Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 27 June 2003, 15:55   #1
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard hoezo raar?

toen ik hier in het begin kwam toen dacht ik echt wat leeft hier voor zooitje, en sommige mensen zijn dan ook echt raar maar ze doen dit idd:
Citaat:
Column Roman: Geil

Lonneke loopt naar haar kleerkast, trekt haar truitje uit, waarna haar bh volgt. Ze zoekt het meest witte, doorschijnende hemdje in haar bezit. Dat trekt ze aan, om vervolgens even onder de douche te gaan staan. Hierna loopt ze naar de computer en maakt met haar webcam foto's van haar borsten. Ze is trots op haar doorschijnende tepels en zet de foto's op internet.


Ze reageert op een bericht van een vrolijke jongen die een virtuele Wet-T-shirt competitie op poten zette. In zijn stoutste verwachtingen had hij nooit gedacht dat iemand zou meedoen.

De foto van Lonneke wordt dan ook met gejuich ontvangen. "Zonder bh?", schrijft een andere jongen in opperste staat van opwinding. ,,Jij bent geil!" Lonneke reageert sympathiek en biedt aan meer foto's te maken.

Andere meisjes volgen haar voorbeeld. Eén plaatst een foto en vraagt er ondeugend bij: ,,Is dit té doorschijnend?" Natuurlijk niet! Hoewel haar naaktheid meer verbergt, is dit geil, zeggen ze. De meisjes zijn trouwens zestien, soms ouder. Dat maakt het geiler.

Alles vindt plaats op scholieren.com, het forum seksualiteit.

Daar zijn veel van dit soort topics (onderwerpen). Foto's van meisjes in string. (,,Kijk, ik heb een dikke kont, hè?" Reactie: ,,Nee, je bent geil".) Jongens in boxershort, met ontbloot bovenlijf. (,,Ja, ik fitness veel, maar dat is te zien".) Aan de zijlijn toekijken is het mooiste leedvermaak. Pure psychologie. Hoe om te gaan met een meisje dat overal foto's plaatst van zichzelf en klaagt dat ze dik is, als ze daadwerkelijk dik is?

Lonneke heeft de Wet T-shirt competitie overigens niet gewonnen.

Het bleek dat ze ooit een foto van haar gezicht had geplaatst op het Ik-Ben-Lelijk topic. Ineens vond niemand haar borsten meer geil.

Roman Helinski
bron: Dagblad De Limburger
nu snap ik ook waarom sommige zo ''geil'' doen in topic's ze willen uiteindelijk gewoon aandacht!

-edit - misschien een beedje raar in cyber talk maar als het in ADB moet verplaats het dan maar ff
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:47.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.