naar het huis van de toekomst ofzo, dat is allemaal erg handig, en het bespaart ons een hoop werk en dus ook tijd. Die tijd kan voor andere dingen gebruikt worden, zoals bijvoorbeeld aan de conditie werken. Het gevaar is natuurlijk dat die tijd gebruikt kan worden om te luieren...
Die technologiën zijn dus positief, aan ons om ze nuttig te gebruiken.
En, als je zulke uitvindingen onnodig vindt, je moet ze niet kopen of er gebruik van maken
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2002, 18:16   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

sommige technologieën maken ons meer lui maar de meesten zijn ook voor onze eigen veiligheid
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2002, 19:16   #3
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als het maar goed is voor de mensen dan is het goed

het is wel waar dat veel uitvindingen voor het gemak van de bevolking is, maar dat is juist handig, lekker weinig doen
maar je moet wel op je gezondheid letten, dus je moet er zelf dingen aan doen, sporten, goed eten, bewegen, etc
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2002, 21:41   #4
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind nieuwe uitvindingen enzo goed als ze voor medische doeleinden zijn, en dan bedoel ik dus niet de ontdekking van een of ander borst-implantaat ofzo, of voor andere goede dingen zoals veiligheid. maar als t puur luxe is vind ik t niet echt nodig eigebnlijk. dat wil niet zeggen dat ik ze niet gebruik, maar ze kunnen beter geld steken in nuttiger onderzoek.
want het gevaar van allerlei dingen makkelijker maken is idd dat je lui wordt. vroeger waren sporten volgens mij ook minder noodakelijk, in ieder geval voor vrouwen omdat die toch de hele dag bezig waren.
kortom: ik vind het overbodig zoalng t luxe producten zijn
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.