Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 March 2002, 11:16   #1
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Hoe snel had je een vluggertje?

Hoi allemaal,

Ik weet niet of een soortgelijke vraag ooit al eens aan bod is gekomen, maar kon er in elk geval niks over vinden....vandaar mijn vraag.

Ik denk dat iedereen wel de term one-night stand kent. Of je het ooit gedaan hebt, maakt niet uit...maar de term zal bekend zijn. Nu wil het niet zeggen dat je bij een one-night stand persé het 's nachts seks moet hebben...het is min of meer de engelse term voor een "vluggertje"

Ik vraag me af hoeveel mensen hier ooit al eens een vluggertje hebben meegemaakt en na hoeveel minuten (nou ja...ongeveer dan ) dat deze personen het dan met elkaar gedaan hebben. Daarbij ben ik benieuwd of je elkaar al eerder kende.

Misschien gekke vraag, maar ik kan hem niet echt beter formuleren. De aanleiding hiervoor is nl. dat ik afgelopen vrijdag zelf voor het eerst een vluggertje heb gehad en dat het zo snel ging dat ik me afvroeg of meer mensen zoiets ooit meegemaakt hebben.

Het is als volgt gegaan:
Aangezien het moederbord van een van mijn pc's hier in huis kaduk is, ben ik op zoek naar een vervangend bordje. Nu weet ik dat de zoon van een collega van mij op de stageplek nogal voor veel mensen aan pc's klooit, dus had ik hem gevraagd of ie zijn zoon eens naar dat bord kon laten kijken.
Dat deed ie dus en afgelopen vrijdag kon ik het moederbord bij hem thuis komen ophalen en een ander meenemen om te testen.
Toen ik daar dus voor de deur stond en aanbelde, deed een heel leuke meid open Dat bleek dus de dochter van die collega te zijn...ik wist dus helemaal niet dat ie een dochter had.
Ik heb hooguit 5 minuten binnen gestaan bij hun en met haar broer over het moederbord gepraat waar zij bij stond en toen ik daarna naar het station wilde lopen, bood ze spontaan aan om me daar af te zetten. Dat aanbod kon ik natuurlijk niet afslaan want dat scheelde een half uur lopen!
Ik vond het echter wel enigzins vreemd dat een voor mij wildvreemde meid, die ik overigens wel heel leuk vond, dat zomaar aanbood terwijl ze me helemaal niet kent en me net een paar minuten gezien had.

Ik ben dus bij haar in de auto gestapt en onderweg naar het station, dat met de auto hooguit 10 minuten rijden was, hebben we gezellig over van alles en nog wat verteld.
Om verdere details te besparen...uiteindelijk heeft ze me thuis voor de deur af gezet want die trein had ik inmiddels al gemist aangezien ze op een gegeven moment tijdens de rit bij een stoplicht nogal een geile opwelling kreeg en me begon te zoenen. In een afgelegen straatje zijn we toen gestopt en daar hebben we een heus vluggertje gedaan!

Echt ongelooflijk...ik ken die meid niet eens...heb haar nu net 1 keertje gezien (hopelijk niet de laatste keer) en blijkbaar was het van haar kant liefde op het eerste gezicht.
Ik ben er een beetje door overdonderd en er is verder ook nog niks concreets afgesproken, maar aangezien ik toch momenteel single ben hoop ik op meer

Beetje gekke situatie zul je nu misschien denken, maar dat had ik dus zelf ook
Ik ben nu alleen benieuwd of anderen ook al eens zoiets meegemaakt hebben...hoeft niet in een auto te zijn, mag ook tijdens het uitgaan ofzo...

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2002, 12:46   #2
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Neej denk niet dat ik daar tot toe in staat zou zijn..gaat me toch iets te vlug.
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2002, 15:54   #3
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Leuk: hier op de radio is nu het nummer van Herman van Veen te horen: Opzij, opzij, opzij (ik heb ongelooflijke haast...)

__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2002, 16:20   #4
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hehe...ja blijkbaar had ze hoge nood.

Maareh...niemand anders hier die al eens een vluggertje heeft gehad/gedaan?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2002, 01:15   #5
Wolfhawk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jawel,,,


Maar ik hou liever van een lange voorspel,, een keer wou me ex graag een snellertje, en na lang zeuren heeft ze die gehad, maar dan echt een vluggertje, zo snel, dat nadat ik klaar was meteen ben gestopt en niks meer deed, en toen keek ze met die ogen...... NU AL KLAAR :S


En ik zij: jah jij wou een snellertje



Whahaha KLIER KLIER!!! *evil*
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2002, 23:04   #6
Maniac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Wolfhawk
Jawel,,,


Maar ik hou liever van een lange voorspel,, een keer wou me ex graag een snellertje, en na lang zeuren heeft ze die gehad, maar dan echt een vluggertje, zo snel, dat nadat ik klaar was meteen ben gestopt en niks meer deed, en toen keek ze met die ogen...... NU AL KLAAR :S


En ik zij: jah jij wou een snellertje



Whahaha KLIER KLIER!!! *evil*
Hehe kewl
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2002, 00:22   #7
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

*ruk ruk ruk*

>>>Klaar!!<<<
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2002, 16:13   #8
LifeSucks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hou van goede sex en nie zo van ff een keertje.
da vind ik nie echt sex.
want dan is het hoogtepunt ook nie echt HET hoogtepunt
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2002, 16:46   #9
arachnafiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vakanties zijn relaxed. Als je de 1e of de 2e dag een vriendin vind kan je de hele vakantie onafscheidelijk zijn, en als je dan ook nog semi-rijke ouders hebt, ben je helemaal blij(altijd mn eigen 2 pers kamer en vakantie-creditcard). Drinken wat je wilt op kosten van Visa Gold Card, en met die mooie 2 pers kamer kan je wel gokken wat je daarmee doet
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2002, 10:24   #10
LifeSucks
Guest
 
Berichten: n/a
Cool

jah ik blijf in de vakantie liever thuis, laat men vriendin kome.
chille chille in een bubbelbad

aangezien ons pa en me zusje weg zijn heb ik dan het huis voor men eige
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2002, 19:26   #11
arachnafiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wist je dat de meeste verkeringen worden uitgemaakt vlak voor de zomervakantie? Op die manier kan iedereen vrij op vakantie. En daar kan de rest weer van profiteren
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2002, 10:43   #12
LifeSucks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah da doe ik dus ook nooit meer nee bezet op vakantie gaan!
men vriendin maakte het na de vakantie met mij uit omda ze een ander had. maar die hield het ook nie lang vol.

die gozer was nog een week langer weg dan haar en wa denk je? hij werd gearesteerd en uitgeleverd aan nederland. ik heb dus met iemand gehad die valt op criminelen...........hmmmmzz is da een hint ofzow
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2002, 20:39   #13
arachnafiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gangsta Man!!!!

Das zoiets achterlijks, die gekken met hun gangsta en bling bling enzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2002, 19:14   #14
pamela
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

15 sec ff snel hup en klaar dat was voor mijn vriend heel vlug alleen vond ik het wat minder
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2002, 18:02   #15
skatjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja, maar dat was inderdaad zo snel over dat ik me naderhand nog bijna af moest vragen of het wel gebeurd was...
niet helemaal mijn smaak...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2002, 18:03   #16
skatjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by arachnafiel
Wist je dat de meeste verkeringen worden uitgemaakt vlak voor de zomervakantie? Op die manier kan iedereen vrij op vakantie. En daar kan de rest weer van profiteren
ja mijn vriend maakte het van de zomer uit zo'n 3 uur voor we vertrokken.... leuke vakantie he!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2002, 20:49   #17
Sheila
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hou nie zo veel van vluggertjes, heb liever het hele ratamaplan..veel leuker
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.