Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 May 2002, 12:32   #1
MMORE Tom
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard werkstuk over sex

Jaja mensen dat komt ook nog voor!
Ik ben al behoorlijk ver maar ik mis nog enige informatie, als een meisje opgewonden raakt, krijgt ze een natte vagina, dat heb ik er al in gezet, maar ik heb geen idee, of je dat kan ruiken, hoe nat het is etc.. etc.. Deze informatie wil ik wel in m'n werkstuk zetten, dus als iemand hier antwoord op heeft..... effe posten
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2002, 13:04   #2
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Het verschilt per meisje hoe nat ze wordt, en de er zit wel een geur aan maar die geur verschilt ook per meisje!
Dus.....ik weet niet of je er wat aan hebt
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2002, 16:38   #3
Maniacs
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation Re: werkstuk over sex

Citaat:
Originally posted by MMORE Tom
Jaja mensen dat komt ook nog voor!
Ik ben al behoorlijk ver maar ik mis nog enige informatie, als een meisje opgewonden raakt, krijgt ze een natte vagina, dat heb ik er al in gezet, maar ik heb geen idee, of je dat kan ruiken, hoe nat het is etc.. etc.. Deze informatie wil ik wel in m'n werkstuk zetten, dus als iemand hier antwoord op heeft..... effe posten
Volges mij ben jij gewoon n droog geiler, hoe kun je nu en werkstuk over sex maken als jut niet weet ?!?!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2002, 18:10   #4
MMORE Tom
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een wat?!?

lijkt me sterk, ik ben een jongen dus dan weet ik er toch niet zo veel over?!

Nee dit is echt voor een werkstuk maar die informatie van Darkangel was goed, dat kan ik er dus gewoon inzetten, dat het verschild bij meisjes. PUNT.

heb al op verschilende sites gekeken op informatie, maar dit had ik nergens kunnen vinden.

En ja je maakt een werkstuk ook om er iets van te leren, bij deze dan he.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2002, 18:33   #5
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Originally posted by MMORE Tom
een wat?!?

lijkt me sterk, ik ben een jongen dus dan weet ik er toch niet zo veel over?!

Nee dit is echt voor een werkstuk maar die informatie van Darkangel was goed, dat kan ik er dus gewoon inzetten, dat het verschild bij meisjes. PUNT.

heb al op verschilende sites gekeken op informatie, maar dit had ik nergens kunnen vinden.

En ja je maakt een werkstuk ook om er iets van te leren, bij deze dan he.
Wat heb ik nou gewonnen?????????
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2002, 19:25   #6
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Wat heb ik nou gewonnen?????????
De koelkast!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2002, 19:35   #7
MMORE Tom
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkAngel


Wat heb ik nou gewonnen?????????
een bossie bloemen!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2002, 22:46   #8
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Originally posted by MMORE Tom


een bossie bloemen!!!!!
Pff dat doe ik dus ook niet meer!!!

Maar ja veel suc6 met je werkstuk!
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2002, 11:39   #9
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

mot je een echt werkstuk hebben? nou okay dan...
tis wel lang hoor kijk maar uit

de 1e keer

Inleiding: De eerste keer is voor iedereen spannend de meeste doen het vanaf dat ze uit de pubertijd zijn. Dat is niet altijd zo geweest vroeger mocht je als meisje niet met iemand naar bed gaan voor je trouwde als je dat toch deed werd je een ouwe vrijster genoemd.
Dat is nu af gelopen maar in de islam gebeurd dat nog steeds.

De 1e keer: om te laten weten dat je iemand leuk vindt kan je hem / haar mee uit eten nemen of naar de film gaan en als je daar bent kan je jouw gevoelens voor hem / haar vertellen als je dat nog een beetje eng vind dan kan je jouw gevoelens uitten door een brief aan hem / haar te schrijven als dat dan wederzijds blijkt te zijn kan je met die persoon een relatie beginnen.
Als je de 1e keer met iemand naar bed gaat is het slim om veilig te vrijen want dan is de kans op zwangerschap minder groot.
Als je volwassen bent besef je beter wat je doet. Meisjes gaan eerder met iemand naar bed dan jongens. Dat komt omdat meisjes eerder volwassen zijn dan jongens.
Van 1 keer vrijen kan je geen geslachtziekte krijgen (dat is als de ander geen geslachtziekte heeft). Jongens gaan de 1e keer minder snel met een meisje naar bed omdat ze bang zijn om te falen ze zijn vooral bang om geen erectie te krijgen.
Sommige wachten met de 1e keer totdat ze getrouwt zijn (dat zijn dan meestal meisjes).
De 1e keer is voor de meeste mensen een belangrijke gebeurtenis. Je maakt namelijk iets mee dat je nog nooit hebt mee gemaakt!
Als je als meisje nog nooit met een jongen naar bed bent geweest ben je nog maagd.
Na de eerste keer voor een meisje is het maagdenvlies gescheurd en ben je ontmaagd.

sex & relaties.

Inleiding: met sex kan je mensen misbruiken. Het gevolg van sex voor vrouwen is dat je zwanger kan worden. Je kan verschillende relaties hebben zoals vriendschap met een vriend(in) of verkering (als nog een jong meisje) en dan denk je nog niet aan geslachtsgemeenschap (sex), maar zodra je wat ouder wordt kan de relatie met je vriend(in) zich zo ontwikkelen dat je wel geslachtsgemeenschap heb en als intiemst kan je natuurlijk getrouwd zijn en als laatste nog familie. Je kan hele sterke of minder sterke relaties hebben meestal als er sex in voorkomt is de relatie erg sterk.

Onderdeel 1: sex: Over sex hebben denken mensen vaak meer na dan over zoenen.
Sex kan een prettig gevoel geven, maar soms ook niet.
Als je een prettig gevoel hebt bij sex kan je een orgasme krijgen dat voelt heel prettig.
Sex kan ook pijnlijk zijn dan wil je meestal niet vrijen.
Sommige mensen hebben er behoefte aan, maar kunnen de ware niet vinden.
Zoals al gezegd is kan je mensen misbruiken door met hen te vrijen tegen hun wil in.
Je kan aangegeven worden door die persoon door a: ongewenste intimiteiten, b: aanranding of c: verkrachting. Bij a en b heb je nog geen sex maar raak je die mensen intiemer aan dan ze willen. Dit gebeurd veel meer bij meisjes dan bij jongens, maar het gebeurd bij allebei. Deze voorvallen gebeuren meestal buitenshuis of als je alleen bent want dan ben je weerlozer.
Sex heeft niet veel regels, je kan zelf weten op wat voor manier je dat wil doen. Het heeft ook niet veel met leeftijd te maken je kan er mee beginnen vanaf je 16e maar soms gebeurd het zelfs eerder. Na a, b, c heb je ook nog d: incest wat is dat? Dat is wanneer je met een familielid naar bed gaat meestal gebeurd dat als je jong bent je kan daar een erge trauma van overhouden.

Onderdeel 2: relaties: relaties zijn mogelijk op allerlei soorten manieren.
Iedereen heeft een relatie met je familie, je vrienden, intiemere relatie met iemand van de andere sekse enz. Soms gaat een relatie mis dan houden de personen niet genoeg van elkaar om de relatie tot stand te houden of er is een ander in het spel. Bij een familie relatie kan het ook mis gaan je krijgt dan heel erge ruzie en het kan zelfs zo zijn dat je dan je familie nooit meer ziet.
Zo zit het ook bij vriendschap. Een relatie met iemand van hetzelfde geslacht is ook mogelijk.
Een relatie kan ook heel goed lopen en zelfs leiden tot een huwelijk

homoseksualiteit.

Inleiding: Verliefd zijn op iemand van hetzelfde geslacht komst steeds vaker voor vroeger was het overal verboden nu is dat verminderd maar in de meeste landen is het nog steeds verboden want de vrouw moet de man behagen en ze mogen niet met elkaar iets hebben. En mannen die niet op vrouwen vallen zijn ‘geen echte mannen’.

Homoseksualiteit: Bij het woord ‘homoseksualiteit’ denken de meeste mensen meteen aan mannen die iets met andere mannen doen maar er zijn natuurlijk ook lesbiennes (vrouwen.) Homoseksualiteit komt vaak voor toch wordt er niet zoveel over gesproken. Hoe komt dat? De meeste mensen die homo of lesbie zijn durven daar niet over te praten. (In sommige culturen is het zelfs verboden)
Wat ook opmerkelijk is: Ouders Proberen te zorgen dat hun dochter niet bij een jongen gaat slapenmaar bij een vriendin mag wel maar er gebeurt ook wel iets met meisjes ze kunnen met hun vriendin vrijen zonder er goed bij na te denken als ze dan daarna weer thuis komen schamen ze zich om wat er gebeurd is toch gebeurd dit vaker dan ze denken.
Bij jongens gaat dit niet zo snel maar begint het veel met zoenen.
De meeste jongens denken bij het aftreken (zie map 2 zelfbevrediging) automatisch aan meisjes maar meisjes niet aan jongens toch zijn er meer homo’s dan lesbiennes dat
komt doordat meisjes worden opgevoed met het idee dat ze later kinderen zullen krijgen.
Bij lesbische sex worden wel eens speeltjes gebruikt: dildo’s of vibrators enz.
Lesbische sex is ook stukken veiliger d.w.z.: Je hebt minder kans op geslachtsziektes.
Daar denken vrouwen niet aan als ze vrijen.

zelf bevrediging

Inleiding: Over zelf bevrediging wordt niet zo veel gesproken. Hoe zou dat toch komen? Dat is wat moeilijker uit te leggen omdat het uit het hoofd van de mens komt maar ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen. De meeste mensen vinden het raar en zeker niet netjes om er zomaar in het openbaar over te praten en de meeste mensen die dat doen schamen zich er voor daarom is het niet zo veel tegenkomend in het openbaar.

Zelfbevrediging: Zelfbevrediging is ook wel bekend als: masturberen.
Zowel mannen als vrouwen kunnen aan zelfbevrediging doen. Bij zelfbevrediging heb je laat maar zo zeggen seks met jezelf je streelt je zelf op intieme plekjes enz. Je kan zelfbevrediging dus allen met jezelf doen. Zelfbevrediging kun je op verschillende manieren doen Je kan het met materialen doen en zonder (zie afb.). zonder materiaal : met je vingers met materiaal:
met een vibrator, een dildo of een worst en zo heb je nog vele andere materialen. Met materialen voor zelfbevrediging moet je voorzichtig zijn dat er geen losse onderdelen aan zitten die in je lichaam kunnen blijven zitten. Mannen kunnen geen materialen (met uitzondering van de pop) zij doen het meestal met hun handen: ze strelen zichzelf over hun eikel of trekken zich af.
Door aan zelfbevrediging te doen kan je niet zwanger raken omdat er een cel van de andere sekse aanwezig moet zijn. Door te masturberen kan je heel ontspannen, blij en opgewonden raken. Je kan aan erotische fantasieën denken.
Vanaf je pubertijd kun je aan zelf bevrediging doen maar niet iedereen doet aan zelfbevrediging. Met zelfbevrediging kan je een orgasme krijgen (als je dat niet krijgt hoeft dat nog niet te zeggen dat je het fout doet.) Door erotische films of plaatjes te bekijken kan je geen orgasme krijgen, want je wordt er alleen opgewonden van. Door jezelf te bevredigen kan je jezelf alvast een idee geven voor later of je doet het omda6t je wel seks wil maar je hebt niemand om dat te doen.


goh.. heb je meteen je werkstuk
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2002, 13:21   #10
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wow, jij had zeker niks te doen ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2002, 13:37   #11
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch
Wow, jij had zeker niks te doen ofzo
nee, we moesten twee jaar geleden werkstuk over maken die had ik nog op de computer staan
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2002, 22:29   #12
MMORE Tom
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bedankt linnea!!!!!!

Daar heb ik echt echt wat aan!!!!
harstikke bedankt!!!!!!

geweldig!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 08:37   #13
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

graag gedaan
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2002, 15:58   #14
MMORE Tom
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb 'm'n cijfertje terug, een 8,3!!!!!

Bedankt Linea!!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2002, 16:14   #15
youriw
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MMORE Tom
Ik heb 'm'n cijfertje terug, een 8,3!!!!!

Bedankt Linea!!
anders gooi je de tekst even online, kunnen wij ook een cijfer geven?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2002, 16:40   #16
arachnafiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by youriw


anders gooi je de tekst even online, kunnen wij ook een cijfer geven?
anders lees je ff ongeveer 5 posts terug, daar staat ut
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2002, 16:44   #17
youriw
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by arachnafiel
anders lees je ff ongeveer 5 posts terug, daar staat ut
da's toch niet alles? hij zal toch niet alles letterlijk overgenomen hebben?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2002, 16:54   #18
arachnafiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

das waar, maar het kan wel hoor
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:13.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.