Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 February 2007, 19:30   #351
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Stevie en AMF waren met z'n tweeën op picknick gegaan. Ze waren al een poosje ernstig op elkaar verliefd en waren net eerlijk over hun gevoelens ten opzichte van elkaar geweest. Ze gingen picknicken in de achtertuin van AMF want anders werd het zo ver lopen.
AMF had speciaal voor deze avond wat kaarsjes, een kleedje, een goed gevulde picknickmand en zachte kussens klaar gelegt in haar tuintje.
Stevie kwam rond kwart over 8 aankakken, zoals gebruikelijk weer eens veel te vroeg want ze hadden om half 9 afgesproken.
AMF stond nog onder de douche en schreeuwde tegen Stevie dat hij maar vast naar het tuintje moest gaan en het zichzelf gemakkelijk moest maken.
Toen AMF 10 minuten later beneden kwam, zichzelf nog even bewonderde in de spiegel, en naar buiten liep, schrok ze zich echt de pleuris! Want waar ze stevie had verwacht, lagen nu alleen nog wat stukjes mens. Hier een paar vingers, daar nog een verdwaalde voet en even verder op zag ze zijn half opgegeten hoofd liggen. AMF barstte in huilen uit, had ze eindelijk de kans om een vriendje te krijgen, werd hij opgegeten!
Dit kon niet anders dan dat het weer eens het werk was geweest van die smerige weerwolven!

1 ) Biffyclyro
2 ) Niemand
3 ) headliner
4 ) babydress
5 ) Steve (wolfsbane)
6 ) Bobba
7 ) Tyskie
8 ) AMF
9 ) Saarah
10) Impressions
11) Prestige (Dorpeling)
12) Insanity (Dorpeling)

13) Atjeuh (Ziener)
14) Sander
15) Appelshampoo (weerwolf)

Gedood door Dorpelingen
Gedood door Weerwolven

De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om te stemmen.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 19:31   #352
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
Bobba krijgt van mij wel de voordeel van de twijfel, heeft een vreemde manier van posten. maar ik wel goed aanwezig en gezien zijn vrije tijd vind ik het zielig om zijn hobby van hem af te nemen
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 19:34   #353
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

arme steve.
maar goed, wellicht is de aanval van de weerwolven 2 rondes terug dankzij hem mislukt, en is zijn functie toch nog goed van pas gekomen

ik denk dat menigeen het met me eens zal zijn dat impressions naar de eeuwige jachtvelden gestuurd mag worden?
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 19:36   #354
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Ja dat krijg je als je een leven hebt natuurlijk...



en ik heb geen leven omdat ik me al 2 weken binnen heb opgesloten om voor meerdere kuttentamens te leren
en dan verwelkom ik dit spel graag als afleiding
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 19:38   #355
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

enneh dennie, je krijgt van mij het voordeel van de twijfel omdat je even je leven opzij hebt gezet en een biffy/tyskie-waardige post hebt gedaan
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 19:38   #356
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
ik denk dat menigeen het met me eens zal zijn dat impressions naar de eeuwige jachtvelden gestuurd mag worden?
Laten we dat maar niet doen. Zoals ik al vaker heb gezegd: Daar hebben jullie niks aan. Mijn lijstje:

1 ) Biffyclyro
Grote kans op wolf. Speelt te dominant en samen met Tyskie. Samen wolf?

2 ) Niemand
Een beetje kans op wolf. Speelt heel raar en komt hier alleen om zichzelf te verdedigen.

3 ) headliner
Geen idee of het een wolf is, maar stem maar weg, want hij voegt niks toe.

4 ) babydress
Idem.

6 ) Bobba
Ik denk geen wolf. Speelt oprecht. Bovendien ken ik zijn stijl nog niet, het is zijn eerste keer.

7 ) Tyskie
Grote kans op wolf. Speelt te dominant en samen met Biffy. Samen wolf?

8 ) AMF
Zie Headliner en babydress.

9 ) Saarah
Twijfelgeval. Kan in principe ook een wolf zijn en zoja, speelt dan een slimme strategie. In het begin stil zijn en later actiever (zeggen te) worden.

14) Sander
Ondanks omstandigheden, zie headliner.

Laatst aangepast door Impressions : 8 February 2007 om 19:43
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 19:52   #357
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Ik zie een biffy vs impressions argumentenoorlog komen
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 19:58   #358
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Helpt lekker niet meer, want ik ga nu op jou stemmen markje!

Maar natuurlijk kan het blijken dat je een dorpeling bent! vorige spellen kwam het voor de laatste 2 wolven ook aan op de laatste stemrondes (wat betekent dat er eerst een heleboel dorpelingen uitgingen), dus ik ga niet gek opkijken als dat nu weer gebeurt.


(ennehh ik post altijd megaveel dus dat is echt niet wolf-waardig voor mij hoor )


[edit]gestemd, en jullie zijn echt sukkels als ik straks ineens tóch weer verdacht word
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:05   #359
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Mja... jammer dat Steve er uit is.
Maar over tot de orde van de dag! Wie is de wolf?
Ondertussen is bijna iedereen verdacht bij mij...

Heb twee groepen verdachten.
De ene groep is Niemand en Impressions. Zij hebben allebei erg opvallend gepost met als gevolg (bedoeling?) dat appelshampoo die rondes overleefde. Dat klopt gewoon niet voor mijn gevoel, maar het kan ook toeval zijn.

De tweede groep verdachten is de groep stillen. Ik kan me goed voorstellen dat de wolven de tactiek hebben dat degenen die posten toch wel verdacht worden. En omdat er meerderen zijn die niet echt superveel posten is het voor de wolven ook voldoende om weinig te posten. Zo zou Sander zijn verhuisperikelen (of zoiets toch?) perfect kunnen aanwenden om afwezig te kunnen zijn zonder echt verdacht te worden. Babydress noemde problemen met ouders (pc-verbod?) om weg te kunnen blijven. Maar ze post toch op het forum... Ik vind het niet ondenkbaar dat ze uit naïviteit de afspraak die ze met haar collega-wolven heeft gemaakt om afwezig te blijven heeft geschonden.
Dan heb je in deze groep nog AMF en Headliner. Op het oog lijkt het echter zo dat het spel hen niet zo interesseert ofzo. Maar dat kan dus ook de schijn zijn... Ook al zijn ze stil, er zijn andere mensen verdachter, dus kunnen ze lekker stil blijven acteren. Daarmee redden ze het nog wel een tijdje.

Dan de rest...
Saarah lijkt me redelijk oprecht, maar ik vertrouw haar zeker nog niet echt. Ze post wel, maar zeker niet supervaak. Daarmee kan ze ook niet echt dingen heel fout zeggen. Redelijk op de achtergrond, net zoals in het spel dat ze wolf was...
Bobba.. Vind hem af en toe raar spelen. Probeert maar al te graag mij en biffy verdacht te maken. Ik weet het niet zo goed bij hem.
Biffy. Speelt hetzelfde als ik speel, dus haar vertrouw ik echt het meeste. Dit sluit de mogelijkheid dat ze wolf is niet uit hoor, maar ik zie voorlopig geen redenen om haar op te hangen. Maar misschien maakt ze heel handig gebruik van het feit dat ze mijn weerwolfspel-buddy is.

Dus tja...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:09   #360
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Dat van baby klopt volgens mij niet helemaal. volgens mij heeft ze wel op dit forum gepost, maar niet in dit topic.
Maar ook AMF zie ik vrij regelmatig bv op msn online staan..
Ik snap dat niet zo.. je geeft je toch niet voor niets op voor dit spel? Speel dan fatsoenlijk mee... Of hebben ze een reden om zich afwezig uit dit topic te houden?
Ik wou nog even hierop reageren, voor Tyskie en Niemand.

Klopt, mijn 'pcverbod' is alweer voorbij. En ik ben hier zeker niet veel aanwezig, dat spijt me.
Ik voeg idd niet veel waarde hieraan toe, Ik wil wel proberen mee te denken en dat doe ik ook wel, maar ik post gewoon amper.
Anyway, als jullie dat een reden vinden om me eruit te stemmen: Je doet maar, maar je hebt dan weer een dorpeling minder.

Ach, voor zover ik 'r nog in zit ga ik meer hierop reageren, wat Saarah ook al beloofde .
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:11   #361
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Biffy. Speelt hetzelfde als ik speel, dus haar vertrouw ik echt het meeste. Dit sluit de mogelijkheid dat ze wolf is niet uit hoor, maar ik zie voorlopig geen redenen om haar op te hangen. Maar misschien maakt ze heel handig gebruik van het feit dat ze mijn weerwolfspel-buddy is.
hehe, dat heb ik natuurlijk ook bij jou, en ik kom je persoonlijk irl een rotschop verkopen als je een wolf blijkt te zijn
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:12   #362
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
[edit]gestemd, en jullie zijn echt sukkels als ik straks ineens tóch weer verdacht word
Dat word je vanzelf wel, mocht ik doodgaan en de mensen zien dat ik geen wolf ben.

Ik stem NU op biffy.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:22   #363
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ok... in de tussentijd lijken twee kampen te zijn ontstaan binnen de zgn dorpelingen... Dit bevestigt wel een beetje mijn theorie dat je de wolven niets hoeven te zeggen om buiten schot te blijven.

Aangezien ik biffy dus het meeste vertrouw van allemaal en impressions niet, ga ik dus niet op bif stemmen. Dat lijkt me duidelijk. Dan worden we maar beide verdacht.

Voor de rest blijf ik twijfelen.. dus ik ga niet automatisch op impressions stemmen, want ik vind Niemand eigenlijk verdachter... Ik wacht ff de rest af, maar anders stem ik wel op impressions mee... omdat ik hem sowieso wel verdacht vind en het dus niet erg vind als hij opgehangen gaat worden.

Maar ik ben echt bang dat 'twee honden vechten om een been, en de wolven gaan er mee heen'... oftewel, dat we elkaar telkens maar verdacht lopen te maken en de weerwolven heerlijk buiten schot blijven om te zien hoe wij elkaar afmaken.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:24   #364
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Ik heb alle nieuwe posts nog eens doorgelezen en tja, eigenlijk zijn het weer dezelfde argumenten en verdenkingen die terugkomen. Veel nieuw kan ik dus niet zeggen.
Spijtig inderdaad dat onze wolfsbane dood is, maar anderzijds is hij niet waardeloos gestorven. Hij heeft tenslotte de wolven één ronde kunnen tegenhouden.

Citaat:
maar goed, wellicht is de aanval van de weerwolven 2 rondes terug dankzij hem mislukt, en is zijn functie toch nog goed van pas gekomen
Volgens mij bedoel je met die 'wellicht' dat je daar niet zeker van bent, maar dat kan je wel zijn hoor. Steve is opgegeten door de wolven, en de wolfsbane kan pas opgegeten worden door de wolven als ze hem voor de tweede keer 'kiezen'.


Ik wacht nog even af met stemmen, maar voorlopig vind ik Impressions in ieder geval verdachter dan Biffy.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:26   #365
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saarah Bekijk Bericht
Volgens mij bedoel je met die 'wellicht' dat je daar niet zeker van bent, maar dat kan je wel zijn hoor. Steve is opgegeten door de wolven, en de wolfsbane kan pas opgegeten worden door de wolven als ze hem voor de tweede keer 'kiezen'.
Inderdaad... dat kan niet anders.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:31   #366
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

haha, jullie hebben gelijk
ik zat nog aan het 'de tovenaar kan iemand anders die ze wilden opeten beschermd hebben' te denken, maar anders zou de aanval nu idd weer mislukt zijn
pardoni
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:34   #367
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ik vind het echt ZO belachelijk dat IK nu ineens alleen maar mag beslissen op wie we stemmen als het een wolf is!
denk er effe over na man, ik beargumenteer waarom appelshampoo eruit moet, dat is een wolf, dus ik ben even veilig.
kies ik de komende keren niet een wolf uit, ben ík er gelijk een
terwijl als bijvoorbeeld saarah nu zou zeggen 'we stemmen bobba' (ik noem maar wat) en het blijkt een dorpeling te zijn, is er niks aan het handje
wat een onzin zeg
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:36   #368
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

alsof ik 3 keer achter elkaar een wolf kan aanwijzen
echt héél vreemd
maar goed, we zullen zien hè?
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:36   #369
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Naja, jullie zien maar wat je doet. Ik heb mijn best gedaan en ik kan jullie toch niet overhalen. Nogal ironisch dat Bobba wel bestempeld wordt als iemand die teveel aan zijn eigen theorieën vasthoudt, maar jullie niet.

Denk maar aan mijn laatste post, en tot morgen.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:45   #370
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

niet huilen markje
het is niet persoonlijk
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:46   #371
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Ironie
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:47   #372
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Gisteren en vandaag hebben ze de keuken gezet in ons huisje. Ik ben nu eenmaal de laatste tijd drukker met andere zaken bezig.

Maar goed, ik voeg inderdaad niet veel toe aan het spel op dit moment. Dus wat mij betreft stem je me weg.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:48   #373
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
ik vind het echt ZO belachelijk dat IK nu ineens alleen maar mag beslissen op wie we stemmen als het een wolf is!
denk er effe over na man, ik beargumenteer waarom appelshampoo eruit moet, dat is een wolf, dus ik ben even veilig.
kies ik de komende keren niet een wolf uit, ben ík er gelijk een
Tja, ze hebben ons door denk ik...

Man, de wolven lachen zich dood... (figuurlijk dan, als het letterlijk zou zijn dan zouden we nog makkelijk winnen ook ).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 20:50   #374
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik zie door de bomen het bos even niet meer...
Fok it, ik stem gewoon mee op Impressions. Heb hem het hele spel verdacht gevonden, moet ik nu niet moeilijk gaan doen nu hij zo tegensputtert.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 21:00   #375
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Kuddegedragg.. Impressions op wie stem jij? Ik kan niet altijd achter Tijs en Beffy aan blijven lopen
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 21:05   #376
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

STEM OP MIJ@!@@

hehehehe
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 21:07   #377
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bobba Bekijk Bericht
Kuddegedragg.. Impressions op wie stem jij? Ik kan niet altijd achter Tijs en Beffy aan blijven lopen
wie vind jíj eigenlijk verdacht? (behalve tyskie en mij )
en waarom vertrouw jij impressions wél?
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 21:18   #378
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bobba Bekijk Bericht
Kuddegedragg.. Impressions op wie stem jij? Ik kan niet altijd achter Tijs en Beffy aan blijven lopen
Impressions stemt op biffy zei-ie toch?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 21:19   #379
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bobba Bekijk Bericht
Kuddegedragg.. Impressions op wie stem jij? Ik kan niet altijd achter Tijs en Beffy aan blijven lopen
Biffy.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 21:19   #380
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Ik hou die theorien liever voor mezelf. Tot het moment dat ik denk dat het echt fout gaat. Maar het gaat nu best redelijk. Als het zo doorgaat winnen we gewoon. Eén wolf op 4 dorpelingen. Dus dan redden we het toch
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 21:20   #381
Bobba
Prima
 
Bobba's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 July 2006
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
wie vind jíj eigenlijk verdacht? (behalve tyskie en mij )
en waarom vertrouw jij impressions wél?
Ik zie niks verdachts in 'm En dat jij en Tijs zo samenspelen zie ik wel iets in. Dus ik wil gewoon 1 van jullie proberen, boeit me niet zoveel wie vd 2. Maar als Impressions al op jou stemt doe ik dat ook, dan staat het 2 tegen 2 op het moment. Dan mag de rest het beslissen. Niets persoonlijks Beffy
Bobba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 22:07   #382
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Als ik nu even alle verdediging van impressions weglaat, kan ik het volgende zeggen:

1. impressions zegt de 1e ronde insanity verdacht te vinden (en dat is een wolf-eigenschap: appelshampoo deed dit ook, vorige keer deed babydress dat)
2. hij haakt niet in op headliner die appelshampoo eruit wil stemmen, en die blijkt uiteindelijk een wolf te zijn. Impressions zorgt ervoor dat men op insanity stemt (leidt aandacht af van wolf).
3. hij zegt over de connectie appel-hijzelf: ‘Dan hoop ik maar dat zij geen wolf is, anders zouden jullie mij er door dit kleine toeval uitstemmen’. Ik word op dat moment nog vertrouwd ofzo, en nu komt het wel mooi uit de aandacht op mij af te schuiven
4. Atjeuh verdenkt impressions, impressions zegt haar er de volgende ronde uit te willen stemmen, vervolgens stemmen de wolven haar eruit. Toeval? Als er een kans bestaat dat de dorpelingen er de volgende keer een andere dorpeling uit willen stemmen, laten de wolven die liever leven omdat die toch al doodgaat (ipv een eventuele weerwolf). Maar goed zo zou ik denken
5. hij zegt in de prestigeronde alleen ‘ik stem ook op prestige’ en negeert net als niemand mijn terechte verdenking van appelshampoo (net als sommige anderen ja). Daarna zegt hij ‘jammer dat ze geen wolf is ‘ terwijl, ik zeg het nog maar eens, normaal gesproken de wolven toch pas de laatste rondes eruit gaan en het dus niet zo gek is dat het een dorpeling is.

Ik word verdacht omdat ik samen met tyskie zou spelen, terwijl ik hem hetzelfde vind spelen als in rondes waarin hij (ook) dorpeling was. Voor mij genoeg reden hem te vertrouwen. Ik post te veel, maar waarom ik dat als wolf-zijnde en riskeren mezelf te verraden/verdacht te maken? Zoals nu duidelijk gebeurt. Tenslotte ben ik ongeveer de enige die alleen een wolf eruit mag stemmen, want volgens markje ben ik verdacht als ik ervoor zorg dat er een dorpeling uitgaat.

Tja, jullie moeten maar zien wat je ermee doet hoor

het spijt me zeer markie als je een dorpeling bent, maar voor mij is het een terechte verdenking die me een reden geeft om op jou te stemmen ipv een willekeurig ander iemand.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 22:21   #383
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht

3 ) headliner
Geen idee of het een wolf is, maar stem maar weg, want hij voegt niks toe.
Idd stem maar weg
Ik heb er gewoon weinig tijd voor
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 22:29   #384
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Het is bovendien triest dat ik nu zou worden afgestraft omdat ik mee probeer te doen. De mensen die hier dus echt geen zak doen zitten er nog steeds in. Die zouden er consequent als eerste uitgehaald moeten worden. Maar om je punten te weerleggen...

1: De insanity-post was een willekeurige naam. Ik zei insanity omdat ik me erger aan zijn posts in dit spel en daarom wilde ik hem er zo snel uit hebben.

2: De Appelshampooverdenking van headliner was gewoon een wilde gok, daar zou je het nu onderhand wel over eens moeten zijn.. Zoals gezegd: Ik was niet de enige die headliner negeerde.

3: Ja, tuurlijk vertrouw ik op het ene moment mensen wel en op het andere moment niet. Het zou nogal stom zijn om je continu op 1 theorie vast te houden, ook al is het duidelijk dat er andere theorieën zijn.

4: Hier spreek je jezelf dus tegen. Je zegt dat ik, volgens jou als zogenaamde dorpeling, atjeuh probeer zwart te maken zodat dorpelingen eruit maken. Vervolgens zeg je dat ik haar, als wolf, eruit zou hebben gestemd? Dan zou ik mezelf toch juist tegenwerken? Als ik werkelijk een wolf was geweest, had ik atjeuh niet kapot gebeten, maar dan had ik haar als zogenaamde dorpeling zwart gemaakt en haar er zo uit gewerkt.

5: Ik stem iemand eruit die geen zin meer heeft in het spel. Vreemd? Ik vind van niet. Als iemand aangeeft geen zin meer in het spel te hebben en niet post, dan zie ik er het nut niet van in om hem/haar in het spel te laten. Dan zou ik liever een dorpeling die niks toevoegt uit het spel halen dan een wolf die wél iets toevoegt. Dan maakt het voor mij niks uit welke functie ik heb, zolang er maar actie is.

En Biffy, waarom ik je nog meer verdenk? Je legt het er zo lekker dik bovenop dat je je als wolf allang had moeten verspreken..

En trouwens.. Jij negeert de headlinerpost ook in min of meerdere mate.. http://forum.leerlingen.com/vbb/show...4&postcount=10
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 23:02   #385
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Dat van baby klopt volgens mij niet helemaal. volgens mij heeft ze wel op dit forum gepost, maar niet in dit topic.
Maar ook AMF zie ik vrij regelmatig bv op msn online staan..
Ik snap dat niet zo.. je geeft je toch niet voor niets op voor dit spel? Speel dan fatsoenlijk mee... Of hebben ze een reden om zich afwezig uit dit topic te houden?
Ik ben écht écht een dorpeling maar ik heb het echt heel druk, en moet een aantal opdrachten maken voor school die ik inderdaad met mijn werkgroepmensen via msn voorbereid. Ja en je hebt gelijk, ik dacht dat ik het deze weken minder druk zou gaan krijgen maar helaas Dus wat dat betreft, als je er een 'stille' uit wil stemmen, stem gerust op mij, maar dan stem je er serieus waar een dorpeling uit.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 23:13   #386
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

kut
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 23:17   #387
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik blijf het spel overigens wel volgen, ik post morgen nog wel wat theorieen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2007, 23:17   #388
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
kut
.

Nu vraag ik me af of de wolven gewoon nog een keer de gok hebben genomen, met de hoop dat ie nu niet beschermd werd (ze konden niet weten dat het de wolfsbane was) of dat stevie een naam heeft genoemd waardoor ze bang werden..
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 08:46   #389
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
Het is bovendien triest dat ik nu zou worden afgestraft omdat ik mee probeer te doen. De mensen die hier dus echt geen zak doen zitten er nog steeds in. Die zouden er consequent als eerste uitgehaald moeten worden. Maar om je punten te weerleggen...
en waarom stem jij dan op mij?

maar okey, bij mijn punt 4: dat was ook wat ik vreemd vond dus dat was niet ter verdenking ofzo. en over het verdenken van mij: ik vind je verdacht en ineens post je een lijstje met dat tyskie en ik denk je samen wolf zijn. kwam een beetje gek over.. en over het appelshampoo-noem-gebeuren zei ik al dat je niet de enige was die het negeerde
maar goed, zoals ik al zei. het kan dat je een dorpeling bent. het kan dat je een wolf bent. anyway kan ik er niks meer aan doen want ik had al gestemd
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 08:51   #390
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Impressions Bekijk Bericht
1: De insanity-post was een willekeurige naam. Ik zei insanity omdat ik me erger aan zijn posts in dit spel en daarom wilde ik hem er zo snel uit hebben.
Je ergert je wel vaker aan mij, zal de moraalridder in je zijn
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 09:50   #391
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
.

Nu vraag ik me af of de wolven gewoon nog een keer de gok hebben genomen, met de hoop dat ie nu niet beschermd werd (ze konden niet weten dat het de wolfsbane was) of dat stevie een naam heeft genoemd waardoor ze bang werden..
nou ze konden het misschien weten als ze me in de eerste eetbeurt ook hebben proberen op te eten. de aanval mislukte toen. maar waarom hebben ze daarna niet meteen geprobeerd mij opnieuw op te eten? het kan niet aan atjeuh hebben gelegen, ze konden nooit hebben geweten dat zij de ziener is. misschien is het dus wel zo dat ik een naam heb genoemd die waar was.

ik denk wel dat we (de dorpelingen) tot nu toe teveel achter biffy en tyskie hebben aangelopen. als ze dorpelingen zijn, is het makkelijk om hun theorieen te volgen. dat heb ik tot nu toe ook steeds gedaan. maar dat kan gewoon weleens verkeerd uitpakken.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 10:04   #392
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

tuurlijk, ik weet toch ook niks zeker?
weet niks meer dan anderen..
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 11:56   #393
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
ik denk wel dat we (de dorpelingen) tot nu toe teveel achter biffy en tyskie hebben aangelopen. als ze dorpelingen zijn, is het makkelijk om hun theorieen te volgen. dat heb ik tot nu toe ook steeds gedaan. maar dat kan gewoon weleens verkeerd uitpakken.

Dat is dus echt 100% gelul!
Biffy en ik posten veel, maar de enige keer dat wij met een naam kwamen die jullie gevolgd zijn was met appelshampoo. En dat was dus gelijk de enige wolf...

Insanity werd door Impressions genoemd en toen volgde de rest hem.
Prestige werd door Niemand genoemd en toen volgde de rest hem.

Wat nou teveel achter biffy en tyskie aanlopen? Nu zijn wij de verdachten, terwijl degenen die de stem op DE WOLF negeerden vrijuit zouden gaan? Kom op zeg, dat is de wereld op z'n kop...

Ik begrijp best dat jullie argwanend kijken naar het spel van bif en ik, maar kom dan wel met fatsoenlijke argumenten. Ik vertrouw haar het meeste van ons allemaal, maar uiteraard ook niet 100% (zo vond ik bijvoorbeeld dat ze in het begin van het spel headliner wel erg nadrukkelijk verdedigde).
In vorige spellen (oa toen jij wolf was) speelden bif en ik ook zo. Toen waren we niet verdacht door de rest en wisten we op die manier toch de wolven te pakken.
Wat je nu ziet is dat iedereen tegen iedereen ingaat... Het zou mij echt niet verbazen als de wolven tussen de stillen zitten. De stillen die op deze manier wel het langst in leven blijven (terwijl al drie stillen gezegd hebben dat ze er best uitgestemd willen worden; de triestheid ).

Ik heb ook Impressions gestemd. Ik ben niet 100% overtuigd van zijn wolf-zijn, maar de verdenking jegens hem is nu eenmaal veel sterker en meer gegrond dan de verdenking tegen de meeste anderen (muv Niemand). Zeker omdat hij nu zo begint te steigeren en verwarring begint te zaaien tussen de dorpelingen.

Maar iedereen mag zich vrij voelen om te stemmen op wie hij/ zij wilt. We zullen vanavond wel zien of Impressions onschuldig was of niet. En als hij dorpeling blijkt te zijn, dan zal bif of ik wel aan de beurt komen. So be it. Maar weet wel dat de laatste twee wolven dan waarschijnlijk de lachende derden zijn (nu al denk ik).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 12:02   #394
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Stevie Bekijk Bericht
nou ze konden het misschien weten als ze me in de eerste eetbeurt ook hebben proberen op te eten. de aanval mislukte toen. maar waarom hebben ze daarna niet meteen geprobeerd mij opnieuw op te eten? het kan niet aan atjeuh hebben gelegen, ze konden nooit hebben geweten dat zij de ziener is. misschien is het dus wel zo dat ik een naam heb genoemd die waar was. .
Of Atjeuh werd ineens te gevaarlijk voor de wolven? Zoals ik al 20x heb gepost; het is typisch voor wolven dat ze iemand opeten die 'gevaarlijk' wordt. Dat ze iemand pakken die hen aanwijst als verdachte. Zoals ik opgegeten werd toen ik jou en Amber aanwees (in het beste weerwolfspel tot nu toe ).
Het lijkt mij iig dat de wolven een reden moeten hebben gehad om voor Atjeuh te kiezen in de tweede rond ipv jou op te eten (wat gebruikelijk is).

Het is iig duidelijk dat de wolven jou in de 1e en 3e ronden hebben genoemd. Maar tis idd raar waarom ze jou in de 2e ronde niet meteen hebben opgegeten, maar er moet eigenlijk wel een logische verklaring voor zijn. Misschien dat we daarin een wolf kunnen 'pakken'?
Zouden de wolven een reden kunnen hebben dat ze jou gevaarlijk vonden in de derde ronde? Of stond die keuze al van te voren vast toen ze dit hapje al twee rondes moesten uitstellen? (eerste ronde vanwege wolfsbane, tweede ronde vanwege Atjeuh die eerst dood moest).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 15:15   #395
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

leuk gezegd tyskie ben het helemaal met je eens.
ik zal eens even lezen of ik nog wat kan ontdekken in het wachten met stevie opeten.

maar ik kan sowieso wel zeggen: misschien dachten de wolven toen hun aanval mislukt was: "stevie is hoogstwaarschijnlijk de wolfsbane, dus niet de ziener (die de wolven er natuurlijk het liefst als allereerst uitwillen). Daarom stemmen we iemand anders eruit, want MISSCHIEN is diegene zéér toevallig de ziener" -> wat ook zo was! Dus misschien, als atjeuh níet de ziener was, zouden ze eerst nog meer anderen eruit stemmen met de hoop de ziener te vinden. van stevie 'wisten' ze de functie toch al min of meer zeker.
klinkt wel redelijk logisch toch?
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 15:22   #396
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

en nu ik er zo over nadenk vind ik het ook maar een beetje raar van dat 'achter biffy en tyskie aanlopen'. inderdaad, de 1e ronde liep men achter impressions aan, de 2e achter niemand, en de 3e TERECHT achter 'ons'. nou, lekker vaag dan dat het stom is om achter 'ons' aan te lopen en niet achter iemand anders
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 15:32   #397
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

over het eventuele gevaar van stevie: hij heeft tussen de ronde waarin atjeuh opgegeten werd, en de ronde dat hij opgegeten werd, 2 dingen gezegd:
ten eerste dat hij impressions verdacht vond met argumenten (zie paar pagina's terug), ten tweede dat tyskie en/of ik een medewolf opgeofferd zouden kunnen hebben.
maar goed, als ík een wolf was en ik zou telkens de mensen die het gevaarlijk maken voor de wolven opeten, zou ik die ronde bobba eerder opeten

maar goed, de keuze is aan jullie hoor. zelfs objectief gezien zou ik eerder op impressions dan op mij of tyskie stemmen, maar jullie zoeken het maar uit!

en nu ga ik weer even een leven zoeken
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 15:42   #398
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
en nu ik er zo over nadenk vind ik het ook maar een beetje raar van dat 'achter biffy en tyskie aanlopen'. inderdaad, de 1e ronde liep men achter impressions aan, de 2e achter niemand, en de 3e TERECHT achter 'ons'. nou, lekker vaag dan dat het stom is om achter 'ons' aan te lopen en niet achter iemand anders
Ja daar hebben jullie inderdaad wel gelijk in.
Hmm ja, ik heb ook impressions gestemd en ga nu gewoon afwachten.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 16:05   #399
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

(speciaal voor biffy ) ik heb net mijn stem op impressions verzonden
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 16:13   #400
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

noouuuu jullie moeten lief doen tegen mijn vriendje
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.