Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 April 2002, 22:00   #1
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Me broer doet raar

Me broer doet sinds een week of 3 erg raar tegen me. Hij pakt steeds me hand vast tijdens het TV kijken en laatst probeerde ie me zelfs te kussen! Als ik op school met een jongen praat stuurt me broer hem weg en zo... Hij raakt me ook steeds 'per ongeluk' aan bij me borsten. Volges mij wil ie wat van me. Ik durf het alleen echt niet tegen me ouders te zeggen... Ik weet niet wat ik moet doen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2002, 22:38   #2
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gewoon tegen je broer zeggen dat je al een vriendje hebt
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2002, 22:43   #3
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

als jij het niet wil dan moet een gewone NEE toch genoeg zijn??? zeg gewoon tegen hem dat je het idee hebt dat hij op sexueel gebied ofzo wat van je wil en dat jij daar geen behoefte aan hebt ofzo.......
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 03:41   #4
Terr
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Naar je ouders gaan lijkt me toch de beste oplossing als je duidelijk tegen hem zegt dat je dat niet wilt
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 08:34   #5
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik probeer hem ook wel duidelijk te maken dat ik niks wil met hem maar soms word ie dan een beetje geirriteerd of boos of zo. Dan zegt ie dat ik het eigenlijk wel leuk vind maar dat ik niet wil omdat ie me broer is en dat ik me daar over heen moet zetten en dat soort rare dingen. En ik ben echt bang om naar me ouders te gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 11:17   #6
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

mja, kan me wel voorstellen dat je bang bent om naar je ouders te gaan, maar op den duur lijkt me dit wel verstandig. Als je geen goeie manier vind om je broer te laten ophouden, en hij blijft maar doorgaan zou ik toch maar wel naar je ouders gaan hoor. Je weet maar nooit wat er dan verder nog kan gebeuren als je dat niet doet....
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 12:25   #7
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je broer wil ik dus niet bij met zijn hoofd dat je het niet wil...
want hij zegt dat je het niet wil omdat hij je broer is,
het enige wat je dan nog kan doen is naar je ouders gaan :S
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 14:23   #8
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ti_Mu84
je broer wil ik dus niet bij met zijn hoofd dat je het niet wil...
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 15:00   #9
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 2 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

hoe oud ben jij? en hoe oud is je broer?
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 15:09   #10
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ti_Mu84
je broer wil ER dus niet bij met zijn hoofd dat je het niet wil...
want hij zegt dat je het niet wil omdat hij je broer is,
het enige wat je dan nog kan doen is naar je ouders gaan :S
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 15:46   #11
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aardbei
hoe oud ben jij? en hoe oud is je broer?
Ik ben 14 en me broer is 17. En nogmaals ik durf echt niet goed naar me ouders. Die trekken me broer toch altijd voor en ze zouden me waarschijnlijk niet geloven.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 15:52   #12
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk toch dat je je broer duidelijk moet maken dat jij het niet wil, anders blijft hij het misschien proberen:S
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 15:56   #13
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gewoon z'n lul onder t tostirooster leggen
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 17:29   #14
Maniacs
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Precies Rik !!!!

Kick je broer gewoon eens flink onder z'n noten en vertel um waar t op staat
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 17:31   #15
LifeSucks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

juist wie niet horen wil moet voelen

en heb je geen vrienden die wel ff voor jou je broer in mekaar willen rossen?

het klinkt lomp maar ik denk da hij zich daarna wel rustig houd
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 17:32   #16
Seraphim22
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vraag of ie wil neuken en neem dat gesprek op, op een bandje en ga er dan mee naar je ouders......hehehe ik kijk te veel films....peperspray is ook goed
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 17:42   #17
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgende keer als hij aan je zit keihard roepen Blijf van me tieten af eikel! (of iets in die richting). Dit werkt vooral goed als er veel mensen in de buurt zijn...

Maar als hij ermee doorgaat moet je tegen hem zeggen dat hij echt moet stoppen... Als hij het niet doet, moet je een knokploeg huren en je broer laten aftuigen (gewoon dat hij 3 weken niet kan lopen ofzo).

Het is een optie
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 17:44   #18
Seraphim22
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oh ja gillen is belangrijk
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 20:38   #19
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

He mensen, een uurtje geleden heeft me broer me WEER proberen te kussen op me eigen slaapkamer maar toen heb ik heel hard gegild en me pa kwam naar boven en toen heb ik het verteld dus toen kreeg me broer een klap en nu is hij hem gesmeerd en nog niet thuisgekomen. Ik heb wel alles aan me pa verteld maar die weet niet echt wat ie er mee aan moet...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 20:41   #20
FRSH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gewoon slaan
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 20:49   #21
Hertog_Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Logisch dat je pa niet weet wat 'ie er mee aan moet, het is ook erg raar voor hem natuurlijk!!
Succes, en ik vind dat je het goed hebt aangepakt! Of het werkt weet je nooit, maar je moet het altijd proberen!
Mocht 'ie het nou nog een keer doen: ik neem aan dat jullie dicht bij elkaar zitten als 'ie wil beginnen, dan moet je 'm gewoon hard in z'n zaakie stompen (en flink hard ook), dat zal 'm wel leren denk ik!!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 22:51   #22
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

hee goed dat je het aan je vader hebt verteld!!! ik denk niet dat je broer nog wat doet nu hoor...
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 22:54   #23
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

goedzo Mariekje, gewoon hetzelfde doen als ie het weer doet. Als ie je gaat bedrijgen of dat sorrt vage dingen zou ik toch maarwat hardere voorzorgs maatregelen treffen zoals kisten met staale neuzen. als dat niet helpt en het loopt uit de hand twijvel niet de politie te bellen of 1 of andere instelling die er werk van kan maken. Ik help trouwens wel mee als je iemand nodig hebt om hem een pak slaag te geven. Zulke mensen zijn niet goed in hun hoofd, ze zouden zelf een vriendin ofzo moeten zoeken of naar de hoeren gaan als ze niet aan hun trekken kunnen komen.

mensen die zich aansluiten bij het MBC (mariekje bevrijdings crops)??
we zijn altijd oproepbaar!!
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2002, 22:55   #24
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mariekjuh
He mensen, een uurtje geleden heeft me broer me WEER proberen te kussen op me eigen slaapkamer maar toen heb ik heel hard gegild en me pa kwam naar boven en toen heb ik het verteld dus toen kreeg me broer een klap en nu is hij hem gesmeerd en nog niet thuisgekomen. Ik heb wel alles aan me pa verteld maar die weet niet echt wat ie er mee aan moet...
heeel erg goed! ben trots op je hoor nu ben je er wel vanaf denk ik...
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 00:35   #25
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mariekjuh
He mensen, een uurtje geleden heeft me broer me WEER proberen te kussen op me eigen slaapkamer maar toen heb ik heel hard gegild en me pa kwam naar boven en toen heb ik het verteld dus toen kreeg me broer een klap en nu is hij hem gesmeerd en nog niet thuisgekomen. Ik heb wel alles aan me pa verteld maar die weet niet echt wat ie er mee aan moet...
nou...nu weten je ouders er iig vanaf. k denk dat ie nu toch wel zn lesje geleerd heeft.(HOPELIJK).zoniet...een knietje op een 'gevoelige' plaats wil ook wel eens helpen.Suc6/sterkte iig met wat er verder nog gebeurt
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 00:48   #26
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mariekjuh
He mensen, een uurtje geleden heeft me broer me WEER proberen te kussen op me eigen slaapkamer maar toen heb ik heel hard gegild en me pa kwam naar boven en toen heb ik het verteld dus toen kreeg me broer een klap en nu is hij hem gesmeerd en nog niet thuisgekomen.
hopelijk nooit
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 08:33   #27
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ieuw....... ik hoop voor je dat het nu is afgelopen !
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 08:50   #28
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hey mensen dank jullie voor de steun. Ik zat zelf meer te denken om de MBPGC ( Marieke Bevrijdings Panzer Grenadier Corps ) op te richten of zo.... Haha, sorry heb net GS gehad, nee me broer die is nu ondergebracht bij me tante en me ouders hebben nu een of ander masteroverleg dus ik zie wel wat er gebeurt. Ik hoop alleen dat ie hier niet meer komt wonen. Ik houd jullie op de hoogte
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 09:12   #29
Maniacs
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mariekjuh
Hey mensen dank jullie voor de steun. Ik zat zelf meer te denken om de MBPGC ( Marieke Bevrijdings Panzer Grenadier Corps ) op te richten of zo.... Haha, sorry heb net GS gehad, nee me broer die is nu ondergebracht bij me tante en me ouders hebben nu een of ander masteroverleg dus ik zie wel wat er gebeurt. Ik hoop alleen dat ie hier niet meer komt wonen. Ik houd jullie op de hoogte
Volgens mij heb jij me hier een lul verhaal gehouden, waar iedereen nog in trapt ook
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 13:15   #30
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Maniacs


Volgens mij heb jij me hier een lul verhaal gehouden, waar iedereen nog in trapt ook
dat idee heb ik ook
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 13:18   #31
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mariekjuh
Hey mensen dank jullie voor de steun. Ik zat zelf meer te denken om de MBPGC ( Marieke Bevrijdings Panzer Grenadier Corps ) op te richten of zo.
I fully argee, ur wish is my command Mariekjuh.
Citaat:
Originally posted by Mariekjuh
Me broer die is nu ondergebracht bij me tante en me ouders hebben nu een of ander masteroverleg dus ik zie wel wat er gebeurt. Ik hoop alleen dat ie hier niet meer komt wonen. Ik houd jullie op de hoogte
Beter dan. Laat wel weten als er iets gebeurt. Is wel zo prettig om te horen hoe het verder afloopt.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 16:12   #32
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Beste forumtypes,

Als je het niet gelooft dan geloof je het gewoon toch lekker niet. Sjonge jonge zeg jullie zijn me ook wantrouwig. Waarschijnlijk krijg ik weer gezeik over DEZE reactie maar dan smeer ik hem gewoon van dit forum want dan weet ik gelijk wat ik aan jullie heb. Zoek ik wel andere mensen die niet gelijk overal wat achter zoeken en me wel serieus nemen.

Laagachtend,

Marieke
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 16:20   #33
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Scheer niet iedereen over 1 kam, plz...
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 16:26   #34
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe

dat idee heb ik ook
hoe kan jij nou zoiets zeggen?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 16:35   #35
Hertog_Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
Scheer niet iedereen over 1 kam, plz...
*agrees* Als je dat doet hebben we je ook niet nodig, om even heel eerlijk te zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 16:41   #36
Maniacs
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou Mariekjuh, al1 al die reactie, er klopt gewoon iets niet. En iedereen gelooft maar wat ie wil tog ? Als mensen een aan/op merking maken erover heof je neit zo gefrustreerd te reageren, maar goed , IK geloof je niet, wat de rest doet is hun mening.

Vind het gewoon raar dat je er zo heel normaal over doet, dat je broer pleite is.

HOOGACHTEND,

<<- Maniacs ->>
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 16:46   #37
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Zeg Maniacs, even een vraagje tussendoor... Ben je dezelfde als 'Maniac'?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 16:59   #38
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Maniacs
Nou Mariekjuh, al1 al die reactie, er klopt gewoon iets niet. En iedereen gelooft maar wat ie wil tog ? Als mensen een aan/op merking maken erover heof je neit zo gefrustreerd te reageren, maar goed , IK geloof je niet, wat de rest doet is hun mening.

Vind het gewoon raar dat je er zo heel normaal over doet, dat je broer pleite is.

HOOGACHTEND,

<<- Maniacs ->>
Nou ja zoals je zelf al zegt je moet het zelf weten. Maakt mij niks uit ik wilde alleen jullie advies. Je kan wel zeggen dat ik 'gefrustreerd' reageer maar ik vind 'geirriteerd' iets meer op zijn plaats. En waarom ik zo reageer? Als ik hier verdomme me halve prive leven laat horen en om advies vraag word ik gewoon niet geloofd. Niet door iedereen hoor, daar niet van. En als jij in mijn schoenen stond zou je ook blij zijn dat je broer opgesodemieterd was. Ik doe er zo 'normaal' over omdat ik gewoon opgelucht ben, ok? Voor de rest kan je me niet zo veel schelen...
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 17:01   #39
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Hertog_Joost


*agrees* Als je dat doet hebben we je ook niet nodig, om even heel eerlijk te zijn
OK respect sorry mijn fout mara jullie snappen wel dat ik een beetje pissig was. Excuus.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 17:27   #40
UrbanLegend
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

koop een mini honkbal knuppeltje.. en een alarmdingetje ofzo.. hou die altijd bij je en als ie weer komt, slaan en dat ding bij zijn oren houwe en af laten gaan.. (het is je broer maar jah.. als ie zo zijn zus behandeld..)

en je pa? laat hem gewoon je broer het huis uit rotten..
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 18:47   #41
Maniacs
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Nee , ben niet dezelfde als Maniac , deze naam heb ik op meerdere forums.

Ok Mariekjuh:r
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 19:05   #42
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

*** mij maakt t ni uit of je haar wel of niet geloofd, maar ik geloof haar wel. Ik vind dat we in deze fora serieus moeten blijven omdat je er anders iemand mee kan frustreren/irriteren als ze/hij niet geloofd wordt....
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 20:00   #43
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dank je RickClan!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2002, 21:25   #44
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

En trouwens, als later blijkt dat het helemaal een lulverhaal is, heb je wel voor nix gereageerd misschien, maar dan heb je je tenminste wel van je goede kant laten zien
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.